Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
1042 записи
Наталия від 20-64372 написав 17.11.2020:
По рекомендации прес-секретаря АТ "Херсонгаза" Наталии Пятниченко, в течении дня ,17.11.2020. не могу вызвать контролера, "перегружена линия". Прошу данное обращение считать заявкой на вызов контролера по адресу ул.Поповича, 1 кв. 43
По рекомендации прес-секретаря АТ "Херсонгаза" Наталии Пятниченко, в течении дня ,17.11.2020. не могу вызвать контролера, "перегружена линия". Прошу данное обращение считать заявкой на вызов контролера по адресу ул.Поповича, 1 кв. 43
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталия.
Для виклику контролера зателефонуйте 31-65-55 або зверніться до найближчого абонпункту для здійснення письмової заявки.
Дякуємо за звернення.
Для виклику контролера зателефонуйте 31-65-55 або зверніться до найближчого абонпункту для здійснення письмової заявки.
Анна від Херсон написав 17.11.2020:
Почему на сайте нет информации о времени работы Сервисного центра? Абонентская служба работает с 8:00, а Сервисный с 9:00. В чем заключается сложность, сделать эту информацию доступной? Почему сотрудники Сервисного центра не взаимозаменяяемы? Один сотрудник задерживается до 10:00 и его работу сделать никто не может. Или не хочет? Почему два подразделения одной организации Абонентская группа и Сервисный центр взаимозависимы, НО работают в разных базах данных, поэтому не могут дать клиенту корректную консультацию и выстроить алгоритм действий? Почему сотрудник Сервисного позволяет себе разговаривать с клиентом на повышеннвх тонах? Гнилая структура с неналаженной работой.
Почему на сайте нет информации о времени работы Сервисного центра? Абонентская служба работает с 8:00, а Сервисный с 9:00. В чем заключается сложность, сделать эту информацию доступной? Почему сотрудники Сервисного центра не взаимозаменяяемы? Один сотрудник задерживается до 10:00 и его работу сделать никто не может. Или не хочет? Почему два подразделения одной организации Абонентская группа и Сервисный центр взаимозависимы, НО работают в разных базах данных, поэтому не могут дать клиенту корректную консультацию и выстроить алгоритм действий? Почему сотрудник Сервисного позволяет себе разговаривать с клиентом на повышеннвх тонах? Гнилая структура с неналаженной работой.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Уся інформація у наявності - http://gaz.kherson.ua/?page_id=502 Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок та суть вашого звернення
Дякуємо за звернення.
Уся інформація у наявності - http://gaz.kherson.ua/?page_id=502 Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок та суть вашого звернення
Вера від 9994 написав 16.11.2020:
Херсон ул. Ярослава Мудрого 60 написала16.11.2020: Я замовила послугу в сервісному центрі АТ Херсонгаз. ЗАКЛЮЧИЛИ ДОГОВІР від 11.03.2020 1225-ВР/20 на автономне опалення. ВАША ВІДПОВІДЬ ПРО КОРЕГУВАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ мене не влаштовує. Всі проплатили з моєї сторони, здійснено, а вашу роботу не виконано! Вкажіть дату, коли буде закінчення цієї волокити?
Херсон ул. Ярослава Мудрого 60 написала16.11.2020: Я замовила послугу в сервісному центрі АТ Херсонгаз. ЗАКЛЮЧИЛИ ДОГОВІР від 11.03.2020 1225-ВР/20 на автономне опалення. ВАША ВІДПОВІДЬ ПРО КОРЕГУВАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ мене не влаштовує. Всі проплатили з моєї сторони, здійснено, а вашу роботу не виконано! Вкажіть дату, коли буде закінчення цієї волокити?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вера.
На сьогодні у технічну документацію вносяться корегування, як вам пояснили під час вашого візиту до сервісного центру.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні у технічну документацію вносяться корегування, як вам пояснили під час вашого візиту до сервісного центру.
Любов від 16084310 Херсон, Дорофєєва,12 кв.93 написав 16.11.2020:
Добрий день! Тричі звертаюся до сервісного центру (останій раз листом з повідомленням укрпошти від 27.10.2020 року) щодо встановлення безкоштовного лічильника у квартиру. Цю квартиру я придбала у червні місяці 2020 року, зразу ж оплатила всі борги. У вересні передзванювали і сказали що майстри у відпустці, повідомлять пізніще, на телефони ніхто не відповідає. На даний час ніякої відповіді я не отримала. Дякую.
Добрий день! Тричі звертаюся до сервісного центру (останій раз листом з повідомленням укрпошти від 27.10.2020 року) щодо встановлення безкоштовного лічильника у квартиру. Цю квартиру я придбала у червні місяці 2020 року, зразу ж оплатила всі борги. У вересні передзванювали і сказали що майстри у відпустці, повідомлять пізніще, на телефони ніхто не відповідає. На даний час ніякої відповіді я не отримала. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Будь ласка уточніть чи подавали ви відповідну заяву на установку лічильника
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть чи подавали ви відповідну заяву на установку лічильника
Наталія від 8092224 м. Херсон написав 14.11.2020:
Доброго дня! 03.11.2020 р.я передала через особистий кабінет показання лічильника в обсязі 469 куб.м. Попередні показники 453 куб.м. Вашою службою було підтвержено, що показники прийняті. У мене переплата. Подивилась стан рахунку - попередні показники. Прошу, як, виключення, зарахувати на мій особистий рахунок 8092224 показники лічильника за жовтень в обсязі 469 куб.м. та зробити перерахунок.
Доброго дня! 03.11.2020 р.я передала через особистий кабінет показання лічильника в обсязі 469 куб.м. Попередні показники 453 куб.м. Вашою службою було підтвержено, що показники прийняті. У мене переплата. Подивилась стан рахунку - попередні показники. Прошу, як, виключення, зарахувати на мій особистий рахунок 8092224 показники лічильника за жовтень в обсязі 469 куб.м. та зробити перерахунок.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
У листопаді показники лічильника від вас не надходили.
Дякуємо за звернення.
У листопаді показники лічильника від вас не надходили.
Ольга від 8038 написав 14.11.2020:
Как быть если оплатили не на тот лицевой счет?
Как быть если оплатили не на тот лицевой счет?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Владимир від 20-11074616, Херсон, Инженерное написав 13.11.2020:
Я правильно понимаю, одно из двух: или вызов контролера, или в конце месяца Вы все-таки примете показания, с которых автоматически начнется отсчет начислений для нового поставщика? А то мне пришло сообщение от Вашего секретаря с формулировкой: "При зміні постачальника, необхідно акт контролера, виклик контролера за тел 31-65-55", - т.е. в любом случае вызывать контролера? Уточните, пожалуйста.
Я правильно понимаю, одно из двух: или вызов контролера, или в конце месяца Вы все-таки примете показания, с которых автоматически начнется отсчет начислений для нового поставщика? А то мне пришло сообщение от Вашего секретаря с формулировкой: "При зміні постачальника, необхідно акт контролера, виклик контролера за тел 31-65-55", - т.е. в любом случае вызывать контролера? Уточните, пожалуйста.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Автоматичний прийом показників доступний з 01 по 05 число місяця. Для закриття рахунку у звязку із зміною постачальника необхідно викликати контролера
Дякуємо за звернення.
Автоматичний прийом показників доступний з 01 по 05 число місяця. Для закриття рахунку у звязку із зміною постачальника необхідно викликати контролера
Вера від 9994 написав 13.11.2020:
Херсон ул. Ярослава Мудрого 60 написала 13.11.2020: Я замовила послугу в сервісному центрі АТ Херсонгаз. ЗАКЛЮЧИЛИ ДОГОВОР 1225-ВР/20 от 11.03.2020 на автономное отопление. Всё платежи проведены вовремя. Технадзор прошёл. ДО СИХ ПОР НЕ СНЯЛИ ПЛОМБУ, ЧТОБЫ ПОДКЛЮЧИТЬ КОТЁЛ. На звонки не отвечают. Когда ожидать специалистов?
Херсон ул. Ярослава Мудрого 60 написала 13.11.2020: Я замовила послугу в сервісному центрі АТ Херсонгаз. ЗАКЛЮЧИЛИ ДОГОВОР 1225-ВР/20 от 11.03.2020 на автономное отопление. Всё платежи проведены вовремя. Технадзор прошёл. ДО СИХ ПОР НЕ СНЯЛИ ПЛОМБУ, ЧТОБЫ ПОДКЛЮЧИТЬ КОТЁЛ. На звонки не отвечают. Когда ожидать специалистов?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вера.
Для завершення робіт за вашою адресою необхідно внести корегування у проектно-технічну документацію. Як вам повідомили 13.11.20 у сервісному центрі корегування буде здійснено цього тижня.
Дякуємо за звернення.
Для завершення робіт за вашою адресою необхідно внести корегування у проектно-технічну документацію. Як вам повідомили 13.11.20 у сервісному центрі корегування буде здійснено цього тижня.
Владимир від 20-11074616, Херсон, Инженерное написав 13.11.2020:
Здравствуйте! В связи со сменой поставщика газа с 14.11.20г. по лицевому счету 20-11074616, текущие показания счетчика : 2337м3, - отказывается принимать Ваш оператор. Говорит, требуется контролер. Контролер бывает в поселке только по пятницам в рабочее время, когда нет возможности быть дома у меня. Как решить проблему? (Могу отправить фото показаний на вайбер.)
Здравствуйте! В связи со сменой поставщика газа с 14.11.20г. по лицевому счету 20-11074616, текущие показания счетчика : 2337м3, - отказывается принимать Ваш оператор. Говорит, требуется контролер. Контролер бывает в поселке только по пятницам в рабочее время, когда нет возможности быть дома у меня. Как решить проблему? (Могу отправить фото показаний на вайбер.)
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
01.11.20 ви внесли показники 2334 - вони прийняті, можливість надавати показники зявиться з 01 по 05 числа наступного місяця.
Дякуємо за звернення.
01.11.20 ви внесли показники 2334 - вони прийняті, можливість надавати показники зявиться з 01 по 05 числа наступного місяця.
Леонид від 479, Гола Пристань написав 13.11.2020:
Я плачу за усю комуналку через Портмоне, за газ тоже. ви там пишете - сплатити вартість спожитого газу до 10 числа поточного місяця за минулий. А сьогодни вже 13 число, квитанции от Портмоне у меня в личном кабинете там нет, а без квитанции я не можу оплатить. Я им написал письмо - они мне прислали ответ - В данный момент коммунальная компания еще не предоставила нам реестр с оплатами. Как только мы их получим - система автоматически загрузит счет от газовой компании в ваш личный кабинет. Ожидайте, пожалуйста. Єто я к тому, что я при всем желании не могу оплатить, пока вы не предоставите портмоне реестр с оплатам Я плачу по двум счетам - 479 и 4942 . С уважением....
Я плачу за усю комуналку через Портмоне, за газ тоже. ви там пишете - сплатити вартість спожитого газу до 10 числа поточного місяця за минулий. А сьогодни вже 13 число, квитанции от Портмоне у меня в личном кабинете там нет, а без квитанции я не можу оплатить. Я им написал письмо - они мне прислали ответ - В данный момент коммунальная компания еще не предоставила нам реестр с оплатами. Как только мы их получим - система автоматически загрузит счет от газовой компании в ваш личный кабинет. Ожидайте, пожалуйста. Єто я к тому, что я при всем желании не могу оплатить, пока вы не предоставите портмоне реестр с оплатам Я плачу по двум счетам - 479 и 4942 . С уважением....
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Леонид.
Сплата за розподіл здійснюється до 20 числа поточного місяця за поточний.
Дякуємо за звернення.
Сплата за розподіл здійснюється до 20 числа поточного місяця за поточний.