Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5062 записи
Анна від 000000 написав 04.12.2019:
К сожалению не работает бот Вайбера по ссылке на сайте. Хотелось бы его использовать, удобно ведь. Пока что попбробуем ввести показания без регистрации или на е-майл, хотя при таком сбое сейчас, есть ли гарантия что данные зафиксируют?
К сожалению не работает бот Вайбера по ссылке на сайте. Хотелось бы его использовать, удобно ведь. Пока что попбробуем ввести показания без регистрации или на е-майл, хотя при таком сбое сейчас, есть ли гарантия что данные зафиксируют?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Олена від Херсон. О/Р 28129 написав 04.12.2019:
Доброго дня! Сьогодні вже 4грудня а сайт досі не працює. Коли телефоную номер або зайнятий або всі оператори зайняті. Ви писали що технічне обслуговування сайту до 3го грудня включно. Занесіть, будь-ласка, показники 5199 на О/Р 28129. Дайте відповідь коли запрацює сайт, і чи будуть внесені мої показники. Дякую.
Доброго дня! Сьогодні вже 4грудня а сайт досі не працює. Коли телефоную номер або зайнятий або всі оператори зайняті. Ви писали що технічне обслуговування сайту до 3го грудня включно. Занесіть, будь-ласка, показники 5199 на О/Р 28129. Дайте відповідь коли запрацює сайт, і чи будуть внесені мої показники. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Светлана від м. Херсон, 12098532 написав 03.12.2019:
Почему не работает личный кабинет? Как внести показания счетчика?
Почему не работает личный кабинет? Как внести показания счетчика?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
олександра від 13427, херсон написав 03.12.2019:
более недееспособного сайта и личного кабинета нет ни у одной конторы. как разобраться, какую сумму надо оплатить?? как разобраться в вашей таблице?? что такое остаток на конец месяца?? остаток чего? таблица алогичная!! хочу оплатить бабушке долги, как м что платить неясно! в кол-центр не дозвониться. просто провал!
более недееспособного сайта и личного кабинета нет ни у одной конторы. как разобраться, какую сумму надо оплатить?? как разобраться в вашей таблице?? что такое остаток на конец месяца?? остаток чего? таблица алогичная!! хочу оплатить бабушке долги, как м что платить неясно! в кол-центр не дозвониться. просто провал!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день олександра.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Анна від 6811 г.Берислав написав 03.12.2019:
Невозможно внести показания счетчика в личном кабинете!!!! Невозможно дозвониться по телефону по городскому и по мобильному, чтобы передать показания в Бериславское отделение!!!! Даже тариф за газ-ноябрь невозможно узнать ни у кого!!!!! Что за сервис????!!!!Что за работа???!!!
Невозможно внести показания счетчика в личном кабинете!!!! Невозможно дозвониться по телефону по городскому и по мобильному, чтобы передать показания в Бериславское отделение!!!! Даже тариф за газ-ноябрь невозможно узнать ни у кого!!!!! Что за сервис????!!!!Что за работа???!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua Також інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua Також інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua
Гала від 00000 написав 03.12.2019:
Кабинет лёг, меняйте АЙ-ТИ пусть учаться сервера настраивать...
Кабинет лёг, меняйте АЙ-ТИ пусть учаться сервера настраивать...
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Гала.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Игорь від 3306 Херсон написав 03.12.2019:
Когда в конце концов заработает личный кабинет? Почему этот вопрос остается без ответа?
Когда в конце концов заработает личный кабинет? Почему этот вопрос остается без ответа?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Игорь.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
николай від 234272 херсон написав 03.12.2019:
03.12.19 г. .... не работает Кабинет и невозможно передать показания.... примите меры
03.12.19 г. .... не работает Кабинет и невозможно передать показания.... примите меры
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день николай.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Олексій від Нова Каховка написав 03.12.2019:
Сайт не працює вже 3 дні, рекомендую залучити більш професійну команду спеціалістів ІТ і змінити хостинг для Вашого ресурсу. Начебто небідна контора, а навіть елементарний сервіс не в змозі супроводжувати...
Сайт не працює вже 3 дні, рекомендую залучити більш професійну команду спеціалістів ІТ і змінити хостинг для Вашого ресурсу. Начебто небідна контора, а навіть елементарний сервіс не в змозі супроводжувати...
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олексій.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Андрей від 44826 написав 03.12.2019:
Да что с вашим сайтом такое????!!!!!!
Да что с вашим сайтом такое????!!!!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua