Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
3293 записи
Федотов Юрій Миколайович від 10057, Чорнянка написав 22.02.2020:
Ви просите вказувати перед особовим рахунком ще номер дільниці (10-10057). Та через Приват24 автоматом вибиває тільки особовий рахунок. Додати вручну номер дільниці неможливо. Узгодьте шаблон платіжки з Приватбанком.
Ви просите вказувати перед особовим рахунком ще номер дільниці (10-10057). Та через Приват24 автоматом вибиває тільки особовий рахунок. Додати вручну номер дільниці неможливо. Узгодьте шаблон платіжки з Приватбанком.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Федотов Юрій Миколайович.
10-номер вашої дільниці, для прискорення платежу. Його відсутніть не вплине на сам платіж
Дякуємо за звернення.
10-номер вашої дільниці, для прискорення платежу. Його відсутніть не вплине на сам платіж
Алла від 225277 написав 22.02.2020:
Доброго дня! Нарешті щось змінилося. Один платіж зарахували, дякую. Але було два платежі. Код квитанції 1858-3131_3986-23993 від 2 лютого та код квитанції 1868-4260-6692-1111 від 12 лютого. То який зарахували? Кошти назад на карточку ПРИВАТБАНК не повертаються. Чи є надія, що до кінця місяця друга платіжка буде зарахована?
Доброго дня! Нарешті щось змінилося. Один платіж зарахували, дякую. Але було два платежі. Код квитанції 1858-3131_3986-23993 від 2 лютого та код квитанції 1868-4260-6692-1111 від 12 лютого. То який зарахували? Кошти назад на карточку ПРИВАТБАНК не повертаються. Чи є надія, що до кінця місяця друга платіжка буде зарахована?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Valentina від 18426 Херсон написав 21.02.2020:
Как можно сейчас платить не зная куда, если у вас не налажена система оплаты
Как можно сейчас платить не зная куда, если у вас не налажена система оплаты
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Valentina.
Реквізити для оплати за розподіл природного газу Отримувач: АТ "Херсонгаз" код ЄДРПОУ: 03355353 р/р: UA053808050000000026005619739, в АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві, МФО 380805 Термін оплати до 20-го числа поточного місяця за поточний місяць, згідно Типового договору розподілу природного газу.
Дякуємо за звернення.
Реквізити для оплати за розподіл природного газу Отримувач: АТ "Херсонгаз" код ЄДРПОУ: 03355353 р/р: UA053808050000000026005619739, в АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві, МФО 380805 Термін оплати до 20-го числа поточного місяця за поточний місяць, згідно Типового договору розподілу природного газу.
Valentina від 18426 написав 21.02.2020:
Было желание заплатить вовремя, но попытка создать шаблон-платежку в Приват24 оказалась безрезультатной по причине бездоговорности платежа. Вопрос: где платить без комисии ? узгоджен ли договор с банком на оплату?
Было желание заплатить вовремя, но попытка создать шаблон-платежку в Приват24 оказалась безрезультатной по причине бездоговорности платежа. Вопрос: где платить без комисии ? узгоджен ли договор с банком на оплату?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Valentina.
На сьогодні процедура отримання комісії наявна в усіх банківських установах.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні процедура отримання комісії наявна в усіх банківських установах.
Александр від 17253 написав 21.02.2020:
08.02.2020 мною было переведено на счет оплаты "за трубу" в Приват24 35.18. Почему по сегодняшний день в кабинете висит долг 70.36? Сколько можно издеваться над людьми? Теперь еще одна новинка по другому пишите свой л/счет. Неужели нельзя было все сначала продумать, подготовить,а потом запускать? Т
08.02.2020 мною было переведено на счет оплаты "за трубу" в Приват24 35.18. Почему по сегодняшний день в кабинете висит долг 70.36? Сколько можно издеваться над людьми? Теперь еще одна новинка по другому пишите свой л/счет. Неужели нельзя было все сначала продумать, подготовить,а потом запускать? Т
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Алла від 225277 написав 21.02.2020:
Скільки можна узгоджувати? Навіщо нервувати людей? Невже так важко, розібратися з тими платіжками? Чому ТОВ "Херсонрегіонгаз" вже у всьому розібрався. І станом на 21.02.2020 там все зрозуміло. Це так завжди буде? Станом на 1.02.2020 борг. А де гарантія, що станом на 1.03.2020, щось зміниться?
Скільки можна узгоджувати? Навіщо нервувати людей? Невже так важко, розібратися з тими платіжками? Чому ТОВ "Херсонрегіонгаз" вже у всьому розібрався. І станом на 21.02.2020 там все зрозуміло. Це так завжди буде? Станом на 1.02.2020 борг. А де гарантія, що станом на 1.03.2020, щось зміниться?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла.
Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Дякуємо за звернення.
Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
владимир від 4513 г.Скадовск написав 20.02.2020:
мною оплачен счёт 04 02 2020. А в личном кабинете написана задолженность.Почему так?
мною оплачен счёт 04 02 2020. А в личном кабинете написана задолженность.Почему так?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день владимир.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Екатерина від 1153 с.м.т. Чаплинка написав 19.02.2020:
Добрый день мною было оплачено за разпределение газа о/р 1153 два раза 24.01.2020 и 08.02.2020г.но в личном кабинете отображается задолженность прошу разъясните причину Спасибо
Добрый день мною было оплачено за разпределение газа о/р 1153 два раза 24.01.2020 и 08.02.2020г.но в личном кабинете отображается задолженность прошу разъясните причину Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Екатерина.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Николай від 45959 написав 19.02.2020:
Большинство Ваших ответов на вопросы абонентов, это ответ: " На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань....". Когда планируется окончание " перехідного періоду та процедури"?
Большинство Ваших ответов на вопросы абонентов, это ответ: " На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань....". Когда планируется окончание " перехідного періоду та процедури"?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Николай.
Після узгодження усіх договірних процедур
Дякуємо за звернення.
Після узгодження усіх договірних процедур
Люба від 206929 написав 18.02.2020:
Для швидкого зарахування платежів на Ваш особовий рахунок, просимо в призначенні платежу вказувати тільки 2-206929 природний газ. Більше нічого вказувати не треба. 2 - це код дільниці, до якої відноситься Ваше домогосподарство, 206929 - це Ваш особовий рахунок. Дякуємо за розуміння. объясните куда это записывать в абонентскую книжку и что это обще такое?
Для швидкого зарахування платежів на Ваш особовий рахунок, просимо в призначенні платежу вказувати тільки 2-206929 природний газ. Більше нічого вказувати не треба. 2 - це код дільниці, до якої відноситься Ваше домогосподарство, 206929 - це Ваш особовий рахунок. Дякуємо за розуміння. объясните куда это записывать в абонентскую книжку и что это обще такое?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Люба.
До абонкнижки нічого записувати непотрібно, це ініціалізація для оплати в банківскій установі
Дякуємо за звернення.
До абонкнижки нічого записувати непотрібно, це ініціалізація для оплати в банківскій установі