Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Оксана від 18653 м.Генічеськ написав 11.04.2021:
15.07.2020 року згідно акту про демонтаж засобу вимірювальної техніки у мене було знято лічильник. 16.07.2020 року до Генічеської дільниці подано заяву про встановлення мого лічильника ( було придбано за особисті кошти в 2013 році) після проведення держповірки. Станом на 11.04.2021 року мій лічильник не повернуто та не встановлено замість лічильника з обмінного фонду. Хочу також зазначити , що лічильник з обмінного фонду весь ржавий, то чому я повинна користуватись таким лічильником, а мій лічильник якому я забезпечила належне зберігання від попадання природних осадків буде передано іншій особі. Прошу надати роз'яснення яким чином мені повинні повернути мій лічильник? Відповідно до діючого законодавства та підзаконним нормативних актів - На період зняття лічильника газу для проведення періодичної повірки Оператор ГРМ встановлює лічильники газу з обмінного фонду. При цьому: 1) якщо знятий лічильник газу належав Оператору ГРМ, встановлений на його місце лічильник газу з обмінного фонду Оператора ГРМ стає розрахунковим, що оформлюється відповідним актом, та надалі розрахунки зі споживачем здійснюються згідно з його показаннями; 2) якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, пройшов періодичну повірку, що підтверджується відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності, Оператор ГРМ зобов’язаний встановити його замість тимчасово встановленого лічильника газу з обмінного фонду протягом двох місяців з дати його зняття;
15.07.2020 року згідно акту про демонтаж засобу вимірювальної техніки у мене було знято лічильник. 16.07.2020 року до Генічеської дільниці подано заяву про встановлення мого лічильника ( було придбано за особисті кошти в 2013 році) після проведення держповірки. Станом на 11.04.2021 року мій лічильник не повернуто та не встановлено замість лічильника з обмінного фонду. Хочу також зазначити , що лічильник з обмінного фонду весь ржавий, то чому я повинна користуватись таким лічильником, а мій лічильник якому я забезпечила належне зберігання від попадання природних осадків буде передано іншій особі. Прошу надати роз'яснення яким чином мені повинні повернути мій лічильник? Відповідно до діючого законодавства та підзаконним нормативних актів - На період зняття лічильника газу для проведення періодичної повірки Оператор ГРМ встановлює лічильники газу з обмінного фонду. При цьому: 1) якщо знятий лічильник газу належав Оператору ГРМ, встановлений на його місце лічильник газу з обмінного фонду Оператора ГРМ стає розрахунковим, що оформлюється відповідним актом, та надалі розрахунки зі споживачем здійснюються згідно з його показаннями; 2) якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, пройшов періодичну повірку, що підтверджується відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності, Оператор ГРМ зобов’язаний встановити його замість тимчасово встановленого лічильника газу з обмінного фонду протягом двох місяців з дати його зняття;
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Чи пройшов ваш лічильник повірку?
Дякуємо за звернення.
Чи пройшов ваш лічильник повірку?
Ольга від г.Херсон написав 10.04.2021:
Как зарегистрировать в Херсонгазе, если сменился хозяин квартиры, лицевой счет остается?
Как зарегистрировать в Херсонгазе, если сменился хозяин квартиры, лицевой счет остается?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Алла Крижиновська від 15805 Генічеськ написав 10.04.2021:
звертаю вашу увагу на той факт, що херсонгаз вносить в кабінет споживача показники лічильника від "обходу" чи "по телефону" пізніше звітного періоду, від чого сумарні показники з графи "показники " та "спожитий обсяг" не співпадають. при цьому на оплату виставляється некоректний, завищений показник. прошу виправити дану помилку.
звертаю вашу увагу на той факт, що херсонгаз вносить в кабінет споживача показники лічильника від "обходу" чи "по телефону" пізніше звітного періоду, від чого сумарні показники з графи "показники " та "спожитий обсяг" не співпадають. при цьому на оплату виставляється некоректний, завищений показник. прошу виправити дану помилку.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла Крижиновська.
Про показники якого місяця йде мова?
Дякуємо за звернення.
Про показники якого місяця йде мова?
Гудзенко Ганна Іванівна від 30897, Херсон написав 09.04.2021:
Доброго вечора! В мене переплата станом на 01.03.2021 склала 672,44 грн, іще і випадково сплатили за газ (через приват24) за березень ні Нафтогазу, а вам - 734,02 грн. Тепер переплата складає 1406,46 грн. Як можна повернути ці гроші? Для мене це дуже велика сума, бо я пенсіонерка. Дуже буду вдячна за допомогу!
Доброго вечора! В мене переплата станом на 01.03.2021 склала 672,44 грн, іще і випадково сплатили за газ (через приват24) за березень ні Нафтогазу, а вам - 734,02 грн. Тепер переплата складає 1406,46 грн. Як можна повернути ці гроші? Для мене це дуже велика сума, бо я пенсіонерка. Дуже буду вдячна за допомогу!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Гудзенко Ганна Іванівна.
Зверніться із цим питанням до банку, за листом з банка - кошти будуть повернуто на банківський рахунок.
Дякуємо за звернення.
Зверніться із цим питанням до банку, за листом з банка - кошти будуть повернуто на банківський рахунок.
Анатолій від 64753, Херсон написав 09.04.2021:
Доброго дня! В попередньому листі ви написали, що за о/р 64753 буде відкореговано обсяг споживання газу. Я перевірю особовий кабінет і по сей день замість 4 куб. метрів в таблиці зазначено 44 куб. метра! З «Нафтогазу» приходять дзвінки, що є борг. До кого звертатися по допомогу, якщо ви не можете виправити цю помилку протягом місяця?
Доброго дня! В попередньому листі ви написали, що за о/р 64753 буде відкореговано обсяг споживання газу. Я перевірю особовий кабінет і по сей день замість 4 куб. метрів в таблиці зазначено 44 куб. метра! З «Нафтогазу» приходять дзвінки, що є борг. До кого звертатися по допомогу, якщо ви не можете виправити цю помилку протягом місяця?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолій.
Якщо корегування здійснені у поточному місяці, постачальник відкорегує їх - наступного місяця.
Дякуємо за звернення.
Якщо корегування здійснені у поточному місяці, постачальник відкорегує їх - наступного місяця.
Олександр від 9540, Нова Каховка написав 09.04.2021:
Доброго дня! В моїй квартирі встановлений газовий лічильник роторного типу. Газові прилади: плита, колонка, котел. Лічильник перевірку не проходив більше 5-и років. До Херсонгазу звертався, але мені повідомили, що у них відсутні роторні лічильники для тимчасової заміни. На теперішній час планую змінити розташування газових приладів та , відповідно , буду звертатися до Херсонгазу за новим проєктом. Будь ласка, надайте інформацію, чи маю я право на безкоштовне отримання мембранного газового лічильника від Херсонгазу ?
Доброго дня! В моїй квартирі встановлений газовий лічильник роторного типу. Газові прилади: плита, колонка, котел. Лічильник перевірку не проходив більше 5-и років. До Херсонгазу звертався, але мені повідомили, що у них відсутні роторні лічильники для тимчасової заміни. На теперішній час планую змінити розташування газових приладів та , відповідно , буду звертатися до Херсонгазу за новим проєктом. Будь ласка, надайте інформацію, чи маю я право на безкоштовне отримання мембранного газового лічильника від Херсонгазу ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз Новокаховська дільниця 050-324-76-15
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз Новокаховська дільниця 050-324-76-15
Ирина від 65289; Херсон написав 08.04.2021:
Добрый день. Можно ли провести поверку счетчика дома (" його повірки на місці встановлення")? Есть ли возможность это сделать за один день(с распломбировкой и пломбировкой)? Какая цена? Спасибо.
Добрый день. Можно ли провести поверку счетчика дома (" його повірки на місці встановлення")? Есть ли возможность это сделать за один день(с распломбировкой и пломбировкой)? Какая цена? Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Повірка лічильника здійснюється за кошти АТ Херсонгаз, власнику на час повірки лічильника встановлюється інший лічильник.
Дякуємо за звернення.
Повірка лічильника здійснюється за кошти АТ Херсонгаз, власнику на час повірки лічильника встановлюється інший лічильник.
Раїса від 655 написав 08.04.2021:
Добрый день. В марте месяце 2021 года отправляла заявление со всеми документами на возврат денежных средств за переплату. На сегодняшний день ничего не вернули...
Добрый день. В марте месяце 2021 года отправляла заявление со всеми документами на возврат денежных средств за переплату. На сегодняшний день ничего не вернули...
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Раїса.
До якої організації ви направили листа, про що саме?
Дякуємо за звернення.
До якої організації ви направили листа, про що саме?
Евгения від 2076357, Херсон написав 08.04.2021:
Добрый день. В личном кабинете информация по счету только за 2020-2021гг. Как увидеть инфо до 2020года?
Добрый день. В личном кабинете информация по счету только за 2020-2021гг. Как увидеть инфо до 2020года?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Евгения.
Оплата за розподіл запроваджена з січня 2020 року .
Дякуємо за звернення.
Оплата за розподіл запроваджена з січня 2020 року .
Екатерина від 40047, Херсон написав 08.04.2021:
Добрый день. Пришло время поверки счётчика. Контактный номер телефона..................Прошу связаться для согласования даты снятия счётчика. Спасибо.
Добрый день. Пришло время поверки счётчика. Контактный номер телефона..................Прошу связаться для согласования даты снятия счётчика. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Екатерина.
Будь ласка очікуйте на дзвінок
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок