Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
3225 записів
Вадим від 22714 Херсон написав 11.02.2020:
Хотів взнати про стан оплати по приведенному Вами в кабінеті телефону 32-76-36, але це аварійна служба і вона нічого не знає. Дала телефони 32-76-41 і 31-65-55, перший не відповідає, а по другому кажуть : всі оператори зайняті і напрямок перегружений. Вчора цілий день не міг додзвонитися і сьогодні теж. Чому так, куди і як звертатися ?
Хотів взнати про стан оплати по приведенному Вами в кабінеті телефону 32-76-36, але це аварійна служба і вона нічого не знає. Дала телефони 32-76-41 і 31-65-55, перший не відповідає, а по другому кажуть : всі оператори зайняті і напрямок перегружений. Вчора цілий день не міг додзвонитися і сьогодні теж. Чому так, куди і як звертатися ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вадим.
32-76-36 - цілодобова гаряча лінія для скарг 31-65-55 - кол-центр для консультацій по особовому рахунку Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Дякуємо за звернення.
32-76-36 - цілодобова гаряча лінія для скарг 31-65-55 - кол-центр для консультацій по особовому рахунку Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Вадим від 22714 Херсон написав 11.02.2020:
Ще 1-го лютого заплатив за транспортування газу в цілому за рік наперед 145 грн з врахуванням збільшення тарифу з 1-го липня, а сьогодні, 11.02.2020, в кабінеті до сих пір висить борг 10,58 грн. Дайте хоч якусь відповідь. Запитань я читаю багато, а відповідей на них не видно.
Ще 1-го лютого заплатив за транспортування газу в цілому за рік наперед 145 грн з врахуванням збільшення тарифу з 1-го липня, а сьогодні, 11.02.2020, в кабінеті до сих пір висить борг 10,58 грн. Дайте хоч якусь відповідь. Запитань я читаю багато, а відповідей на них не видно.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вадим.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Володимир від 11074616, Херсон, с.Інженерне написав 10.02.2020:
Шановні! Ви обіцяли, що 10.02.20р. оновляться дані щодо проплати в особистому кабінеті. Заплатив за газ та транспортування газу ще 10 днів тому. Дані за транспортування оновились, зате тепер дані за газ не оновлені. Чому?
Шановні! Ви обіцяли, що 10.02.20р. оновляться дані щодо проплати в особистому кабінеті. Заплатив за газ та транспортування газу ще 10 днів тому. Дані за транспортування оновились, зате тепер дані за газ не оновлені. Чому?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Павло від 42074069 написав 10.02.2020:
23 січня 2020 року сплатив за розподіл газу із розрахунку за рік 60 грн. Без пояснень 31 січня сума була повернута на картковий рахунок, з якого проводилась оплата. 01 лютого сплатив за розподіл газу за січень 2020 року 4 грн. 19 коп. До теперішнього часу в особистому кабінеті все ще "висить" борг за січень 4грн. 19 коп. Вже пора б сплачувати за лютий, але аніф попередній платіж не враховано, ані рахунку на лютий вами не виставлено. А потім ви будете нараховуваати пеню?
23 січня 2020 року сплатив за розподіл газу із розрахунку за рік 60 грн. Без пояснень 31 січня сума була повернута на картковий рахунок, з якого проводилась оплата. 01 лютого сплатив за розподіл газу за січень 2020 року 4 грн. 19 коп. До теперішнього часу в особистому кабінеті все ще "висить" борг за січень 4грн. 19 коп. Вже пора б сплачувати за лютий, але аніф попередній платіж не враховано, ані рахунку на лютий вами не виставлено. А потім ви будете нараховуваати пеню?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павло.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Максим від 64344 написав 10.02.2020:
Добрый день. ввел неправильно показания, система не исправляет, отправил на почту для показаний фото счётчика с подтверждением что оно новое, все ровно стоит неправильные показания. Счёт 64344
Добрый день. ввел неправильно показания, система не исправляет, отправил на почту для показаний фото счётчика с подтверждением что оно новое, все ровно стоит неправильные показания. Счёт 64344
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Максим.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Иван від 11861 Каховка написав 10.02.2020:
cделал давно оплату за транзит газа и за потраченный газ а в программе стоят сумме .когда потребитель увидеть нули
cделал давно оплату за транзит газа и за потраченный газ а в программе стоят сумме .когда потребитель увидеть нули
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Иван.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Обревко Сергей від 3284, Каховка написав 10.02.2020:
Почему каждый год зимой падает давление газа? Тарифы огромные, а качество услуг паршивое! Если на улице минус, то газ еле горит, котел газовый отключается и делай что хочешь!
Почему каждый год зимой падает давление газа? Тарифы огромные, а качество услуг паршивое! Если на улице минус, то газ еле горит, котел газовый отключается и делай что хочешь!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Обревко Сергей.
Будь ласка уточніть коли ви проводили ТО вашого газового обладнання.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть коли ви проводили ТО вашого газового обладнання.
Виктор від Херсон написав 10.02.2020:
Спасибо за договор с ПриватБанком! Оплата услуг по транспортировке за февраль прошла без комиссионного сбора. Неожиданно и оперативно вы отреагировали. Мелочь, но приятно!
Спасибо за договор с ПриватБанком! Оплата услуг по транспортировке за февраль прошла без комиссионного сбора. Неожиданно и оперативно вы отреагировали. Мелочь, но приятно!
наталья від 7080627, Херсон написав 10.02.2020:
Можно узнать- в каких банках Херсона можно оплатить счёт за распред.газа БЕЗ КОМИССИИ. И в каких банках оплата минимальна ? Спасибо.
Можно узнать- в каких банках Херсона можно оплатить счёт за распред.газа БЕЗ КОМИССИИ. И в каких банках оплата минимальна ? Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день наталья.
На сьогодні процедура отримання комісії наявна в усіх банківських установах.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні процедура отримання комісії наявна в усіх банківських установах.
Александр від 224211 Херсон написав 10.02.2020:
Оплата транспортировки газа произведена 24.01.20020г с карточного счёта Альфабанка, мемориальный ордер MB42029038. В личном кабинете это не отразилось. Прошу проверить этот факт и исправить ошибку.
Оплата транспортировки газа произведена 24.01.20020г с карточного счёта Альфабанка, мемориальный ордер MB42029038. В личном кабинете это не отразилось. Прошу проверить этот факт и исправить ошибку.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.