Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4868 записів
Людмила від 214808 написав 18.03.2021:
Здравствуйте. В феврале и марте оплачивала услугу через приват 24, есть квитанции об оплате. Почему в личном кабинете показывает, что не оплачено за два эти месяца?
Здравствуйте. В феврале и марте оплачивала услугу через приват 24, есть квитанции об оплате. Почему в личном кабинете показывает, что не оплачено за два эти месяца?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Светлана від Новая Каховка написав 18.03.2021:
Доброе время суток, личный счет 10055 История переписки: История переписки: Светлана от Новая Каховка написал 12.03.2021 : Доброе время суток, хотела бы узнать, почему в Нафтогаз были переданы НЕ верные показания счетчика за февраль 2021 года. Потребление газа составило за февраль месяц 16м3. Предпоследние показания были за январь 3524. А последние, внесенные мной лично 3540. Разница не сложно подсчитать. Хотелось бы узнать, откуда взялись написанные в выставленном счете 20м3. Новая Каховка. Исправьте вашу ошибку! Ответ администратора АО Херсонгаз Добрый день Светлана. Укажите свой личный счет Спасибо за обращение.
Доброе время суток, личный счет 10055 История переписки: История переписки: Светлана от Новая Каховка написал 12.03.2021 : Доброе время суток, хотела бы узнать, почему в Нафтогаз были переданы НЕ верные показания счетчика за февраль 2021 года. Потребление газа составило за февраль месяц 16м3. Предпоследние показания были за январь 3524. А последние, внесенные мной лично 3540. Разница не сложно подсчитать. Хотелось бы узнать, откуда взялись написанные в выставленном счете 20м3. Новая Каховка. Исправьте вашу ошибку! Ответ администратора АО Херсонгаз Добрый день Светлана. Укажите свой личный счет Спасибо за обращение.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Ваші показники на 01.03.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Дякуємо за звернення.
Ваші показники на 01.03.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
МИКОЛАЙ від 57325 написав 18.03.2021:
ЩО МОЖЕ БУТИ ЗРОБЛЕНО АВТОМАТИЧНО ЗА ТОВ "Херсонрегiонгаз" Природний газ Переплата за ЛЮТИЙ 2021 р. 847,67 грн ПЕРЕПЛАТУ ПО СТАРОМУ РАХУНКУ,ПООКИ НАМ НЕ ПРИСЛАЛИ НОВИЙ РАХУНОК.А ТЕПЕР И ТАМ ПЕРЕПЛАТА, И НА НОВИЙ РАХУНОК ТРЕБА ПЛАТИТИ.МОЖНО ЯКОСЬ БЕЗ БИГАНИНИ ,БО МЕНИ ТЯЖКО ПЕРЕМИЩАТИСЬ,ЩОБ КОШТИ ЗИ СТАРОГО РАХУНКУ ПЕРЕВЕЛИСЬ ЧИ НА НОВИЙ,ЧИ НА ПОСТАЧАННЯ.ЩО ТАКИЙ СИТУАЦИИИ МОЖНО ЗРОБИТИ В ЯКООМУСЬ АВТОМАТТИЧНОМУ РЕЖИМИ ББЕЗ ПОСЕЩЕНИЯ НА МИХАЙЛОВСКОЙ ВУЛИЦИ..?ДЯКУЮ ЗА ВИДПОВИДЬ...
ЩО МОЖЕ БУТИ ЗРОБЛЕНО АВТОМАТИЧНО ЗА ТОВ "Херсонрегiонгаз" Природний газ Переплата за ЛЮТИЙ 2021 р. 847,67 грн ПЕРЕПЛАТУ ПО СТАРОМУ РАХУНКУ,ПООКИ НАМ НЕ ПРИСЛАЛИ НОВИЙ РАХУНОК.А ТЕПЕР И ТАМ ПЕРЕПЛАТА, И НА НОВИЙ РАХУНОК ТРЕБА ПЛАТИТИ.МОЖНО ЯКОСЬ БЕЗ БИГАНИНИ ,БО МЕНИ ТЯЖКО ПЕРЕМИЩАТИСЬ,ЩОБ КОШТИ ЗИ СТАРОГО РАХУНКУ ПЕРЕВЕЛИСЬ ЧИ НА НОВИЙ,ЧИ НА ПОСТАЧАННЯ.ЩО ТАКИЙ СИТУАЦИИИ МОЖНО ЗРОБИТИ В ЯКООМУСЬ АВТОМАТТИЧНОМУ РЕЖИМИ ББЕЗ ПОСЕЩЕНИЯ НА МИХАЙЛОВСКОЙ ВУЛИЦИ..?ДЯКУЮ ЗА ВИДПОВИДЬ...
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день МИКОЛАЙ.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Елена від 64430 Херсон написав 18.03.2021:
Добрый день, прошу внести корректные показатели , так как при внесении данных счетчика программа выбрасывает пишет , что данные меньше , чем уже есть и нет возможности их внести .в январе 2021 -12456 ,в феврале 2021-12465 ; в марте 2021-12471. Внесите корректные данные,, так как 420 и 410 не верный расход за январь и февраль 2021. При обращении 2 марта 2021 оператор обещала внести показания счетчика 12471, которые так и не были внесены. Спасибо
Добрый день, прошу внести корректные показатели , так как при внесении данных счетчика программа выбрасывает пишет , что данные меньше , чем уже есть и нет возможности их внести .в январе 2021 -12456 ,в феврале 2021-12465 ; в марте 2021-12471. Внесите корректные данные,, так как 420 и 410 не верный расход за январь и февраль 2021. При обращении 2 марта 2021 оператор обещала внести показания счетчика 12471, которые так и не были внесены. Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
З 01.12.20 ви не надаєте показники лічильника, вам обраховано планове споживання. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
З 01.12.20 ви не надаєте показники лічильника, вам обраховано планове споживання. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Сергій від 116874 написав 18.03.2021:
Добрий день! До грудня 2020 року нараховувалось за розподіл газу - 3,38 грн, з січня 2021 року - 52,76 грн. Поясніть чому такий різкий стрибок оплати розподілу газу? Зараз встановлено дві плити (ПГ-4, ПГ-2), піч з пристрієм горілочним "ІСКРА-10П" - "УГОП" (зараз не використовується). Якщо кількість плит й "УГОП" впливає на нарахування розподілу газу прошу надати роз'яснення щодо порядка відключення пристрія горілочного "ІСКРА-10П" - "УГОП" і одної плити.
Добрий день! До грудня 2020 року нараховувалось за розподіл газу - 3,38 грн, з січня 2021 року - 52,76 грн. Поясніть чому такий різкий стрибок оплати розподілу газу? Зараз встановлено дві плити (ПГ-4, ПГ-2), піч з пристрієм горілочним "ІСКРА-10П" - "УГОП" (зараз не використовується). Якщо кількість плит й "УГОП" впливає на нарахування розподілу газу прошу надати роз'яснення щодо порядка відключення пристрія горілочного "ІСКРА-10П" - "УГОП" і одної плити.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з ПДВ - 2,016 грн. Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020. Протягом календарного року (2021 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2019 по 30.09.2020) Загальний обсяг рівномірно розподіляється на увесь рік помісячно та помножується на поточний тариф, затверджений державним органом (Національна комісія з питань регулювання енергетики та комунальних послуг), для зменшення грошового навантаження на споживача У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з ПДВ - 2,016 грн. Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020. Протягом календарного року (2021 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2019 по 30.09.2020) Загальний обсяг рівномірно розподіляється на увесь рік помісячно та помножується на поточний тариф, затверджений державним органом (Національна комісія з питань регулювання енергетики та комунальних послуг), для зменшення грошового навантаження на споживача У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу. Тобто за лютий оплата у лютому , у березні за березень і т д . Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз.
Едуард від 37339 написав 18.03.2021:
Я переплатив АТ "Херсонгаз", як повернути.
Я переплатив АТ "Херсонгаз", як повернути.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Едуард.
Ваші кошти будуть автоматично зніматися як оплата за розподіл, до її повного вичерпання.
Дякуємо за звернення.
Ваші кошти будуть автоматично зніматися як оплата за розподіл, до її повного вичерпання.
Валера від 350240737 написав 18.03.2021:
Помилково оплатив за газ за лютий на ваш рахунок.як повернути кошти?
Помилково оплатив за газ за лютий на ваш рахунок.як повернути кошти?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валера.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Геннадий від 18755 написав 18.03.2021:
В кабинет для населения невозможно зайти в браузере Mozila Firefox выскакивает надпись Ошибка при установлении защищённого соединения При соединении с 194.79.22.199:8080 произошла ошибка. PR_END_OF_FILE_ERROR Страница, которую вы пытаетесь просмотреть, не может быть отображена, так как достоверность полученных данных не может быть проверена. Пожалуйста, свяжитесь с владельцами веб-сайта и сообщите им об этой проблеме. Подробнее…
В кабинет для населения невозможно зайти в браузере Mozila Firefox выскакивает надпись Ошибка при установлении защищённого соединения При соединении с 194.79.22.199:8080 произошла ошибка. PR_END_OF_FILE_ERROR Страница, которую вы пытаетесь просмотреть, не может быть отображена, так как достоверность полученных данных не может быть проверена. Пожалуйста, свяжитесь с владельцами веб-сайта и сообщите им об этой проблеме. Подробнее…
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Геннадий.
Така помилка виникає при використанні сторнніх програм або поширень типу VPN або проксі. Відключіть їх
Дякуємо за звернення.
Така помилка виникає при використанні сторнніх програм або поширень типу VPN або проксі. Відключіть їх
Светлана від Новая Каховка написав 17.03.2021:
Доброе время суток! Я отправляла свое обращение по поводу не верно поданных показаний в Нафтогаз. это было 12.03.2021 Вы просили написать мой личный счет 350024715 Новая Каховка. Будьте добры откорректировать показания во избежание путаницы. С уважением, Светлана + История переписки: Светлана от Новая Каховка написал 12.03.2021 : Доброе время суток, хотела бы узнать, почему в Нафтогаз были переданы НЕ верные показания счетчика за февраль 2021 года. Потребление газа составило за февраль месяц 16м3. Предпоследние показания были за январь 3524. А последние, внесенные мной лично 3540. Разница не сложно подсчитать. Хотелось бы узнать, откуда взялись написанные в выставленном счете 20м3. Новая Каховка. Исправьте вашу ошибку! Ответ администратора АО Херсонгаз Добрый день Светлана. Укажите свой личный счет Спасибо за обращение.
Доброе время суток! Я отправляла свое обращение по поводу не верно поданных показаний в Нафтогаз. это было 12.03.2021 Вы просили написать мой личный счет 350024715 Новая Каховка. Будьте добры откорректировать показания во избежание путаницы. С уважением, Светлана + История переписки: Светлана от Новая Каховка написал 12.03.2021 : Доброе время суток, хотела бы узнать, почему в Нафтогаз были переданы НЕ верные показания счетчика за февраль 2021 года. Потребление газа составило за февраль месяц 16м3. Предпоследние показания были за январь 3524. А последние, внесенные мной лично 3540. Разница не сложно подсчитать. Хотелось бы узнать, откуда взялись написанные в выставленном счете 20м3. Новая Каховка. Исправьте вашу ошибку! Ответ администратора АО Херсонгаз Добрый день Светлана. Укажите свой личный счет Спасибо за обращение.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Зазначте особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Зазначте особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Екатерина від 350268233 написав 17.03.2021:
Подскажите пожалуйста что делать если сделали оплату на старый лицевой счет?как вернуть деньги ?
Подскажите пожалуйста что делать если сделали оплату на старый лицевой счет?как вернуть деньги ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Екатерина.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.