Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4872 записи
Светлана від Новая Каховка написав 22.03.2021:
Доброе время суток. Показания мною были переданы вовремя, впрочем как и всегда, через личный кабинет. Я лично это делаю уже не первый год. .
Доброе время суток. Показания мною были переданы вовремя, впрочем как и всегда, через личный кабинет. Я лично это делаю уже не первый год. .
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Зазначте свій особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій особовий рахунок
Анна від 31889 Абрикосовка написав 22.03.2021:
Сумма 486.20 через приват24 17 марта 2021г. Одновременно совершала платеж и сестре. И вот уже второй месяц подряд у сестры оплата проходит а у меня снова проблема. Я и за февраль тоже писала заявление и отсылала копии документов. Поэтому хочу узнать в чем проблема.
Сумма 486.20 через приват24 17 марта 2021г. Одновременно совершала платеж и сестре. И вот уже второй месяц подряд у сестры оплата проходит а у меня снова проблема. Я и за февраль тоже писала заявление и отсылала копии документов. Поэтому хочу узнать в чем проблема.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
У березні оплат не надходило. Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
Дякуємо за звернення.
У березні оплат не надходило. Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
Ірина від 38032, Херсон написав 22.03.2021:
Добрий день! У мене квартира без газового лічильника, в квартирі лише газова плита, гаряча вода через електробойлер. Було прописано 4 людини, 25.01.2021 дитина виписалася. Як можно змінити нарахування за газ з лютого місяця? Дякую.
Добрий день! У мене квартира без газового лічильника, в квартирі лише газова плита, гаряча вода через електробойлер. Було прописано 4 людини, 25.01.2021 дитина виписалася. Як можно змінити нарахування за газ з лютого місяця? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Надайте відповідні документи про зміни у складі родини до найближчого абонпункту
Дякуємо за звернення.
Надайте відповідні документи про зміни у складі родини до найближчого абонпункту
Анатолій від 64753, Херсон написав 22.03.2021:
Доброго дня! Хочу уточнити, які показники лічильника передали до «Нафтогаз» на кінець грудня за о/р 64753. Ваша відповідь на попереднє звернення: «Через скриньку прийому показників 28.02.21 вами надано показники 1068» А які ж показники були до цього? Для обчислення обʼєму потрібно два числових значення, чи не так?
Доброго дня! Хочу уточнити, які показники лічильника передали до «Нафтогаз» на кінець грудня за о/р 64753. Ваша відповідь на попереднє звернення: «Через скриньку прийому показників 28.02.21 вами надано показники 1068» А які ж показники були до цього? Для обчислення обʼєму потрібно два числових значення, чи не так?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолій.
Попередні показники 1066 - обсяг 2 м куб
Дякуємо за звернення.
Попередні показники 1066 - обсяг 2 м куб
Анна від 31889 Абрикосовка написав 22.03.2021:
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, в чем причина того, что у меня снова не зачислена оплата за "розподіл газу". Мне что снова отправлять все документы и писать заявление? Оплата через приват24. Все данные: адрес, Ф.И.О., номер счёта указаны верно. Есть квитанция об оплате? Подскажите, что не так? В чем проблема?
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, в чем причина того, что у меня снова не зачислена оплата за "розподіл газу". Мне что снова отправлять все документы и писать заявление? Оплата через приват24. Все данные: адрес, Ф.И.О., номер счёта указаны верно. Есть квитанция об оплате? Подскажите, что не так? В чем проблема?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Яка сума та коли сплачена?
Дякуємо за звернення.
Яка сума та коли сплачена?
Людмила від Зеленовка 221006 написав 22.03.2021:
Хазяїн виїхал,дім на продажі. Херсона вказує не існуючи показники лічильника і виставляє борг (абсурд)
Хазяїн виїхал,дім на продажі. Херсона вказує не існуючи показники лічильника і виставляє борг (абсурд)
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Геннадий від 48021 написав 21.03.2021:
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, на 1.03.2021 у меня осталась переплата на ТОВ "Херсонрегiонгаз" 800 грн. Если я уже не пользуюсь их услугами, можно ли мне перевести эти деньги вам за транспортировку, по какой-нибудь упрощенной процедуре?
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, на 1.03.2021 у меня осталась переплата на ТОВ "Херсонрегiонгаз" 800 грн. Если я уже не пользуюсь их услугами, можно ли мне перевести эти деньги вам за транспортировку, по какой-нибудь упрощенной процедуре?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Геннадий.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Анатолій від 64753, Херсон написав 21.03.2021:
Доброго дня! Виправте, будь ласка, помилку у показниках лічильника, що були передані до «Нафтогаз» за о/р 64753 (Херсонгаз) На 05 січня 2021 року показники лічильника 1061 (звірка у сервісному центрі м. Херсон, вул. Генерала Алмазова, 41 – можу надати скан документу). На 08 лютого 2021 показники 1066 (є акт перевірки пломб лічильника, можу надати скан) На 20 березня показники 1068. Тобто за січень – березень 7 м/3. Чому до «Нафтогаз» передали у січні – 20 м/3, у лютому 23 м/3????? Сподіваюся на ваше розуміння та допомогу! Мій О/р у "Нафтогаз" - 350194368
Доброго дня! Виправте, будь ласка, помилку у показниках лічильника, що були передані до «Нафтогаз» за о/р 64753 (Херсонгаз) На 05 січня 2021 року показники лічильника 1061 (звірка у сервісному центрі м. Херсон, вул. Генерала Алмазова, 41 – можу надати скан документу). На 08 лютого 2021 показники 1066 (є акт перевірки пломб лічильника, можу надати скан) На 20 березня показники 1068. Тобто за січень – березень 7 м/3. Чому до «Нафтогаз» передали у січні – 20 м/3, у лютому 23 м/3????? Сподіваюся на ваше розуміння та допомогу! Мій О/р у "Нафтогаз" - 350194368
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолій.
Через скриньку прийому показників 28.02.21 вами надано показники 1068
Дякуємо за звернення.
Через скриньку прийому показників 28.02.21 вами надано показники 1068
Ирина від 70000032 Таврийск написав 19.03.2021:
Добрый вечер. Внесла показания 4.03..21 за февраль 8105. Вчера получила платёжку , в шоке. На сайте показания 8312. Откуда взяты эти показания если контролёр не ходил. Моих записей показаний нет. Куда они исчезли. Откоректируйте показания по фактическим записям.
Добрый вечер. Внесла показания 4.03..21 за февраль 8105. Вчера получила платёжку , в шоке. На сайте показания 8312. Откуда взяты эти показания если контролёр не ходил. Моих записей показаний нет. Куда они исчезли. Откоректируйте показания по фактическим записям.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Ваші показники на 01.03.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Дякуємо за звернення.
Ваші показники на 01.03.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Евсеева Лприса від 30759 написав 19.03.2021:
Добрый день, я Евсеева Л.Н. проживаю в Херсонской обл, село Масловка, ул. Степная 1В, мой особовый рахунок, присвоенный Новокаховским горгазом 30759. У нас такая проблема: когда мы были клиентами Нафтогаза, мы ошибочно через терминал Ощадбанка заплатили в Херсонрегионгаз, но особовий рахунок указали присвоенный Нафтогазом 350035948  в сумме 920.20 грн и получается что деньги, придназначены для Нафтогаза были ошибочно отосланы в Херсонрегионгаз, но так как особового рахунка в Херсонрегионгазе такого нет 350035948, то деньги "зависли" в Херсон-газе (обьяснение специалиста в Ощадбанке). Мы обратились в Новокаховский горгаз, они категорически отрицают вернуть деньги на карту Ощадбанка, посылая нас снова в Ощадбанк. Ждем вашего ответа
Добрый день, я Евсеева Л.Н. проживаю в Херсонской обл, село Масловка, ул. Степная 1В, мой особовый рахунок, присвоенный Новокаховским горгазом 30759. У нас такая проблема: когда мы были клиентами Нафтогаза, мы ошибочно через терминал Ощадбанка заплатили в Херсонрегионгаз, но особовий рахунок указали присвоенный Нафтогазом 350035948  в сумме 920.20 грн и получается что деньги, придназначены для Нафтогаза были ошибочно отосланы в Херсонрегионгаз, но так как особового рахунка в Херсонрегионгазе такого нет 350035948, то деньги "зависли" в Херсон-газе (обьяснение специалиста в Ощадбанке). Мы обратились в Новокаховский горгаз, они категорически отрицают вернуть деньги на карту Ощадбанка, посылая нас снова в Ощадбанк. Ждем вашего ответа
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Евсеева Лприса.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.