5615 записів
оплачено за два месяца за газа, а в кабинете висит долг за 2 месяца. код квитанции 1869-4737-9596-6771 от 2020-02-13 на сумму 156,28. прошу обработать платеж и снять задолжность.
оплачено за два месяца за газа, а в кабинете висит долг за 2 месяца. код квитанции 1869-4737-9596-6771 от 2020-02-13 на сумму 156,28. прошу обработать платеж и снять задолжность.
Добрий день игорь.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
02.02.2020 р. оплачено через термінал Ощадбанку за розподіл газу за 2 місяці (січень та лютий 2020) 156,12 грн. з вказанням особового рахунку (56111) в додаткових реквізитах квитанції як підстава для рознесення платежу за відповідною адресою щодо особового рахунку. Станом на 02.03.2020 кошти не зараховані на вказаний особовий рахунок. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 56111.
02.02.2020 р. оплачено через термінал Ощадбанку за розподіл газу за 2 місяці (січень та лютий 2020) 156,12 грн. з вказанням особового рахунку (56111) в додаткових реквізитах квитанції як підстава для рознесення платежу за відповідною адресою щодо особового рахунку. Станом на 02.03.2020 кошти не зараховані на вказаний особовий рахунок. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 56111.
Добрий день Юлія.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
02.02.2020 р. оплачено через термінал Ощадбанку за розподіл газу за 2 місяці (січень та лютий 2020) 124,96 грн. з вказанням особового рахунку (37693) в додаткових реквізитах квитанції як підстава для рознесення платежу за відповідною адресою щодо особового рахунку. Станом на 02.03.2020 кошти не зараховані на вказаний особовий рахунок. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 37693.
02.02.2020 р. оплачено через термінал Ощадбанку за розподіл газу за 2 місяці (січень та лютий 2020) 124,96 грн. з вказанням особового рахунку (37693) в додаткових реквізитах квитанції як підстава для рознесення платежу за відповідною адресою щодо особового рахунку. Станом на 02.03.2020 кошти не зараховані на вказаний особовий рахунок. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 37693.
Добрий день Юлія.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Добрий день. Актуальне на сьогодні запитання оплата за розподіл газу. За распределение газа оплачено дважды Фио плательщика Цибулько Тетяна Сергіївна Личный счет № 17134 1 раз - Квитанция № 0.0.1599125625.1 от 2020-01-29 - Код. Квитанции № 1854-4441-5061-4184 сума 113.00; 2 раз - Квитанция № 0.0.1621432614.1 от 2020-02-18 - Код. Квитанции №1874-6644-0627-0753 сума 112.58 Повторна оплата ситуації не змінила в особовому рахунку написана заборгованість. В зв’язку з цим прошу вважати це офіційний запитом до ПАТ «Херсон газ» з вимогою зарахування коштів сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 17134, проживаючої с. Хдібодарівка по вул. Миру 19 Чаплинського району, Херсонської області.
Добрий день. Актуальне на сьогодні запитання оплата за розподіл газу. За распределение газа оплачено дважды Фио плательщика Цибулько Тетяна Сергіївна Личный счет № 17134 1 раз - Квитанция № 0.0.1599125625.1 от 2020-01-29 - Код. Квитанции № 1854-4441-5061-4184 сума 113.00; 2 раз - Квитанция № 0.0.1621432614.1 от 2020-02-18 - Код. Квитанции №1874-6644-0627-0753 сума 112.58 Повторна оплата ситуації не змінила в особовому рахунку написана заборгованість. В зв’язку з цим прошу вважати це офіційний запитом до ПАТ «Херсон газ» з вимогою зарахування коштів сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 17134, проживаючої с. Хдібодарівка по вул. Миру 19 Чаплинського району, Херсонської області.
Добрий день Тетяна.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Вибачаюся за повторний лист. В попередньому при реєстрації невірно вказала особовий рахунок. Треба 60362. Шановний Херсон газ чому не виконуєте своїх обіцянок. 13.02.2020 р. я Вам написала в гостьовій книзі, що заплатила 14.03грн. за розподіл природного газу на особовий рахунок 60362 в цей же день о 10:22 через Приватбанк, код квитанції1869-3729-6897-3937, дублікат квитанції №0.0.1613926361.1 в квитанції вказана вул. Вокзальна але не вказано міста, я попросила щоб ви зарахували м. Таврійськ. У відповідь Ви пообіцяли до кінця місяця зарахувати кошти, або їх мені повернути. Як повернення так і зарахуванні коштів не відбулося. Я крім цього через Приватбанк 18.02.2020р. о 11:08 я знову оплатила 14.03 грн., на особовий рахунок 60362 код квитанції 1874-4307-1863-2866, дублікат квитанції №0.0.1620528713.1. Повторна оплата ситуації не змінила в особовому рахунку написана заборгованість. В зв’язку з цим прошу вважати це офіційний запитом до ПАТ «Херсон газ» з вимогою зарахування коштів сплачених за3 арозподіл природного газу абонентом № 60362, проживаючої по вул. Вокзальна м.Таврійськ Новокаховської міскради, Херсонської області.
Вибачаюся за повторний лист. В попередньому при реєстрації невірно вказала особовий рахунок. Треба 60362. Шановний Херсон газ чому не виконуєте своїх обіцянок. 13.02.2020 р. я Вам написала в гостьовій книзі, що заплатила 14.03грн. за розподіл природного газу на особовий рахунок 60362 в цей же день о 10:22 через Приватбанк, код квитанції1869-3729-6897-3937, дублікат квитанції №0.0.1613926361.1 в квитанції вказана вул. Вокзальна але не вказано міста, я попросила щоб ви зарахували м. Таврійськ. У відповідь Ви пообіцяли до кінця місяця зарахувати кошти, або їх мені повернути. Як повернення так і зарахуванні коштів не відбулося. Я крім цього через Приватбанк 18.02.2020р. о 11:08 я знову оплатила 14.03 грн., на особовий рахунок 60362 код квитанції 1874-4307-1863-2866, дублікат квитанції №0.0.1620528713.1. Повторна оплата ситуації не змінила в особовому рахунку написана заборгованість. В зв’язку з цим прошу вважати це офіційний запитом до ПАТ «Херсон газ» з вимогою зарахування коштів сплачених за3 арозподіл природного газу абонентом № 60362, проживаючої по вул. Вокзальна м.Таврійськ Новокаховської міскради, Херсонської області.
Добрий день Таїса.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Добрий день. Актуальне на сьогодні запитання. Квітанція № 0.0.1614027652.3 , код квітанції 1869-4045-3929-5426 від 13.02.2020 на суму 456.74 за розподіл газу за два місяца. В особистому кабінеті досі є борг і немає оплати. Скажить, будь ласка, коли з особового рахунку буде списана ця заборгованість? Дякую зазделегіть за відповедь.
Добрий день. Актуальне на сьогодні запитання. Квітанція № 0.0.1614027652.3 , код квітанції 1869-4045-3929-5426 від 13.02.2020 на суму 456.74 за розподіл газу за два місяца. В особистому кабінеті досі є борг і немає оплати. Скажить, будь ласка, коли з особового рахунку буде списана ця заборгованість? Дякую зазделегіть за відповедь.
Добрий день Світлана.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки.
Помилкові платежі будуть повернуті до відправників.
Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня.
Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів
Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
За распределение газа оплачено дважды Фио плательщика Иванова Э.А Личный счет № 3818 1 раз - Квитанция № 0.0.1612972848.2 от 2020-02-12 - Код. Квитанции № 1868-4846-5723-9399 сумма 229,60 2 раз - Квитанция № 0.0.1612965583.1 от 2020-02-12 - Код. Квитанции №1868-4817-7981-9648 сумма 229,60
За распределение газа оплачено дважды
Фио плательщика Иванова Э.А
Личный счет № 3818
1 раз
- Квитанция № 0.0.1612972848.2 от 2020-02-12
- Код. Квитанции № 1868-4846-5723-9399
сумма 229,60
2 раз
- Квитанция № 0.0.1612965583.1 от 2020-02-12
- Код. Квитанции №1868-4817-7981-9648
сумма 229,60
Добрий день Євгения.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки.
Помилкові платежі будуть повернуті до відправників.
Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня.
Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів
Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Шановний Херсон газ чому не виконуєте своїх обіцянок. 13.02.2020 р. я Вам написала в гостьовій книзі, що заплатила 14.03грн. за розподіл природного газу на особовий рахунок 60362 в цей же день о 10:22 через Приватбанк, код квитанції1869-3729-6897-3937, дублікат квитанції №0.0.1613926361.1 в квитанції вказана вул. Вокзальна але не вказано міста, я попросила щоб ви зарахували м. Таврійськ. У відповідь Ви пообіцяли до кінця місяця зарахувати кошти, або їх мені повернути. Як повернення так і зарахуванні коштів не відбулося. Я крім цього через Приватбанк 18.02.2020р. о 11:08 я знову оплатила 14.03 грн., на особовий рахунок 60362 код квитанції 1874-4307-1863-2866, дублікат квитанції №0.0.1620528713.1. Повторна оплата ситуації не змінила в особовому рахунку написана заборгованість. В зв’язку з цим прошу вважати це офіційний запитом до ПАТ «Херсон газ» з вимогою зарахування коштів сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 60362, проживаючої по вул. Вокзальна м.Таврійськ Новокаховської міскради, Херсонської області.
Шановний Херсон газ чому не виконуєте своїх обіцянок. 13.02.2020 р. я Вам написала в гостьовій книзі, що заплатила 14.03грн. за розподіл природного газу на особовий рахунок 60362 в цей же день о 10:22 через Приватбанк, код квитанції1869-3729-6897-3937, дублікат квитанції №0.0.1613926361.1 в квитанції вказана вул. Вокзальна але не вказано міста, я попросила щоб ви зарахували м. Таврійськ. У відповідь Ви пообіцяли до кінця місяця зарахувати кошти, або їх мені повернути. Як повернення так і зарахуванні коштів не відбулося. Я крім цього через Приватбанк 18.02.2020р. о 11:08 я знову оплатила 14.03 грн., на особовий рахунок 60362 код квитанції 1874-4307-1863-2866, дублікат квитанції №0.0.1620528713.1. Повторна оплата ситуації не змінила в особовому рахунку написана заборгованість. В зв’язку з цим прошу вважати це офіційний запитом до ПАТ «Херсон газ» з вимогою зарахування коштів сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 60362, проживаючої по вул. Вокзальна м.Таврійськ Новокаховської міскради, Херсонської області.
Добрий день Таїса.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки.
Помилкові платежі будуть повернуті до відправників.
Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня.
Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів
Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
2 лютого була оплата через приват24. Перевірте оплату і зніміть борг.
2 лютого була оплата через приват24. Перевірте оплату і зніміть борг.
Добрий день Лілія.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки.
Помилкові платежі будуть повернуті до відправників.
Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня.
Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів
Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
За розподіл газу заплатила двічі, особовий рахунок вказала, чому не проставлена проплата? Платила через Приват 24: 1)за 30.01.2020р. сума 41,64грн. дубл. кв. 0.0.1600474595.1 код кв. 1855-6109-7094-1682 2)за 12.02.2020р. сума 83,31грн. дубл. кв. 0.0.1612932533.2 код кв. 1868-4687-0734-3106
За розподіл газу заплатила двічі, особовий рахунок вказала, чому не проставлена проплата? Платила через Приват 24: 1)за 30.01.2020р. сума 41,64грн. дубл. кв. 0.0.1600474595.1 код кв. 1855-6109-7094-1682
2)за 12.02.2020р. сума 83,31грн. дубл. кв. 0.0.1612932533.2
код кв. 1868-4687-0734-3106
Добрий день Олена.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки.
Помилкові платежі будуть повернуті до відправників.
Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня.
Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів
Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).