Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5286 записів
Катерина від о/р 8021 Херсон написав 11.11.2021:
Доброго дня,чи можна в електронній формі подати документи на заміну власника ?
Доброго дня,чи можна в електронній формі подати документи на заміну власника ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. За умови наявності якісних фото/ сканів усіх необхідних оригіналів документів, в особистому кабінеті доступна онлайн-функція (у розділ “Послуги”) для здійснення перерахунку з розподілу, переоформлення особового рахунку, замовлення примірнику... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. За умови наявності якісних фото/ сканів усіх необхідних оригіналів документів, в особистому кабінеті доступна онлайн-функція (у розділ “Послуги”) для здійснення перерахунку з розподілу, переоформлення особового рахунку, замовлення примірнику договору на розподіл тощо: Послуги - Укладання договору на розподіл - у підставі звернення вказати "Переоформити особовий рахунок"
Алена від 5078075 написав 11.11.2021:
Добрый день! Плачу через приложение Приват в телефоне за распределение газа, но почему-то ваша организация этого не видит. 263,37 мною оплачена состоянием на 01 ноября. И что я должна думать?!
Добрый день! Плачу через приложение Приват в телефоне за распределение газа, но почему-то ваша организация этого не видит. 263,37 мною оплачена состоянием на 01 ноября. И что я должна думать?!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алена.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та район області
Христина від 68184 написав 11.11.2021:
Добрый день, обновите данные для приват банка. Невозможно оплатить счёт. Банк ответил, что херсонгаз не обновил данные.(не находит ни по адресу, ни по лицевому счету абонента). Спасибо! На горячую линию Херсон газа бесполезно звонить. Каждый оператор отправляет в банк. А банк отправляет к поставщику. Разберитесь.!
Добрый день, обновите данные для приват банка. Невозможно оплатить счёт. Банк ответил, что херсонгаз не обновил данные.(не находит ни по адресу, ни по лицевому счету абонента). Спасибо! На горячую линию Херсон газа бесполезно звонить. Каждый оператор отправляет в банк. А банк отправляет к поставщику. Разберитесь.!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Христина.
У приватбанку дані оновлено 10.10.21 о 6,30
Дякуємо за звернення.
У приватбанку дані оновлено 10.10.21 о 6,30
Світлана від 16087760. Херсон написав 11.11.2021:
Доброго дня. Питання про збільшену у 2 рази оплату за газ замість 7.21 чомусь 14..42. Пишеться про заборгованість. Я плачу від самого початку стягнення оплати за транспортування кожного місяця і жодного разу не пропустила, звідки ж взялася заборгованість?
Доброго дня. Питання про збільшену у 2 рази оплату за газ замість 7.21 чомусь 14..42. Пишеться про заборгованість. Я плачу від самого початку стягнення оплати за транспортування кожного місяця і жодного разу не пропустила, звідки ж взялася заборгованість?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Заборгованість 7,21 - це нарахування за листопад
Дякуємо за звернення.
Заборгованість 7,21 - це нарахування за листопад
Оксана від 1072059 написав 11.11.2021:
Первого числа давала показания.Мне неправельно внесли.В место 5 куб мне насчитали97.Шок.Мои показания 677.Выставили сумму вместо 39гр-771!Долг перед нафтогазом!Живу одна,инвалид,пользуюсь только плитой,других приборов нет.У меня всегда переплата а сдесь за месяц 97 кубов на приготовление пищи для одного человека!Как теперь быть?Что делать?
Первого числа давала показания.Мне неправельно внесли.В место 5 куб мне насчитали97.Шок.Мои показания 677.Выставили сумму вместо 39гр-771!Долг перед нафтогазом!Живу одна,инвалид,пользуюсь только плитой,других приборов нет.У меня всегда переплата а сдесь за месяц 97 кубов на приготовление пищи для одного человека!Как теперь быть?Что делать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
11.11.21 ваші показники виправлено на 677, настпуного місяця ваш постачальник перевиставить вам рахунок
Дякуємо за звернення.
11.11.21 ваші показники виправлено на 677, настпуного місяця ваш постачальник перевиставить вам рахунок
Катерина від 16084750, Херсон написав 10.11.2021:
Доброго дня. В листопаді місяці забула передати показники лічильника. Як бути?
Доброго дня. В листопаді місяці забула передати показники лічильника. Як бути?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Надайте показники на 01.12.21
Дякуємо за звернення.
Надайте показники на 01.12.21
Віра від 176648 село Киселівка Білозерський р н написав 10.11.2021:
Перевірте оплату за доставку газу за жовтень 2021 . Моя сума 73 грн58 коп сплачено Приватбанк квитанція 0.0.2295195164.1 код квитанціі 9247.4118.9447.8314 дата оплати 10.10.2021 дата авалювання 11.10.2021 . За вашими даними в моєму кабінеті стоіть сума оплати в жовтні 135грн18 коп що це за сума 60 грн60 коп
Перевірте оплату за доставку газу за жовтень 2021 . Моя сума 73 грн58 коп сплачено Приватбанк квитанція 0.0.2295195164.1 код квитанціі 9247.4118.9447.8314 дата оплати 10.10.2021 дата авалювання 11.10.2021 . За вашими даними в моєму кабінеті стоіть сума оплати в жовтні 135грн18 коп що це за сума 60 грн60 коп
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віра.
Сума надійшла 12.10.2021 , сума 60,60 грн - пільга. Заборгованість із врахуванням листопада 11,98 грн
Дякуємо за звернення.
Сума надійшла 12.10.2021 , сума 60,60 грн - пільга. Заборгованість із врахуванням листопада 11,98 грн
Тетяна від 350237299, Херсон написав 10.11.2021:
Доброго дня! У жовтні я передала невірні показники лічильника, в результаті вмерла сума боргу 1169,32 грн. В поточному місяці 4 листопада я внесла правильні показники. Але сума боргу не змінилася. Прошу надати правильний рахунок на сплату послуг. Дякую
Доброго дня! У жовтні я передала невірні показники лічильника, в результаті вмерла сума боргу 1169,32 грн. В поточному місяці 4 листопада я внесла правильні показники. Але сума боргу не змінилася. Прошу надати правильний рахунок на сплату послуг. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
З питань розразунків за постачання природного газу будь ласка зверніться до свого постачальника.
Дякуємо за звернення.
З питань розразунків за постачання природного газу будь ласка зверніться до свого постачальника.
Наталія від 58968 написав 09.11.2021:
М Херсон о/р58968 Зверніть увагу,що показники подавались завжди через вайбер бот,а саме коли була заміна лічильника,мабудь,виникла технічна помилка. Серпень -8 (коли ще був старий не поміняний лічильник)а коли поставили новий,чомусь стало -44
М Херсон о/р58968 Зверніть увагу,що показники подавались завжди через вайбер бот,а саме коли була заміна лічильника,мабудь,виникла технічна помилка. Серпень -8 (коли ще був старий не поміняний лічильник)а коли поставили новий,чомусь стало -44
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
До постачальника показники надані вами.
Дякуємо за звернення.
До постачальника показники надані вами.
Наталія від 58968 написав 08.11.2021:
І кулика 122 о/р58968 Я подавала на 30,09 показники 8 Листопад Фіксований 7.95689 Очікуємо від вашого облгазу до 12.12.2021
І кулика 122 о/р58968 Я подавала на 30,09 показники 8 Листопад Фіксований 7.95689 Очікуємо від вашого облгазу до 12.12.2021
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
На 01.10.20 до АТ Херсонгаз ви надали показники 9, а до вашого постачальника на 05.10.21 - надали поуказники 44
Дякуємо за звернення.
На 01.10.20 до АТ Херсонгаз ви надали показники 9, а до вашого постачальника на 05.10.21 - надали поуказники 44