Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Сергій від 13853 написав 23.03.2021:
Доброго дня! Хочемо змінити власника особового рахунку зі старого на нового з причини купівлі квартири. Подали запит на прихід контролера для повірки лічільника, який має прийти 24 березня. Питання: після приходу і перевірки лічільника контролером в який спосіб і коли ми будемо проінформовані, що можна їхати з пакетом документів до Вашого підприємства для завершення переоформлення? Дякуємо за увагу!
Доброго дня! Хочемо змінити власника особового рахунку зі старого на нового з причини купівлі квартири. Подали запит на прихід контролера для повірки лічільника, який має прийти 24 березня. Питання: після приходу і перевірки лічільника контролером в який спосіб і коли ми будемо проінформовані, що можна їхати з пакетом документів до Вашого підприємства для завершення переоформлення? Дякуємо за увагу!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
З актом обстеження контролера ви можете їхати наступного дня.
Дякуємо за звернення.
З актом обстеження контролера ви можете їхати наступного дня.
Ольга від Херсон написав 22.03.2021:
Здравствуйте. Расскажите, пожалуйста, алгоритм переоформления лицевого счета с одного владельца на другого (основание: дарственная от родителей). В пункте обслуживания абонентов на Северном сказали сначала переоформить, а потом сделать сверку. На Поповича сказали - сначала сверка с контролером, потом переоформление. Почему такая неразбериха? Чтобы попасть к оператору в любом абонпункте, нужно день выстоять на улице на холоде!! И можно ли на переоформление счета оформить доверенность ? Какого заверения доверенности будет достаточно? Спасибо.
Здравствуйте. Расскажите, пожалуйста, алгоритм переоформления лицевого счета с одного владельца на другого (основание: дарственная от родителей). В пункте обслуживания абонентов на Северном сказали сначала переоформить, а потом сделать сверку. На Поповича сказали - сначала сверка с контролером, потом переоформление. Почему такая неразбериха? Чтобы попасть к оператору в любом абонпункте, нужно день выстоять на улице на холоде!! И можно ли на переоформление счета оформить доверенность ? Какого заверения доверенности будет достаточно? Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Зазначте свій особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій особовий рахунок
Светлана від Новая Каховка написав 22.03.2021:
Доброе время суток. Показания мною были переданы вовремя, впрочем как и всегда, через личный кабинет. Я лично это делаю уже не первый год. .
Доброе время суток. Показания мною были переданы вовремя, впрочем как и всегда, через личный кабинет. Я лично это делаю уже не первый год. .
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Зазначте свій особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій особовий рахунок
Анна від 31889 Абрикосовка написав 22.03.2021:
Сумма 486.20 через приват24 17 марта 2021г. Одновременно совершала платеж и сестре. И вот уже второй месяц подряд у сестры оплата проходит а у меня снова проблема. Я и за февраль тоже писала заявление и отсылала копии документов. Поэтому хочу узнать в чем проблема.
Сумма 486.20 через приват24 17 марта 2021г. Одновременно совершала платеж и сестре. И вот уже второй месяц подряд у сестры оплата проходит а у меня снова проблема. Я и за февраль тоже писала заявление и отсылала копии документов. Поэтому хочу узнать в чем проблема.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
У березні оплат не надходило. Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
Дякуємо за звернення.
У березні оплат не надходило. Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
Ірина від 38032, Херсон написав 22.03.2021:
Добрий день! У мене квартира без газового лічильника, в квартирі лише газова плита, гаряча вода через електробойлер. Було прописано 4 людини, 25.01.2021 дитина виписалася. Як можно змінити нарахування за газ з лютого місяця? Дякую.
Добрий день! У мене квартира без газового лічильника, в квартирі лише газова плита, гаряча вода через електробойлер. Було прописано 4 людини, 25.01.2021 дитина виписалася. Як можно змінити нарахування за газ з лютого місяця? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Надайте відповідні документи про зміни у складі родини до найближчого абонпункту
Дякуємо за звернення.
Надайте відповідні документи про зміни у складі родини до найближчого абонпункту
Анатолій від 64753, Херсон написав 22.03.2021:
Доброго дня! Хочу уточнити, які показники лічильника передали до «Нафтогаз» на кінець грудня за о/р 64753. Ваша відповідь на попереднє звернення: «Через скриньку прийому показників 28.02.21 вами надано показники 1068» А які ж показники були до цього? Для обчислення обʼєму потрібно два числових значення, чи не так?
Доброго дня! Хочу уточнити, які показники лічильника передали до «Нафтогаз» на кінець грудня за о/р 64753. Ваша відповідь на попереднє звернення: «Через скриньку прийому показників 28.02.21 вами надано показники 1068» А які ж показники були до цього? Для обчислення обʼєму потрібно два числових значення, чи не так?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолій.
Попередні показники 1066 - обсяг 2 м куб
Дякуємо за звернення.
Попередні показники 1066 - обсяг 2 м куб
Анна від 31889 Абрикосовка написав 22.03.2021:
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, в чем причина того, что у меня снова не зачислена оплата за "розподіл газу". Мне что снова отправлять все документы и писать заявление? Оплата через приват24. Все данные: адрес, Ф.И.О., номер счёта указаны верно. Есть квитанция об оплате? Подскажите, что не так? В чем проблема?
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, в чем причина того, что у меня снова не зачислена оплата за "розподіл газу". Мне что снова отправлять все документы и писать заявление? Оплата через приват24. Все данные: адрес, Ф.И.О., номер счёта указаны верно. Есть квитанция об оплате? Подскажите, что не так? В чем проблема?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Яка сума та коли сплачена?
Дякуємо за звернення.
Яка сума та коли сплачена?
Людмила від Зеленовка 221006 написав 22.03.2021:
Хазяїн виїхал,дім на продажі. Херсона вказує не існуючи показники лічильника і виставляє борг (абсурд)
Хазяїн виїхал,дім на продажі. Херсона вказує не існуючи показники лічильника і виставляє борг (абсурд)
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Геннадий від 48021 написав 21.03.2021:
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, на 1.03.2021 у меня осталась переплата на ТОВ "Херсонрегiонгаз" 800 грн. Если я уже не пользуюсь их услугами, можно ли мне перевести эти деньги вам за транспортировку, по какой-нибудь упрощенной процедуре?
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, на 1.03.2021 у меня осталась переплата на ТОВ "Херсонрегiонгаз" 800 грн. Если я уже не пользуюсь их услугами, можно ли мне перевести эти деньги вам за транспортировку, по какой-нибудь упрощенной процедуре?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Геннадий.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Анатолій від 64753, Херсон написав 21.03.2021:
Доброго дня! Виправте, будь ласка, помилку у показниках лічильника, що були передані до «Нафтогаз» за о/р 64753 (Херсонгаз) На 05 січня 2021 року показники лічильника 1061 (звірка у сервісному центрі м. Херсон, вул. Генерала Алмазова, 41 – можу надати скан документу). На 08 лютого 2021 показники 1066 (є акт перевірки пломб лічильника, можу надати скан) На 20 березня показники 1068. Тобто за січень – березень 7 м/3. Чому до «Нафтогаз» передали у січні – 20 м/3, у лютому 23 м/3????? Сподіваюся на ваше розуміння та допомогу! Мій О/р у "Нафтогаз" - 350194368
Доброго дня! Виправте, будь ласка, помилку у показниках лічильника, що були передані до «Нафтогаз» за о/р 64753 (Херсонгаз) На 05 січня 2021 року показники лічильника 1061 (звірка у сервісному центрі м. Херсон, вул. Генерала Алмазова, 41 – можу надати скан документу). На 08 лютого 2021 показники 1066 (є акт перевірки пломб лічильника, можу надати скан) На 20 березня показники 1068. Тобто за січень – березень 7 м/3. Чому до «Нафтогаз» передали у січні – 20 м/3, у лютому 23 м/3????? Сподіваюся на ваше розуміння та допомогу! Мій О/р у "Нафтогаз" - 350194368
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолій.
Через скриньку прийому показників 28.02.21 вами надано показники 1068
Дякуємо за звернення.
Через скриньку прийому показників 28.02.21 вами надано показники 1068