Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5709 записів
Валентина Рагушенко від 206697 пгт. Камышаны написав 13.08.2020
Здравствуйте. в моем кабинете АТ ХЕРСОНГАЗ Рахунок за розподіл газу за Серпень 2020 р. Борг на 01.08.2020 220,54 грн. Хотя я платила в мае месяце за 2 месяца за май и за июнь 341.70.
Здравствуйте. в моем кабинете АТ ХЕРСОНГАЗ Рахунок за розподіл газу за Серпень 2020 р. Борг на 01.08.2020 220,54 грн. Хотя я платила в мае месяце за 2 месяца за май и за июнь 341.70.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Валентина Рагушенко від 206697 пгт. Камышаны написав 12.08.2020
Я оплатила розподіл за 2 месяца за май и за июнь 341.70 и на начало июня на начало июня переплата составила 0.25
Я оплатила розподіл за 2 месяца за май и за июнь 341.70 и на начало июня на начало июня переплата составила 0.25... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть ваше питання
Будь ласка уточніть ваше питання... Згорнути
Светлана від 2098, Каховка написав 12.08.2020
Здравствуйте. почему не работает личный кабинет?
Здравствуйте. почему не работает личный кабинет?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
До 11.20 було відсутнє енергопостачання
До 11.20 було відсутнє енергопостачання... Згорнути
Валентина пгт. Камышаны від 206697 написав 11.08.2020
Здравствуйте. почему у меня Борг на 01.08.2020 391,35 грн. я оплатила за июнь 170 грн. после 10 июля, за июль я оплатила 3 .08.20 через терминал ощадбанка номер квитанции 33
Здравствуйте. почему у меня Борг на 01.08.2020 391,35 грн. я оплатила за июнь 170 грн. после 10 июля, за июль я оплатила 3 .08.20 через терминал ощадбанка номер квитанции 33... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Людмила від 6242 п.г.т Мирное Каланчакский район,Херсонска обл написав 10.08.2020
Добрый день! Я оплатила за газ 3 августа 2020 года,через приват24 почему до сих не видно кабините про оплату? Спасибо.
Добрый день! Я оплатила за газ 3 августа 2020 года,через приват24 почему до сих не видно кабините про оплату? Спасибо.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Василь Демчук від 231042, с.Чорнобаївка написав 10.08.2020
Голові правління АТ Херсонгаз Зангієву А.Г. Заява Я Демчук В.В., л/р 231042 с.Чорнобаївка, вул. Першотравнева, буд.58, кв.23 звернувся в п’ятницю 07.08.2020 року до абонентської служби (тел.31-65-55) щодо ненавмисного пошкодження мною пломби на газовому лічильнику. Станом на сьогоднішній день від Вашого підприємства ніхто не повідомив про готовність поновлення пломби та не виходить на зв'язок. Телефони абонентської служби (тел.31-65-55, 050-494-30-37) завжди зайняті. Прошу прийняти всі необхідні дії щодо візиту представника від Вашої організації для поновлення пломби на лічильнику. Дякую.
Голові правління АТ Херсонгаз Зангієву А.Г. Заява Я Демчук В.В., л/р 231042 с.Чорнобаївка, вул. Першотравнева, буд.58, кв.23 звернувся в п’ятницю 07.08.2020 року до абонентської служби (тел.31-65-55) щодо ненавмисного пошкодження мною пломби на газовому лічильнику. Станом на сьогоднішній день від Вашого підприємства ніхто не повідомив про готовність поновлення пломби та не виходить на зв'язок. Телефони абонентської служби (тел.31-65-55, 050-494-30-37) завжди зайняті. Прошу прийняти всі необхідні дії щодо візиту представника від Вашої організації для поновлення пломби на лічильнику. Дякую.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваша заявка отримана і опрацьована. Будь ласка очікуйте на телефонний дзвінок про узгодження дати виїзду спеціалістів.
Ваша заявка отримана і опрацьована. Будь ласка очікуйте на телефонний дзвінок про узгодження дати виїзду спеціалістів.... Згорнути
Стрелова Татьяна Владимировна від 7080625 Херсон написав 09.08.2020
Я 30.07.20 отправила по эл.почте перечень документов, подтверждающие мою оплату 16.07.20 за распределение газа (июль-декабрь) в сумме 44грн. В кабинете числится долг. Ответьте было ли получены эти документы? Стрелова Т.В. л/с 7080625, т.0677586752
Я 30.07.20 отправила по эл.почте перечень документов, подтверждающие мою оплату 16.07.20 за распределение газа (июль-декабрь) в сумме 44грн. В кабинете числится долг. Ответьте было ли получены эти документы? Стрелова Т.В. л/с 7080625, т.0677586752... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваше звернення отримано 31.07.20, протягом місяця воно буде опрацьовано. Як тільки кошти надійдуть на особовий рахунок, вони активуються в особистому кабінеті.
Ваше звернення отримано 31.07.20, протягом місяця воно буде опрацьовано. Як тільки кошти надійдуть на особовий рахунок, вони активуються в особистому кабінеті.... Згорнути
Дереповка Світлана від 11967 написав 03.08.2020
Надсилаю квитанцію про сплату від 30.07.2020. Вказано особовий рахунок та адреса. Оплати в кабінеті споживача не має, чому?
Надсилаю квитанцію про сплату від 30.07.2020. Вказано особовий рахунок та адреса. Оплати в кабінеті споживача не має, чому?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.... Згорнути
Юрій від Каховка написав 03.08.2020
Куди можна звернутися для проведення заміни газових приладів? Не можу добитися вже місяць нормальної консультації від ваших працівників. В Каховці Бабенко О гилить таку ціну за роботу шо можна купити нову квартиру і вказує на Сущенко А,В , начебто її команда не давати робити поки не буде оплати.Дайте будь-ласка розрахунок для оплати щоб не ходити більше до цих цікавих на свою руку працівників, документи для розгляду заміни приладів вимушений направити поштою.., оскільки чув дуже непристойні речі про дану парочку працівників, не хочеться що б згодом документи зникли безслідно.
Куди можна звернутися для проведення заміни газових приладів? Не можу добитися вже місяць нормальної консультації від ваших працівників. В Каховці Бабенко О гилить таку ціну за роботу шо можна купити нову квартиру і вказує на Сущенко А,В , начебто її команда не давати робити поки не буде оплати.Дайте будь-ласка розрахунок для оплати щоб не ходити більше до цих цікавих на свою руку працівників, документи для розгляду заміни приладів вимушений направити поштою.., оскільки чув дуже непристойні речі про дану парочку працівників, не хочеться що б згодом документи зникли безслідно.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть чи зверталися ви до сервісного центру АТ Херсонгаз?
Будь ласка уточніть чи зверталися ви до сервісного центру АТ Херсонгаз?... Згорнути
Анна від 13103 Каховка написав 03.08.2020
Добрый день, обращаюсь к вам по поводу ремонта трубы по улице Гоголя. Вы мне 29.07. написали что решение по поводу ремонта будет принято в течении 2 дней. Но по сегодняшний день никто даже не приближался , мы все сидим без газа.Человек который виноват в аварии до сих пор не оплатил штраф. Долго нам сидеть без газа, подскажите номер телефона куда я могу позвонить по этому поводу
Добрый день, обращаюсь к вам по поводу ремонта трубы по улице Гоголя. Вы мне 29.07. написали что решение по поводу ремонта будет принято в течении 2 дней. Но по сегодняшний день никто даже не приближался , мы все сидим без газа.Человек который виноват в аварии до сих пор не оплатил штраф. Долго нам сидеть без газа, подскажите номер телефона куда я могу позвонить по этому поводу... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Наразі вирішується питання щодо закупівлі матеріалів для проведення ремонтних робіт.
Наразі вирішується питання щодо закупівлі матеріалів для проведення ремонтних робіт.... Згорнути