5066 записів
Лічильник перестав працювати. За червень місяць накрутив тільки 1 куб.м Такого не може бути. Куди звертатися?
Лічильник перестав працювати. За червень місяць накрутив тільки 1 куб.м Такого не може бути. Куди звертатися?
Добрий день Світлана.
Будь ласка повідомьте про це за телефонами 050 396 75 10 або 050 49 49 224
Дякуємо за звернення.
Будь ласка повідомьте про це за телефонами 050 396 75 10 або 050 49 49 224
Дякуємо за звернення.
Будь ласка повідомьте про це за телефонами 050 396 75 10 або 050 49 49 224
С сентября 2022(выехал и перекрыл краник) выставляю(по возможности) одни и теже показания но все равно мене накручивают газ, может кто то проверить? https://citykherson.com/gaz.png
С сентября 2022(выехал и перекрыл краник) выставляю(по возможности) одни и теже показания но все равно мене накручивают газ, может кто то проверить?
https://citykherson.com/gaz.png
Добрий день Євгеній.
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка
Дякуємо за звернення.
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка
Дякуємо за звернення.
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка
01.06.2023 Підписана заява у вкладці. Ця заява була надіслана 01.06.2023 на електронну адресу no-reply@gaz.kherson.ua. Прошу вчасно надати відповідь, відповідно до вимог Мінімальних стандартів. Також питання стосовно того, чи буде зроблено перерахунок на розподіл газу в той період коли домівка була затоплена?
01.06.2023
Підписана заява у вкладці.
Ця заява була надіслана 01.06.2023 на електронну адресу no-reply@gaz.kherson.ua. Прошу вчасно надати відповідь, відповідно до вимог Мінімальних стандартів. Також питання стосовно того, чи буде зроблено перерахунок на розподіл газу в той період коли домівка була затоплена?
Добрий день Валентина.
Електронна адреса no-reply@gaz.kherson.ua перекладається - як "неможна відповісти" і використовується виключно для розсилки рахунків за розподіл. Якщо ви бажаєте надати заяву надішліть її за адресою Secretary.gaz.kherson@gmail.com Усім постраждалим від підтоплення з 06.06.23 буде зроблено корегування оплат за розподіл, про що на сайті АТ Херсонгаз є офіційне повідомлення.
Дякуємо за звернення.
Електронна адреса no-reply@gaz.kherson.ua перекладається - як "неможна відповісти" і використовується виключно для розсилки рахунків за розподіл. Якщо ви бажаєте надати заяву надішліть її за адресою Secretary.gaz.kherson@gmail.com Усім постраждалим від підтоплення з 06.06.23 буде зроблено корегування оплат за розподіл, про що на сайті АТ Херсонгаз є офіційне повідомлення.
Дякуємо за звернення.
Електронна адреса no-reply@gaz.kherson.ua перекладається - як "неможна відповісти" і використовується виключно для розсилки рахунків за розподіл.
Якщо ви бажаєте надати заяву надішліть її за адресою Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Усім постраждалим від підтоплення з 06.06.23 буде зроблено корегування оплат за розподіл, про що на сайті АТ Херсонгаз є офіційне повідомлення.
телефон населення не обслуживается Для населення (0552) 31-65-55 – кол-центр какой актуальный телефон? куда можно позвонить, что бы узнать кто рисует цифры по расходу газа?
телефон населення не обслуживается
Для населення (0552) 31-65-55 – кол-центр
какой актуальный телефон? куда можно позвонить, что бы узнать кто рисует цифры по расходу газа?
Добрий день Євгеній.
Через відсутнсіть електрики внаслідок теракту на Каховській ГЕС, не працювали електронні сервіси і поки що не працює кол-центр. Якщо у віас є питання ви можете задати їх тут, стосовно показників: Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.
Дякуємо за звернення.
Через відсутнсіть електрики внаслідок теракту на Каховській ГЕС, не працювали електронні сервіси і поки що не працює кол-центр. Якщо у віас є питання ви можете задати їх тут, стосовно показників: Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.
Дякуємо за звернення.
Через відсутнсіть електрики внаслідок теракту на Каховській ГЕС, не працювали електронні сервіси і поки що не працює кол-центр.
Якщо у віас є питання ви можете задати їх тут, стосовно показників:
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.
В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.
Доброго день, таке питання Михайлівська 28, рахунок за червень за розподіл прийшов - а де газ? В будинку вже місяць газопостачання відсутнє. За що тоді захунок?
Доброго день, таке питання Михайлівська 28, рахунок за червень за розподіл прийшов - а де газ? В будинку вже місяць газопостачання відсутнє. За що тоді захунок?
Добрий день Серій.
Повідомлення для споживачів природного газу, будинки яких постраждали від підтоплення Шановні мешканці будинків, що постраждали від затоплення внаслідок підриву Каховської ГЕС! АТ "Херсонгаз" приділяє особливу увагу вашим потребам і безпеці. У зв'язку зі здійсненими відключеннями газопостачання для уникнення аварійних ситуацій через підтоплення, ми робимо все можливо, щоб відновити послугу в цей важкий час. Після відступу води, наші спеціалісти вже розпочали підготовчі роботи з відновлення газопостачання у ваших будинках. Період, коли газопостачання не функціонує, буде виключено з нарахування за послуги з розподілу природного газу. Газопостачання - це важливий аспект побутового життя, тому після підключення послуги та закриття розрахункового періоду ми зробимо все необхідне, щоб забезпечити вам точний перерахунок послуги з розподілу природного газу, який ви зможете побачити у вашому особистому кабінетів АТ «Херсонгаз». У випадку, якщо, з якихось причин перерахунок з розподілу не буде здійснено, будь ласка, зверніться до нас на електрону пошту або на наш веб-сайт для отримання інструкції, як подати відповідну заяву. Ми завжди готові надати вам допомогу та відповісти на всі ваші запитання. Будьте впевнені, що ми зробимо все можливо, щоб забезпечити надійне та безперебійне газопостачання у ваших домівках. Для ліквідації наслідків підтоплення газових мереж, їх очищення та відновлення, залучено увесь наявний особовий склад працівників. Але такі роботи не можуть бути виконані дуже швидко, тому просимо поставитися до цього питання із порозумінням. Дякуємо, разом до Перемоги!
Дякуємо за звернення.
Повідомлення для споживачів природного газу, будинки яких постраждали від підтоплення Шановні мешканці будинків, що постраждали від затоплення внаслідок підриву Каховської ГЕС! АТ "Херсонгаз" приділяє особливу увагу вашим потребам і безпеці. У зв'язку зі здійсненими відключеннями газопостачання для уникнення аварійних ситуацій через підтоплення, ми робимо все можливо, щоб відновити послугу в цей важкий час. Після відступу води, наші спеціалісти вже розпочали підготовчі роботи з відновлення газопостачання у ваших будинках. Період, коли газопостачання не функціонує, буде виключено з нарахування за послуги з розподілу природного газу. Газопостачання - це важливий аспект побутового життя, тому після підключення послуги та закриття розрахункового періоду ми зробимо все необхідне, щоб забезпечити вам точний перерахунок послуги з розподілу природного газу, який ви зможете побачити у вашому особистому кабінетів АТ «Херсонгаз». У випадку, якщо, з якихось причин перерахунок з розподілу не буде здійснено, будь ласка, зверніться до нас на електрону пошту або на наш веб-сайт для отримання інструкції, як подати відповідну заяву. Ми завжди готові надати вам допомогу та відповісти на всі ваші запитання. Будьте впевнені, що ми зробимо все можливо, щоб забезпечити надійне та безперебійне газопостачання у ваших домівках. Для ліквідації наслідків підтоплення газових мереж, їх очищення та відновлення, залучено увесь наявний особовий склад працівників. Але такі роботи не можуть бути виконані дуже швидко, тому просимо поставитися до цього питання із порозумінням. Дякуємо, разом до Перемоги!
Дякуємо за звернення.
Повідомлення для споживачів природного газу, будинки яких постраждали від підтоплення
Шановні мешканці будинків, що постраждали від затоплення внаслідок підриву Каховської ГЕС!
АТ "Херсонгаз" приділяє особливу увагу вашим потребам і безпеці. У зв'язку зі здійсненими відключеннями газопостачання для уникнення аварійних ситуацій через підтоплення, ми робимо все можливо, щоб відновити послугу в цей важкий час.
Після відступу води, наші спеціалісти вже розпочали підготовчі роботи з відновлення газопостачання у ваших будинках.
Період, коли газопостачання не функціонує, буде виключено з нарахування за послуги з розподілу природного газу.
Газопостачання - це важливий аспект побутового життя, тому після підключення послуги та закриття розрахункового періоду ми зробимо все необхідне, щоб забезпечити вам точний перерахунок послуги з розподілу природного газу, який ви зможете побачити у вашому особистому кабінетів АТ «Херсонгаз».
У випадку, якщо, з якихось причин перерахунок з розподілу не буде здійснено, будь ласка, зверніться до нас на електрону пошту або на наш веб-сайт для отримання інструкції, як подати відповідну заяву.
Ми завжди готові надати вам допомогу та відповісти на всі ваші запитання.
Будьте впевнені, що ми зробимо все можливо, щоб забезпечити надійне та безперебійне газопостачання у ваших домівках. Для ліквідації наслідків підтоплення газових мереж, їх очищення та відновлення, залучено увесь наявний особовий склад працівників.
Але такі роботи не можуть бути виконані дуже швидко, тому просимо поставитися до цього питання із порозумінням.
Дякуємо, разом до Перемоги!
Доброго ранку, Після підриву ГЕС затоплено багато будинків у м.Херсон, разом із газовими лічильниками. Все непридатне для використання. Чи будуть продовжувати нараховувати послуги за доставку газу в такому випадку?
Доброго ранку,
Після підриву ГЕС затоплено багато будинків у м.Херсон, разом із газовими лічильниками. Все непридатне для використання.
Чи будуть продовжувати нараховувати послуги за доставку газу в такому випадку?
Добрий день Анастасія.
Повідомлення для споживачів природного газу, будинки яких постраждали від підтоплення Шановні мешканці будинків, що постраждали від затоплення внаслідок підриву Каховської ГЕС! АТ "Херсонгаз" приділяє особливу увагу вашим потребам і безпеці. У зв'язку зі здійсненими відключеннями газопостачання для уникнення аварійних ситуацій через підтоплення, ми робимо все можливо, щоб відновити послугу в цей важкий час. Після відступу води, наші спеціалісти вже розпочали підготовчі роботи з відновлення газопостачання у ваших будинках. Період, коли газопостачання не функціонує, буде виключено з нарахування за послуги з розподілу природного газу. Газопостачання - це важливий аспект побутового життя, тому після підключення послуги та закриття розрахункового періоду ми зробимо все необхідне, щоб забезпечити вам точний перерахунок послуги з розподілу природного газу, який ви зможете побачити у вашому особистому кабінетів АТ «Херсонгаз». У випадку, якщо, з якихось причин перерахунок з розподілу не буде здійснено, будь ласка, зверніться до нас на електрону пошту або на наш веб-сайт для отримання інструкції, як подати відповідну заяву. Ми завжди готові надати вам допомогу та відповісти на всі ваші запитання. Будьте впевнені, що ми зробимо все можливо, щоб забезпечити надійне та безперебійне газопостачання у ваших домівках. Для ліквідації наслідків підтоплення газових мереж, їх очищення та відновлення, залучено увесь наявний особовий склад працівників. Але такі роботи не можуть бути виконані дуже швидко, тому просимо поставитися до цього питання із порозумінням. Дякуємо, разом до Перемоги!
Дякуємо за звернення.
Повідомлення для споживачів природного газу, будинки яких постраждали від підтоплення Шановні мешканці будинків, що постраждали від затоплення внаслідок підриву Каховської ГЕС! АТ "Херсонгаз" приділяє особливу увагу вашим потребам і безпеці. У зв'язку зі здійсненими відключеннями газопостачання для уникнення аварійних ситуацій через підтоплення, ми робимо все можливо, щоб відновити послугу в цей важкий час. Після відступу води, наші спеціалісти вже розпочали підготовчі роботи з відновлення газопостачання у ваших будинках. Період, коли газопостачання не функціонує, буде виключено з нарахування за послуги з розподілу природного газу. Газопостачання - це важливий аспект побутового життя, тому після підключення послуги та закриття розрахункового періоду ми зробимо все необхідне, щоб забезпечити вам точний перерахунок послуги з розподілу природного газу, який ви зможете побачити у вашому особистому кабінетів АТ «Херсонгаз». У випадку, якщо, з якихось причин перерахунок з розподілу не буде здійснено, будь ласка, зверніться до нас на електрону пошту або на наш веб-сайт для отримання інструкції, як подати відповідну заяву. Ми завжди готові надати вам допомогу та відповісти на всі ваші запитання. Будьте впевнені, що ми зробимо все можливо, щоб забезпечити надійне та безперебійне газопостачання у ваших домівках. Для ліквідації наслідків підтоплення газових мереж, їх очищення та відновлення, залучено увесь наявний особовий склад працівників. Але такі роботи не можуть бути виконані дуже швидко, тому просимо поставитися до цього питання із порозумінням. Дякуємо, разом до Перемоги!
Дякуємо за звернення.
Повідомлення для споживачів природного газу, будинки яких постраждали від підтоплення
Шановні мешканці будинків, що постраждали від затоплення внаслідок підриву Каховської ГЕС!
АТ "Херсонгаз" приділяє особливу увагу вашим потребам і безпеці. У зв'язку зі здійсненими відключеннями газопостачання для уникнення аварійних ситуацій через підтоплення, ми робимо все можливо, щоб відновити послугу в цей важкий час.
Після відступу води, наші спеціалісти вже розпочали підготовчі роботи з відновлення газопостачання у ваших будинках.
Період, коли газопостачання не функціонує, буде виключено з нарахування за послуги з розподілу природного газу.
Газопостачання - це важливий аспект побутового життя, тому після підключення послуги та закриття розрахункового періоду ми зробимо все необхідне, щоб забезпечити вам точний перерахунок послуги з розподілу природного газу, який ви зможете побачити у вашому особистому кабінетів АТ «Херсонгаз».
У випадку, якщо, з якихось причин перерахунок з розподілу не буде здійснено, будь ласка, зверніться до нас на електрону пошту або на наш веб-сайт для отримання інструкції, як подати відповідну заяву.
Ми завжди готові надати вам допомогу та відповісти на всі ваші запитання.
Будьте впевнені, що ми зробимо все можливо, щоб забезпечити надійне та безперебійне газопостачання у ваших домівках. Для ліквідації наслідків підтоплення газових мереж, їх очищення та відновлення, залучено увесь наявний особовий склад працівників.
Але такі роботи не можуть бути виконані дуже швидко, тому просимо поставитися до цього питання із порозумінням.
Дякуємо, разом до Перемоги!
Доброго ранку. Чому знову не працює електроний кабінет?
Доброго ранку. Чому знову не працює електроний кабінет?
Добрий день Любов.
Особистий кабінет працює без збоїв, будь ласка уточніть в чому саме у вас виникають складнощі?
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює без збоїв, будь ласка уточніть в чому саме у вас виникають складнощі?
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює без збоїв, будь ласка уточніть в чому саме у вас виникають складнощі?
Добрий день! Бондар Любов Іванівна номер рахунку237031.В грудні 2021року до особистого кабінету були помилково внесені не вірні показники лічільника.Замість вірних на той час 10158 помилково внесли 11115, на 957 кубів більше , чим потрібно, що й спричинило заборгованість, яка не є дійсною.Прошу Вас зробить перерахунок доя відкоригування суми боргу.
Добрий день! Бондар Любов Іванівна номер рахунку237031.В грудні 2021року до особистого кабінету були помилково внесені не вірні показники лічільника.Замість вірних на той час 10158 помилково внесли 11115, на 957 кубів більше , чим потрібно, що й спричинило заборгованість, яка не є дійсною.Прошу Вас зробить перерахунок доя відкоригування суми боргу.
Добрий день Бондар Любов Іванівна.
У березні 2022 року у вас було вирівнювання на показники 10572 які ви надали, надалі показники обраховуються від цих цифр.
Дякуємо за звернення.
У березні 2022 року у вас було вирівнювання на показники 10572 які ви надали, надалі показники обраховуються від цих цифр.
Дякуємо за звернення.
У березні 2022 року у вас було вирівнювання на показники 10572 які ви надали, надалі показники обраховуються від цих цифр.
Добрий день. Питання щодо боргу за червень 2023 о/р 5078003, Шелудько О.О. Будинок за адресою:м.Херсон, було підтоплено внаслідок руйнування Каховської ГЕС. Газ було перекрито та на даний час газ по трубі не подається. Витяг з ЄРДР з поліції є. О якій сумі боргу може бути мова та нарахуванні?Дякую за відповідь.
Добрий день. Питання щодо боргу за червень 2023 о/р 5078003, Шелудько О.О. Будинок за адресою:м.Херсон, було підтоплено внаслідок руйнування Каховської ГЕС. Газ було перекрито та на даний час газ по трубі не подається. Витяг з ЄРДР з поліції є. О якій сумі боргу може бути мова та нарахуванні?Дякую за відповідь.
Добрий день Олександр.
Ви вже звернулися через особистий кабінет - відповідь вам надіслано.
Дякуємо за звернення.
Ви вже звернулися через особистий кабінет - відповідь вам надіслано.
Дякуємо за звернення.
Ви вже звернулися через особистий кабінет - відповідь вам надіслано.
Вибачте, будь ласка, куди можна звернутися з приводу уточнення надання газопостачання. За цим особовим рахунком воно відсутнє з 2009р, а рахунки надходять
Вибачте, будь ласка, куди можна звернутися з приводу уточнення надання газопостачання. За цим особовим рахунком воно відсутнє з 2009р, а рахунки надходять
Добрий день Оксана.
За вказаною адресою газопостачання відключено за самовільне відновлення. Також несплачено попередню заборгованість, рекомедуємо вам звернутися до АТ Херсонгаз на Поповича 3.
Дякуємо за звернення.
За вказаною адресою газопостачання відключено за самовільне відновлення. Також несплачено попередню заборгованість, рекомедуємо вам звернутися до АТ Херсонгаз на Поповича 3.
Дякуємо за звернення.
За вказаною адресою газопостачання відключено за самовільне відновлення. Також несплачено попередню заборгованість, рекомедуємо вам звернутися до АТ Херсонгаз на Поповича 3.