Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5706 записів
Тетяна від 217310, Херсон , С. Чорнобаївка написав 15.01.2021
Доброго дня, відпишіть будь ласка , чому дані не співпадають з особистим кабінетом так як я заплатила за листопад за постачання газу до 4 грудня. Я так розумію я надала дані і заплатила за них до 5 числа як ви рекомендуєте.
Доброго дня, відпишіть будь ласка , чому дані не співпадають з особистим кабінетом так як я заплатила за листопад за постачання газу до 4 грудня. Я так розумію я надала дані і заплатила за них до 5 числа як ви рекомендуєте.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Останні фактичні показники від вас отримано 25,09,20 та 03.01.21, у проміжок цього часу показники не надходили. Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом.. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. На сьогодні можливості коригувати показники немає. У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .
Останні фактичні показники від вас отримано 25,09,20 та 03.01.21, у проміжок цього часу показники не надходили. Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом.. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. На сьогодні можливості коригувати показники немає. У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .... Згорнути
ирина від 204887, Херсон написав 15.01.2021
добрый день ! у меня переплата за газ 3468 грн за грудень. дальше я перешла в нафогаз. Как я могу вернуть себе деньги ?
добрый день ! у меня переплата за газ 3468 грн за грудень. дальше я перешла в нафогаз. Как я могу вернуть себе деньги ?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ Або до вашого нового постачальника
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ Або до вашого нового постачальника... Згорнути
Илона від 000379, Херсон написав 15.01.2021
Оплата была 13 января
Оплата была 13 января... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть своє питання
Будь ласка уточніть своє питання... Згорнути
Яна від 10156 написав 15.01.2021
На начало периода показания 6988, на конец 6993. Разница 5 кубов. В личном кабинете указано 197. Исправьте. Г.Херсон
На начало периода показания 6988, на конец 6993. Разница 5 кубов. В личном кабинете указано 197. Исправьте. Г.Херсон... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом.. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. На сьогодні можливості коригувати показники немає. У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом.. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. На сьогодні можливості коригувати показники немає. У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .... Згорнути
Анатолий Кузьмич від 6579 написав 15.01.2021
Бондарь И.Г. село Кардашинка. Вопрос: как законным путём отказаться от газоснабжения? При незначительном потреблении газа только летом, только плитой навязываете годовой заказ (чей заказ?) в 314 м. куб. Обидно как потребителю. Спасибо за понимание.
Бондарь И.Г. село Кардашинка. Вопрос: как законным путём отказаться от газоснабжения? При незначительном потреблении газа только летом, только плитой навязываете годовой заказ (чей заказ?) в 314 м. куб. Обидно как потребителю. Спасибо за понимание.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Абонент має право відмовитися від послуги газопостачання. Дана процедура проводиться через замовлення послуги з Сервісному центру шляхом механічного роз'єднання в місці підключення до розподільних мереж АТ Херсонгаз з наявним розривом газопроводу. При цьому зарезервована за споживачем потужність вивільняється для газифікації інших об'єктів. Разом з цим, повідомляємо вас про те, що в разі відновлення газопостачання і при наявності резервних потужностей газорозподільних мереж, на вашу письмову заявою, послуга тарифікується як «Нове приєднання» (стандартне / нестандартне), яке щорічно затверджується по Херсонській області постановою регулятора - НКРЕКП .
Абонент має право відмовитися від послуги газопостачання. Дана процедура проводиться через замовлення послуги з Сервісному центру шляхом механічного роз'єднання в місці підключення до розподільних мереж АТ Херсонгаз з наявним розривом газопроводу. При цьому зарезервована за споживачем потужність вивільняється для газифікації інших об'єктів. Разом з цим, повідомляємо вас про те, що в разі відновлення газопостачання і при наявності резервних потужностей газорозподільних мереж, на вашу письмову заявою, послуга тарифікується як «Нове приєднання» (стандартне / нестандартне), яке щорічно затверджується по Херсонській області постановою регулятора - НКРЕКП .... Згорнути
Константин від 16683 Геническ написав 15.01.2021
Здравствуйте. Прошу пересчитать сумму за распределение и написать фактическую, а не вымышленную.
Здравствуйте. Прошу пересчитать сумму за распределение и написать фактическую, а не вымышленную.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ) Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020 Протягом календарного року (2021 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2019 по 30.09.2020) Загальний обсяг рівномірно розподіляється на увесь рік помісячно та помножується на поточний тариф, затверджений державним органом (Національна комісія з питань регулювання енергетики та комунальних послуг), для зменшення грошового навантаження на споживача НАПРИКЛАД в Херсонській області: з 01.10.2019 по 30.09.2020 споживач використав 120 м3 природного газу. Щомісячна вартість послуги розподілу природного газу розраховується наступним чином: 120 м3 : 12 місяців = 10 м3 (як добуток 1/12 річної замовленої потужності) з 01.01.2021 нарахування складатиме 10 м3 х 2,016 грн. = 20,16 грн. з ПДВ. Відповідно до пункту 2, глави 6, Розділу VI Кодексу газорозподільних систем: За підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення ( у відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який... Читати далі
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ) Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020 Протягом календарного року (2021 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2019 по 30.09.2020) Загальний обсяг рівномірно розподіляється на увесь рік помісячно та помножується на поточний тариф, затверджений державним органом (Національна комісія з питань регулювання енергетики та комунальних послуг), для зменшення грошового навантаження на споживача НАПРИКЛАД в Херсонській області: з 01.10.2019 по 30.09.2020 споживач використав 120 м3 природного газу. Щомісячна вартість послуги розподілу природного газу розраховується наступним чином: 120 м3 : 12 місяців = 10 м3 (як добуток 1/12 річної замовленої потужності) з 01.01.2021 нарахування складатиме 10 м3 х 2,016 грн. = 20,16 грн. з ПДВ. Відповідно до пункту 2, глави 6, Розділу VI Кодексу газорозподільних систем: За підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення ( у відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу. Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз. Також протягом жовтня 2020 року усім споживачам поштою було надіслано рахунки з прогнозними розрахунками оплати за розподіл на 2021 рік. Якщо ви не були згодні із розрахунком, у вас був час до 01.01.2021 звернутися за перерахунком.... Згорнути
Баранова Светлана Александровна від 7500, ул.Четвертая, д.38, с.Коханы написав 15.01.2021
3 января я записала показания 4905. Сейчас в личном кабинете вами исправлено на 4943, т.е. добавлено 38 куб. Что это? Как вернуть правду. Вчера сфотографировала счетчик. Как вам переслать. Надеюсь и жду.
3 января я записала показания 4905. Сейчас в личном кабинете вами исправлено на 4943, т.е. добавлено 38 куб. Что это? Как вернуть правду. Вчера сфотографировала счетчик. Как вам переслать. Надеюсь и жду.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .... Згорнути
Илона від 000379, Херсон написав 15.01.2021
Добрый день, скажите пожалуйста я оплатила за розподил на свой особовый счёт херсонгаза и деньги ещё не пришли, почему, или там нужно указывать что-то другое.
Добрый день, скажите пожалуйста я оплатила за розподил на свой особовый счёт херсонгаза и деньги ещё не пришли, почему, или там нужно указывать что-то другое.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Коли саме та яку суму біло сплачено?
Коли саме та яку суму біло сплачено?... Згорнути
Светлана від 6982 Олешки с.Саги 2 ул.Бойко 52а Завирюха В В написав 15.01.2021
Светлана від 6982 Олешки с.Саги 2 ул.Бойко 52а Завирюха В В написав 13.01.2021: 6982 Олешки с.Саги правые ул.Бойко 52а Завирюха В.В. 12.02.2020 оплатила за газ 2000 грн и неуказала о/р 6982 обращалась в банк АВАЛЬ деньги висят в воздухе на счет не пришли,перечислите их пожалуйста на наш счет за газ. Оплата от Завирюха Светлана Михайловна. Зачислите их пожалуйста за транспортировку 600грн а остальные 1400 за отопление
Светлана від 6982 Олешки с.Саги 2 ул.Бойко 52а Завирюха В В написав 13.01.2021: 6982 Олешки с.Саги правые ул.Бойко 52а Завирюха В.В. 12.02.2020 оплатила за газ 2000 грн и неуказала о/р 6982 обращалась в банк АВАЛЬ деньги висят в воздухе на счет не пришли,перечислите их пожалуйста на наш счет за газ. Оплата от Завирюха Светлана Михайловна. Зачислите их пожалуйста за транспортировку 600грн а остальные 1400 за отопление... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.... Згорнути
Світлана від 350202853 написав 15.01.2021
Добрый день! В 16 декабря 2020г я стала клиентом Нафтогаз. Мне присвоили новый л/с 350202853, а счет в Херсонрегионгазе и Херсонгазе 205708. И когда я внесла показания счетчика через кабинет Херсонгаза, то показания внеслись в кабинет Херсонрегионгаза и Херсонгаза, а в кабинете Нафтогаза не появились, появилась только сумма 1442,93 .Почему не вносятся показания счетчика и как пявилась эта сумма?
Добрый день! В 16 декабря 2020г я стала клиентом Нафтогаз. Мне присвоили новый л/с 350202853, а счет в Херсонрегионгазе и Херсонгазе 205708. И когда я внесла показания счетчика через кабинет Херсонгаза, то показания внеслись в кабинет Херсонрегионгаза и Херсонгаза, а в кабинете Нафтогаза не появились, появилась только сумма 1442,93 .Почему не вносятся показания счетчика и как пявилась эта сумма?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Будь ласка уточніть ваш населений пункт... Згорнути