Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4945 записів
Ирина від 7301,Новая Каховка написав 29.01.2021:
Добрий день!на грудень 2020 року в мене була переплата 9грн 07 коп,на дільниці була звірка показників де було вказано 710 ,а вже на січень мені поставили показники 744???як?чому за січень мені нараховують 34 куб.газу,де взялися такі цифри?а за розподіл кожен місяць 4,14 грн,а за січень 35 грн?
Добрий день!на грудень 2020 року в мене була переплата 9грн 07 коп,на дільниці була звірка показників де було вказано 710 ,а вже на січень мені поставили показники 744???як?чому за січень мені нараховують 34 куб.газу,де взялися такі цифри?а за розподіл кожен місяць 4,14 грн,а за січень 35 грн?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. У соціальній мережі Фейсбук. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання буде надано 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. У соціальній мережі Фейсбук. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання буде надано 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .
Олександра Миколаївна від 350077485 Мала Кардашинка Голопристанській район написав 29.01.2021:
У будинку ніхто не проживає і газом не користується, транспортування газу оплачується,принесли рахунок на велику суму, що мені робити?
У будинку ніхто не проживає і газом не користується, транспортування газу оплачується,принесли рахунок на велику суму, що мені робити?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександра Миколаївна.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Костянтин Осінній від с. Коробки написав 29.01.2021:
Чому в с. Коробки, Каховського району по кв. № 38, вул. Паркова, 13 нарахували за грудень борг 400 кубів за газ, показники 04 січня 2021 року подавали ті що і за листопад в телефонному режимі, квартира зачинена вже кілька років? Тепер ми перейшли на НАФТОГАЗ а їм ви передали не існуючий борг за нами. Прийдіть подивіться на показники лічильника і зніміть борг!
Чому в с. Коробки, Каховського району по кв. № 38, вул. Паркова, 13 нарахували за грудень борг 400 кубів за газ, показники 04 січня 2021 року подавали ті що і за листопад в телефонному режимі, квартира зачинена вже кілька років? Тепер ми перейшли на НАФТОГАЗ а їм ви передали не існуючий борг за нами. Прийдіть подивіться на показники лічильника і зніміть борг!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Костянтин Осінній.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок
Ирина від о/р 2066677 написав 29.01.2021:
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як можна викликати контролера для перевірки рахунку газового лічильника в електронному режимі. На номер телефону, який дає ваша компанія 31-65-66 дозвонитися неможливо. Якщо я дозвонилася, а оператори всі зайняті, то я маю право дочекатися черги в онлайн режимі. Чому мій дзвінок постійно переривають? Ві вважаєте це правильним? Чи це не є грубим порушенням прав споживачів?
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як можна викликати контролера для перевірки рахунку газового лічильника в електронному режимі. На номер телефону, який дає ваша компанія 31-65-66 дозвонитися неможливо. Якщо я дозвонилася, а оператори всі зайняті, то я маю право дочекатися черги в онлайн режимі. Чому мій дзвінок постійно переривають? Ві вважаєте це правильним? Чи це не є грубим порушенням прав споживачів?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.
Кудрик Валентина Василівна від 1112516 написав 29.01.2021:
Прошу Вас дати разрахунковий рахунок по IBN для разрахунків черезелектронні насіі банків.В приват 24 немае розподілу газу,а тільки газопастачання.Кудрик Валентина не мае змоги оплачувати через укрпочту по обставинам .Прошу Вас вислати реквізіти на почту glavdaln@gmail.com для своечасноі оплати .З повагою до Вас Валера.
Прошу Вас дати разрахунковий рахунок по IBN для разрахунків черезелектронні насіі банків.В приват 24 немае розподілу газу,а тільки газопастачання.Кудрик Валентина не мае змоги оплачувати через укрпочту по обставинам .Прошу Вас вислати реквізіти на почту glavdaln@gmail.com для своечасноі оплати .З повагою до Вас Валера.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Кудрик Валентина Василівна.
Реквізити АТ “Херсонгаз” для оплати за послуги з розподілу природного газу: 73036, м. Херсон, вул. Поповича, буд. 3, р/рUA053808050000000026005619739 АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві, МФО 380805, ЄДРПОУ 03355353. Призначення платежу: код району-особовий рахунок, ПІБ, район, адреса, за розподіл природного газу. Коди районів: 2 - Білозерський, 3 - Новокаховський, 4 - Великоолександрівський, 5 - Високопільський, 6 - Бериславський, 7 - Чаплинський, 8 - Генічеський, 9 - Голопристанський, 10 - Каховський, 11- Каланчацький, 12 - Скадовський, 13 - Олешківський, 14 - Верхній Рогачик, 20 - Херсон. Приклад: 20-1717, Петров А.П., м. Херсон, просп. Ушакова, 1, кв. 1, за розподіл природного газу. Цілодобово оперативна інформація про стан рахунку доступна в Особистому кабінеті споживача за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Дякуємо за звернення.
Реквізити АТ “Херсонгаз” для оплати за послуги з розподілу природного газу: 73036, м. Херсон, вул. Поповича, буд. 3, р/рUA053808050000000026005619739 АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві, МФО 380805, ЄДРПОУ 03355353. Призначення платежу: код району-особовий рахунок, ПІБ, район, адреса, за розподіл природного газу. Коди районів: 2 - Білозерський, 3 - Новокаховський, 4 - Великоолександрівський, 5 - Високопільський, 6 - Бериславський, 7 - Чаплинський, 8 - Генічеський, 9 - Голопристанський, 10 - Каховський, 11- Каланчацький, 12 - Скадовський, 13 - Олешківський, 14 - Верхній Рогачик, 20 - Херсон. Приклад: 20-1717, Петров А.П., м. Херсон, просп. Ушакова, 1, кв. 1, за розподіл природного газу. Цілодобово оперативна інформація про стан рахунку доступна в Особистому кабінеті споживача за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Наталья від 237180 написав 29.01.2021:
За газ, у нас большая переплата.
За газ, у нас большая переплата.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Наталья від 237180 написав 29.01.2021:
Доброе утро. 18.01.21 подала заявку на возврат переплаты. Скажите в какой срок возвращают деньги?
Доброе утро. 18.01.21 подала заявку на возврат переплаты. Скажите в какой срок возвращают деньги?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Переплату за що?
Дякуємо за звернення.
Переплату за що?
Юрий від 123446 написав 28.01.2021:
Сегодня, я получил информацию, что Ваш клиент, получил информацию, про то что Ваша организация нарушает законодательство Украины, я буду вынужден опубликован все переписки и документы, в которых изымпються деньги за неоаазаные услуги, то есть ч. 3 ст. 190 КК Украины
Сегодня, я получил информацию, что Ваш клиент, получил информацию, про то что Ваша организация нарушает законодательство Украины, я буду вынужден опубликован все переписки и документы, в которых изымпються деньги за неоаазаные услуги, то есть ч. 3 ст. 190 КК Украины
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрий.
Будь ласка уточніть свою особу
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть свою особу
Юрий від О/р 53554, Херсон написав 28.01.2021:
В ноябре был снят счетчик на поверку (показания 01438) и и установлен счетчик из обменного фонда (показания 00000) согласно акту №00678 от25.11.20. После поверки счетчик из обменного фонда (показания 00000) был снят и установлен родной (показания 01439) согласно акту №00688 от 30.11.20. В начале января в личном кабинете была запись "последние показания "0"" , после пятого января "последние показания "13". Если я внесу показания счетчика на данный момент 01458 какой будет результат и как все это привести к нормальному виду . С уважнием
В ноябре был снят счетчик на поверку (показания 01438) и и установлен счетчик из обменного фонда (показания 00000) согласно акту №00678 от25.11.20. После поверки счетчик из обменного фонда (показания 00000) был снят и установлен родной (показания 01439) согласно акту №00688 от 30.11.20. В начале января в личном кабинете была запись "последние показания "0"" , после пятого января "последние показания "13". Если я внесу показания счетчика на данный момент 01458 какой будет результат и как все это привести к нормальному виду . С уважнием
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрий.
Лічильник після повірки встановлено на 01.01.21 ви мали надати фактичні показники лічильника. Також надайте фактичні показники станом на 01.02.21
Дякуємо за звернення.
Лічильник після повірки встановлено на 01.01.21 ви мали надати фактичні показники лічильника. Також надайте фактичні показники станом на 01.02.21
Оксана від 10133, м.Олешки написав 28.01.2021:
10 грудня 2020 р. контролер провів звірку показників (особовий рахунок 10133, м.Олешки), про що складений відповідний акт, але до сьогодні показники на сайті не змінилися. Ваші оператори відсилають мене до місцевих, олешківських, місцеві кивають на вас, мовляв, ви повинні були відкоригувати, бо акт 006829 переданий. Чому станом на 01.01.2021 р. показники не були відкориговані?
10 грудня 2020 р. контролер провів звірку показників (особовий рахунок 10133, м.Олешки), про що складений відповідний акт, але до сьогодні показники на сайті не змінилися. Ваші оператори відсилають мене до місцевих, олешківських, місцеві кивають на вас, мовляв, ви повинні були відкоригувати, бо акт 006829 переданий. Чому станом на 01.01.2021 р. показники не були відкориговані?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Ви не надаєте показники лічильника більше року. В даному випадку будуть здійснено корегування за даними контролера. У наступному,в разі відсутності показників лічильника допостачальника будуть надаватися планові обсяги, які не можуть бути скореговані.
Дякуємо за звернення.
Ви не надаєте показники лічильника більше року. В даному випадку будуть здійснено корегування за даними контролера. У наступному,в разі відсутності показників лічильника допостачальника будуть надаватися планові обсяги, які не можуть бути скореговані.