Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5663 записи
Віталій від 20236 написав 27.09.2021
Доброго дня. Можна написати заяву та подати документи в Олешківському підрозділі? Дякую.
Доброго дня. Можна написати заяву та подати документи в Олешківському підрозділі? Дякую.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Так, звичайно можна.
Так, звичайно можна.... Згорнути
Любов від 9728 написав 27.09.2021
Доброго дня.Як змінити в особовому кабінеті електронну адресу?Не могу знайти такої функції
Доброго дня.Як змінити в особовому кабінеті електронну адресу?Не могу знайти такої функції... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Для зміни ел адреси необхідно видалити рахунок в особистому кабінеті та здійснити нову реєстрацію на нову ел адресу.
Для зміни ел адреси необхідно видалити рахунок в особистому кабінеті та здійснити нову реєстрацію на нову ел адресу.... Згорнути
Віталій від 20236 написав 24.09.2021
Дякую. Але я не побачив відповідь на те що : я ПРОПЛАТИВ роботи за ВІДНОВЛЕННЯ газопостачання ( до розподільчої межі )в Квітні, уже майже Жовтень , а роботи НЕ були зроблені.
Дякую. Але я не побачив відповідь на те що : я ПРОПЛАТИВ роботи за ВІДНОВЛЕННЯ газопостачання ( до розподільчої межі )в Квітні, уже майже Жовтень , а роботи НЕ були зроблені.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На сьогодні вам необхідно надати відповідні документи для введення в експлуатацію самовільно замінених приладів, про що повідомлено вашого представника, після цього газопостачання буде відновлено.
На сьогодні вам необхідно надати відповідні документи для введення в експлуатацію самовільно замінених приладів, про що повідомлено вашого представника, після цього газопостачання буде відновлено.... Згорнути
Віталій від 20236 написав 24.09.2021
Дуже ДЯКУЮ за роз'яснення. Приносю свої ВИБАЧЕННЯ. Але в мене є перелік документів, написаний рукою майстра і там указано ТІЛЬКИ копія тех.паспорта на будинок, а про те що треба всі завірені копії вказано не було.
Дуже ДЯКУЮ за роз'яснення. Приносю свої ВИБАЧЕННЯ. Але в мене є перелік документів, написаний рукою майстра і там указано ТІЛЬКИ копія тех.паспорта на будинок, а про те що треба всі завірені копії вказано не було.... Згорнути
Андрій від 11045, м.Херсон написав 24.09.2021
Дорого дня! Додатково повідомляю № договора 3416-ВР/21 від 27.08.2021 року
Дорого дня! Додатково повідомляю № договора 3416-ВР/21 від 27.08.2021 року... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка сьогодні очікуйте на дзвінок оператора
Будь ласка сьогодні очікуйте на дзвінок оператора... Згорнути
Віталій від 20236 написав 24.09.2021
В КВІТНІ місяці звернувся в Брилівське відділення з заявою на відновлення газопостачання (попереднє відключення провели по моїй заяві, в зв'язку з ремонтом). Мені видали рахунок, на оплату послуг, сказали що після оплати, на протязі 10 днів проведуть підключення. Старшому майстеру я пояснив що працюю в Олешках за 60км. від дому ,кожного дня, і попросив попередити за день до їхнього виїзду. Через два місяці очикувань, мені позвонив майстер і попередив що через 30 хв. Бригада буде у мене вдома. Їх зустріла моя дружина, але підключення не провели , тому що як відповів Старший майстар Гусак "мне КАЖЕТСЯ вы сделали самоправные изменения которых нет в проэкте" хоча коли я писав заяву, він його пристально розглядав. Крім грубощів і те що бригада не буде витрачати свій час, більше нічого моя дружина не почула. Я намагався зателефонувати і навіть відправив фото проекта на вайбер, старшому майстеру , але він не відповів. Для вирішення данної ситуації, я звернувся до начальника Олешківського відділення. Ним було направлено майстра який порушень і "самоправних" змін не виявив. Але підключення ще не провели, старший майстер Гусак знаходить самі різноманітні причини. Наприклад : - в паспорті на газовий індикатор не було указано заводський номер, а також не працюе ксерокс щоб зробити копії моїх документів. Але мені здаеться причина зовсім інша, як сказав мені чоловік який був в черзі поперед мене "Три місяці не міг зробити заміну газ.плити поки не виложив 5 тис. грн." Чого тоді чекати мені?
В КВІТНІ місяці звернувся в Брилівське відділення з заявою на відновлення газопостачання (попереднє відключення провели по моїй заяві, в зв'язку з ремонтом). Мені видали рахунок, на оплату послуг, сказали що після оплати, на протязі 10 днів проведуть підключення. Старшому майстеру я пояснив що працюю в Олешках за 60км. від дому ,кожного дня, і попросив попередити за день до їхнього виїзду. Через два місяці очикувань, мені позвонив майстер і попередив що через 30 хв. Бригада буде у мене вдома. Їх зустріла моя дружина, але підключення не провели , тому що як відповів Старший майстар Гусак "мне КАЖЕТСЯ вы сделали самоправные изменения которых нет в проэкте" хоча коли я писав заяву, він його пристально розглядав. Крім грубощів і те що бригада не буде витрачати свій час, більше нічого моя дружина не почула. Я намагався зателефонувати і навіть відправив фото проекта на вайбер, старшому майстеру , але він не відповів. Для вирішення данної ситуації, я звернувся до начальника Олешківського відділення. Ним було направлено майстра який порушень і "самоправних" змін не виявив. Але підключення ще не провели, старший майстер Гусак знаходить самі різноманітні причини. Наприклад : - в паспорті на газовий індикатор не було указано заводський номер, а також не працюе ксерокс щоб зробити копії моїх документів. Але мені здаеться причина зовсім інша, як сказав мені чоловік який був в черзі поперед мене "Три місяці не міг зробити заміну газ.плити поки не виложив 5 тис. грн." Чого тоді чекати мені?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
29 липня 2021 року, за вашою адресою було направлено майстра Брилівської дільниці експлуатації газорозподільних систем Лупана Сергія Сергійовича, для обстеження внутрішньої системи газопостачання на предмет відповідності встановленого газового обладнання виконавчо-технічній документації у присутності представника замовника. Під час обстеження було виявлено, що місце встановлення газових приладів згідно проекту, але самі прилади нові та не під`єднані до системи газопостачання. Представнику замовника була роз`яснена послідовность дій та надано повний перелік документів необхідних для оформлення технічної документації по заміні газового обладнання. 23 вересня 2021 року до Брилівської дільниці звернуся представник замовника, з пакетом документів який не в повному обсязі відповідав наданому раніше переліку (не надано завірені копії власником, та не мав доручення на право підпису від власника), тому сформувати рахунок та виконати оформлення відповідної технічної документації на заміну газового обладнаня було не можливе.
29 липня 2021 року, за вашою адресою було направлено майстра Брилівської дільниці експлуатації газорозподільних систем Лупана Сергія Сергійовича, для обстеження внутрішньої системи газопостачання на предмет відповідності встановленого газового обладнання виконавчо-технічній документації у присутності представника замовника. Під час обстеження було виявлено, що місце встановлення газових приладів згідно проекту, але самі прилади нові та не під`єднані до системи газопостачання. Представнику замовника була роз`яснена послідовность дій та надано повний перелік документів необхідних для оформлення технічної документації по заміні газового обладнання. 23 вересня 2021 року до Брилівської дільниці звернуся представник замовника, з пакетом документів який не в повному обсязі відповідав наданому раніше переліку (не надано завірені копії власником, та не мав доручення на право підпису від власника), тому сформувати рахунок та виконати оформлення відповідної технічної документації на заміну газового обладнаня було не можливе.... Згорнути
Дмитрий від 16082196 написав 23.09.2021
Я сделал заявку о сорванной пломбе, на след день мне позвонили с номера +380952291564 и сказали что бы завтра я ждал специалистов с 8:00 до 17:00.я с трудом отпросился на работе, но никто не пришел, набрав данный номер женский голос сказал что это личный телефон и бросил трубку. Больше трубку не брали. Некая Алена , владелица этого телефона, ведёт себя странно. Что с моей заявкой и когда мне ждать перепломбировки?
Я сделал заявку о сорванной пломбе, на след день мне позвонили с номера +380952291564 и сказали что бы завтра я ждал специалистов с 8:00 до 17:00.я с трудом отпросился на работе, но никто не пришел, набрав данный номер женский голос сказал что это личный телефон и бросил трубку. Больше трубку не брали. Некая Алена , владелица этого телефона, ведёт себя странно. Что с моей заявкой и когда мне ждать перепломбировки?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть яким чином або куди конкретно ви зверталися із заявою.
Будь ласка уточніть яким чином або куди конкретно ви зверталися із заявою.... Згорнути
Андрій від 11045, м.Херсон написав 22.09.2021
Доброго дня! 11 вересня 2021 року мною була оплачена заявка на технічне обслуговування газового обладнання за адресою: м.Херсон, просп. Св. Кирила та Мефодія 11, кв 81, прошу надити інформацію про строки виконання оплачених мною робіт?
Доброго дня! 11 вересня 2021 року мною була оплачена заявка на технічне обслуговування газового обладнання за адресою: м.Херсон, просп. Св. Кирила та Мефодія 11, кв 81, прошу надити інформацію про строки виконання оплачених мною робіт?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка зазначте номер замовлення чи договору на виконання робіт.
Будь ласка зазначте номер замовлення чи договору на виконання робіт.... Згорнути
Павел Валентинович від 20445,Виноградово написав 21.09.2021
мне на меил пришло письмо о задолжности за распределение газа.но у меня всё уплачено через приват банк.чеки об оплате имеются.оплату производил согласно счетам ,которые вы выставляете через банк
мне на меил пришло письмо о задолжности за распределение газа.но у меня всё уплачено через приват банк.чеки об оплате имеются.оплату производил согласно счетам ,которые вы выставляете через банк... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Протягом 2021 року у вас недостатньо оплат, має бути 9 платежів - у вас 8
Протягом 2021 року у вас недостатньо оплат, має бути 9 платежів - у вас 8... Згорнути
Володимир Іванович від 28137, Архангельське написав 21.09.2021
Дякую за відповідь на запит, але ніякого листа укрпоштою я не отримував на скаргу. Прошу надіслати на електронну адресу або повторно надіслати поштою. Більше 10 днів зі вказаного вами моменту надсилання відповіді, якої так і немає!!!
Дякую за відповідь на запит, але ніякого листа укрпоштою я не отримував на скаргу. Прошу надіслати на електронну адресу або повторно надіслати поштою. Більше 10 днів зі вказаного вами моменту надсилання відповіді, якої так і немає!!!... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зазначте електронну адресу, на яку надіслати вам дублікат
Зазначте електронну адресу, на яку надіслати вам дублікат... Згорнути