Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5553 записи
Валентина від 12098324, Херсон написав 07.12.2021:
23.11.2021 написана заявка из ЛК, N946. по поводу незаконно установленного тарифа группы 2, с требованием предьявить документально факты установки газового котла и соответственно нашу заявку на его подключение! И спустя две недели что-то вы зависли?! а дискусию подняли уже от 02.11.2021!
23.11.2021 написана заявка из ЛК, N946. по поводу незаконно установленного тарифа группы 2, с требованием предьявить документально факты установки газового котла и соответственно нашу заявку на его подключение! И спустя две недели что-то вы зависли?! а дискусию подняли уже от 02.11.2021!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
09.11.21. на електронну адресу, відповідно до вашої заяви ви вже отримали письмову відповідь. На ваш запит від 23.11.21 відповідь надійде протягом 15 робочих днів, про статус роботи над заявкою ви можете стежити в особистому кабінеті.
Дякуємо за звернення.
09.11.21. на електронну адресу, відповідно до вашої заяви ви вже отримали письмову відповідь. На ваш запит від 23.11.21 відповідь надійде протягом 15 робочих днів, про статус роботи над заявкою ви можете стежити в особистому кабінеті.
Альона від 214914 Чорнобаївка написав 06.12.2021:
Добрий день, подскажите пожалуйста график работы абонпункта по адресу г. Херсон, ул. Безродного, 41а
Добрий день, подскажите пожалуйста график работы абонпункта по адресу г. Херсон, ул. Безродного, 41а
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Альона.
ПН-ПТ з 08 до 17.00, оьід 12.00-13.00, кожен ЧТ - не прийомний день Усі пункти працюватимуть з 8 грудня
Дякуємо за звернення.
ПН-ПТ з 08 до 17.00, оьід 12.00-13.00, кожен ЧТ - не прийомний день Усі пункти працюватимуть з 8 грудня
Тамара від 350107928 Новониколаевка. Скадовский район. написав 06.12.2021:
Добрый день! В данном населеном пункте я не проживаю постоянно и не пользуюсь газом для отопления помещений. а только использую плиту для приготовлеия пищи. когда там бываю. Сейчас я получила в личном кабинете сообщениею что с 01.01.2022 года. я должна буду платить не меньше чем за 23 куба газа. при фактическом использовании. в некоторые месяцы ноль кубов. Подскажите. что мне сделать.куда обратиться для решения этого вопроса?
Добрый день! В данном населеном пункте я не проживаю постоянно и не пользуюсь газом для отопления помещений. а только использую плиту для приготовлеия пищи. когда там бываю. Сейчас я получила в личном кабинете сообщениею что с 01.01.2022 года. я должна буду платить не меньше чем за 23 куба газа. при фактическом использовании. в некоторые месяцы ноль кубов. Подскажите. что мне сделать.куда обратиться для решения этого вопроса?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тамара.
Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів.
Дякуємо за звернення.
Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів.
Люба від 206929 пгт. Камышаны написав 06.12.2021:
Здравствуйте. я оплатила за распридиления газа. через райфайзен банк Номер транзакції 116926741 Статус Виконано Дата виконання 02.12.2021, 18:47 Отримувач АТ "Херсонгаз" IBAN UA303223130000026032000008680 Назва банку АТ "Укрексімбанк" ІПН/ЄДРПОУ 03355353 Призначення Платіж від: ГУСАКОВА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА особовий рахунок 2-206929 розподіл . Почему не зачислены деньги на счет как переплата?
Здравствуйте. я оплатила за распридиления газа. через райфайзен банк Номер транзакції 116926741 Статус Виконано Дата виконання 02.12.2021, 18:47 Отримувач АТ "Херсонгаз" IBAN UA303223130000026032000008680 Назва банку АТ "Укрексімбанк" ІПН/ЄДРПОУ 03355353 Призначення Платіж від: ГУСАКОВА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА особовий рахунок 2-206929 розподіл . Почему не зачислены деньги на счет как переплата?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Люба.
Банківський платіж проходить до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Банківський платіж проходить до 5 робочих днів.
Анастасия від 57904 Херсон написав 06.12.2021:
Данные через особистий кабинет АТ Херсон газ 224,а через вайбер АТ Херсонгаза ошибочно 2245 . Также в вайбере есть фото счётчика, на котором видно показания 224 куба, а 5 идёт после запятой.
Данные через особистий кабинет АТ Херсон газ 224,а через вайбер АТ Херсонгаза ошибочно 2245 . Также в вайбере есть фото счётчика, на котором видно показания 224 куба, а 5 идёт после запятой.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасия.
За вашим запитом показники будуть відкореговані на 224
Дякуємо за звернення.
За вашим запитом показники будуть відкореговані на 224
Анастасия від 57904 Херсон написав 04.12.2021:
1 декабря п 1 декабря по вайберу передала фото 1декабря по вайберу передала фото счётчика, а показания введены с ошибкой. Исправить в вайбере нельзя. Внесла данные в особистим кабинете Херсонгаза и Нафтогаза. Что ещё надо сделать?
1 декабря п 1 декабря по вайберу передала фото 1декабря по вайберу передала фото счётчика, а показания введены с ошибкой. Исправить в вайбере нельзя. Внесла данные в особистим кабинете Херсонгаза и Нафтогаза. Что ещё надо сделать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасия.
Які дані ви надали до АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Які дані ви надали до АТ Херсонгаз
Юлия від 41939,г. Херсон написав 03.12.2021:
Добрый день. Как изменить электронный адрес? Спасибо.
Добрый день. Как изменить электронный адрес? Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлия.
Для зміни електронної адреси/ реєстрації нового користувача видаліть старий рахунок, натиснувши “мій кабінет” - “видалити рахунок”, та здійсніть нову реєстрацію на нову електронну пошту
Дякуємо за звернення.
Для зміни електронної адреси/ реєстрації нового користувача видаліть старий рахунок, натиснувши “мій кабінет” - “видалити рахунок”, та здійсніть нову реєстрацію на нову електронну пошту
Анна від 350219614, Херсон написав 03.12.2021:
при внесении данных завис компьютер, вместо 45951 записалась только цифра 4. Как исправить показания?
при внесении данных завис компьютер, вместо 45951 записалась только цифра 4. Как исправить показания?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Якщо показник менше за попередній - він не будет прийнятий, внесіть показники іншим способом.
Дякуємо за звернення.
Якщо показник менше за попередній - він не будет прийнятий, внесіть показники іншим способом.
Галина від 14294, Нова Каховка написав 03.12.2021:
Лічильник газу не враховує витрати газу при включенні найменшої комфорки на мінімумі. В особистому кабінеті знайшла тільки послугу - визов контролера для зняття показників. Замовила таку послугу. Чи потрібні ще якісь мої дії?
Лічильник газу не враховує витрати газу при включенні найменшої комфорки на мінімумі. В особистому кабінеті знайшла тільки послугу - визов контролера для зняття показників. Замовила таку послугу. Чи потрібні ще якісь мої дії?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Галина.
Терміново телефонуйте 104
Дякуємо за звернення.
Терміново телефонуйте 104
Виктор від 56XM35C00011084C, Новая Каховка, 350025702 написав 02.12.2021:
Добрый день! С Нафтогазом договор не заключал, т.к. нахожусь за границей. Доверенность на заключение никому не давал. Сегодня зашел в личный кабинет Нафтогаза, а там мой счет присвоили неизвестному человеку, при этом адрес стоит мой. Это как такое может быть? Прошу разобраться.
Добрый день! С Нафтогазом договор не заключал, т.к. нахожусь за границей. Доверенность на заключение никому не давал. Сегодня зашел в личный кабинет Нафтогаза, а там мой счет присвоили неизвестному человеку, при этом адрес стоит мой. Это как такое может быть? Прошу разобраться.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктор.
Якщо ви не укладали договір із жодним постачальником - ваш постачальник автоматично - Постачальник останньої надії. Зверніться до нього
Дякуємо за звернення.
Якщо ви не укладали договір із жодним постачальником - ваш постачальник автоматично - Постачальник останньої надії. Зверніться до нього