Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5709 записів
Светлана від 2103 написав 03.09.2021
Доброе утро. Я снова Вам пишу по поводу внесения показаний счётчика. Невозможно зайти в кабинет для населения ни с компьютера ни с телефона. И не у меня одной эта проблема. Почему кабинет для юр.лиц без проблем открывается. В чем проблема? Пожалуйста разберитесь с этой проблемой. Спасибо.
Доброе утро. Я снова Вам пишу по поводу внесения показаний счётчика. Невозможно зайти в кабинет для населения ни с компьютера ни с телефона. И не у меня одной эта проблема. Почему кабинет для юр.лиц без проблем открывается. В чем проблема? Пожалуйста разберитесь с этой проблемой. Спасибо.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
На жаль Ви не надали детального опису, в чому саме у Вас виникли труднощі у користуванні кабінетом. Не відповіли навіть на питання, чи заходите ви взагалі на головну сторінку, чи не можете авторизуватися. Наразі більше 60 тисяч абонентів вже внесли показники та продовжують вносити, і тільки у Вас виникла проблема з цим. Спробуємо допомогти Вам за відсутності детальної інформації. Можливо Ви використовуєте VPN підключення? Якщо так, відключіть його, бо не всі VPN сервера працюють з портом в url адресі. Адреса кабінету містить в собі номер порту 8080 http://194.79.22.199:8080.
На жаль Ви не надали детального опису, в чому саме у Вас виникли труднощі у користуванні кабінетом. Не відповіли навіть на питання, чи заходите ви взагалі на головну сторінку, чи не можете авторизуватися. Наразі більше 60 тисяч абонентів вже внесли показники та продовжують вносити, і тільки у Вас виникла проблема з цим. Спробуємо допомогти Вам за відсутності детальної інформації. Можливо Ви використовуєте VPN підключення? Якщо так, відключіть його, бо не всі VPN сервера працюють з портом в url адресі. Адреса кабінету містить в собі номер порту 8080 http://194.79.22.199:8080.... Згорнути
Людмила від 761 Верхний Рогачик написав 03.09.2021
Верхний Рогачик О/р 761 Каховский район .10 июня 2021 года была проведена поверка счетчика. Установили новый счетчик но до сих пор не поменяли показания счетчика в программе вследствие чего невозможно передать в личном кабинете новые показания счетчика. Подскажите к кому мне обратится чтобы устранить эту проблему.
Верхний Рогачик О/р 761 Каховский район .10 июня 2021 года была проведена поверка счетчика. Установили новый счетчик но до сих пор не поменяли показания счетчика в программе вследствие чего невозможно передать в личном кабинете новые показания счетчика. Подскажите к кому мне обратится чтобы устранить эту проблему.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Лічильник у вас змінено і внесено у дані, 05.07,05.09 - ви надали показники
Лічильник у вас змінено і внесено у дані, 05.07,05.09 - ви надали показники... Згорнути
Віталій від 13310 написав 02.09.2021
Здравствуйте. При внесении данных за газ 01.09.2021 через чат бот, мною была допущена ошибка, вместо положенных 141 куб., было введено 1431 куб. (Фонтанная 21, к. 3, кв. 96) Как мне исправить данную ситуацию? Дозвониться до оператора я не могу.
Здравствуйте. При внесении данных за газ 01.09.2021 через чат бот, мною была допущена ошибка, вместо положенных 141 куб., было введено 1431 куб. (Фонтанная 21, к. 3, кв. 96) Как мне исправить данную ситуацию? Дозвониться до оператора я не могу.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
По Вашому особовому рахунку буде виправлено помилку та буде зафіксовано 141 м. куб оператором.
По Вашому особовому рахунку буде виправлено помилку та буде зафіксовано 141 м. куб оператором.... Згорнути
Зоя від 1481 Олешки, Херсонська обл. написав 02.09.2021
Почему уже второй месяц не фиксируются в кабинете новые показания счётчика?
Почему уже второй месяц не фиксируются в кабинете новые показания счётчика?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Показники зафіксовано у вересні ви надали їх 5 разів - 9944
Показники зафіксовано у вересні ви надали їх 5 разів - 9944... Згорнути
Светлана від 2103 пгт.Каланчак написав 02.09.2021
Добрый день. Скажите пожалуйста, почему второй день невозможно зайти на Ваш сайт для внесения показаний газового счетчика?
Добрый день. Скажите пожалуйста, почему второй день невозможно зайти на Ваш сайт для внесения показаний газового счетчика?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Кабінет працює без збоїв, опишіть будь-ласка, у чому саме у вас виникли труднощі? Чи завантажується у Вас головна сторінка кабінету?
Кабінет працює без збоїв, опишіть будь-ласка, у чому саме у вас виникли труднощі? Чи завантажується у Вас головна сторінка кабінету?... Згорнути
Валентина від 51122. г.Херсон написав 01.09.2021
Добрый день! Перестал работать счетчик. Куда обращаться?
Добрый день! Перестал работать счетчик. Куда обращаться?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зателефонуйте на 104
Зателефонуйте на 104... Згорнути
Владислав від о/р 19720 м. Херсон написав 01.09.2021
Прийміть заявку на виклик контролера
Прийміть заявку на виклик контролера... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.... Згорнути
Евгений від Новая Каховка написав 31.08.2021
как продлить договор на газ
как продлить договор на газ... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ви маєте на увазі договір на розподіл?
Ви маєте на увазі договір на розподіл?... Згорнути
Василь від 8246800211, Херсон. написав 31.08.2021
Чому не працюе Онлайн-замовлення.
Чому не працюе Онлайн-замовлення.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Онлайн-замовлення не працювало через відключення електроенергії. Зараз все працює.
Онлайн-замовлення не працювало через відключення електроенергії. Зараз все працює.... Згорнути
Андрей від 207276 м.Херсон написав 28.08.2021
23.08.2021 сообщил в аварийную службу о перержавевшей проволоке на пломбе газового счётчика.обещали со мной связаться но до сих пор никто не звонил. 27.08.2021 написал заявку на сайте-ответа нет. 23.08.2021 обнаружил перержавевшей одну из двух проволок пломбы газового счётчика,вторая почти прогнила.посодействуйте в решении вопроса.
23.08.2021 сообщил в аварийную службу о перержавевшей проволоке на пломбе газового счётчика.обещали со мной связаться но до сих пор никто не звонил. 27.08.2021 написал заявку на сайте-ответа нет. 23.08.2021 обнаружил перержавевшей одну из двух проволок пломбы газового счётчика,вторая почти прогнила.посодействуйте в решении вопроса.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Вашої заявки немає, будь ласка зверніться на 104
Вашої заявки немає, будь ласка зверніться на 104... Згорнути