4954 записи
Добрий день. Я залишив на сайті "Херсонгазу" фактичні показники лічільника станом на 01.05.2021р. = 39675. Проте, чомусь до ТОВ "ГК "Нафтогаз України" надійшли більші = 39816. Я є сумлінним платником за газ та його розподіл. Прошу якомога скоріше зробити коригування та надати правильні показники до "Нафтогазу України". Стояти у величезній черзі до абонвідділу немає часу, так як у мене постійна відповідальна робота. Заздалегідь дякую.
Добрий день. Я залишив на сайті "Херсонгазу" фактичні показники лічільника станом на 01.05.2021р. = 39675. Проте, чомусь до ТОВ "ГК "Нафтогаз України" надійшли більші = 39816. Я є сумлінним платником за газ та його розподіл.
Прошу якомога скоріше зробити коригування та надати правильні показники до "Нафтогазу України". Стояти у величезній черзі до абонвідділу немає часу, так як у мене постійна відповідальна робота. Заздалегідь дякую.
Добрий день Віктор Балчев.
Ваші показники на 01.05.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця . Відкореговані показники у поточному місяці ви зможете побачити у свого постачальника - наступного місяця
Дякуємо за звернення.
Ваші показники на 01.05.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця . Відкореговані показники у поточному місяці ви зможете побачити у свого постачальника - наступного місяця
Дякуємо за звернення.
Ваші показники на 01.05.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ.
Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає.
Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця .
Відкореговані показники у поточному місяці ви зможете побачити у свого постачальника - наступного місяця
Ваша відповідь: Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Катерина. Вам надали вірну відповідь. Оскільки періоди 18-19 року закриті за всіма параметрами, а власник особового рахунку жодного разу не звертався на звірку - коригування показників є неможливим. Дякуємо за звернення. Але ж кошти ви отримували. Ваші послуги оплачені.В доказ я маю всі квитанції про сплату! То за що я маю сплачувати знову??? Куди мені нести квитанції? До суду? Ви знущаєтесь??? Як ви можете приписувати борг, якщо вам надходили кошти на рахунок?
Ваша відповідь: Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Вам надали вірну відповідь. Оскільки періоди 18-19 року закриті за всіма параметрами, а власник особового рахунку жодного разу не звертався на звірку - коригування показників є неможливим.
Дякуємо за звернення.
Але ж кошти ви отримували. Ваші послуги оплачені.В доказ я маю всі квитанції про сплату! То за що я маю сплачувати знову??? Куди мені нести квитанції? До суду? Ви знущаєтесь??? Як ви можете приписувати борг, якщо вам надходили кошти на рахунок?
Добрий день Катерина.
За споживання ви сплачували постачальнику, АТ Херсонгаз не є постачальником з липня 2015 року.
Дякуємо за звернення.
За споживання ви сплачували постачальнику, АТ Херсонгаз не є постачальником з липня 2015 року.
Дякуємо за звернення.
За споживання ви сплачували постачальнику, АТ Херсонгаз не є постачальником з липня 2015 року.
Білозерка , Херсонська облась 16799 , 11068, 11265, була оплата здійснена 30.04.2021 в 11:39 часу. Брилівка Олешківський район 30122
Білозерка , Херсонська облась 16799 , 11068, 11265, була оплата здійснена 30.04.2021 в 11:39 часу.
Брилівка Олешківський район 30122
Добрий день Ирина.
Зазначте на які особові рахунки. які СУМИ та коли було сплачено
Дякуємо за звернення.
Зазначте на які особові рахунки. які СУМИ та коли було сплачено
Дякуємо за звернення.
Зазначте на які особові рахунки. які СУМИ та коли було сплачено
Що ви витворяєте? У 21 столітті створююте такі страшні черги, щоб заключити договори на цю видуману доставку газу!!!Хіба не можна все передати ел.поштою??? Та хіба не можна розмістити цю абонентську службу у центрі, а то хтозна де!!! Люди повинні витрачати свої кошти на дорогу до Білозерки, Важко йти до контори, а потім ще стояти у величезній черзі!!! Що це таке??? Ми платимо вам кошти (за що???) та ще й треба нас мучити...Стоїмо вже півдня, 2 співробітниці довго тримають людей! Ви можете навести лад??? Чи тільки любите гроші? А треба і людей поважати!!!
Що ви витворяєте? У 21 столітті створююте такі страшні черги, щоб заключити договори на цю видуману доставку газу!!!Хіба не можна все передати ел.поштою??? Та хіба не можна розмістити цю абонентську службу у центрі, а то хтозна де!!! Люди повинні витрачати свої кошти на дорогу до Білозерки, Важко йти до контори, а потім ще стояти у величезній черзі!!! Що це таке??? Ми платимо вам кошти (за що???) та ще й треба нас мучити...Стоїмо вже півдня, 2 співробітниці довго тримають людей! Ви можете навести лад??? Чи тільки любите гроші? А треба і людей поважати!!!
Добрий день олександр.
У Білозерській дільниці АТ Херсонгаз працюють 4 оператори. Оператори працюють без перерви. Майстер служби теж приймає споживачів. В чому саме ви вбачаєте неповажніть до людей?
Дякуємо за звернення.
У Білозерській дільниці АТ Херсонгаз працюють 4 оператори. Оператори працюють без перерви. Майстер служби теж приймає споживачів. В чому саме ви вбачаєте неповажніть до людей?
Дякуємо за звернення.
У Білозерській дільниці АТ Херсонгаз працюють 4 оператори. Оператори працюють без перерви. Майстер служби теж приймає споживачів. В чому саме ви вбачаєте неповажніть до людей?
Добрий день, три рази банк подавав заявку на повернення коштів, 10 лютого було відправлено документи Secretary@khersonregiongas.com.ua
Добрий день, три рази банк подавав заявку на повернення коштів, 10 лютого було відправлено документи Secretary@khersonregiongas.com.ua
Добрий день Лариса.
Ви звертаєтеся до АТ Херсонгаз, якщо лист було направлено до іншої організації будь-ласка зверніться за приналежністю
Дякуємо за звернення.
Ви звертаєтеся до АТ Херсонгаз, якщо лист було направлено до іншої організації будь-ласка зверніться за приналежністю
Дякуємо за звернення.
Ви звертаєтеся до АТ Херсонгаз, якщо лист було направлено до іншої організації будь-ласка зверніться за приналежністю
Белозёрка. 05.05.2021 года заплатила за розподил, за 4 дома через приват 24, все квитанции есть в наличии. Ни за один дом проплата не прошла, долг так и весит , ПОЧЕМУ?
Белозёрка. 05.05.2021 года заплатила за розподил, за 4 дома через приват 24, все квитанции есть в наличии. Ни за один дом проплата не прошла, долг так и весит , ПОЧЕМУ?
Добрий день Ирина.
Зазначте на які особові рахунки. які суми та коли було сплачено
Дякуємо за звернення.
Зазначте на які особові рахунки. які суми та коли було сплачено
Дякуємо за звернення.
Зазначте на які особові рахунки. які суми та коли було сплачено
Доброго дня. Я не можу отримати від вас повну відповідь на моє запитання. Була відправлена заява від Оленковська Катерина Юріївна 31.03 2021 через укрпошту. Відповідь я отримала також через укрпошту. Моє звернення було провести коригування об'ємів газу. Де я розписала всі показники лічильника за три роки і надіслала квитанції за три роки, я повторююсь. У відповідь мені написали, що звірку зроблено за період 01.10-2019 - 01.04.2021. А коригування за період 2018-2019 товариством не проводяться. Питання, чому? В цей період послуги були оплачені. Використані об'єми я розписала детально в своїй заяві. Яким же чином тоді мені зробити повну звірку, щоб цей недійсний борг списали??? Дуже сподіваюся на повну і чітку відповідь, щоб розуміти мої наступні дії. Дякую
Доброго дня. Я не можу отримати від вас повну відповідь на моє запитання. Була відправлена заява від Оленковська Катерина Юріївна 31.03 2021 через укрпошту. Відповідь я отримала також через укрпошту. Моє звернення було провести коригування об'ємів газу. Де я розписала всі показники лічильника за три роки і надіслала квитанції за три роки, я повторююсь. У відповідь мені написали, що звірку зроблено за період 01.10-2019 - 01.04.2021. А коригування за період 2018-2019 товариством не проводяться. Питання, чому? В цей період послуги були оплачені. Використані об'єми я розписала детально в своїй заяві. Яким же чином тоді мені зробити повну звірку, щоб цей недійсний борг списали??? Дуже сподіваюся на повну і чітку відповідь, щоб розуміти мої наступні дії. Дякую
Добрий день Катерина.
Вам надали вірну відповідь. Оскільки періоди 18-19 року закриті за всіма параметрами, а власник особового рахунку жодного разу не звертався на звірку - коригування показників є неможливим.
Дякуємо за звернення.
Вам надали вірну відповідь. Оскільки періоди 18-19 року закриті за всіма параметрами, а власник особового рахунку жодного разу не звертався на звірку - коригування показників є неможливим.
Дякуємо за звернення.
Вам надали вірну відповідь. Оскільки періоди 18-19 року закриті за всіма параметрами, а власник особового рахунку жодного разу не звертався на звірку - коригування показників є неможливим.
14.05.2021р.Херсон. Зателефонувала в 8.50 14.05.21(прослухайте моє запитання і відповідь) на телефон 0663002888 оператор Карина №90377801, на моє запитання послала, а не попросила, мене шукати телефони в інтернеті, т.як вони надають телефони тільки бабусям.Як вирішувати питання з Вашою компанією, якщо ніхто нічого неи хоче відповідати???, дуже прикро за таке відношення.
14.05.2021р.Херсон. Зателефонувала в 8.50 14.05.21(прослухайте моє запитання і відповідь) на телефон 0663002888 оператор Карина №90377801, на моє запитання послала, а не попросила, мене шукати телефони в інтернеті, т.як вони надають телефони тільки бабусям.Як вирішувати питання з Вашою компанією, якщо ніхто нічого неи хоче відповідати???, дуже прикро за таке відношення.
Добрий день Любов.
Будь ласка уточніть в чому ваше питання. В АТ Херсонгаз не існує телефону 0663002888 та оператора - Карина №90377801,
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть в чому ваше питання. В АТ Херсонгаз не існує телефону 0663002888 та оператора - Карина №90377801,
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть в чому ваше питання.
В АТ Херсонгаз не існує телефону 0663002888 та оператора - Карина №90377801,
7 лютого здійснила помилковий платіж, зверталася до банку, надіслала документи на повернення коштів, але ніякої відповіді від Вас не отримала. Банк радить написати заяву до поліції про шахрайство
7 лютого здійснила помилковий платіж, зверталася до банку, надіслала документи на повернення коштів, але ніякої відповіді від Вас не отримала. Банк радить написати заяву до поліції про шахрайство
Добрий день Лариса.
На яку організацію, коли та яким чином ви надіслали документи?
Дякуємо за звернення.
На яку організацію, коли та яким чином ви надіслали документи?
Дякуємо за звернення.
На яку організацію, коли та яким чином ви надіслали документи?
Вы передаете в Нафтогаз Украина выдуманные завышенные показатели счетчика. Со дня перехода на обслуживание этой организацией мной было израсходовано за 4 месяца 17 куб. м. Оплачено согласно тарифу. Выставляют долг 203 гр. Это небольшая сумма, но я не буду платить за неизвестно что. Если надо - присылайте контролера.
Вы передаете в Нафтогаз Украина выдуманные завышенные показатели счетчика. Со дня перехода на обслуживание этой организацией мной было израсходовано за 4 месяца 17 куб. м. Оплачено согласно тарифу. Выставляют долг 203 гр. Это небольшая сумма, но я не буду платить за неизвестно что. Если надо - присылайте контролера.
Добрий день Нина.
Зазначте особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Зазначте особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Зазначте особовий рахунок в АТ Херсонгаз