5545 записів
на эти лицевые счета 11861 и 105 оплатил давно уже за транзит газа а в программе стоит суммы а должны стоять нули
на эти лицевые счета 11861 и 105 оплатил давно уже за транзит газа а в программе стоит суммы а должны стоять нули
Добрий день иван.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця.
Помилкові платежі будуть повернуті до відправників.
Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
По перше за розподіл газу заплочено 31.01.20 код квитанції 1856-7357-9460-5632, а висить борг за січень, а вже додався за лютий, будь-ласка розберіться спочатку з цим питанням, а вже потім виставляйте борги. Поки не зарахуєте суму проплачену за січень , перераховувати за лютий не буду. По друге - дайте правильний номер високопільської дільниці (05523521649 - це не вірний телефон)
По перше за розподіл газу заплочено 31.01.20 код квитанції 1856-7357-9460-5632, а висить борг за січень, а вже додався за лютий, будь-ласка розберіться спочатку з цим питанням, а вже потім виставляйте борги. Поки не зарахуєте суму проплачену за січень , перераховувати за лютий не буду. По друге - дайте правильний номер високопільської дільниці (05523521649 - це не вірний телефон)
Добрий день Людмила.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Контактні дані - http://gaz.kherson.ua/?page_id=73
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Контактні дані - http://gaz.kherson.ua/?page_id=73
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця.
Помилкові платежі будуть повернуті до відправників.
Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Контактні дані - http://gaz.kherson.ua/?page_id=73
Добрый день . 31.01.2020 оплатил квитанцию за распределение газа в сумме 150 гр . Оплачивал в через Portmone.com . В службе поддержки сказали что оплата прошла успешно и деньги переведены на счёт АТ 'Херсонгаз'. В личном кабинете до сегодняшнего дня висел не оплаченный долг ( за январь ), а сегодня он удвоился ( + за февраль ) . Банк деньги перечислил , прошу разобраться с оплатой .
Добрый день . 31.01.2020 оплатил квитанцию за распределение газа в сумме 150 гр . Оплачивал в через Portmone.com . В службе поддержки сказали что оплата прошла успешно и деньги переведены на счёт АТ 'Херсонгаз'.
В личном кабинете до сегодняшнего дня висел не оплаченный долг ( за январь ), а сегодня он удвоился ( + за февраль ) . Банк деньги перечислил , прошу разобраться с оплатой .
Добрий день Владимир.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця.
Помилкові платежі будуть повернуті до відправників.
Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
ваш шаблон-ответ не корректный.Ответьте на вопрос:Почему я ,оплатив выставленный мне счет с указанием ВСЕХ ПРАВИЛЬНЫХ реквизитов и проверив в банке,что платеж отправлен,должна доказывать Херсонгазу что я оплатила?
ваш шаблон-ответ не корректный.Ответьте на вопрос:Почему я ,оплатив выставленный мне счет с указанием ВСЕХ ПРАВИЛЬНЫХ реквизитов и проверив в банке,что платеж отправлен,должна доказывать Херсонгазу что я оплатила?
Добрий день Елена.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця.
Помилкові платежі будуть повернуті до відправників.
Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Доброго дня, не вдається зайти в мій кабінет, всі дані вказую вірно, остання сумма оплати за газ 1429.82, мені пише, Не співпадає особовий рахунок з сумою оплати!!! Будьте уважні, сума останнього платежу повинна бути з точністю до копійок без ком та крапок. Що робити? Як з потрапити до кабінету?
Доброго дня, не вдається зайти в мій кабінет, всі дані вказую вірно, остання сумма оплати за газ 1429.82, мені пише, Не співпадає особовий рахунок з сумою оплати!!! Будьте уважні, сума останнього платежу повинна бути з точністю до копійок без ком та крапок. Що робити? Як з
потрапити до кабінету?
Добрий день Олександра.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Сьогодні в моєму особистому кабінеті оновилися дані про оплату транспортування газу, але відобразилась не сума 145 грн оплати, яку я сплатив 01.02.2020 за цілий рік, а новий борг вже в сумі за 2 місяці. У квитанції про оплату усі реквізити, адреса, особовий рахунок вказані правильно. Мені 83 роки, я пенсіонер з інвалідністю 2-ої групи, проживаю один, рідко виходжу з дому, я не можу за станом здоров"я ходити по банках і з"ясовувати де вони чи Ви помилилися. Будь ласка, розбирайтеся, я заплатив все вірно. Тим більше, що в тому ж самому особистому кабінеті поряд Херсонрегіонгаз оновив свої дані із зарахуванням оплати. Це десь Ваша помилка.
Сьогодні в моєму особистому кабінеті оновилися дані про оплату транспортування газу, але відобразилась не сума 145 грн оплати, яку я сплатив 01.02.2020 за цілий рік, а новий борг вже в сумі за 2 місяці. У квитанції про оплату усі реквізити, адреса, особовий рахунок вказані правильно. Мені 83 роки, я пенсіонер з інвалідністю 2-ої групи, проживаю один, рідко виходжу з дому, я не можу за станом здоров"я ходити по банках і з"ясовувати де вони чи Ви помилилися. Будь ласка, розбирайтеся, я заплатив все вірно. Тим більше, що в тому ж самому особистому кабінеті поряд Херсонрегіонгаз оновив свої дані із зарахуванням оплати. Це десь Ваша помилка.
Добрий день Вадим.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви ВИКЛЮЧНО на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви ВИКЛЮЧНО на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви ВИКЛЮЧНО на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
04.02.2020р. проплачено через Приват Банк рахунок на сплату послуг з розподілу природного газу за січень 2020 року. у квитанції всі реквізити співпадають з реквізитами, вказаними у рахунку. Що вказувати в заяві?(уточнення реквізитів платежу?) Заяву треба обов'язково писати від руки? Чи можна надрукувати?
04.02.2020р. проплачено через Приват Банк рахунок на сплату послуг з розподілу природного газу за січень 2020 року. у квитанції всі реквізити співпадають з реквізитами, вказаними у рахунку. Що вказувати в заяві?(уточнення реквізитів платежу?) Заяву треба обов'язково писати від руки? Чи можна надрукувати?
Добрий день Галина.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви ВИКЛЮЧНО на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви ВИКЛЮЧНО на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви ВИКЛЮЧНО на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
В банке была,реквизиты указаны правильно,оплата прошла успешно,исправлять банку реквизиты не надо,поэтому письмо не написали.Оплата с правильными реквизитами на счет Херсонгаза поступила,почему я должна бегать по банкам и абонпунктам.
В банке была,реквизиты указаны правильно,оплата прошла успешно,исправлять банку реквизиты не надо,поэтому письмо не написали.Оплата с правильными реквизитами на счет Херсонгаза поступила,почему я должна бегать по банкам и абонпунктам.
Добрий день Елена.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви ВИКЛЮЧНО на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви ВИКЛЮЧНО на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви ВИКЛЮЧНО на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
10.02.в личном кабинете не обновились данные,по вашей рекомендации была в банке.Платеж 31.01.проведен через Приват 24 с использованием шаблона Коммунальный платеж. Фамилия,лицевой счет,назначение платежа, все реквизиты правильные и оплата прошла в Херсонгаз. в банке письмо отказались писать.Где искать оплату?
10.02.в личном кабинете не обновились данные,по вашей рекомендации была в банке.Платеж 31.01.проведен через Приват 24 с использованием шаблона Коммунальный платеж. Фамилия,лицевой счет,назначение платежа, все реквизиты правильные и оплата прошла в Херсонгаз. в банке письмо отказались писать.Где искать оплату?
Добрий день Елена.
Якщо в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Прошу кошти перераховані мною 28.01.2020 року квитанцією № 0.0.1598046158.1 в розмірі 104 грн. 14 коп. (сто чотири грн.. 14 коп.) зарахувати на мій особовий рахунок №341. .Прошу кошти перераховані мною 28.01.2020 року квитанцією № 0.0.1598059901.1 в розмірі 173 грн. 93 коп. (сто сімдесят три грн.. 93 коп.) зарахувати на мій особовий рахунок №2705.
Прошу кошти перераховані мною 28.01.2020 року квитанцією № 0.0.1598046158.1 в розмірі 104 грн. 14 коп. (сто чотири грн.. 14 коп.) зарахувати на мій особовий рахунок №341.
.Прошу кошти перераховані мною 28.01.2020 року квитанцією № 0.0.1598059901.1 в розмірі 173 грн. 93 коп. (сто сімдесят три грн.. 93 коп.) зарахувати на мій особовий рахунок №2705.
Добрий день Вікторія.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.