Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4864 записи
Валентина від 51122. г.Херсон написав 01.09.2021:
Добрый день! Перестал работать счетчик. Куда обращаться?
Добрый день! Перестал работать счетчик. Куда обращаться?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Зателефонуйте на 104
Дякуємо за звернення.
Зателефонуйте на 104
Владислав від о/р 19720 м. Херсон написав 01.09.2021:
Прийміть заявку на виклик контролера
Прийміть заявку на виклик контролера
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владислав.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.
Евгений від Новая Каховка написав 31.08.2021:
как продлить договор на газ
как продлить договор на газ
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Евгений.
Ви маєте на увазі договір на розподіл?
Дякуємо за звернення.
Ви маєте на увазі договір на розподіл?
Василь від 8246800211, Херсон. написав 31.08.2021:
Чому не працюе Онлайн-замовлення.
Чому не працюе Онлайн-замовлення.
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Василь.
Онлайн-замовлення не працювало через відключення електроенергії. Зараз все працює.
Дякуємо за звернення.
Онлайн-замовлення не працювало через відключення електроенергії. Зараз все працює.
Андрей від 207276 м.Херсон написав 28.08.2021:
23.08.2021 сообщил в аварийную службу о перержавевшей проволоке на пломбе газового счётчика.обещали со мной связаться но до сих пор никто не звонил. 27.08.2021 написал заявку на сайте-ответа нет. 23.08.2021 обнаружил перержавевшей одну из двух проволок пломбы газового счётчика,вторая почти прогнила.посодействуйте в решении вопроса.
23.08.2021 сообщил в аварийную службу о перержавевшей проволоке на пломбе газового счётчика.обещали со мной связаться но до сих пор никто не звонил. 27.08.2021 написал заявку на сайте-ответа нет. 23.08.2021 обнаружил перержавевшей одну из двух проволок пломбы газового счётчика,вторая почти прогнила.посодействуйте в решении вопроса.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Вашої заявки немає, будь ласка зверніться на 104
Дякуємо за звернення.
Вашої заявки немає, будь ласка зверніться на 104
Татьяна від 5569 написав 27.08.2021:
Прошу мне прислать контролера , для проверки газового счетчика . И сделать переращет.
Прошу мне прислать контролера , для проверки газового счетчика . И сделать переращет.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.
Борис від 350124867 написав 26.08.2021:
Здравствуйте, мне не подключают газ, после плановой проверки, долгов нет, прошло полтора месяца, поехать написать заяву на подключение не было возможности, открыл сам, приехали опломбирували занову, опять долг за розподил, оплатил, ехать унижаться в Брилевку нет сил. Да и где гарантия что там опять не на хамлят?
Здравствуйте, мне не подключают газ, после плановой проверки, долгов нет, прошло полтора месяца, поехать написать заяву на подключение не было возможности, открыл сам, приехали опломбирували занову, опять долг за розподил, оплатил, ехать унижаться в Брилевку нет сил. Да и где гарантия что там опять не на хамлят?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Борис.
Зазначте особовий рахунок, присвоєний в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Зазначте особовий рахунок, присвоєний в АТ Херсонгаз
Сергей від 45324 написав 26.08.2021:
Сколько стоит внести изменения в проект(замена старого котла на новый на том же месте, без переноса), а то Ваш сервисный центр эту информацию держит в секрете. Я должен на что-то ориентироваться. Спасибо.
Сколько стоит внести изменения в проект(замена старого котла на новый на том же месте, без переноса), а то Ваш сервисный центр эту информацию держит в секрете. Я должен на что-то ориентироваться. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Обрахунок може бути виконаний після перевірки наданої замовником інформації про нове обладнання (технічний паспорт) та відповідності наявного обладнання поточному газовому проекту.
Дякуємо за звернення.
Обрахунок може бути виконаний після перевірки наданої замовником інформації про нове обладнання (технічний паспорт) та відповідності наявного обладнання поточному газовому проекту.
Ольга від о/р 21252 написав 25.08.2021:
Добрый день, примите заявку на проверку счётчика, Херсон, ул. Лавренева 7-а, кв. 22
Добрый день, примите заявку на проверку счётчика, Херсон, ул. Лавренева 7-а, кв. 22
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Будь ласка очікуйте на дзвінок
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок
Ірина від 224032 написав 22.08.2021:
Чекаємо оператора ГРМ для повірки лічильника з 03.08.21.
Чекаємо оператора ГРМ для повірки лічильника з 03.08.21.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та/або район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та/або район області