Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4864 записи
Виктория від 214586 написав 20.08.2021:
Люди стоят в очереди на улице под дождём или Алматинская солнцем. Вынуждены приходить в 5 утра и занимать очередь. Приходя в 8 утра к открытию, оказываешься 80 в списке очереди и ждёшь до вечера! Создайте электронную очередь! Чтоб сделать перерасчёт, который нужен Вам, потому что все чеки есть! Несколько дней стоишь в очереди, вместо работы и теряешь большие для людей средства
Люди стоят в очереди на улице под дождём или Алматинская солнцем. Вынуждены приходить в 5 утра и занимать очередь. Приходя в 8 утра к открытию, оказываешься 80 в списке очереди и ждёшь до вечера! Создайте электронную очередь! Чтоб сделать перерасчёт, который нужен Вам, потому что все чеки есть! Несколько дней стоишь в очереди, вместо работы и теряешь большие для людей средства
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктория.
На сьогодні черги про яку ви пишете - не існує. Крім особистого візиту кожен споживач може звернутися через особистий кабінет або написати заяву і надіслати її через укрпошту або нарочно, без утворення черг. Відповідь він отримає письмо на вказану адресу протягом 15 робочих днів. Перерахунок потрібен, у першу чергу споживачу, для коректного обліку обсягів споживання та правильних відносин з-і своїм постачальником. В разі своєчасного щомісячного надання показників лічильника, перерахунок не потрібен.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні черги про яку ви пишете - не існує. Крім особистого візиту кожен споживач може звернутися через особистий кабінет або написати заяву і надіслати її через укрпошту або нарочно, без утворення черг. Відповідь він отримає письмо на вказану адресу протягом 15 робочих днів. Перерахунок потрібен, у першу чергу споживачу, для коректного обліку обсягів споживання та правильних відносин з-і своїм постачальником. В разі своєчасного щомісячного надання показників лічильника, перерахунок не потрібен.
Дмитрий від 17167 Белозерка написав 19.08.2021:
Яким законодавчим актом/документом передбачено обрахування планового споживання за газ?
Яким законодавчим актом/документом передбачено обрахування планового споживання за газ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитрий.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.
Ольга від Херсон 73486 Антоновка вулО.Гончара (Щорса)4,л/с 231251 написав 18.08.2021:
Добрый день, примите заявку на проверку счётчика, Херсон 73486 Киндийка ул О Гончара 4 (Щорса 4)тел для связи 0960172356 Ольга
Добрый день, примите заявку на проверку счётчика, Херсон 73486 Киндийка ул О Гончара 4 (Щорса 4)тел для связи 0960172356 Ольга
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Будь ласка очікуйте на дзвінок
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок
Марина від 7-12329 написав 17.08.2021:
Подписав заявку присоединения, оплатив за услугу распределения газа или при наличии документально подтвержденного факта пользования газом, — в соответствие с нормами Гражданского кодекса Украины выразил своё желание принять и заключить договор.Ничего подобного,как собственник квартиры яне совершала,т.к. последний раз посещала её аж в апреле 2019 года,когда подобная услуга ещё не оказывалась.Почему без моего ведома с меня берут деньги за распределение газа (договор не заключался),а без моего присутствия прекратить т.е. обрезать и поставить заглушку-не могут?
Подписав заявку присоединения, оплатив за услугу распределения газа или при наличии документально подтвержденного факта пользования газом, — в соответствие с нормами Гражданского кодекса Украины выразил своё желание принять и заключить договор.Ничего подобного,как собственник квартиры яне совершала,т.к. последний раз посещала её аж в апреле 2019 года,когда подобная услуга ещё не оказывалась.Почему без моего ведома с меня берут деньги за распределение газа (договор не заключался),а без моего присутствия прекратить т.е. обрезать и поставить заглушку-не могут?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Договори на розподіл укладаються з 2016 року з моменту вступу у силу кодексу ГРМ. На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача (відповідно до його споживання у минулому газовому році 2019-2020 — замовлена потужність ) детально надано в його особистому кабінеті (перейти до розрахунку - знизу під таблицею) або в паперовому рахунку на розподіл. На сьогодні щомісячний платіж за розподіл не змінюється протягом 2021 року.
Дякуємо за звернення.
Договори на розподіл укладаються з 2016 року з моменту вступу у силу кодексу ГРМ. На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача (відповідно до його споживання у минулому газовому році 2019-2020 — замовлена потужність ) детально надано в його особистому кабінеті (перейти до розрахунку - знизу під таблицею) або в паперовому рахунку на розподіл. На сьогодні щомісячний платіж за розподіл не змінюється протягом 2021 року.
Марина від 7-12329 написав 17.08.2021:
Добрый день!Как разорвать типовой договор на распределение газа в личном кабинете потребителя? Лично не могу, проживаю и являюсь гражданином другого государства.
Добрый день!Как разорвать типовой договор на распределение газа в личном кабинете потребителя? Лично не могу, проживаю и являюсь гражданином другого государства.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Розірвання договору передбачає механічне відєднання та виключення з реєстру споживачів, для цього обовязково потрібна присутність власника.
Дякуємо за звернення.
Розірвання договору передбачає механічне відєднання та виключення з реєстру споживачів, для цього обовязково потрібна присутність власника.
Віра від 17965 Генічеськ написав 17.08.2021:
Доброго ранку.Подала заявку на примірник договору 11.08.2021. В який термін буде відповідь? Дякую.
Доброго ранку.Подала заявку на примірник договору 11.08.2021. В який термін буде відповідь? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віра.
Усі звернення обробляються протягом 15 робочих днів. Про стан вашої заявки ви можете слідкувати у колонці - статус
Дякуємо за звернення.
Усі звернення обробляються протягом 15 робочих днів. Про стан вашої заявки ви можете слідкувати у колонці - статус
любов від 217117. Херсон написав 16.08.2021:
lДобрый день. Необходимо демонтировать газовую колонку и газовую плиту. а еще необходимо заменить на котле трубу для дымохода. КУДА надо обращаться и какие тарифы на услуги?
lДобрый день. Необходимо демонтировать газовую колонку и газовую плиту. а еще необходимо заменить на котле трубу для дымохода. КУДА надо обращаться и какие тарифы на услуги?
Тетяна від 8095603 Херсон написав 15.08.2021:
Здравствуйте! Прошу посодействовать перенести оплаченную услугу по установке новой газовой плиты 16.08.21 на другой срок, так как завтра,16.08 решается вопрос с госпитализацией хозяйки квартиры и попасть в квартиру будет невозможно. Замовлення 20-8095603-8/3 В3-255 от 03.08.21 Признательна за содействие.
Здравствуйте! Прошу посодействовать перенести оплаченную услугу по установке новой газовой плиты 16.08.21 на другой срок, так как завтра,16.08 решается вопрос с госпитализацией хозяйки квартиры и попасть в квартиру будет невозможно. Замовлення 20-8095603-8/3 В3-255 от 03.08.21 Признательна за содействие.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Ваші побажання передані у відповідну службу.
Дякуємо за звернення.
Ваші побажання передані у відповідну службу.
Оксана від 68406 г.Херсон написав 14.08.2021:
Добрый день! Скажите пожалуйста если какое то время абонент не пользуется газом и передает показания где потребление газа 0 кубов нужно ли платить за этот период транспортировку газа?
Добрый день! Скажите пожалуйста если какое то время абонент не пользуется газом и передает показания где потребление газа 0 кубов нужно ли платить за этот период транспортировку газа?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Протягом 2021 календарного року сплачується транспортування спожитого газу за газовий рік 2019-2020.
Дякуємо за звернення.
Протягом 2021 календарного року сплачується транспортування спожитого газу за газовий рік 2019-2020.
Мария від 3476 написав 13.08.2021:
Здравствуйте отключили газ по утечке оплатила за подключение 1200 грн уже 4 дня жду службу на подключение??
Здравствуйте отключили газ по утечке оплатила за подключение 1200 грн уже 4 дня жду службу на подключение??
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Мария.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт