5560 записів
Чиїм газом (Українським, чи російським, з Криму) зараз користуються споживачі на тимчасово окупованих територіях? А саме Голопристанський район, село Нова Збур'ївка.
Чиїм газом (Українським, чи російським, з Криму) зараз користуються споживачі на тимчасово окупованих територіях? А саме Голопристанський район, село Нова Збур'ївка.
Добрий день Петро.
До повної деокупації наразі окупованих територій, нажаль інформація недоступна.
Дякуємо за звернення.
До повної деокупації наразі окупованих територій, нажаль інформація недоступна.
Дякуємо за звернення.
До повної деокупації наразі окупованих територій, нажаль інформація недоступна.
Вітаю. Відкорегуйте будь-ласка показники за о/р 60861. Реальні останні показники були передані 552. За жовтень. В листопаді в особистому кабінеті показники передати не вийшло, не працював і бот в вайбері. В грудні в кабінеті зявилась цифра 556. ( +4 куби дописали, хоча газом вже не користувалися) Щоб вийти на Нуль , подав такі самі показники 556. В особистому кабінеті написало, що показники прийняті до обробки. В січні мав бути Нуль куб за грудень. Але нафтогаз надсилає листа про борг за 11 куб. Заходжу в кабінет, і бачу вже не 556, ті що я передав, а 567 куб. Звідки взялися 4+11 кубів, якщо газом не користувалися і передавали інші показники.?
Вітаю. Відкорегуйте будь-ласка показники за о/р 60861.
Реальні останні показники були передані 552. За жовтень.
В листопаді в особистому кабінеті показники передати не вийшло, не працював і бот в вайбері.
В грудні в кабінеті зявилась цифра 556. ( +4 куби дописали, хоча газом вже не користувалися)
Щоб вийти на Нуль , подав такі самі показники 556. В особистому кабінеті написало, що показники прийняті до обробки.
В січні мав бути Нуль куб за грудень. Але нафтогаз надсилає листа про борг за 11 куб.
Заходжу в кабінет, і бачу вже не 556, ті що я передав, а 567 куб.
Звідки взялися 4+11 кубів, якщо газом не користувалися і передавали інші показники.?
Добрий день Віталій.
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим.
Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Доброго дня. Прошу допомогти у наступному питанні. У листопаді 2022 року у зв’язку із війною я мусила екстрено залишити м. Херсон та зараз маю статус ВПО (підтверджується документально). На сьогоднішній час я не споживаю послуги, т. я. мешкаю в іншому регіоні. До евакуації я одноособово була споживачем послуг за адресою: м. Херсон, вул. Московська, б.20, кв.18. Я об’єктивно (через форс-мажор) не маю можливості щомісяця надавати показники лічильника (навіть на рівні останніх показників лічильника, які були повідомлені мною до дня евакуації) виходячи із наступного: – у зв’язку із вимушено швидкою евакуацією, в мене відсутня інформація щодо реквізитів та стану особового рахунку, останніх показників лічильника, які були повідомлені мною до дня евакуації; також відсутній доступ до кабінету споживача та інших джерел надання інформації (відсутня ел енергія, зв’язок). На підставі вищевикладеного прошу відповісти: яким чином можна запобігти нарахуванню з боку вашої компанії плати за неспожиті мною послуги із розрахунку планових (середніх) показників?
Доброго дня. Прошу допомогти у наступному питанні.
У листопаді 2022 року у зв’язку із війною я мусила екстрено залишити м. Херсон та зараз маю статус ВПО (підтверджується документально).
На сьогоднішній час я не споживаю послуги, т. я. мешкаю в іншому регіоні. До евакуації я одноособово була споживачем послуг за адресою: м. Херсон, вул. Московська, б.20, кв.18.
Я об’єктивно (через форс-мажор) не маю можливості щомісяця надавати показники лічильника (навіть на рівні останніх показників лічильника, які були повідомлені мною до дня евакуації) виходячи із наступного:
– у зв’язку із вимушено швидкою евакуацією, в мене відсутня інформація щодо реквізитів та стану особового рахунку, останніх показників лічильника, які були повідомлені мною до дня евакуації; також відсутній доступ до кабінету споживача та інших джерел надання інформації (відсутня ел енергія, зв’язок).
На підставі вищевикладеного прошу відповісти: яким чином можна запобігти нарахуванню з боку вашої компанії плати за неспожиті мною послуги із розрахунку планових (середніх) показників?
Добрий день Світлана.
Будь ласка зазначте свій особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте свій особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте свій особовий рахунок
Співчуваю вам, що працювати складно. Але зрозумійте знервованість нашу: економимо, а рахунки з невідомо звідки взятими показниками не дають спокою. В особистому кабінеті в рахунку на оплату після мого попереднього звернення виправлено показники з 7097 на 6862., а в таблиці використання газу за грудень2022 зявилась сумма 7097. Чому? я передав 6862куб.м.
Співчуваю вам, що працювати складно. Але зрозумійте знервованість нашу: економимо, а рахунки з невідомо звідки взятими показниками не дають спокою. В особистому кабінеті в рахунку на оплату після мого попереднього звернення виправлено показники з 7097 на 6862., а в таблиці використання газу за грудень2022 зявилась сумма 7097. Чому? я передав 6862куб.м.
Добрий день Володимир.
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим.
Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Прошу прийняти показники за особовим рахунком 203751, м. Херсон,вул. Волгоградська,5 на рівні 4888 м куб. Показники передавалися за номером 0504943037 але не були прийняті. Показники на 1.12.22 4659 за листопад На 1.01.23 4888 за грудень Через це нафтозаз виставляє рахунок на збільшений обсяг. Прошу зробити перерахунок.
Прошу прийняти показники за особовим рахунком 203751, м. Херсон,вул. Волгоградська,5 на рівні 4888 м куб. Показники передавалися за номером 0504943037 але не були прийняті.
Показники на 1.12.22 4659 за листопад
На 1.01.23 4888 за грудень Через це нафтозаз виставляє рахунок на збільшений обсяг. Прошу зробити перерахунок.
Добрий день Світлана.
Ваші показники надійшли. У лютому до вашого постачальника надійдуть відкореговані осбяги споживання
Дякуємо за звернення.
Ваші показники надійшли. У лютому до вашого постачальника надійдуть відкореговані осбяги споживання
Дякуємо за звернення.
Ваші показники надійшли. У лютому до вашого постачальника надійдуть відкореговані осбяги споживання
Нафтогаз заявив мені: Правильно та своєчасно фіксувати показання лічильника – обов’язок облгазів. Тому варто звертатися до них за роз’ясненнями та вимагати зробити звірку показань. Після цього облгаз має передати постачальнику нові відкориговані показники лічильника, щоб у наступних платіжках за спожитий газ ви отримали актуальні цифри та суми. Адже постачальник зможе здійснити споживачеві перерахунок лише на підставі відкоригованих показань. А ви попередили Нафтогаз про те що :показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг. Якщо у вас розкрадене обладнання то як ви передаєте у Нафтогаз невірні показники мого лічильника, та багатьох Херсонців?
Нафтогаз заявив мені: Правильно та своєчасно фіксувати показання лічильника – обов’язок облгазів. Тому варто звертатися до них за роз’ясненнями та вимагати зробити звірку показань.
Після цього облгаз має передати постачальнику нові відкориговані показники лічильника, щоб у наступних платіжках за спожитий газ ви отримали актуальні цифри та суми. Адже постачальник зможе здійснити споживачеві перерахунок лише на підставі відкоригованих показань. А ви попередили Нафтогаз про те що :показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг. Якщо у вас розкрадене обладнання то як ви передаєте у Нафтогаз невірні показники мого лічильника, та багатьох Херсонців?
Добрий день Людмила.
Будь ласка не хвилюйтеся, усі передані споживачами показники потраплять до постачальника, обсяги будуть відкореговані протягом січня
Дякуємо за звернення.
Будь ласка не хвилюйтеся, усі передані споживачами показники потраплять до постачальника, обсяги будуть відкореговані протягом січня
Дякуємо за звернення.
Будь ласка не хвилюйтеся, усі передані споживачами показники потраплять до постачальника, обсяги будуть відкореговані протягом січня
01 11 22 року було заплачено 65 грн за розподіл на особовий рахунок 39378, але в рахунках цієєї проплати нема. Чому? Банк одержувача АТ УКРЕКСІМБАНК Одержувач АТ ХерсонГаз.
01 11 22 року було заплачено 65 грн за розподіл на особовий рахунок 39378, але в рахунках цієєї проплати нема. Чому? Банк одержувача АТ УКРЕКСІМБАНК Одержувач АТ ХерсонГаз.
Добрий день вікторія.
Зазначте свій населений пункт будь ласка
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт будь ласка
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт будь ласка
Чому в особистом кабінеті в мене борг за листопад місяць?Я сплатив через Приват24 за листопад 29.11.22 в 16год.54хв.За грудень оплата 6.12.22 в 10год44хв.Сума оплат 221грн14коп за кожний місяць.
Чому в особистом кабінеті в мене борг за листопад місяць?Я сплатив через Приват24 за листопад 29.11.22 в 16год.54хв.За грудень оплата 6.12.22 в 10год44хв.Сума оплат 221грн14коп за кожний місяць.
Добрий день Сергій Олександрович.
Ваші кошти надійшли, дякуємо за оплату
Дякуємо за звернення.
Ваші кошти надійшли, дякуємо за оплату
Дякуємо за звернення.
Ваші кошти надійшли, дякуємо за оплату
Показники газового лічильника на 17.01.2023 року 1220.
Показники газового лічильника на 17.01.2023 року 1220.
Добрий день Тарасова Олена Григорівна.
Ви надали 17.01.23 показники 1130 через особистий кабінет і вони не будуть обраховані оскільки попередні 1168. Надайте вірні показники будь ласка.
Дякуємо за звернення.
Ви надали 17.01.23 показники 1130 через особистий кабінет і вони не будуть обраховані оскільки попередні 1168. Надайте вірні показники будь ласка.
Дякуємо за звернення.
Ви надали 17.01.23 показники 1130 через особистий кабінет і вони не будуть обраховані оскільки попередні 1168. Надайте вірні показники будь ласка.
смт. Велика Олександрівка, 13.01.2023 року сплатив за розподіл газу борг у розмірі 2045,75 грн., квитанція #184701326 від 13.01.2023, однак у призначенні помилково вказав не свій особовий рахунок, плату у особистому кабінеті не нараховано, прошу зарахувати мені оплату, сума велика, добросовісно завжди оплачував, квитанцію надсилав на електронну.пошту Херсонгазу, однак відповіді не отримав
смт. Велика Олександрівка,
13.01.2023 року сплатив за розподіл газу борг у розмірі 2045,75 грн., квитанція #184701326 від 13.01.2023, однак у призначенні помилково вказав не свій особовий рахунок, плату у особистому кабінеті не нараховано, прошу зарахувати мені оплату, сума велика, добросовісно завжди оплачував, квитанцію надсилав на електронну.пошту Херсонгазу, однак відповіді не отримав
Добрий день Василь.
Якщо кошти до кінця тижня не надійдуть (ви не побачите оплату в особистому кабінеті) вам необхідно написати заяву (Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г.) додати копію квитанції про оплату, паспорт та код (фото ) і надіслати на адресу Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти до кінця тижня не надійдуть (ви не побачите оплату в особистому кабінеті) вам необхідно написати заяву (Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г.) додати копію квитанції про оплату, паспорт та код (фото ) і надіслати на адресу Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти до кінця тижня не надійдуть (ви не побачите оплату в особистому кабінеті) вам необхідно написати заяву (Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г.) додати копію квитанції про оплату, паспорт та код (фото ) і надіслати на адресу Secretary.gaz.kherson@gmail.com