Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4868 записів
Людмила від 5-17006, Потьомкине написав 07.02.2021:
Шановні доброго дня. Я знову звертаюсь до вас з питанням виправлення адреси: у вас записано - вул. Тараса Шевченка,28/1 , а за документами - потрібно: вул. Тараса Шевченка, 28 . Кіль-ть приписаних ви виправили - дякую.
Шановні доброго дня. Я знову звертаюсь до вас з питанням виправлення адреси: у вас записано - вул. Тараса Шевченка,28/1 , а за документами - потрібно: вул. Тараса Шевченка, 28 . Кіль-ть приписаних ви виправили - дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Дані виправлено
Дякуємо за звернення.
Дані виправлено
рутіч геннадій євгенович від 184, м.Херсон написав 07.02.2021:
...на ор 184, м.Херсон висит долг, который не соответствует показаниям счетчика, а именно: - на счетчике 00000.0745 м.куб., но т.к. раньше сайт показания равные 00 не принимал, то шли некорректные начисления расхода... ...просьба откорректировать =мнимую= задолженность... спс
...на ор 184, м.Херсон висит долг, который не соответствует показаниям счетчика, а именно: - на счетчике 00000.0745 м.куб., но т.к. раньше сайт показания равные 00 не принимал, то шли некорректные начисления расхода... ...просьба откорректировать =мнимую= задолженность... спс
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день рутіч геннадій євгенович.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Татьяна від 207994 комышаны написав 07.02.2021:
Вы мне написали что утечка 15.09 но газ перекрыли 1.02. Сказали что хозяева подписали бумаги. Этого не было. У меня за распределение все оплачено было до того как вы отключили газ. Что мне теперь делать? Вы каждый раз будете отключать? Мне некогда бегать по кабинетам. И за подключение я платить не собираюсь каждый раз. Дайте номер куда я могу обратится с этой проблемой
Вы мне написали что утечка 15.09 но газ перекрыли 1.02. Сказали что хозяева подписали бумаги. Этого не было. У меня за распределение все оплачено было до того как вы отключили газ. Что мне теперь делать? Вы каждый раз будете отключать? Мне некогда бегать по кабинетам. И за подключение я платить не собираюсь каждый раз. Дайте номер куда я могу обратится с этой проблемой
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Зверніться до Сервісного центру Білозерської дільниці АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Зверніться до Сервісного центру Білозерської дільниці АТ Херсонгаз
ОЛЕНА від 10929 Новая Каховка написав 07.02.2021:
Новая Каховка, пр.Победі 17-57 по данным Херсорегионгаз задолжность за декабрь2020 г. 273 грн. на показания 10619, Нафтогаз прислали квитанцию задолжность за декабрь 2020 г. 669 грн. неизвестно на какие показания (в счете нет колонки предыдущие и настоящие показания счетчика). Оператор Нафтогаза объяснила, что Херсонгаз передает только объемы, у них нет показаний. Как? Колонка пеня есть, а показаний нет??? Показания счетчика без регистрации как посмотреть за ноябрь 2020???
Новая Каховка, пр.Победі 17-57 по данным Херсорегионгаз задолжность за декабрь2020 г. 273 грн. на показания 10619, Нафтогаз прислали квитанцию задолжность за декабрь 2020 г. 669 грн. неизвестно на какие показания (в счете нет колонки предыдущие и настоящие показания счетчика). Оператор Нафтогаза объяснила, что Херсонгаз передает только объемы, у них нет показаний. Как? Колонка пеня есть, а показаний нет??? Показания счетчика без регистрации как посмотреть за ноябрь 2020???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ОЛЕНА.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. У соціальній мережі Фейсбук. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання буде надано 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. показники на 01.02.21 прийняті
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. У соціальній мережі Фейсбук. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання буде надано 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. показники на 01.02.21 прийняті
Скорык сергей иванович від 8801 н. Збурьевка написав 07.02.2021:
Как можно платить за транспортировку газа 14 кубов 52.76 грн аза январь 7 куб 52.76 приче м здесь 314 куб
Как можно платить за транспортировку газа 14 кубов 52.76 грн аза январь 7 куб 52.76 приче м здесь 314 куб
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Скорык сергей иванович.
Відповідно до пункту 2, глави 6, Розділу VI Кодексу газорозподільних систем: За підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШЕ за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення Кодекс газорозподільних мереж Розділ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу. Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 2, глави 6, Розділу VI Кодексу газорозподільних систем: За підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШЕ за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення Кодекс газорозподільних мереж Розділ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу. Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз.
Ніна від 60396 м. Нова Каховка написав 06.02.2021:
За сентябрь-деквбрь 2020г.( 4 месяца) было перечислено 283,48 грн. за послуги з розподілу газу через ощад 24 . На сегодня, 06.02.2021г, оплата не зачислена на счет 60396 и деньги назад не возвращены. В счетах АТ Херсонгаза значится долг. А по факту это недоработка бухгалтерии.Копии квитанций об оплате: 1. НА IBAN З КАРТКОВОГО РАХУНКУ Дата та час операції: 14.09.2020 12:19:05 Статус операції: Виконано успішно Операцію проведено через: Веб-банкінг Номер посилання: 025884828394 Рахунок платника 5167********5137 Банк платника Ф-я - Херсонське обласне управління АТ "Ощадбанк" Номер рахунку отримувача UA053808050000000026005619739 Банк отримувача ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" ПІБ отримувача / Назва організації АТ "Херсонгаз" ІПН отримувача / ЄДРПОУ 03355353 Призначення платежу за 9-10.2020 о/р 60396 за послуги з розподілу природного газу Сума операції: 141.74 UAH 2. НА IBAN З КАРТКОВОГО РАХУНКУ Дата та час операції: 15.11.2020 20:17:16 Статус операції: Виконано успішно Операцію проведено через: Веб-банкінг Номер посилання: 032084969831 Рахунок платника 5167********2382 Банк платника Ф-я - Херсонське обласне управління АТ "Ощадбанк" Номер рахунку отримувача UA053808050000000026005619739 Банк отримувача ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" ПІБ отримувача / Назва організації АТ "Херсонгаз" ІПН отримувача / ЄДРПОУ 03355353 Призначення платежу за 11-12.2020 о/р 60396 за послуги з розподілу природного газу Сума операції: 141,74 ₴ Прошу зачислить оплату.на мой счет.
За сентябрь-деквбрь 2020г.( 4 месяца) было перечислено 283,48 грн. за послуги з розподілу газу через ощад 24 . На сегодня, 06.02.2021г, оплата не зачислена на счет 60396 и деньги назад не возвращены. В счетах АТ Херсонгаза значится долг. А по факту это недоработка бухгалтерии.Копии квитанций об оплате: 1. НА IBAN З КАРТКОВОГО РАХУНКУ Дата та час операції: 14.09.2020 12:19:05 Статус операції: Виконано успішно Операцію проведено через: Веб-банкінг Номер посилання: 025884828394 Рахунок платника 5167********5137 Банк платника Ф-я - Херсонське обласне управління АТ "Ощадбанк" Номер рахунку отримувача UA053808050000000026005619739 Банк отримувача ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" ПІБ отримувача / Назва організації АТ "Херсонгаз" ІПН отримувача / ЄДРПОУ 03355353 Призначення платежу за 9-10.2020 о/р 60396 за послуги з розподілу природного газу Сума операції: 141.74 UAH 2. НА IBAN З КАРТКОВОГО РАХУНКУ Дата та час операції: 15.11.2020 20:17:16 Статус операції: Виконано успішно Операцію проведено через: Веб-банкінг Номер посилання: 032084969831 Рахунок платника 5167********2382 Банк платника Ф-я - Херсонське обласне управління АТ "Ощадбанк" Номер рахунку отримувача UA053808050000000026005619739 Банк отримувача ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" ПІБ отримувача / Назва організації АТ "Херсонгаз" ІПН отримувача / ЄДРПОУ 03355353 Призначення платежу за 11-12.2020 о/р 60396 за послуги з розподілу природного газу Сума операції: 141,74 ₴ Прошу зачислить оплату.на мой счет.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ніна.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Чайковська Наталія Дмитрівна від 26513 написав 06.02.2021:
Прошу переоформити особовий рахунок 26513 з Адаменко Олега Йосиповича на Чайковську Наталію Дмитрівну. Адаменко О.Й. не проживає за адресою Кольцова 45, кв. 54 вже понад 20 років. Всі ці роки я, Чайковська Н.Д. сплачувала кошти за газ і не могла переоформити о.рахунок, так як Адаменко О.Й.(бувший чоловік) жив за кордоном. Як прискорити вирішення цієї проблеми? На даний час Адаменко О.Й. мешкає у Херсоні за іншою адресою.
Прошу переоформити особовий рахунок 26513 з Адаменко Олега Йосиповича на Чайковську Наталію Дмитрівну. Адаменко О.Й. не проживає за адресою Кольцова 45, кв. 54 вже понад 20 років. Всі ці роки я, Чайковська Н.Д. сплачувала кошти за газ і не могла переоформити о.рахунок, так як Адаменко О.Й.(бувший чоловік) жив за кордоном. Як прискорити вирішення цієї проблеми? На даний час Адаменко О.Й. мешкає у Херсоні за іншою адресою.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Чайковська Наталія Дмитрівна.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Сергей Вестиславович від о/р 5857 и 5858 написав 06.02.2021:
Добрый день! В ваш адрес ошибочно перечислены в январе 2021 года денежные средства по задолженности ТОВ Херсонрегионгаз. Как вернуть денежные средства а ТОВ Херсонрегионгаз? Спасибо
Добрый день! В ваш адрес ошибочно перечислены в январе 2021 года денежные средства по задолженности ТОВ Херсонрегионгаз. Как вернуть денежные средства а ТОВ Херсонрегионгаз? Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей Вестиславович.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Наталя від 20249 написав 06.02.2021:
Доброго дня. сьогоднічерез Ощад 24 здійснила , помилково, проплату за розподіл природного газу в сумі 189 грн. на другий номер особистого рахунку ( 20240), чи можна повернути кошти на мій рахунок 20249 ? Буду вдячна за відповідь.
Доброго дня. сьогоднічерез Ощад 24 здійснила , помилково, проплату за розподіл природного газу в сумі 189 грн. на другий номер особистого рахунку ( 20240), чи можна повернути кошти на мій рахунок 20249 ? Буду вдячна за відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Володимир від 8094742 написав 06.02.2021:
Доброго дня! 12 січня 2021 року за адресою : м. Херсон, особовий рахунок 8094742 був видалений газовий лічильник з метою планової перевірки. Станом на сьогодні лічилька не повернуто. В які терміни очікувати повернення? Прошу повідомити про візит завчасно.
Доброго дня! 12 січня 2021 року за адресою : м. Херсон, особовий рахунок 8094742 був видалений газовий лічильник з метою планової перевірки. Станом на сьогодні лічилька не повернуто. В які терміни очікувати повернення? Прошу повідомити про візит завчасно.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Лічильник, який знято на повірку був вашою власністю?
Дякуємо за звернення.
Лічильник, який знято на повірку був вашою власністю?