Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4940 записів
Алексей від 231151 написав 11.01.2021:
Добрый день. 31 декабря меня переключили на Нафтогаз Украина. Заявку подавали через Приват 24. 1) Подскажите, как мне оплачивать за декабрь 2020 за потребление газа и транспортировку ? Обещали, что в течении 3-х дней прийдет счет на оплату, но никакого счета нигде не получил. 2) И куда счет на оплату должен прийти?
Добрый день. 31 декабря меня переключили на Нафтогаз Украина. Заявку подавали через Приват 24. 1) Подскажите, как мне оплачивать за декабрь 2020 за потребление газа и транспортировку ? Обещали, что в течении 3-х дней прийдет счет на оплату, но никакого счета нигде не получил. 2) И куда счет на оплату должен прийти?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алексей.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Ольг від 3400 написав 11.01.2021:
Здравствуйте, при подаче заявки на нового постачальника( НАК Нафтогаз), был не верно указан EIC-код. Как исправить ошибку? Если можете , подскажите.
Здравствуйте, при подаче заявки на нового постачальника( НАК Нафтогаз), был не верно указан EIC-код. Как исправить ошибку? Если можете , подскажите.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольг.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас не має ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор або відповідальна особа роздрукує його вам.
Дякуємо за звернення.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас не має ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор або відповідальна особа роздрукує його вам.
Олексій від 200380 написав 11.01.2021:
Добрий день. Питання щодо "Замовленої річної потужності". У відповівдності до кодексу ГРМ Річна замовлена потужність визначається виходячи з фактичного обсягу споживання за газовий рік. На початку 2020 року (це зазначено у рахунках) Херсонгаз враховував обсяги за період з 01.10.2018 по 30.09.2019, а з жовтня 2020 року - за період з 01.10.2019 по 30.09.2020. При цьому для мене встановлено однаковий обсяг 1405 за різні періоди. Але і за перший період і за другий обсяг спожитого мною газу був меншим за встановлений Херсонгазом (1386 і 1372, відповідно). Перерахунок за підсумками року не здійснюється. Питання: до кого скаржитись? Хто саме довільно встановлює обсяги замовленої потужності без урахування фактично спожитих обсягів? Як здійснити зарахування надміру сплачених коштів у рахунок майбутніх періодів?
Добрий день. Питання щодо "Замовленої річної потужності". У відповівдності до кодексу ГРМ Річна замовлена потужність визначається виходячи з фактичного обсягу споживання за газовий рік. На початку 2020 року (це зазначено у рахунках) Херсонгаз враховував обсяги за період з 01.10.2018 по 30.09.2019, а з жовтня 2020 року - за період з 01.10.2019 по 30.09.2020. При цьому для мене встановлено однаковий обсяг 1405 за різні періоди. Але і за перший період і за другий обсяг спожитого мною газу був меншим за встановлений Херсонгазом (1386 і 1372, відповідно). Перерахунок за підсумками року не здійснюється. Питання: до кого скаржитись? Хто саме довільно встановлює обсяги замовленої потужності без урахування фактично спожитих обсягів? Як здійснити зарахування надміру сплачених коштів у рахунок майбутніх періодів?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олексій.
Обрахунок здійснюється у відповідності до отриманих показників лічильника протягом газового року. Чи щомісяця ви надавали показники лічильника, чи були вони фактичні?
Дякуємо за звернення.
Обрахунок здійснюється у відповідності до отриманих показників лічильника протягом газового року. Чи щомісяця ви надавали показники лічильника, чи були вони фактичні?
ольга від 31896, Херсон написав 11.01.2021:
Здравствуйте. Я 04.01.2021 оплатила счет на сумму 1087,54 грн., но мне до сих пор выставляют долг на эту сумму.
Здравствуйте. Я 04.01.2021 оплатила счет на сумму 1087,54 грн., но мне до сих пор выставляют долг на эту сумму.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ольга.
За що саме сплачена сума?
Дякуємо за звернення.
За що саме сплачена сума?
Алла від 225277 написав 11.01.2021:
Доброго дня! Незрозуміло, а що за січень тариф на розподіл газу, не змінився? Бо так, як ви нарахували, виходить нічого не змінилося. За січень тариф 2,016? У січні, ми сплачуємо за січень? Перегляньте нарахування, щоб потім не було заборгованості.
Доброго дня! Незрозуміло, а що за січень тариф на розподіл газу, не змінився? Бо так, як ви нарахували, виходить нічого не змінилося. За січень тариф 2,016? У січні, ми сплачуємо за січень? Перегляньте нарахування, щоб потім не було заборгованості.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла.
Дані про нові нарахування для користувачів особистого кабінету АТ Херсонгаз оновляться після 10.01.2021, також на електронні поштові адреси, вказані при реєстрації, буде надіслано квитанції із зазначенням щомісячної сплати за транспортування газу. Для споживачів, які не мають реєстрації в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, рахунки будуть надіслані поштовим зв'язком Укрпошта. Будь ласка зачекайте.
Дякуємо за звернення.
Дані про нові нарахування для користувачів особистого кабінету АТ Херсонгаз оновляться після 10.01.2021, також на електронні поштові адреси, вказані при реєстрації, буде надіслано квитанції із зазначенням щомісячної сплати за транспортування газу. Для споживачів, які не мають реєстрації в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, рахунки будуть надіслані поштовим зв'язком Укрпошта. Будь ласка зачекайте.
Валерій від 1073364 Херсон написав 11.01.2021:
Яка ситуація по моєму особовому рахунку. На які реквізити оплатити за грудень. Яка ціна газу за грудень. На лічильнику 44 куба.
Яка ситуація по моєму особовому рахунку. На які реквізити оплатити за грудень. Яка ціна газу за грудень. На лічильнику 44 куба.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валерій.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Анна від 22345 написав 11.01.2021:
Вы пишете стандартную фразу, которая не есть ответ на вопрос: "Дані про нові нарахування для користувачів особистого кабінету АТ Херсонгаз оновляться після 10.01.2021". Сегодня, 11.01.2021 уже многие сообщают, что эти данные обновились, счет за январь в кабинете есть, но он у всех такой же, как счет за декабрь. Суть вопроса: это ошибка? Платить по счету или ждать, когда исправят ошибку?
Вы пишете стандартную фразу, которая не есть ответ на вопрос: "Дані про нові нарахування для користувачів особистого кабінету АТ Херсонгаз оновляться після 10.01.2021". Сегодня, 11.01.2021 уже многие сообщают, что эти данные обновились, счет за январь в кабинете есть, но он у всех такой же, как счет за декабрь. Суть вопроса: это ошибка? Платить по счету или ждать, когда исправят ошибку?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
У повідомленні сказано після 10 числа, а не 10 числа, будь ласка зачекайте.
Дякуємо за звернення.
У повідомленні сказано після 10 числа, а не 10 числа, будь ласка зачекайте.
Виктор від 12091 Асканія-Нова написав 11.01.2021:
Хочу узнать на каком основании вы передали Нафтогазу завышенное потребление за декабрь 2020г. У меня расход газа в декабре 105 куб. ( 4455 - 4350 ), вы же им передали - 127 кубов, т.е. на 22 куба больше. Чем это вызвано?
Хочу узнать на каком основании вы передали Нафтогазу завышенное потребление за декабрь 2020г. У меня расход газа в декабре 105 куб. ( 4455 - 4350 ), вы же им передали - 127 кубов, т.е. на 22 куба больше. Чем это вызвано?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктор.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .
Оксана від 3671, м.Херсон написав 11.01.2021:
Подскажите пожалуйста, если поменялся собственник квартиры, а лицевой счёт оформлен на старого собственника, нужно ли перед заключением с новым поставщиком газа переоформлять лицевой счёт в Херсонрегионгаз на нового собственника квартиры?
Подскажите пожалуйста, если поменялся собственник квартиры, а лицевой счёт оформлен на старого собственника, нужно ли перед заключением с новым поставщиком газа переоформлять лицевой счёт в Херсонрегионгаз на нового собственника квартиры?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Елена від Херсон о/р24102 написав 11.01.2021:
Счет за транспортировку за январь выставили по старому тарифу,а на сайте у вас указан с января новый тариф 1.68 без ПДВ.Будет перерасчет или платим по-старому?
Счет за транспортировку за январь выставили по старому тарифу,а на сайте у вас указан с января новый тариф 1.68 без ПДВ.Будет перерасчет или платим по-старому?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
Дані про нові нарахування для користувачів особистого кабінету АТ Херсонгаз оновляться після 10.01.2021, також на електронні поштові адреси, вказані при реєстрації, буде надіслано квитанції із зазначенням щомісячної сплати за транспортування газу. Для споживачів, які не мають реєстрації в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, рахунки будуть надіслані поштовим зв'язком Укрпошта.
Дякуємо за звернення.
Дані про нові нарахування для користувачів особистого кабінету АТ Херсонгаз оновляться після 10.01.2021, також на електронні поштові адреси, вказані при реєстрації, буде надіслано квитанції із зазначенням щомісячної сплати за транспортування газу. Для споживачів, які не мають реєстрації в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, рахунки будуть надіслані поштовим зв'язком Укрпошта.