Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4866 записів
Людмила від 229332 написав 24.03.2021:
Ошибочно оплатила за февраль на Херсонрегионгаз 822.82 р/с229332.Как можно вернуть деньги?Нельзя ли их перевести в счет оплаты за доставку газа?
Ошибочно оплатила за февраль на Херсонрегионгаз 822.82 р/с229332.Как можно вернуть деньги?Нельзя ли их перевести в счет оплаты за доставку газа?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Зверніться з цим питанням до банку. За листом банка сума буде повернута.
Дякуємо за звернення.
Зверніться з цим питанням до банку. За листом банка сума буде повернута.
Андрей від Новая Каховка написав 24.03.2021:
Здравствуйте.Ну так когда трубу покрасите?
Здравствуйте.Ну так когда трубу покрасите?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Про яку трубу йде мова? Де саме вона розташована? Чия балансова приналежніть?
Дякуємо за звернення.
Про яку трубу йде мова? Де саме вона розташована? Чия балансова приналежніть?
Анатолій від 64753, Херсон написав 24.03.2021:
Як бути у такій ситуації: «Херсонгаз» передав до «Нафтогаз» показники за лютий 2 м куб, а до «Нафтогаз» приходить в 10 разів більший обʼєм? Така само й за січень…Як виправити помилку?
Як бути у такій ситуації: «Херсонгаз» передав до «Нафтогаз» показники за лютий 2 м куб, а до «Нафтогаз» приходить в 10 разів більший обʼєм? Така само й за січень…Як виправити помилку?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолій.
За ваши запитом коригуваня будуть здійснені, будь ласка не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
За ваши запитом коригуваня будуть здійснені, будь ласка не хвилюйтеся
Ольга від 3207, Херсон написав 24.03.2021:
Доброго дня. Чому після звірки у оператора данні не змінилися. Якщо перерахунок було зроблено 23.03.21 Коли в особистому кабінеті можна побачити дійсний обся газу.
Доброго дня. Чому після звірки у оператора данні не змінилися. Якщо перерахунок було зроблено 23.03.21 Коли в особистому кабінеті можна побачити дійсний обся газу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Перегляд доступний з наступного дня після звірки: мій кабінет - використання газу
Дякуємо за звернення.
Перегляд доступний з наступного дня після звірки: мій кабінет - використання газу
Сергей від 215235, Херсон написав 24.03.2021:
Вы ответили, что на Шуменском пункт приема населения находится по Лавренева, 7. На сайте компании этот пункт не указан, какой там режим работы и в помещении какого отделения он находится? Лавренева, 7 большой дом, где его там искать?
Вы ответили, что на Шуменском пункт приема населения находится по Лавренева, 7. На сайте компании этот пункт не указан, какой там режим работы и в помещении какого отделения он находится? Лавренева, 7 большой дом, где его там искать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
3. м. Херсон, вул. Лавреньова, 7, (08.00-12.00; 13.00-17.00) – понеділок-п’ятниця. На першому поверсі, перед входом зверху вивіска про обслуговування абонентів комунальних служб міста.
Дякуємо за звернення.
3. м. Херсон, вул. Лавреньова, 7, (08.00-12.00; 13.00-17.00) – понеділок-п’ятниця. На першому поверсі, перед входом зверху вивіска про обслуговування абонентів комунальних служб міста.
Руслан від 18859 написав 24.03.2021:
Коли будуть повернені кошти за переплату? Усі документи були надані.
Коли будуть повернені кошти за переплату? Усі документи були надані.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Руслан.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Катерина від 16084750, Херсон написав 23.03.2021:
Доброго дня! Нарахували невірні дані по обєму газу. Нафтогаз дзвонить і вимагає сплатити борг. Але боргу немає. Просто раніше не передавали дані лічильника (моя помилка, не знала, що це настільки важливо). Але приходили рахунки, всі вони сплачені, всі квитанціі є на руках. Дані лічильника є в зошиті. Питання наступне. Як потрапити до вас на звірку? Намагалась ненодноразово потрапитаи до вас на Поповича. Черги нереальні, люди приходять з ночі, щоб потрапити в списки черги!!! Це неадекватна ситуація. В мене маленька дитина, я не можу їхати вночі, щоб записатись, а потім чекати цілий день, щоб потрапити до вас. Є якась інша можливість звіритись? Які ще відділення працюють? Онлайн режим? Хоч щось??? Дякую.
Доброго дня! Нарахували невірні дані по обєму газу. Нафтогаз дзвонить і вимагає сплатити борг. Але боргу немає. Просто раніше не передавали дані лічильника (моя помилка, не знала, що це настільки важливо). Але приходили рахунки, всі вони сплачені, всі квитанціі є на руках. Дані лічильника є в зошиті. Питання наступне. Як потрапити до вас на звірку? Намагалась ненодноразово потрапитаи до вас на Поповича. Черги нереальні, люди приходять з ночі, щоб потрапити в списки черги!!! Це неадекватна ситуація. В мене маленька дитина, я не можу їхати вночі, щоб записатись, а потім чекати цілий день, щоб потрапити до вас. Є якась інша можливість звіритись? Які ще відділення працюють? Онлайн режим? Хоч щось??? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
До 05.02.21 ви жодного разу не надали показники лічильника, вам обраховано планове споживання відповідно до кодексу ГРМ. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
До 05.02.21 ви жодного разу не надали показники лічильника, вам обраховано планове споживання відповідно до кодексу ГРМ. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Тетяна від 211438, Чорнобаївка написав 23.03.2021:
Добрый день. Скажіть будь ласка, як вносити показники лічильника при повірці прилада. Фактично будуть показники двох лічильників. Дякую
Добрый день. Скажіть будь ласка, як вносити показники лічильника при повірці прилада. Фактично будуть показники двох лічильників. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
На 01 число місяця ви маєте внести ті показники лічильника, який у вас фактично встановлено на цю дату.
Дякуємо за звернення.
На 01 число місяця ви маєте внести ті показники лічильника, який у вас фактично встановлено на цю дату.
Анна від 31889 Абрикосовка написав 23.03.2021:
У кого я могу узнать по какой причине мои платежи уже второй месяц идут на условный счёт, как неопределенный. В квитанции ясно и четко указаны : ф.и.о., адрес, номер счёта. Что нужно для того чтобы платеж шёл по назначению? Не могу же я каждый месяц слать заявления и документы. Может кто-нибудь разобраться в данной ситуации? И дать мне четкий ответ.
У кого я могу узнать по какой причине мои платежи уже второй месяц идут на условный счёт, как неопределенный. В квитанции ясно и четко указаны : ф.и.о., адрес, номер счёта. Что нужно для того чтобы платеж шёл по назначению? Не могу же я каждый месяц слать заявления и документы. Может кто-нибудь разобраться в данной ситуации? И дать мне четкий ответ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Оплати потрапляють на умовний рахунок з причини їх невизначення чи невірного оформлення. Перевірте правильність нарахувань або сплатіть через інший банк
Дякуємо за звернення.
Оплати потрапляють на умовний рахунок з причини їх невизначення чи невірного оформлення. Перевірте правильність нарахувань або сплатіть через інший банк
Людмила від 34300, м.Херсон написав 23.03.2021:
Будь ласка, де можливо на Вашому сайті знайти зразок заяви для укладання договору та заяву згоду для співвласників при переоформленні особового рахунку. Чи можливо подавати ці заяви у довільній формі?
Будь ласка, де можливо на Вашому сайті знайти зразок заяви для укладання договору та заяву згоду для співвласників при переоформленні особового рахунку. Чи можливо подавати ці заяви у довільній формі?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється Договір укладається під час переоформлення особового рахунку.
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється Договір укладається під час переоформлення особового рахунку.