Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5709 записів
КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА від 23360 . Херсон.Сенявіна буд.156 кор.3 кВ.1 написав 04.06.2021
Доброго дня.Ще в лютому відправила весь пакет документів на емеїл , а потім поштою. До цього часу гроші в сумі : 4тисячі 2...... Мені не перераховані. Я перенесла інсульт кошти обмеженні. То чому не повернені мої кошти???
Доброго дня.Ще в лютому відправила весь пакет документів на емеїл , а потім поштою. До цього часу гроші в сумі : 4тисячі 2...... Мені не перераховані. Я перенесла інсульт кошти обмеженні. То чому не повернені мої кошти???... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.... Згорнути
Свірса Дмитро від 49049, Херсон написав 03.06.2021
Доброго дня. Є можливість змінити власника особового рахунку онлайн? Які документи потрібні для приєднання до договору при зміні власника?
Доброго дня. Є можливість змінити власника особового рахунку онлайн? Які документи потрібні для приєднання до договору при зміні власника?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється... Згорнути
Юлія від о/р 222, м.Каховка,Херсонська обл. написав 03.06.2021
Доброго дня! Якщо я продаю квартиру,а новий власник не спішить два місяці переаформлювати на себе особистий рахунок на газ і боргові рахунки приходять на мене. Які мої дії???? Як я можу аннулювати рахунок??? Дякую
Доброго дня! Якщо я продаю квартиру,а новий власник не спішить два місяці переаформлювати на себе особистий рахунок на газ і боргові рахунки приходять на мене. Які мої дії???? Як я можу аннулювати рахунок??? Дякую... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На сьогодні юридично немає підстав вважати вас невласником приміщення, доки не буде надано підтверджуючих документів від нового власника.
На сьогодні юридично немає підстав вважати вас невласником приміщення, доки не буде надано підтверджуючих документів від нового власника.... Згорнути
Людмила від Херсон, о/рах. 1070535 написав 03.06.2021
21.05.2021 залишила на Поповича заявку на демонтаж колонки. Обіцяли протягом тижня зателефонувати. Минає 2 тиждень. Які мої дії?
21.05.2021 залишила на Поповича заявку на демонтаж колонки. Обіцяли протягом тижня зателефонувати. Минає 2 тиждень. Які мої дії?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Оскільки ваше замовлення передбачає зменщення потужності, перевірка документів займає певний час. Будь ласка зачекайте, вам зателефонують.
Оскільки ваше замовлення передбачає зменщення потужності, перевірка документів займає певний час. Будь ласка зачекайте, вам зателефонують.... Згорнути
Анна від 44555 написав 03.06.2021
Здравствуйте! Какой у нас тариф? Город Херсон.
Здравствуйте! Какой у нас тариф? Город Херсон.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача надано в його особистому кабінеті або в паперовому рахунку на розподіл.
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача надано в його особистому кабінеті або в паперовому рахунку на розподіл.... Згорнути
Бриж Лариса від 672 Берислав написав 03.06.2021
Добрий день, за 2020 рік я витратила 12 кб газу на опалення, мені нарахували 50 гр. оплати за транспортування газу, чому так багато? В Новій Каховці за рік я витратила 62 кб газу і оплачую 10 гр щомісяца за трангпортировку.
Добрий день, за 2020 рік я витратила 12 кб газу на опалення, мені нарахували 50 гр. оплати за транспортування газу, чому так багато? В Новій Каховці за рік я витратила 62 кб газу і оплачую 10 гр щомісяца за трангпортировку.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача надано в його особистому кабінеті або в паперовому рахунку на розподіл.
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача надано в його особистому кабінеті або в паперовому рахунку на розподіл.... Згорнути
Соня від 213103 сел. Чорнобаївка написав 02.06.2021
Добрый день. Есть переплата на счету Херсонрегионгаз в сумме 1370 грн и долг за распределение газа на сумму 849 грн. Можно ли списать долг с суммы переплаты?
Добрый день. Есть переплата на счету Херсонрегионгаз в сумме 1370 грн и долг за распределение газа на сумму 849 грн. Можно ли списать долг с суммы переплаты?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.... Згорнути
Тетяна від 1671, Нова Каховка написав 02.06.2021
Новокаховський номер "гарачої лінії " не відповідає. При плановій заміні лічильника на враховано переплату за 10 куб.м. Як привести до правильних розрахунків за газ?
Новокаховський номер "гарачої лінії " не відповідає. При плановій заміні лічильника на враховано переплату за 10 куб.м. Як привести до правильних розрахунків за газ?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Перерахунок за показниками та оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Перерахунок за показниками та оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/... Згорнути
Валентина від 31747, Херсон написав 02.06.2021
Добрий день. Плата за розподіл фіксована? Кількість спожитого газу за поточний місяць впливає на вартість розподілу? Від чого залежить розмір величини річної замовленої потужності (обсяг спожитого природного газу за газовий 2020 рік з 01.10.2019 по 30.09.2020), м.куб. ?
Добрий день. Плата за розподіл фіксована? Кількість спожитого газу за поточний місяць впливає на вартість розподілу? Від чого залежить розмір величини річної замовленої потужності (обсяг спожитого природного газу за газовий 2020 рік з 01.10.2019 по 30.09.2020), м.куб. ?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача надано в його особистому кабінеті або в паперовому рахунку на розподіл.
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача надано в його особистому кабінеті або в паперовому рахунку на розподіл.... Згорнути
Наталья від 250 Новая Каховка написав 01.06.2021
Здравствуйте! 29.04.2021 был заменён счётчик на новый. Согласно акта, начальные показания нового счетчика 00002. В личном кабинете сам новый счётчик зафиксирован, а показания - последние со старого счетчика. Не могу передать новые показания ( 00009) так как система не показывает первичные показания нового счётчика. Так же и вайбер-чат не принимает, отвечая, что "внесённые показания ниже зафиксированных в системе". Очень прошу скорректировать данные в системе и внести начальные показания нового счетчика в мой личный кабинет. На 1.05.2021 показания 00002. На 1.06.2021 показания 00009. Использовано за месяц 7 м.куб. Заранее благодарна.
Здравствуйте! 29.04.2021 был заменён счётчик на новый. Согласно акта, начальные показания нового счетчика 00002. В личном кабинете сам новый счётчик зафиксирован, а показания - последние со старого счетчика. Не могу передать новые показания ( 00009) так как система не показывает первичные показания нового счётчика. Так же и вайбер-чат не принимает, отвечая, что "внесённые показания ниже зафиксированных в системе". Очень прошу скорректировать данные в системе и внести начальные показания нового счетчика в мой личный кабинет. На 1.05.2021 показания 00002. На 1.06.2021 показания 00009. Использовано за месяц 7 м.куб. Заранее благодарна.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Станом на 01.06.21 ви маєте надати показники того лічильника, який у вас фактично встановлено
Станом на 01.06.21 ви маєте надати показники того лічильника, який у вас фактично встановлено... Згорнути