5282 записи
Доброго дня! Для отримання консультації щодо заміни газового обладнання вами надано тел.0503247615. Цей номер завжди "не може прийняти дзвінок"!! Будь ласка, надайте мені інформацію по -суті, скільки буде коштувати провести заміну та розташування газових приладів? Дякую!
Доброго дня! Для отримання консультації щодо заміни газового обладнання вами надано тел.0503247615. Цей номер завжди "не може прийняти дзвінок"!! Будь ласка, надайте мені інформацію по -суті, скільки буде коштувати провести заміну та розташування газових приладів? Дякую!
Добрий день Олександр.
Будь ласка спробуйте ще зателефонувати на номер 050-494-76-03
Дякуємо за звернення.
Будь ласка спробуйте ще зателефонувати на номер 050-494-76-03
Дякуємо за звернення.
Будь ласка спробуйте ще зателефонувати на номер 050-494-76-03
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Микола Миколайович. Щомісячний платіж за розподіл газу однаковий протягом року. Суму субсидії/пільги вам встановлює орган УПСЗН. Дякуємо за звернення. Ця відповідь ще раз підтверджує не зацікавленість у вирішенні питання. Орган УПСЗН нараховує субсидію у розмірі виставленою величиною від АТ "Херсонгаз", і сплачує саме за даними ОСР. Ощадбанк сплатив суму зважаючи на дані УПСЗН, а УПСЗН у свою чергу надав дані до Ощадбанку з даних віт АТ "Херсонгаз". Ще раз, кошти не зараховуються "Херсонгазом" на о.р., також сума до зарахування встановлена не вірно. Прохання допомогти. p.s. попри все, усі види комунальних послуг сплачено вірно, рознесено, боргів не має, а от вже в ОСР - знову проблеми з рознесенням платежів, та невірним їх нарахуванням.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Микола Миколайович.
Щомісячний платіж за розподіл газу однаковий протягом року. Суму субсидії/пільги вам встановлює орган УПСЗН.
Дякуємо за звернення.
Ця відповідь ще раз підтверджує не зацікавленість у вирішенні питання. Орган УПСЗН нараховує субсидію у розмірі виставленою величиною від АТ "Херсонгаз", і сплачує саме за даними ОСР. Ощадбанк сплатив суму зважаючи на дані УПСЗН, а УПСЗН у свою чергу надав дані до Ощадбанку з даних віт АТ "Херсонгаз".
Ще раз, кошти не зараховуються "Херсонгазом" на о.р., також сума до зарахування встановлена не вірно.
Прохання допомогти.
p.s. попри все, усі види комунальних послуг сплачено вірно, рознесено, боргів не має, а от вже в ОСР - знову проблеми з рознесенням платежів, та невірним їх нарахуванням.
Добрий день Микола Миколайович.
В чому конкретно ваше питання, ваша сума за розподіл сплачена але не зарахована?
Дякуємо за звернення.
В чому конкретно ваше питання, ваша сума за розподіл сплачена але не зарахована?
Дякуємо за звернення.
В чому конкретно ваше питання, ваша сума за розподіл сплачена але не зарахована?
Щодо повірки лічильника: м. Херсон, особовий рахунок 42074069. Телефон 050 6743600
Щодо повірки лічильника: м. Херсон, особовий рахунок 42074069. Телефон 050 6743600
Добрий день Павло.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора
Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, протягом цієї робочої неділі до вас в офіс можливо попасти з урахуванням того, шо в нашому регіоні посилено карантинні обмеження?
Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, протягом цієї робочої неділі до вас в офіс можливо попасти з урахуванням того, шо в нашому регіоні посилено карантинні обмеження?
Добрий день Сергей.
З огляду на те, що громадський транспорт працює без збоїв, потрапити у робочий день можливо до будь- якого пункту прийому споживачів з 08.00 до 17.00. На Поповича 3 прийом усі робочі дні з 07.30, крім четверга.
Дякуємо за звернення.
З огляду на те, що громадський транспорт працює без збоїв, потрапити у робочий день можливо до будь- якого пункту прийому споживачів з 08.00 до 17.00. На Поповича 3 прийом усі робочі дні з 07.30, крім четверга.
Дякуємо за звернення.
З огляду на те, що громадський транспорт працює без збоїв, потрапити у робочий день можливо до будь- якого пункту прийому споживачів з 08.00 до 17.00.
На Поповича 3 прийом усі робочі дні з 07.30, крім четверга.
Вітаю. 15.04.2021 згідно запису в особовому кабінеті Ваша оганізація повинна провести повірку лічильника. Нажаль вже тиждень не можу додзвонитись по контактному телефону 0552 316555. "Всі оператори зайняті". Повідомте, будь-ласка, як з Вами узгодити дату для зняття та повірки лічильника. Дякую.
Вітаю. 15.04.2021 згідно запису в особовому кабінеті Ваша оганізація повинна провести повірку лічильника. Нажаль вже тиждень не можу додзвонитись по контактному телефону 0552 316555. "Всі оператори зайняті". Повідомте, будь-ласка, як з Вами узгодити дату для зняття та повірки лічильника. Дякую.
Добрий день Павло.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт /район області та контактний телефон
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт /район області та контактний телефон
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт /район області та контактний телефон
19.01.2021 года обратились в горгаз г. Каховка по поводу переплаты за газ. Все необходимые документы оформили и сдали специалисту. В феврале узнавали у специалиста горгаза, что с документами, был ответ, что документы отправлены в г. Херсон. Позже узнавали не было ли возврата документов. Ответ: НЕТ, возврата не было, связывайтесь с Херсонгазом. Теперь пытаюсь узнать у Вас. Можно ли надеяться на возврат переплаты за газ и когда. Спасибо.
19.01.2021 года обратились в горгаз г. Каховка по поводу переплаты за газ. Все необходимые документы оформили и сдали специалисту. В феврале узнавали у специалиста горгаза, что с документами, был ответ, что документы отправлены в г. Херсон. Позже узнавали не было ли возврата документов. Ответ: НЕТ, возврата не было, связывайтесь с Херсонгазом. Теперь пытаюсь узнать у Вас. Можно ли надеяться на возврат переплаты за газ и когда. Спасибо.
Добрий день Елена.
У вас переплата за розподіл?
Дякуємо за звернення.
У вас переплата за розподіл?
Дякуємо за звернення.
У вас переплата за розподіл?
Добрий вечір, прохання переглянути надані показники лічильника і провести коригування в передачі показників на Нафтогаз. За особовим рахунком 70001090 ( за адресою м.Таврійськ,вул Гастело,74) показники на 01.04 - 45900, на 01.03 - 45651, на 01.02 - 45435.За березень місяць спожито 249 куб газу, а не 339 як передано на Нафтогаз.Дякую за відповідь.
Добрий вечір, прохання переглянути надані показники лічильника і провести коригування в передачі показників на Нафтогаз. За особовим рахунком 70001090 ( за адресою м.Таврійськ,вул Гастело,74) показники на 01.04 - 45900, на 01.03 - 45651, на 01.02 - 45435.За березень місяць спожито 249 куб газу, а не 339 як передано на Нафтогаз.Дякую за відповідь.
Добрий день Олександр.
28.02.21 у вас контролером знято показники 45651, 02.03.21 ви надаєте показники менші рівно на 100 м куб
Дякуємо за звернення.
28.02.21 у вас контролером знято показники 45651, 02.03.21 ви надаєте показники менші рівно на 100 м куб
Дякуємо за звернення.
28.02.21 у вас контролером знято показники 45651,
02.03.21 ви надаєте показники менші рівно на 100 м куб
У зв'язку з субсидіюванням приватного будинку, за розрахунковий місяць березень 2021 р. АТ "Херсонгаз" було невірно нараховано суму до сплати субсидії за послуги з розподілу природного газу (згідно витягу з ощадбанка сума з боргом склала 141.34 грн., у той час як за даною адресою фіксована сума мала складати 426.23 грн.) та невірно рознесено платіж (навіть невірно нарахована сума не була рознесена на даний о.р., оскільки борг на даний момент складає 852.46 грн. - за березень та квітень місяці 2021 р.). Звертаючись за усіма доступними номерами на сайті ОСР, АТ "Херсонгаз" не зацікавлений у вирішенні питання. Прохання допомогти, оскільки невирішення питання призведе до накопичення боргу перед АТ "Херсонгаз" так як списання пільг відбувається на невідомий о.р.
У зв'язку з субсидіюванням приватного будинку, за розрахунковий місяць березень 2021 р. АТ "Херсонгаз" було невірно нараховано суму до сплати субсидії за послуги з розподілу природного газу (згідно витягу з ощадбанка сума з боргом склала 141.34 грн., у той час як за даною адресою фіксована сума мала складати 426.23 грн.) та невірно рознесено платіж (навіть невірно нарахована сума не була рознесена на даний о.р., оскільки борг на даний момент складає 852.46 грн. - за березень та квітень місяці 2021 р.). Звертаючись за усіма доступними номерами на сайті ОСР, АТ "Херсонгаз" не зацікавлений у вирішенні питання. Прохання допомогти, оскільки невирішення питання призведе до накопичення боргу перед АТ "Херсонгаз" так як списання пільг відбувається на невідомий о.р.
Добрий день Микола Миколайович.
Щомісячний платіж за розподіл газу однаковий протягом року. Суму субсидії/пільги вам встановлює орган УПСЗН.
Дякуємо за звернення.
Щомісячний платіж за розподіл газу однаковий протягом року. Суму субсидії/пільги вам встановлює орган УПСЗН.
Дякуємо за звернення.
Щомісячний платіж за розподіл газу однаковий протягом року. Суму субсидії/пільги вам встановлює орган УПСЗН.
Добрый вечер, заплатила по ошибки на ваш расчётный счёт 1310, 26 грв, замисть Нафтогаз,как мне можно их вернуть? . Сильно большая сумма.
Добрый вечер, заплатила по ошибки на ваш расчётный счёт 1310, 26 грв, замисть Нафтогаз,как мне можно их вернуть? . Сильно большая сумма.
Добрий день Яна.
Якій конкретно організації ви сплатили ?
Дякуємо за звернення.
Якій конкретно організації ви сплатили ?
Дякуємо за звернення.
Якій конкретно організації ви сплатили ?
Показники передані через кабінет на 01.02.2021-19938 м.куб., на 01.03.2021 - 20150 м. куб., використано 212 м. куб., а передано до Нафтогазу 218 м. куб.. Надлишково нараховані куби у березні не зняли. Прошу откоригувати використаний об'єм газу.
Показники передані через кабінет на 01.02.2021-19938 м.куб., на 01.03.2021 - 20150 м. куб., використано 212 м. куб., а передано до Нафтогазу 218 м. куб.. Надлишково нараховані куби у березні не зняли. Прошу откоригувати використаний об'єм газу.
Добрий день Галина.
28.02.21 у вас знято показники котролером -20156. 02.03.21 ви чомусь надали показники -20150
Дякуємо за звернення.
28.02.21 у вас знято показники котролером -20156. 02.03.21 ви чомусь надали показники -20150
Дякуємо за звернення.
28.02.21 у вас знято показники котролером -20156.
02.03.21 ви чомусь надали показники -20150