Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4864 записи
Виктор від 5914, Днепряне написав 09.03.2021:
добрый день, я давно не проживал в своём доме, сейчас перед продажей получилась задолжность, хоть газом никто не пользовался, вызывали контролера, теперь нам говорят что нужно писать заяву на Херсон, как нам быстрее ришить этот вопрос??
добрый день, я давно не проживал в своём доме, сейчас перед продажей получилась задолжность, хоть газом никто не пользовался, вызывали контролера, теперь нам говорят что нужно писать заяву на Херсон, как нам быстрее ришить этот вопрос??
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктор.
Про який борг йде мова: розподіл чи постачання
Дякуємо за звернення.
Про який борг йде мова: розподіл чи постачання
Людмила від 208403, м. Херсон написав 09.03.2021:
Добрый день. Оплатила за распределение газа за март 3.03.21, но до сих пор в личном кабинете показан долг и нет зачисления. Дозвониться к вам невозможно!
Добрый день. Оплатила за распределение газа за март 3.03.21, но до сих пор в личном кабинете показан долг и нет зачисления. Дозвониться к вам невозможно!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Оплата за розподіл в особистому кабінеті оновлюється наступної доби з моменту її зарахування на особистий рахунок. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Оплата за розподіл в особистому кабінеті оновлюється наступної доби з моменту її зарахування на особистий рахунок. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Вікторія від 36653 написав 09.03.2021:
Добрый день. Нужно переопломбировать счетчик. Перегнила проволока. Боюсь его вообще трогать, не помыть нормально нельзя. Как вызвать контролера, чтобы опломбировал ?
Добрый день. Нужно переопломбировать счетчик. Перегнила проволока. Боюсь его вообще трогать, не помыть нормально нельзя. Как вызвать контролера, чтобы опломбировал ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вікторія.
Повідомте про це на 104
Дякуємо за звернення.
Повідомте про це на 104
Тетяна Романюк від 18932 та 12834, Нова Каховка, провулок Наливайка 3 та вул. Довженка 25 кв.31 відповідно написав 09.03.2021:
28 лютого 2021 сплатила за розподіл газу за двома адресами за березень 2021. сьогодні вже 9 березня, а кошти ще не зараховані в особистих кабінетах та стоїть борг. квитанції маю, але ж сюди їх нема можливості додати. реквізити ті самі, що завжди, я перевірила. в чому справа? що з цим робити?
28 лютого 2021 сплатила за розподіл газу за двома адресами за березень 2021. сьогодні вже 9 березня, а кошти ще не зараховані в особистих кабінетах та стоїть борг. квитанції маю, але ж сюди їх нема можливості додати. реквізити ті самі, що завжди, я перевірила. в чому справа? що з цим робити?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна Романюк.
Оплата за розподіл в особистому кабінеті оновлюється наступної доби з моменту її зарахування на особистий рахунок. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Оплата за розподіл в особистому кабінеті оновлюється наступної доби з моменту її зарахування на особистий рахунок. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Владимир від 232599 написав 09.03.2021:
Добрый день, у меня вопрос о расчете и начислении оплаты за распределение газа - выставляют сумму к оплате 52.76, хотя расход газа 1-2 куба в месяц. В расчетах за год неправильно проставлен размер годового использования - больше 300 куб., а фактический до 20 куб. Прошу вас исправить эту ошибку.
Добрый день, у меня вопрос о расчете и начислении оплаты за распределение газа - выставляют сумму к оплате 52.76, хотя расход газа 1-2 куба в месяц. В расчетах за год неправильно проставлен размер годового использования - больше 300 куб., а фактический до 20 куб. Прошу вас исправить эту ошибку.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з ПДВ - 2,016 грн. Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020. Протягом календарного року (2021 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2019 по 30.09.2020) Загальний обсяг рівномірно розподіляється на увесь рік помісячно та помножується на поточний тариф, затверджений державним органом (Національна комісія з питань регулювання енергетики та комунальних послуг), для зменшення грошового навантаження на споживача У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з ПДВ - 2,016 грн. Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020. Протягом календарного року (2021 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2019 по 30.09.2020) Загальний обсяг рівномірно розподіляється на увесь рік помісячно та помножується на поточний тариф, затверджений державним органом (Національна комісія з питань регулювання енергетики та комунальних послуг), для зменшення грошового навантаження на споживача У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу. Тобто за лютий оплата у лютому , у березні за березень і т д . Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз.
Андрей від 20021 Новая Каховка пр Победы 22 кв 22 написав 08.03.2021:
Я оплатил за распределение газа 02 03 2021 кв №13 от 02 03 2021 через" Ощадбанк " с указанием всех реквизитов почему выставляете долг прошло достаточное время для зачисления на мой осогбыстый счет
Я оплатил за распределение газа 02 03 2021 кв №13 от 02 03 2021 через" Ощадбанк " с указанием всех реквизитов почему выставляете долг прошло достаточное время для зачисления на мой осогбыстый счет
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Олександр від 2-113282 с.Станіслав, Білозерського р-ну написав 07.03.2021:
Будь ласка, ДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ!!! Я вже 3 рази звертаюсь єл. пошту!!! Ви виставляєте нам борг, потім Нафтогаз теж пише за вами НЕІСНУЮЧІ куби газу і всім треба платить!!! За що? надішліть розрахунок цих 8 грн., оскільки взимку ми не користуємося будинком в селі і газом пліти.Надаємо вам ті ж самі обсяги і січень і лютий і березень - НЕ КОРИСТУЄМОСЯ!!! І обсяг ми показували не на 12 міс, тільки по факту на 6 міс .
Будь ласка, ДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ!!! Я вже 3 рази звертаюсь єл. пошту!!! Ви виставляєте нам борг, потім Нафтогаз теж пише за вами НЕІСНУЮЧІ куби газу і всім треба платить!!! За що? надішліть розрахунок цих 8 грн., оскільки взимку ми не користуємося будинком в селі і газом пліти.Надаємо вам ті ж самі обсяги і січень і лютий і березень - НЕ КОРИСТУЄМОСЯ!!! І обсяг ми показували не на 12 міс, тільки по факту на 6 міс .
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Ваші показники від 02.03.21 прийняті
Дякуємо за звернення.
Ваші показники від 02.03.21 прийняті
Юлия від 79306 Новакаховский район, пгт.Днепряны написав 06.03.2021:
ЗДравствуйте. Оплатила за распределение газа, средства на счет не поступили. Хочу узнать, как мне правильно оплачивать за распределение, если газом на данный момент не пользуюсь. С ноября месяца прошлого года по счетчику 0 куб. а высчитывают,будто я пользуюсь как на 100 кубов.
ЗДравствуйте. Оплатила за распределение газа, средства на счет не поступили. Хочу узнать, как мне правильно оплачивать за распределение, если газом на данный момент не пользуюсь. С ноября месяца прошлого года по счетчику 0 куб. а высчитывают,будто я пользуюсь как на 100 кубов.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлия.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Анна від 44555 написав 05.03.2021:
В декабре прошлого года мы уплатили большую сумму денег, так как вырос долг из-за неправильного перерасчёта газа (долго не представляли показатели счётчика, так как не пользовались газом и были в отъезде) В прошлом месяце я указала правильные показатели и произвели перерасчёт. Только как так получилось, что из 10000 гривен осталось только 1300??? Где делись остальные деньги? Да ещё и пишет какой-то долг за лютый. Что вообще не так с вашими перерасчётами?
В декабре прошлого года мы уплатили большую сумму денег, так как вырос долг из-за неправильного перерасчёта газа (долго не представляли показатели счётчика, так как не пользовались газом и были в отъезде) В прошлом месяце я указала правильные показатели и произвели перерасчёт. Только как так получилось, что из 10000 гривен осталось только 1300??? Где делись остальные деньги? Да ещё и пишет какой-то долг за лютый. Что вообще не так с вашими перерасчётами?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Юрий від 2285, Каланчак написав 05.03.2021:
Отключили стояк, под видом рем. работ! Хотя работы проводились в квартире совсем на другом стояке, зачем было наш отключать не понятно!!! Теперь не подключают, потому что нет соседа. Сосед не живет уже давно, я не знаю ни его номера ни где его искать. Сказали что бы я собирал соседей. Мне что подавать в федеральный розыск??? Что за беспредел, уже 3-й день ходрыга в квартире!!! Долга за розподiл нет!!!
Отключили стояк, под видом рем. работ! Хотя работы проводились в квартире совсем на другом стояке, зачем было наш отключать не понятно!!! Теперь не подключают, потому что нет соседа. Сосед не живет уже давно, я не знаю ни его номера ни где его искать. Сказали что бы я собирал соседей. Мне что подавать в федеральный розыск??? Что за беспредел, уже 3-й день ходрыга в квартире!!! Долга за розподiл нет!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрий.
За вашою адресою проводилися ремонтні роботи, про які мешканці були повідомлені оголошенням за тижень. Відповідно до розділу V “Правил безпеки систем газопостачання”, відновлення газопостачання відбуватиметься при забезпеченні 100% доступу працівників АТ “Херсонгаз” до газових приладів у всіх домоволодіннях.
Дякуємо за звернення.
За вашою адресою проводилися ремонтні роботи, про які мешканці були повідомлені оголошенням за тижень. Відповідно до розділу V “Правил безпеки систем газопостачання”, відновлення газопостачання відбуватиметься при забезпеченні 100% доступу працівників АТ “Херсонгаз” до газових приладів у всіх домоволодіннях.