Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4872 записи
Сергей від 215235, Херсон написав 24.03.2021:
Вы ответили, что на Шуменском пункт приема населения находится по Лавренева, 7. На сайте компании этот пункт не указан, какой там режим работы и в помещении какого отделения он находится? Лавренева, 7 большой дом, где его там искать?
Вы ответили, что на Шуменском пункт приема населения находится по Лавренева, 7. На сайте компании этот пункт не указан, какой там режим работы и в помещении какого отделения он находится? Лавренева, 7 большой дом, где его там искать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
3. м. Херсон, вул. Лавреньова, 7, (08.00-12.00; 13.00-17.00) – понеділок-п’ятниця. На першому поверсі, перед входом зверху вивіска про обслуговування абонентів комунальних служб міста.
Дякуємо за звернення.
3. м. Херсон, вул. Лавреньова, 7, (08.00-12.00; 13.00-17.00) – понеділок-п’ятниця. На першому поверсі, перед входом зверху вивіска про обслуговування абонентів комунальних служб міста.
Руслан від 18859 написав 24.03.2021:
Коли будуть повернені кошти за переплату? Усі документи були надані.
Коли будуть повернені кошти за переплату? Усі документи були надані.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Руслан.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Катерина від 16084750, Херсон написав 23.03.2021:
Доброго дня! Нарахували невірні дані по обєму газу. Нафтогаз дзвонить і вимагає сплатити борг. Але боргу немає. Просто раніше не передавали дані лічильника (моя помилка, не знала, що це настільки важливо). Але приходили рахунки, всі вони сплачені, всі квитанціі є на руках. Дані лічильника є в зошиті. Питання наступне. Як потрапити до вас на звірку? Намагалась ненодноразово потрапитаи до вас на Поповича. Черги нереальні, люди приходять з ночі, щоб потрапити в списки черги!!! Це неадекватна ситуація. В мене маленька дитина, я не можу їхати вночі, щоб записатись, а потім чекати цілий день, щоб потрапити до вас. Є якась інша можливість звіритись? Які ще відділення працюють? Онлайн режим? Хоч щось??? Дякую.
Доброго дня! Нарахували невірні дані по обєму газу. Нафтогаз дзвонить і вимагає сплатити борг. Але боргу немає. Просто раніше не передавали дані лічильника (моя помилка, не знала, що це настільки важливо). Але приходили рахунки, всі вони сплачені, всі квитанціі є на руках. Дані лічильника є в зошиті. Питання наступне. Як потрапити до вас на звірку? Намагалась ненодноразово потрапитаи до вас на Поповича. Черги нереальні, люди приходять з ночі, щоб потрапити в списки черги!!! Це неадекватна ситуація. В мене маленька дитина, я не можу їхати вночі, щоб записатись, а потім чекати цілий день, щоб потрапити до вас. Є якась інша можливість звіритись? Які ще відділення працюють? Онлайн режим? Хоч щось??? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
До 05.02.21 ви жодного разу не надали показники лічильника, вам обраховано планове споживання відповідно до кодексу ГРМ. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
До 05.02.21 ви жодного разу не надали показники лічильника, вам обраховано планове споживання відповідно до кодексу ГРМ. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Тетяна від 211438, Чорнобаївка написав 23.03.2021:
Добрый день. Скажіть будь ласка, як вносити показники лічильника при повірці прилада. Фактично будуть показники двох лічильників. Дякую
Добрый день. Скажіть будь ласка, як вносити показники лічильника при повірці прилада. Фактично будуть показники двох лічильників. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
На 01 число місяця ви маєте внести ті показники лічильника, який у вас фактично встановлено на цю дату.
Дякуємо за звернення.
На 01 число місяця ви маєте внести ті показники лічильника, який у вас фактично встановлено на цю дату.
Анна від 31889 Абрикосовка написав 23.03.2021:
У кого я могу узнать по какой причине мои платежи уже второй месяц идут на условный счёт, как неопределенный. В квитанции ясно и четко указаны : ф.и.о., адрес, номер счёта. Что нужно для того чтобы платеж шёл по назначению? Не могу же я каждый месяц слать заявления и документы. Может кто-нибудь разобраться в данной ситуации? И дать мне четкий ответ.
У кого я могу узнать по какой причине мои платежи уже второй месяц идут на условный счёт, как неопределенный. В квитанции ясно и четко указаны : ф.и.о., адрес, номер счёта. Что нужно для того чтобы платеж шёл по назначению? Не могу же я каждый месяц слать заявления и документы. Может кто-нибудь разобраться в данной ситуации? И дать мне четкий ответ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Оплати потрапляють на умовний рахунок з причини їх невизначення чи невірного оформлення. Перевірте правильність нарахувань або сплатіть через інший банк
Дякуємо за звернення.
Оплати потрапляють на умовний рахунок з причини їх невизначення чи невірного оформлення. Перевірте правильність нарахувань або сплатіть через інший банк
Людмила від 34300, м.Херсон написав 23.03.2021:
Будь ласка, де можливо на Вашому сайті знайти зразок заяви для укладання договору та заяву згоду для співвласників при переоформленні особового рахунку. Чи можливо подавати ці заяви у довільній формі?
Будь ласка, де можливо на Вашому сайті знайти зразок заяви для укладання договору та заяву згоду для співвласників при переоформленні особового рахунку. Чи можливо подавати ці заяви у довільній формі?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється Договір укладається під час переоформлення особового рахунку.
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється Договір укладається під час переоформлення особового рахунку.
Виктория від 11965 написав 23.03.2021:
Добрый день! Подскажите, как и на чье имя писать заявление по поводу возврата переплаты? Спасибо, хорошего дня
Добрый день! Подскажите, как и на чье имя писать заявление по поводу возврата переплаты? Спасибо, хорошего дня
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктория.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Вікторія від м.Нова Каховка написав 23.03.2021:
Будь ласка, внесіть ясність в питання виносу газових труб(лежаків),які проходять через балкони 1-х поверхів будинку ОСББ.Хто повинен сплачувати за цей винос труб?Мешканці, які зашили та засклили балкони(по проекту труби були доступні для обзору) або ОСББ, яке не мало відношення до цього?
Будь ласка, внесіть ясність в питання виносу газових труб(лежаків),які проходять через балкони 1-х поверхів будинку ОСББ.Хто повинен сплачувати за цей винос труб?Мешканці, які зашили та засклили балкони(по проекту труби були доступні для обзору) або ОСББ, яке не мало відношення до цього?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вікторія.
Ці роботи має замовляти балансоутримувач будинку - управляюча організація.
Дякуємо за звернення.
Ці роботи має замовляти балансоутримувач будинку - управляюча організація.
Сергій від 13853 написав 23.03.2021:
Доброго дня! Хочемо змінити власника особового рахунку зі старого на нового з причини купівлі квартири. Подали запит на прихід контролера для повірки лічільника, який має прийти 24 березня. Питання: після приходу і перевірки лічільника контролером в який спосіб і коли ми будемо проінформовані, що можна їхати з пакетом документів до Вашого підприємства для завершення переоформлення? Дякуємо за увагу!
Доброго дня! Хочемо змінити власника особового рахунку зі старого на нового з причини купівлі квартири. Подали запит на прихід контролера для повірки лічільника, який має прийти 24 березня. Питання: після приходу і перевірки лічільника контролером в який спосіб і коли ми будемо проінформовані, що можна їхати з пакетом документів до Вашого підприємства для завершення переоформлення? Дякуємо за увагу!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
З актом обстеження контролера ви можете їхати наступного дня.
Дякуємо за звернення.
З актом обстеження контролера ви можете їхати наступного дня.
Ольга від Херсон написав 22.03.2021:
Здравствуйте. Расскажите, пожалуйста, алгоритм переоформления лицевого счета с одного владельца на другого (основание: дарственная от родителей). В пункте обслуживания абонентов на Северном сказали сначала переоформить, а потом сделать сверку. На Поповича сказали - сначала сверка с контролером, потом переоформление. Почему такая неразбериха? Чтобы попасть к оператору в любом абонпункте, нужно день выстоять на улице на холоде!! И можно ли на переоформление счета оформить доверенность ? Какого заверения доверенности будет достаточно? Спасибо.
Здравствуйте. Расскажите, пожалуйста, алгоритм переоформления лицевого счета с одного владельца на другого (основание: дарственная от родителей). В пункте обслуживания абонентов на Северном сказали сначала переоформить, а потом сделать сверку. На Поповича сказали - сначала сверка с контролером, потом переоформление. Почему такая неразбериха? Чтобы попасть к оператору в любом абонпункте, нужно день выстоять на улице на холоде!! И можно ли на переоформление счета оформить доверенность ? Какого заверения доверенности будет достаточно? Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Зазначте свій особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій особовий рахунок