Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5639 записів
Алла від Херсон 225277 написав 04.05.2022:
В тому місяці не були враховані показання лічильника газу 36415. Це 206 кубів. Але все справно сплатили. В цьому місяці передала показання лічильника газу 36465. Це 50 кубів. Підтвердила та отримала відповідь, що передано в обработку. Скріншотила все. Маю надію, що цього разу все врахується правильно. І коли можна побачити оновлені показання? Щоб знову не було сюрпризів. Будьте ласкаві, вчасно передайте до "Нафтогаз України" дані, щоб вони зробили розрахунки.
В тому місяці не були враховані показання лічильника газу 36415. Це 206 кубів. Але все справно сплатили. В цьому місяці передала показання лічильника газу 36465. Це 50 кубів. Підтвердила та отримала відповідь, що передано в обработку. Скріншотила все. Маю надію, що цього разу все врахується правильно. І коли можна побачити оновлені показання? Щоб знову не було сюрпризів. Будьте ласкаві, вчасно передайте до "Нафтогаз України" дані, щоб вони зробили розрахунки.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла.
На 01.04. показники ви не надали, їх отримано 14.04.22 телефоном. на 01.05.22 - ваші показники прийнято
Дякуємо за звернення.
На 01.04. показники ви не надали, їх отримано 14.04.22 телефоном. на 01.05.22 - ваші показники прийнято
Липенко Анатолій Володимирович від Херсон особовий рахунок 50544 написав 04.05.2022:
Показник лічильника 5716
Показник лічильника 5716
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Липенко Анатолій Володимирович.
Дякуємо, прийнято
Дякуємо за звернення.
Дякуємо, прийнято
Липенко Анатолій Володимирович від Херсон особовий рахунок 50544 написав 04.05.2022:
Показник лічильника 5716
Показник лічильника 5716
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Липенко Анатолій Володимирович.
Дякуємо, прийнято
Дякуємо за звернення.
Дякуємо, прийнято
Лариса від 101969,157833 написав 04.05.2022:
Добрый день. Кабинет не работает, не смотря на то, что вы отвечаете абонентам о его работе. Примите показания. Новая Каховка , Днепровский 170/17, л.сч 157833 за апрель 1089, расход ноль. И ул. Мира 7а, л.сч.101969 - показания 20952. Расход посчитать не могу, нет на руках предыдущих показаний.
Добрый день. Кабинет не работает, не смотря на то, что вы отвечаете абонентам о его работе. Примите показания. Новая Каховка , Днепровский 170/17, л.сч 157833 за апрель 1089, расход ноль. И ул. Мира 7а, л.сч.101969 - показания 20952. Расход посчитать не могу, нет на руках предыдущих показаний.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Кабінет працює, показники приймаються. Ваші показники прийнято
Дякуємо за звернення.
Кабінет працює, показники приймаються. Ваші показники прийнято
Виктор від 11084 Новая Каховка написав 04.05.2022:
Добрый день! Показания по номеру счета 11084 Бойко В.П. по адресу г. Новая Каховка, пр-т Победы, д.21, кв. 91 за апрель 2022 года - 333. Разница с предыдущим месяцем - 0. Просим принять показания, т.к. находимся за границей, и у нас не открывается ни личный кабинет, не работает вайбер-бот. Спасибо!
Добрый день! Показания по номеру счета 11084 Бойко В.П. по адресу г. Новая Каховка, пр-т Победы, д.21, кв. 91 за апрель 2022 года - 333. Разница с предыдущим месяцем - 0. Просим принять показания, т.к. находимся за границей, и у нас не открывается ни личный кабинет, не работает вайбер-бот. Спасибо!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктор.
Дякуємо, прийнято
Дякуємо за звернення.
Дякуємо, прийнято
Володимир від 9075100 написав 04.05.2022:
Добрий день. Покази по номеру рахунку 9075100 за адресою м. Херсон, вул. Гагаріна 8-а, кв. 79 за квітень 2022 року - 19. Різниця з минулим місяцем - 5. Дякую
Добрий день. Покази по номеру рахунку 9075100 за адресою м. Херсон, вул. Гагаріна 8-а, кв. 79 за квітень 2022 року - 19. Різниця з минулим місяцем - 5. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Дякуємо, прийнято
Дякуємо за звернення.
Дякуємо, прийнято
Людмила від м. Каховка написав 04.05.2022:
Доброго ранку. Чому на вашому сайті не відкривається "Кабінет для населення"? Як передати показники?
Доброго ранку. Чому на вашому сайті не відкривається "Кабінет для населення"? Як передати показники?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Кабінет працює можете надавати показники
Дякуємо за звернення.
Кабінет працює можете надавати показники
Владимир від 70003478 написав 03.05.2022:
Не могу зайти личный кабинет почему не работает
Не могу зайти личный кабинет почему не работает
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Особистий кабінет працює.
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює.
Анастасія від Херсон, 208513 написав 02.05.2022:
Добрий день, не працює особистий кабінет, не можемо зайти внести показники. Передали їх в Нафтогаз, чи буде у вас потім до них доступ?
Добрий день, не працює особистий кабінет, не можемо зайти внести показники. Передали їх в Нафтогаз, чи буде у вас потім до них доступ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасія.
Особистий кабінет праює, можете надавати показники
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет праює, можете надавати показники
Андрей від Херсон написав 23.04.2022:
Здравствуйте. Из чатов вайбера исчез ваш херсонгазовский вайбер-бот для отправки показаний счетчика с фотографией. Вопрос: как теперь отправлять фото показаний?
Здравствуйте. Из чатов вайбера исчез ваш херсонгазовский вайбер-бот для отправки показаний счетчика с фотографией. Вопрос: как теперь отправлять фото показаний?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Здійснити підписку на вайбер-бот АТ Херсонгаз - viber://pa/info?uri=khersongaz
Дякуємо за звернення.
Здійснити підписку на вайбер-бот АТ Херсонгаз - viber://pa/info?uri=khersongaz