Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5709 записів
Татьяна від 5569 написав 27.08.2021
Прошу мне прислать контролера , для проверки газового счетчика . И сделать переращет.
Прошу мне прислать контролера , для проверки газового счетчика . И сделать переращет.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.... Згорнути
Борис від 350124867 написав 26.08.2021
Здравствуйте, мне не подключают газ, после плановой проверки, долгов нет, прошло полтора месяца, поехать написать заяву на подключение не было возможности, открыл сам, приехали опломбирували занову, опять долг за розподил, оплатил, ехать унижаться в Брилевку нет сил. Да и где гарантия что там опять не на хамлят?
Здравствуйте, мне не подключают газ, после плановой проверки, долгов нет, прошло полтора месяца, поехать написать заяву на подключение не было возможности, открыл сам, приехали опломбирували занову, опять долг за розподил, оплатил, ехать унижаться в Брилевку нет сил. Да и где гарантия что там опять не на хамлят?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зазначте особовий рахунок, присвоєний в АТ Херсонгаз
Зазначте особовий рахунок, присвоєний в АТ Херсонгаз... Згорнути
Сергей від 45324 написав 26.08.2021
Сколько стоит внести изменения в проект(замена старого котла на новый на том же месте, без переноса), а то Ваш сервисный центр эту информацию держит в секрете. Я должен на что-то ориентироваться. Спасибо.
Сколько стоит внести изменения в проект(замена старого котла на новый на том же месте, без переноса), а то Ваш сервисный центр эту информацию держит в секрете. Я должен на что-то ориентироваться. Спасибо.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Обрахунок може бути виконаний після перевірки наданої замовником інформації про нове обладнання (технічний паспорт) та відповідності наявного обладнання поточному газовому проекту.
Обрахунок може бути виконаний після перевірки наданої замовником інформації про нове обладнання (технічний паспорт) та відповідності наявного обладнання поточному газовому проекту.... Згорнути
Ольга від о/р 21252 написав 25.08.2021
Добрый день, примите заявку на проверку счётчика, Херсон, ул. Лавренева 7-а, кв. 22
Добрый день, примите заявку на проверку счётчика, Херсон, ул. Лавренева 7-а, кв. 22... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка очікуйте на дзвінок
Будь ласка очікуйте на дзвінок... Згорнути
Ірина від 224032 написав 22.08.2021
Чекаємо оператора ГРМ для повірки лічильника з 03.08.21.
Чекаємо оператора ГРМ для повірки лічильника з 03.08.21.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та/або район області
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та/або район області... Згорнути
Виктория від 214586 написав 20.08.2021
Люди стоят в очереди на улице под дождём или Алматинская солнцем. Вынуждены приходить в 5 утра и занимать очередь. Приходя в 8 утра к открытию, оказываешься 80 в списке очереди и ждёшь до вечера! Создайте электронную очередь! Чтоб сделать перерасчёт, который нужен Вам, потому что все чеки есть! Несколько дней стоишь в очереди, вместо работы и теряешь большие для людей средства
Люди стоят в очереди на улице под дождём или Алматинская солнцем. Вынуждены приходить в 5 утра и занимать очередь. Приходя в 8 утра к открытию, оказываешься 80 в списке очереди и ждёшь до вечера! Создайте электронную очередь! Чтоб сделать перерасчёт, который нужен Вам, потому что все чеки есть! Несколько дней стоишь в очереди, вместо работы и теряешь большие для людей средства... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На сьогодні черги про яку ви пишете - не існує. Крім особистого візиту кожен споживач може звернутися через особистий кабінет або написати заяву і надіслати її через укрпошту або нарочно, без утворення черг. Відповідь він отримає письмо на вказану адресу протягом 15 робочих днів. Перерахунок потрібен, у першу чергу споживачу, для коректного обліку обсягів споживання та правильних відносин з-і своїм постачальником. В разі своєчасного щомісячного надання показників лічильника, перерахунок не потрібен.
На сьогодні черги про яку ви пишете - не існує. Крім особистого візиту кожен споживач може звернутися через особистий кабінет або написати заяву і надіслати її через укрпошту або нарочно, без утворення черг. Відповідь він отримає письмо на вказану адресу протягом 15 робочих днів. Перерахунок потрібен, у першу чергу споживачу, для коректного обліку обсягів споживання та правильних відносин з-і своїм постачальником. В разі своєчасного щомісячного надання показників лічильника, перерахунок не потрібен.... Згорнути
Дмитрий від 17167 Белозерка написав 19.08.2021
Яким законодавчим актом/документом передбачено обрахування планового споживання за газ?
Яким законодавчим актом/документом передбачено обрахування планового споживання за газ?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.... Згорнути
Ольга від Херсон 73486 Антоновка вулО.Гончара (Щорса)4,л/с 231251 написав 18.08.2021
Добрый день, примите заявку на проверку счётчика, Херсон 73486 Киндийка ул О Гончара 4 (Щорса 4)тел для связи 0960172356 Ольга
Добрый день, примите заявку на проверку счётчика, Херсон 73486 Киндийка ул О Гончара 4 (Щорса 4)тел для связи 0960172356 Ольга... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка очікуйте на дзвінок
Будь ласка очікуйте на дзвінок... Згорнути
Марина від 7-12329 написав 17.08.2021
Подписав заявку присоединения, оплатив за услугу распределения газа или при наличии документально подтвержденного факта пользования газом, — в соответствие с нормами Гражданского кодекса Украины выразил своё желание принять и заключить договор.Ничего подобного,как собственник квартиры яне совершала,т.к. последний раз посещала её аж в апреле 2019 года,когда подобная услуга ещё не оказывалась.Почему без моего ведома с меня берут деньги за распределение газа (договор не заключался),а без моего присутствия прекратить т.е. обрезать и поставить заглушку-не могут?
Подписав заявку присоединения, оплатив за услугу распределения газа или при наличии документально подтвержденного факта пользования газом, — в соответствие с нормами Гражданского кодекса Украины выразил своё желание принять и заключить договор.Ничего подобного,как собственник квартиры яне совершала,т.к. последний раз посещала её аж в апреле 2019 года,когда подобная услуга ещё не оказывалась.Почему без моего ведома с меня берут деньги за распределение газа (договор не заключался),а без моего присутствия прекратить т.е. обрезать и поставить заглушку-не могут?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Договори на розподіл укладаються з 2016 року з моменту вступу у силу кодексу ГРМ. На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача (відповідно до його споживання у минулому газовому році 2019-2020 — замовлена потужність ) детально надано в його особистому кабінеті (перейти до розрахунку - знизу під таблицею) або в паперовому рахунку на розподіл. На сьогодні щомісячний платіж за розподіл не змінюється протягом 2021 року.
Договори на розподіл укладаються з 2016 року з моменту вступу у силу кодексу ГРМ. На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача (відповідно до його споживання у минулому газовому році 2019-2020 — замовлена потужність ) детально надано в його особистому кабінеті (перейти до розрахунку - знизу під таблицею) або в паперовому рахунку на розподіл. На сьогодні щомісячний платіж за розподіл не змінюється протягом 2021 року.... Згорнути
Марина від 7-12329 написав 17.08.2021
Добрый день!Как разорвать типовой договор на распределение газа в личном кабинете потребителя? Лично не могу, проживаю и являюсь гражданином другого государства.
Добрый день!Как разорвать типовой договор на распределение газа в личном кабинете потребителя? Лично не могу, проживаю и являюсь гражданином другого государства.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Розірвання договору передбачає механічне відєднання та виключення з реєстру споживачів, для цього обовязково потрібна присутність власника.
Розірвання договору передбачає механічне відєднання та виключення з реєстру споживачів, для цього обовязково потрібна присутність власника.... Згорнути