Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Олена від 8811 c.Коробки. написав 11.10.2021:
Доброго дня! 11.10.21 я провела оплату 155.89 за послуги розподілу газу через приват 24 на о/р 8811,а.оплата була зарахована на адресу : вул.Патона 4/23.Прошу оплату 155.89 провести за адресою: вул.Паркова 4/23
Доброго дня! 11.10.21 я провела оплату 155.89 за послуги розподілу газу через приват 24 на о/р 8811,а.оплата була зарахована на адресу : вул.Патона 4/23.Прошу оплату 155.89 провести за адресою: вул.Паркова 4/23
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів. Якщо платіж проведено банківською установою з 01 до 10 числа місяця, в особистому кабінеті дані оновляться - після 10 числа.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів. Якщо платіж проведено банківською установою з 01 до 10 числа місяця, в особистому кабінеті дані оновляться - після 10 числа.
Тетяна від 17134 с. Хлібодарівка написав 11.10.2021:
Чому до цього часу немає розрахунку у Приват 24
Чому до цього часу немає розрахунку у Приват 24
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Розрахунку за що?
Дякуємо за звернення.
Розрахунку за що?
Леонід від 16084377 написав 11.10.2021:
01/09/2021р.помилково передано кількість спожитого газу - 247м3 замість належних 119м3. Прошу внести зміни в рахунки. На сьогодні спожито 121.17м3.
01/09/2021р.помилково передано кількість спожитого газу - 247м3 замість належних 119м3. Прошу внести зміни в рахунки. На сьогодні спожито 121.17м3.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Леонід.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Віктор від 10-12512 м.Каховка, Херсонська область написав 11.10.2021:
ЗВЕРНЕННЯ Шановні посадові особи АТ "ХЕРСОНГАЗ"!!!! Прошу Вас розібратися з оплатою стососно послуги розподілу природного газу на суму 158 грн. 28 коп. В минулих листах мені була надана відповідь, що грошові кошти знайдені та зараховані на відповідний рахунок АТ "Херсонгаз". Станом на 11.09.21 р. в Кабінеті споживача кошти не відображені, а за жовтень п.р. виник борг в сумі 52,76 грн. Надайте мені зрозумілу відповідь на поштову адресу стосовно оплати зазначеної послуги яка була здійснена 14.06.2021 р. З, повагою Віктор. Пенсіонер ЗСУ.
ЗВЕРНЕННЯ Шановні посадові особи АТ "ХЕРСОНГАЗ"!!!! Прошу Вас розібратися з оплатою стососно послуги розподілу природного газу на суму 158 грн. 28 коп. В минулих листах мені була надана відповідь, що грошові кошти знайдені та зараховані на відповідний рахунок АТ "Херсонгаз". Станом на 11.09.21 р. в Кабінеті споживача кошти не відображені, а за жовтень п.р. виник борг в сумі 52,76 грн. Надайте мені зрозумілу відповідь на поштову адресу стосовно оплати зазначеної послуги яка була здійснена 14.06.2021 р. З, повагою Віктор. Пенсіонер ЗСУ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віктор.
Вказана вами сума надійшла 17.05.21, заборгованість за жовтень - це оплата за жовтень за розподіл
Дякуємо за звернення.
Вказана вами сума надійшла 17.05.21, заборгованість за жовтень - це оплата за жовтень за розподіл
Дмитрий від 11074585 написав 08.10.2021:
Дмитрий від 11074585, Інженерне написав 07.10.2021: Добрый день. Проводились какие-то работы, проверка. В результате весь стояк не подключили. 4 дня нет газа. Когда подключат??? Ваши слесаря говорят что включать не будут. Сервисный центр что включат. Кто за этот бардак отвечает????
Дмитрий від 11074585, Інженерне написав 07.10.2021: Добрый день. Проводились какие-то работы, проверка. В результате весь стояк не подключили. 4 дня нет газа. Когда подключат??? Ваши слесаря говорят что включать не будут. Сервисный центр что включат. Кто за этот бардак отвечает????
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитрий.
Якщо ви зверталися до сервісного центру, яка вам була нада відповідь?
Дякуємо за звернення.
Якщо ви зверталися до сервісного центру, яка вам була нада відповідь?
Олександра від 11074391 написав 08.10.2021:
Добрий день! Проводились роботи, по нашому стояку газ не запущений - в одну з квартир нема доступу. Інформації хто на сьогодні є власником помешкання знайти не можемо - самотужки вже намагалися( в квартирі 2 роки ніхто не мешкає, начебто знаходилась в арешті ТОВ "КЛЮЧОВЕ РІШЕННЯ", в обслуговуючій компанії КП "Світоч" інформації немає). На Вашу гарячу лінію зверталися - отримали відповідь що поки не буде доступу в цю квартиру допомогти нічим не можуть. Як нам бути? Боргів не маємо, інколи платимо наперед
Добрий день! Проводились роботи, по нашому стояку газ не запущений - в одну з квартир нема доступу. Інформації хто на сьогодні є власником помешкання знайти не можемо - самотужки вже намагалися( в квартирі 2 роки ніхто не мешкає, начебто знаходилась в арешті ТОВ "КЛЮЧОВЕ РІШЕННЯ", в обслуговуючій компанії КП "Світоч" інформації немає). На Вашу гарячу лінію зверталися - отримали відповідь що поки не буде доступу в цю квартиру допомогти нічим не можуть. Як нам бути? Боргів не маємо, інколи платимо наперед
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександра.
Відповідно до розділу V “Правил безпеки систем газопостачання” пускові роботи проводяться тільки за умови 100% доступу до усіх помешкань, де розташовані газові прилади.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до розділу V “Правил безпеки систем газопостачання” пускові роботи проводяться тільки за умови 100% доступу до усіх помешкань, де розташовані газові прилади.
Тетяна від 211438, Чорнобаївка написав 08.10.2021:
оброго дня.Зараз виставлено до сплати за жовтень місяць суму за транспортування без змін. Це вже остаточні розрахунки? Чи з 1 жовтня ціна буде змінена? Дякую.
оброго дня.Зараз виставлено до сплати за жовтень місяць суму за транспортування без змін. Це вже остаточні розрахунки? Чи з 1 жовтня ціна буде змінена? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Оплата за транспортування газу до кінця поточного року не змінюється. Оплата зміниться з січня 2022 року за підсумками споживання газового року 01.10.20-30.09.21
Дякуємо за звернення.
Оплата за транспортування газу до кінця поточного року не змінюється. Оплата зміниться з січня 2022 року за підсумками споживання газового року 01.10.20-30.09.21
Ольга від 213558 написав 08.10.2021:
Год назад сдали счётчик на поверку, установили другой. В компьютере больше года показания старого счётчика. Чорнобаївка.
Год назад сдали счётчик на поверку, установили другой. В компьютере больше года показания старого счётчика. Чорнобаївка.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Яким чином ви надавали щомісяця показники до АТ Херсонгаз з липня 2020 року? Надайте фото лічильника усіх показників, або фото станом на 01.10.21 або на сьогодні для корегування показників. На ел пошту pressecr@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Яким чином ви надавали щомісяця показники до АТ Херсонгаз з липня 2020 року? Надайте фото лічильника усіх показників, або фото станом на 01.10.21 або на сьогодні для корегування показників. На ел пошту pressecr@gaz.kherson.ua
Ольга від 213558 написав 08.10.2021:
Год назад сдали счётчик на поверку, установили другой. В компьютере больше года показания старого счётчика.
Год назад сдали счётчик на поверку, установили другой. В компьютере больше года показания старого счётчика.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Дмитрий від 11074585, Інженерне написав 07.10.2021:
Добрый день. Проводились какие-то работы, проверка. В результате весь стояк не подключили. 4 дня нет газа. Когда подключат???
Добрый день. Проводились какие-то работы, проверка. В результате весь стояк не подключили. 4 дня нет газа. Когда подключат???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитрий.
Чи зверталися ви на 104 або до сервісного центру АТ Херсонгаз?
Дякуємо за звернення.
Чи зверталися ви на 104 або до сервісного центру АТ Херсонгаз?