Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5663 записи
Валентина Рагушенко від 206697 пгт. Камышаны написав 19.08.2020
Здравствуйте. Я отправила по электронке заявления и все докумнты паспрт код и квитанции на имя Зангиева на отмену долга за транзит газа. Когда будет снят долг?
Здравствуйте. Я отправила по электронке заявления и все докумнты паспрт код и квитанции на имя Зангиева на отмену долга за транзит газа. Когда будет снят долг?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть ПІБ заявника
Будь ласка уточніть ПІБ заявника... Згорнути
Анастасия від 1240 Херсон написав 17.08.2020
Здравствуйте. Поменяйте пожалуйста фамилию владельца на лицевом счету Херсон 1240 Старая Олейникова Тамара Артемовна на новую Козина Анастасия Валерьевна. лицевой счет переоформила 10,06,2020г
Здравствуйте. Поменяйте пожалуйста фамилию владельца на лицевом счету Херсон 1240 Старая Олейникова Тамара Артемовна на новую Козина Анастасия Валерьевна. лицевой счет переоформила 10,06,2020г... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваше звернення передано до технічної служби для корегування.
Ваше звернення передано до технічної служби для корегування.... Згорнути
Андрей від 20021 Новая Каховка пр Победы 22 кв 22 написав 16.08.2020
07 08 2020 я отдал все документы в абонент пункт г Н овая Каховка все документы для зачисления суммы 55,27 грн. оплаченую мною 17 02 2020 кв №5 через Ощадбанк выше указанная сумма числится у вас на особыстом рахунке когда я увижу в своем особыстом кабинете зачислекную сумму мой о. р 20021 Новая Каховка Победы 22 кв 22 Гноянко А В
07 08 2020 я отдал все документы в абонент пункт г Н овая Каховка все документы для зачисления суммы 55,27 грн. оплаченую мною 17 02 2020 кв №5 через Ощадбанк выше указанная сумма числится у вас на особыстом рахунке когда я увижу в своем особыстом кабинете зачислекную сумму мой о. р 20021 Новая Каховка Победы 22 кв 22 Гноянко А В... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На вказаний ПІБ документи не надходили, будь ласка уточніть у місцевому відділенні коли саме вони направлені до м Херсон.
На вказаний ПІБ документи не надходили, будь ласка уточніть у місцевому відділенні коли саме вони направлені до м Херсон.... Згорнути
Анастасия від 1240 Херсон написав 16.08.2020
Здравствуйте, Я переоформила лицевые счета на нового владельца еще 10,06,2020г, Почему счет за распределение до сих пор приходит на старого владельца? Почему не изменили ФИО?
Здравствуйте, Я переоформила лицевые счета на нового владельца еще 10,06,2020г, Почему счет за распределение до сих пор приходит на старого владельца? Почему не изменили ФИО?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка зазначте ПІБ нового та сторого власника
Будь ласка зазначте ПІБ нового та сторого власника... Згорнути
Валентина Рагушенко від 206697 пгт. Камышаны написав 13.08.2020
Здравствуйте. в моем кабинете АТ ХЕРСОНГАЗ Рахунок за розподіл газу за Серпень 2020 р. Борг на 01.08.2020 220,54 грн. Хотя я платила в мае месяце за 2 месяца за май и за июнь 341.70.
Здравствуйте. в моем кабинете АТ ХЕРСОНГАЗ Рахунок за розподіл газу за Серпень 2020 р. Борг на 01.08.2020 220,54 грн. Хотя я платила в мае месяце за 2 месяца за май и за июнь 341.70.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Валентина Рагушенко від 206697 пгт. Камышаны написав 12.08.2020
Я оплатила розподіл за 2 месяца за май и за июнь 341.70 и на начало июня на начало июня переплата составила 0.25
Я оплатила розподіл за 2 месяца за май и за июнь 341.70 и на начало июня на начало июня переплата составила 0.25... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть ваше питання
Будь ласка уточніть ваше питання... Згорнути
Светлана від 2098, Каховка написав 12.08.2020
Здравствуйте. почему не работает личный кабинет?
Здравствуйте. почему не работает личный кабинет?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
До 11.20 було відсутнє енергопостачання
До 11.20 було відсутнє енергопостачання... Згорнути
Валентина пгт. Камышаны від 206697 написав 11.08.2020
Здравствуйте. почему у меня Борг на 01.08.2020 391,35 грн. я оплатила за июнь 170 грн. после 10 июля, за июль я оплатила 3 .08.20 через терминал ощадбанка номер квитанции 33
Здравствуйте. почему у меня Борг на 01.08.2020 391,35 грн. я оплатила за июнь 170 грн. после 10 июля, за июль я оплатила 3 .08.20 через терминал ощадбанка номер квитанции 33... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Людмила від 6242 п.г.т Мирное Каланчакский район,Херсонска обл написав 10.08.2020
Добрый день! Я оплатила за газ 3 августа 2020 года,через приват24 почему до сих не видно кабините про оплату? Спасибо.
Добрый день! Я оплатила за газ 3 августа 2020 года,через приват24 почему до сих не видно кабините про оплату? Спасибо.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Василь Демчук від 231042, с.Чорнобаївка написав 10.08.2020
Голові правління АТ Херсонгаз Зангієву А.Г. Заява Я Демчук В.В., л/р 231042 с.Чорнобаївка, вул. Першотравнева, буд.58, кв.23 звернувся в п’ятницю 07.08.2020 року до абонентської служби (тел.31-65-55) щодо ненавмисного пошкодження мною пломби на газовому лічильнику. Станом на сьогоднішній день від Вашого підприємства ніхто не повідомив про готовність поновлення пломби та не виходить на зв'язок. Телефони абонентської служби (тел.31-65-55, 050-494-30-37) завжди зайняті. Прошу прийняти всі необхідні дії щодо візиту представника від Вашої організації для поновлення пломби на лічильнику. Дякую.
Голові правління АТ Херсонгаз Зангієву А.Г. Заява Я Демчук В.В., л/р 231042 с.Чорнобаївка, вул. Першотравнева, буд.58, кв.23 звернувся в п’ятницю 07.08.2020 року до абонентської служби (тел.31-65-55) щодо ненавмисного пошкодження мною пломби на газовому лічильнику. Станом на сьогоднішній день від Вашого підприємства ніхто не повідомив про готовність поновлення пломби та не виходить на зв'язок. Телефони абонентської служби (тел.31-65-55, 050-494-30-37) завжди зайняті. Прошу прийняти всі необхідні дії щодо візиту представника від Вашої організації для поновлення пломби на лічильнику. Дякую.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваша заявка отримана і опрацьована. Будь ласка очікуйте на телефонний дзвінок про узгодження дати виїзду спеціалістів.
Ваша заявка отримана і опрацьована. Будь ласка очікуйте на телефонний дзвінок про узгодження дати виїзду спеціалістів.... Згорнути