Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4860 записів
Жанна від 49092 написав 30.03.2021:
Доброго дня. Чи можно онлайн змінити власника особового рахунку і як це зробити?
Доброго дня. Чи можно онлайн змінити власника особового рахунку і як це зробити?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Жанна.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Валентина від 30949, Херсон написав 30.03.2021:
сьогодні 30.03.21 р. 9:31включила газову плиту, газ горить червоним полумям, а не голубим вогником. Це низька якість газу, а коштує як якісний.
сьогодні 30.03.21 р. 9:31включила газову плиту, газ горить червоним полумям, а не голубим вогником. Це низька якість газу, а коштує як якісний.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Як давно ви проводили технічний огляд обладнання, скільки років ви його експлуатуєте, чи достатній притік повітря у приміщенні?
Дякуємо за звернення.
Як давно ви проводили технічний огляд обладнання, скільки років ви його експлуатуєте, чи достатній притік повітря у приміщенні?
Наталя від о\р 64025 м. Херсон написав 29.03.2021:
Добрий день! Ми придбали нерухомість в 2004р. На нашу адресу приходять рахунки на колишнього господаря Вячеславова Л.М № о/р 16088649 без боргів з нульовими сумами. Як вирішити цю проблему? Дякую!
Добрий день! Ми придбали нерухомість в 2004р. На нашу адресу приходять рахунки на колишнього господаря Вячеславова Л.М № о/р 16088649 без боргів з нульовими сумами. Як вирішити цю проблему? Дякую!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Коли та у якому відділенні АТ Херсонгаз ви переоформили особовий рахунок?
Дякуємо за звернення.
Коли та у якому відділенні АТ Херсонгаз ви переоформили особовий рахунок?
Сергій від 209395 / Херсон написав 29.03.2021:
Доброго дня. При перерахунку виявилось, що одна з моїх квитанцій за 2020 рік не була врахована, оскільки при оплаті не вказав свій особовий рахунок. 27 січня 2021 р. написав заяву і подав (в 6 чи 7 вікно на Поповича,3) копії необхідних документів, в тому числі і копію неврахованої квитанції на суму 395 грн за транспортування газу. Пройшло 2 місяці однак кошти до сих пір так і не надійшли на особовий рахунок. Тож скільки ще чекати чи треба знову йти писати заяву!??
Доброго дня. При перерахунку виявилось, що одна з моїх квитанцій за 2020 рік не була врахована, оскільки при оплаті не вказав свій особовий рахунок. 27 січня 2021 р. написав заяву і подав (в 6 чи 7 вікно на Поповича,3) копії необхідних документів, в тому числі і копію неврахованої квитанції на суму 395 грн за транспортування газу. Пройшло 2 місяці однак кошти до сих пір так і не надійшли на особовий рахунок. Тож скільки ще чекати чи треба знову йти писати заяву!??
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Зазначте ПІБ заявника та дату надання заяви
Дякуємо за звернення.
Зазначте ПІБ заявника та дату надання заяви
Сергей від 13853 написав 29.03.2021:
Сергей від 13853 написав 29.03.2021: Доброго дня! 25 березня був у нас на адресі ваш співробітник з метою повірки лічильника. Зняв лічильник, що у нас був, поставив інший, поставив пломби, все зафіксував у відповідному акті. Питання заключається в чому, наші останні показники 541, а на новому лічильнику показники становлять 1742. Як нам в кінці цього місяця в особистому кабінеті подавати правильно показники реально використаного нами об'єму газу? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Сергей. На 01 число місяця ви маєте надати фактичні показники того лічильника, який у вас встановлено на дату зняття показників. Дякуємо за звернення. Питання, на дату зняття показників ким, вашим співробітником перед заміною лічильника, а це 541 куб, чи нами уже перед внесенням в особистий кабінет станом на 01 число місяця, а це буде на новому лічильнику близько 1745 кубів? Якщо нами, то з'явиться різниця у майже 1200 кубів боргу! Дякую за увагу!
Сергей від 13853 написав 29.03.2021: Доброго дня! 25 березня був у нас на адресі ваш співробітник з метою повірки лічильника. Зняв лічильник, що у нас був, поставив інший, поставив пломби, все зафіксував у відповідному акті. Питання заключається в чому, наші останні показники 541, а на новому лічильнику показники становлять 1742. Як нам в кінці цього місяця в особистому кабінеті подавати правильно показники реально використаного нами об'єму газу? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Сергей. На 01 число місяця ви маєте надати фактичні показники того лічильника, який у вас встановлено на дату зняття показників. Дякуємо за звернення. Питання, на дату зняття показників ким, вашим співробітником перед заміною лічильника, а це 541 куб, чи нами уже перед внесенням в особистий кабінет станом на 01 число місяця, а це буде на новому лічильнику близько 1745 кубів? Якщо нами, то з'явиться різниця у майже 1200 кубів боргу! Дякую за увагу!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Про заміну/установку лічильника складаються акти у 2 примірниках із вказанням покахників знятого/встановленого лічильника.
Дякуємо за звернення.
Про заміну/установку лічильника складаються акти у 2 примірниках із вказанням покахників знятого/встановленого лічильника.
Сергей від 13853 написав 29.03.2021:
Доброго дня! 25 березня був у нас на адресі ваш співробітник з метою повірки лічильника. Зняв лічильник, що у нас був, поставив інший, поставив пломби, все зафіксував у відповідному акті. Питання заключається в чому, наші останні показники 541, а на новому лічильнику показники становлять 1742. Як нам в кінці цього місяця в особистому кабінеті подавати правильно показники реально використаного нами об'єму газу?
Доброго дня! 25 березня був у нас на адресі ваш співробітник з метою повірки лічильника. Зняв лічильник, що у нас був, поставив інший, поставив пломби, все зафіксував у відповідному акті. Питання заключається в чому, наші останні показники 541, а на новому лічильнику показники становлять 1742. Як нам в кінці цього місяця в особистому кабінеті подавати правильно показники реально використаного нами об'єму газу?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
На 01 число місяця ви маєте надати фактичні показники того лічильника, який у вас встановлено на дату зняття показників.
Дякуємо за звернення.
На 01 число місяця ви маєте надати фактичні показники того лічильника, який у вас встановлено на дату зняття показників.
Любов від Каховка,3782 написав 29.03.2021:
Зверталась 28.03 в квартирі о/р 3782 Каховка тимчасово не проживають,показники передаю кожен місяць одні і ті ж 191 куб .чому ПОН робить нарахування?кажуть,що по вашим показникам
Зверталась 28.03 в квартирі о/р 3782 Каховка тимчасово не проживають,показники передаю кожен місяць одні і ті ж 191 куб .чому ПОН робить нарахування?кажуть,що по вашим показникам
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Ви сумлінно надаєте показники щомісяця. На постачальника передано обсяг - 0 м куб
Дякуємо за звернення.
Ви сумлінно надаєте показники щомісяця. На постачальника передано обсяг - 0 м куб
Анна від 31889 Абрикосовка написав 29.03.2021:
Добрый день! 23 марта отправила заявление и копии паспорта и квитанции об оплате за "розподіл газу", но на сегодняшний день результатов нет.
Добрый день! 23 марта отправила заявление и копии паспорта и квитанции об оплате за "розподіл газу", но на сегодняшний день результатов нет.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Контрольний строк виконання вашого звернення 07.04.21
Дякуємо за звернення.
Контрольний строк виконання вашого звернення 07.04.21
Андрей від 20021 Новая Каховка пр Победы 22 кв 22 написав 29.03.2021:
Какой тариф на распределение газа в апреле, ведь счет прислали на 1 квартал 2021 ?
Какой тариф на распределение газа в апреле, ведь счет прислали на 1 квартал 2021 ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Щомісячний тариф на розподіл - незмінний протягом поточного року. В разі його зміни усіх споживачів обовязково буде повідомлено
Дякуємо за звернення.
Щомісячний тариф на розподіл - незмінний протягом поточного року. В разі його зміни усіх споживачів обовязково буде повідомлено
Ольга від 7556 Херсон написав 28.03.2021:
За январь нафтогаз выставляет долг. По факту использовано 4 куба вы передали 16. Попасть на Поповича 3 для сверки не реально очереди сумасшедшие. Какой выход? Как решить эту проблему?
За январь нафтогаз выставляет долг. По факту использовано 4 куба вы передали 16. Попасть на Поповича 3 для сверки не реально очереди сумасшедшие. Какой выход? Как решить эту проблему?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
На Поповича 3 " очереди сумасшедшие" немає. Для звірки ви можете звернутися особисто або оформити звернення через особистий кабінет вкладинка "послуги"
Дякуємо за звернення.
На Поповича 3 " очереди сумасшедшие" немає. Для звірки ви можете звернутися особисто або оформити звернення через особистий кабінет вкладинка "послуги"