5663 записи
Здравствуйте. Я отправила по электронке заявления и все докумнты паспрт код и квитанции на имя Зангиева на отмену долга за транзит газа. Когда будет снят долг?
Здравствуйте. Я отправила по электронке заявления и все докумнты паспрт код и квитанции на имя Зангиева на отмену долга за транзит газа. Когда будет снят долг?... Згорнути
Будь ласка уточніть ПІБ заявника
Будь ласка уточніть ПІБ заявника... Згорнути
Здравствуйте. Поменяйте пожалуйста фамилию владельца на лицевом счету Херсон 1240 Старая Олейникова Тамара Артемовна на новую Козина Анастасия Валерьевна. лицевой счет переоформила 10,06,2020г
Здравствуйте. Поменяйте пожалуйста фамилию владельца на лицевом счету Херсон 1240
Старая Олейникова Тамара Артемовна на новую Козина Анастасия Валерьевна. лицевой счет переоформила 10,06,2020г... Згорнути
Ваше звернення передано до технічної служби для корегування.
Ваше звернення передано до технічної служби для корегування.... Згорнути
07 08 2020 я отдал все документы в абонент пункт г Н овая Каховка все документы для зачисления суммы 55,27 грн. оплаченую мною 17 02 2020 кв №5 через Ощадбанк выше указанная сумма числится у вас на особыстом рахунке когда я увижу в своем особыстом кабинете зачислекную сумму мой о. р 20021 Новая Каховка Победы 22 кв 22 Гноянко А В
07 08 2020 я отдал все документы в абонент пункт г Н овая Каховка все документы для зачисления суммы 55,27 грн. оплаченую мною 17 02 2020 кв №5 через Ощадбанк выше указанная сумма числится у вас на особыстом рахунке когда я увижу в своем особыстом кабинете зачислекную сумму мой о. р 20021 Новая Каховка Победы 22 кв 22 Гноянко А В... Згорнути
На вказаний ПІБ документи не надходили, будь ласка уточніть у місцевому відділенні коли саме вони направлені до м Херсон.
На вказаний ПІБ документи не надходили, будь ласка уточніть у місцевому відділенні коли саме вони направлені до м Херсон.... Згорнути
Здравствуйте, Я переоформила лицевые счета на нового владельца еще 10,06,2020г, Почему счет за распределение до сих пор приходит на старого владельца? Почему не изменили ФИО?
Здравствуйте, Я переоформила лицевые счета на нового владельца еще 10,06,2020г, Почему счет за распределение до сих пор приходит на старого владельца? Почему не изменили ФИО?... Згорнути
Будь ласка зазначте ПІБ нового та сторого власника
Будь ласка зазначте ПІБ нового та сторого власника... Згорнути
Здравствуйте. в моем кабинете АТ ХЕРСОНГАЗ Рахунок за розподіл газу за Серпень 2020 р. Борг на 01.08.2020 220,54 грн. Хотя я платила в мае месяце за 2 месяца за май и за июнь 341.70.
Здравствуйте. в моем кабинете АТ ХЕРСОНГАЗ
Рахунок за розподіл газу за Серпень 2020 р.
Борг на 01.08.2020 220,54 грн. Хотя я платила в мае месяце за 2 месяца за май и за июнь 341.70.... Згорнути
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць.... Згорнути
Я оплатила розподіл за 2 месяца за май и за июнь 341.70 и на начало июня на начало июня переплата составила 0.25
Я оплатила розподіл за 2 месяца за май и за июнь 341.70 и на начало июня на начало июня переплата составила 0.25... Згорнути
Будь ласка уточніть ваше питання
Будь ласка уточніть ваше питання... Згорнути
Здравствуйте. почему не работает личный кабинет?
Здравствуйте. почему не работает личный кабинет?... Згорнути
До 11.20 було відсутнє енергопостачання
До 11.20 було відсутнє енергопостачання... Згорнути
Здравствуйте. почему у меня Борг на 01.08.2020 391,35 грн. я оплатила за июнь 170 грн. после 10 июля, за июль я оплатила 3 .08.20 через терминал ощадбанка номер квитанции 33
Здравствуйте. почему у меня Борг на 01.08.2020 391,35 грн. я оплатила за июнь 170 грн. после 10 июля, за июль я оплатила 3 .08.20 через терминал ощадбанка номер квитанции 33... Згорнути
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць.... Згорнути
Добрый день! Я оплатила за газ 3 августа 2020 года,через приват24 почему до сих не видно кабините про оплату? Спасибо.
Добрый день! Я оплатила за газ 3 августа 2020 года,через приват24 почему до сих не видно кабините про оплату? Спасибо.... Згорнути
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Голові правління АТ Херсонгаз Зангієву А.Г. Заява Я Демчук В.В., л/р 231042 с.Чорнобаївка, вул. Першотравнева, буд.58, кв.23 звернувся в п’ятницю 07.08.2020 року до абонентської служби (тел.31-65-55) щодо ненавмисного пошкодження мною пломби на газовому лічильнику. Станом на сьогоднішній день від Вашого підприємства ніхто не повідомив про готовність поновлення пломби та не виходить на зв'язок. Телефони абонентської служби (тел.31-65-55, 050-494-30-37) завжди зайняті. Прошу прийняти всі необхідні дії щодо візиту представника від Вашої організації для поновлення пломби на лічильнику. Дякую.
Голові правління АТ Херсонгаз Зангієву А.Г. Заява Я Демчук В.В., л/р 231042 с.Чорнобаївка, вул. Першотравнева, буд.58, кв.23 звернувся в п’ятницю 07.08.2020 року до абонентської служби (тел.31-65-55) щодо ненавмисного пошкодження мною пломби на газовому лічильнику. Станом на сьогоднішній день від Вашого підприємства ніхто не повідомив про готовність поновлення пломби та не виходить на зв'язок. Телефони абонентської служби (тел.31-65-55, 050-494-30-37) завжди зайняті. Прошу прийняти всі необхідні дії щодо візиту представника від Вашої організації для поновлення пломби на лічильнику. Дякую.... Згорнути
Ваша заявка отримана і опрацьована. Будь ласка очікуйте на телефонний дзвінок про узгодження дати виїзду спеціалістів.
Ваша заявка отримана і опрацьована. Будь ласка очікуйте на телефонний дзвінок про узгодження дати виїзду спеціалістів.... Згорнути
