Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5705 записів
Анна від 44555 написав 30.05.2021
Здравствуйте! Можно узнать тариф, по котором мне нужно платить. И почему не все внесённые мной показатели указаны в личном кабинете. За март нет, а я точно выносила их, только за апрель забыла.
Здравствуйте! Можно узнать тариф, по котором мне нужно платить. И почему не все внесённые мной показатели указаны в личном кабинете. За март нет, а я точно выносила их, только за апрель забыла.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зазначте свій населений пункт
Зазначте свій населений пункт... Згорнути
Татьяна від 8094219. Херсон написав 30.05.2021
27.05.21 сняли счётчик на поверку с пок. 13879,а поставили с пок. 38150 Как вносить показания за май и какие?
27.05.21 сняли счётчик на поверку с пок. 13879,а поставили с пок. 38150 Как вносить показания за май и какие?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На 01.06.21 ви маєте надати показнико того лічильника, який фактично встановленоу вас на цю дату
На 01.06.21 ви маєте надати показнико того лічильника, який фактично встановленоу вас на цю дату... Згорнути
Денис від Новая Каховка написав 28.05.2021
Уточняю номер 0503964050 человека который занимается актом дымовентканала, не берет трубку, ни днём не вечером, как же сделать данную процедуру, так понятен вопрос? Интересно это он шутник такой или как?
Уточняю номер 0503964050 человека который занимается актом дымовентканала, не берет трубку, ни днём не вечером, как же сделать данную процедуру, так понятен вопрос? Интересно это он шутник такой или как?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть де саме або хто надав вам телефон для замовлення послуги перевірки димовентиляційних каналів у м.Нова Каховка
Будь ласка уточніть де саме або хто надав вам телефон для замовлення послуги перевірки димовентиляційних каналів у м.Нова Каховка... Згорнути
Денис від Новая Каховка написав 27.05.2021
добрый вечер человек который занимается ДВК с номером телефона 0503964050, не отвечает на телефонные звонки, утром, днем, вечером, это он шутник такой или в чем проблема?
добрый вечер человек который занимается ДВК с номером телефона 0503964050, не отвечает на телефонные звонки, утром, днем, вечером, это он шутник такой или в чем проблема?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть ваше питання
Будь ласка уточніть ваше питання... Згорнути
Тетяна від 17525 село Коробки написав 25.05.2021
Добрий день, 04.05.2021р Каховським горгазом нам було припинено газопостачання в зв'язку з аварією газопроводу. Ніякі роботи по усуненню не проводились. 19.05.2021 р була написана заява для замовлення ремонтних робіт. Тиша!!! Звонила на гарячу лінію губернатора, відповіли, що направлять лист в херсонгаз. Знову тиша!!! Скільки ще чекати???
Добрий день, 04.05.2021р Каховським горгазом нам було припинено газопостачання в зв'язку з аварією газопроводу. Ніякі роботи по усуненню не проводились. 19.05.2021 р була написана заява для замовлення ремонтних робіт. Тиша!!! Звонила на гарячу лінію губернатора, відповіли, що направлять лист в херсонгаз. Знову тиша!!! Скільки ще чекати???... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
За вашим замовленням до сервісного центру виставлено рахунок за ремонтні роботи та придбано матеріали для ремонту. Станом на 26.05.21 рахунко не сплачено .
За вашим замовленням до сервісного центру виставлено рахунок за ремонтні роботи та придбано матеріали для ремонту. Станом на 26.05.21 рахунко не сплачено .... Згорнути
Воадислав від Верхній Рогачик написав 21.05.2021
Доброго дня! Мною було подано пакет документів для приєднання до газових мереж житлового будинку за адресою Верхній Рогачик, вул. Чкалова, 53. З моменту подачі минуло 2 місяці, відповіді не отримано . Надайте контакти для уточнення інформації по зазначеному питанню.
Доброго дня! Мною було подано пакет документів для приєднання до газових мереж житлового будинку за адресою Верхній Рогачик, вул. Чкалова, 53. З моменту подачі минуло 2 місяці, відповіді не отримано . Надайте контакти для уточнення інформації по зазначеному питанню.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка очікуйте на дзвінок майстра
Будь ласка очікуйте на дзвінок майстра... Згорнути
Николай від 220108 г. Херсон написав 21.05.2021
Как нужно поступить, если счет за распределение газа, оплачен через "Приват 24", по правильному адресу абонента. но на неправильный лицевой счет?
Как нужно поступить, если счет за распределение газа, оплачен через "Приват 24", по правильному адресу абонента. но на неправильный лицевой счет?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.... Згорнути
Олексій Павлович від 206759 Комишани написав 21.05.2021
Доброго дня! Розясніть будь-ласка, чи працює в кабінеті споживача опція «замовити примірник договору», і якщо працює то в який термін я отримую примірник договору, якщо подав заявку 14.05.
Доброго дня! Розясніть будь-ласка, чи працює в кабінеті споживача опція «замовити примірник договору», і якщо працює то в який термін я отримую примірник договору, якщо подав заявку 14.05.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Про статус своєї заявки ви можете слідкувати у своєму особистому кабінеті, примірник договору з електронним підписом ви отримаєте на вказаний у заявці e-mail
Про статус своєї заявки ви можете слідкувати у своєму особистому кабінеті, примірник договору з електронним підписом ви отримаєте на вказаний у заявці e-mail... Згорнути
Елена від 17388 Херсон написав 21.05.2021
Ответ на обращение -Елена від 17388 Херсон 19.05.2021 - контактный номер телефона +380 (66) 834-49-73
Ответ на обращение -Елена від 17388 Херсон 19.05.2021 - контактный номер телефона +380 (66) 834-49-73... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора для узгодження дати
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора для узгодження дати... Згорнути
Акиш О.А. від 234812, Херсон написав 20.05.2021
Добрый день ! При взятии на сверку счётчика в последний раз , был контролер и зафиксировал , что есть только газовая плита , ни котла , ни колонки нет . Почему лепят долг и пишут отапливаемую площадь 36 м2 ?? Также пишут 2 человека , один из них уже выписан в 2016 году по смерти , ксерокопию я подавала !!!?
Добрый день ! При взятии на сверку счётчика в последний раз , был контролер и зафиксировал , что есть только газовая плита , ни котла , ни колонки нет . Почему лепят долг и пишут отапливаемую площадь 36 м2 ?? Также пишут 2 человека , один из них уже выписан в 2016 году по смерти , ксерокопию я подавала !!!?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
У 2018 році ви підписали заяву- приєднання , де вказано кількість проживаючих - 2 особи. Також в заяві ви підтвердили площу - 36 м кв. Фізична відсутніть газових приладів не виключає можливості їх встановлення та використання. Для виведення приладів з бази обліку та зміни кількості проживаючих/ опалювальної площі тощо - власнику особового рахунку необхідно звернутися до АТ Херсонгаз (Ппопвича 3, каб 11 ) із відповідною заявою
У 2018 році ви підписали заяву- приєднання , де вказано кількість проживаючих - 2 особи. Також в заяві ви підтвердили площу - 36 м кв. Фізична відсутніть газових приладів не виключає можливості їх встановлення та використання. Для виведення приладів з бази обліку та зміни кількості проживаючих/ опалювальної площі тощо - власнику особового рахунку необхідно звернутися до АТ Херсонгаз (Ппопвича 3, каб 11 ) із відповідною заявою... Згорнути