Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4945 записів
Ольга від 209527 м. Херсон написав 08.02.2021:
Добрый день. 02.02.2021 переданные показания счётчика 12036, предыдущие 11557 разница 479. По какой причины вы выставляете 649.57 м.куб? Ваш ответ: Добрий день Ольга. За вашою заявою про зупинку лічильника, з 15.12.20 розраховується споживання за середнім розразхунком. 15.12.20 была сделана заявка на проверку счетчика. Приехавшие В ТОТ ЖЕ день сотрудники херсонгаза осмотрев счетчик сказали что он полностью исправен (упала мембрана) зафиксировав ответ в журнале и сняв показания счетчика. Планавая мзамена в 2021 году. То есть нас счетчик полностью исправен. Повторяю вопрос на каком основании вы выставляете показатель 649.57 то есть по среднему если Ваши сотрудника зафиксировали работу счетчика в тот же день??????
Добрый день. 02.02.2021 переданные показания счётчика 12036, предыдущие 11557 разница 479. По какой причины вы выставляете 649.57 м.куб? Ваш ответ: Добрий день Ольга. За вашою заявою про зупинку лічильника, з 15.12.20 розраховується споживання за середнім розразхунком. 15.12.20 была сделана заявка на проверку счетчика. Приехавшие В ТОТ ЖЕ день сотрудники херсонгаза осмотрев счетчик сказали что он полностью исправен (упала мембрана) зафиксировав ответ в журнале и сняв показания счетчика. Планавая мзамена в 2021 году. То есть нас счетчик полностью исправен. Повторяю вопрос на каком основании вы выставляете показатель 649.57 то есть по среднему если Ваши сотрудника зафиксировали работу счетчика в тот же день??????
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
За вашим зверненням зроблено відповідні корегування
Дякуємо за звернення.
За вашим зверненням зроблено відповідні корегування
КЗ "Іванівський заклад повної загальної середньої та дошкільної освіти" від с.Іванівка Високопільського району написав 08.02.2021:
05 лютого 2021 року надіслали на електронну пошту secretary@gaz.kherson.ua лист про укладення договору на транспортування природного газу на 2021 рік. Чи отримали наш лист? Якщо ні, на яку адресу надіслати? Дякуємо.
05 лютого 2021 року надіслали на електронну пошту secretary@gaz.kherson.ua лист про укладення договору на транспортування природного газу на 2021 рік. Чи отримали наш лист? Якщо ні, на яку адресу надіслати? Дякуємо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день КЗ "Іванівський заклад повної загальної середньої та дошкільної освіти".
З даного приводу будь ласка зверніться за телефоном 32-76-21
Дякуємо за звернення.
З даного приводу будь ласка зверніться за телефоном 32-76-21
Татьяна від 209218 написав 08.02.2021:
Добрый день ! 27.01.21 оплатила доставку газа 86 гр.но в фамилии сделала ошибку.Лицевой счет введен правельно,пройдет ли оплата,пока висит долг.
Добрый день ! 27.01.21 оплатила доставку газа 86 гр.но в фамилии сделала ошибку.Лицевой счет введен правельно,пройдет ли оплата,пока висит долг.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Так рахунок має надійти
Дякуємо за звернення.
Так рахунок має надійти
Александр від 4629, Новая Каховка написав 08.02.2021:
Добрый день, мне необходимо пригласить контролера для снятия показаний счетчика и выписки акта. Как это сделать у вас на сайте, пришлите ссылку и инструкцию. Если стоять в очереди, там 70 человек запись идёт с 2 часов ночи, это издевательство над людьми. г. Новая Каховка
Добрый день, мне необходимо пригласить контролера для снятия показаний счетчика и выписки акта. Как это сделать у вас на сайте, пришлите ссылку и инструкцию. Если стоять в очереди, там 70 человек запись идёт с 2 часов ночи, это издевательство над людьми. г. Новая Каховка
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Контролера для м Нова Каховка можна викликати за телефоном 050 326 34 36
Дякуємо за звернення.
Контролера для м Нова Каховка можна викликати за телефоном 050 326 34 36
Ольга від 209527 м.Херсон написав 08.02.2021:
Добрый день. 02.02.2021 переданные показания счётчика 12036, предыдущие 11557 разница 479. По какой причины вы выставляете 649.57 м.куб?
Добрый день. 02.02.2021 переданные показания счётчика 12036, предыдущие 11557 разница 479. По какой причины вы выставляете 649.57 м.куб?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
За вашою заявою про зупинку лічильника, з 15.12.20 розраховується споживання за середнім розразхунком.
Дякуємо за звернення.
За вашою заявою про зупинку лічильника, з 15.12.20 розраховується споживання за середнім розразхунком.
Галина від 14294 написав 08.02.2021:
Особовий рахунок 14294 - м. Нова Каховка Особовий рахунок 700000730 - м. Таврійськ
Особовий рахунок 14294 - м. Нова Каховка Особовий рахунок 700000730 - м. Таврійськ
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Галина.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Ольга від 209527 написав 08.02.2021:
Добрый день! 02.02.2020 передала показания счётчика 12036 , предыдущие 11557 , разница 479.Почему вы выставляете 649,57м.куб?
Добрый день! 02.02.2020 передала показания счётчика 12036 , предыдущие 11557 , разница 479.Почему вы выставляете 649,57м.куб?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Геннадий від 223314 написав 08.02.2021:
Как отключить доставку газа, газом не пользуюсь. Котел опломбирован расход газа за год 0. Приходят платежки по максимальному потреблению. На сайте по поводу отсоединения молчат.
Как отключить доставку газа, газом не пользуюсь. Котел опломбирован расход газа за год 0. Приходят платежки по максимальному потреблению. На сайте по поводу отсоединения молчат.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Геннадий.
Дана процедура проводиться через замовлення послуги з Сервісному центру шляхом механічного роз'єднання в місці підключення до розподільних мереж АТ Херсонгаз з наявним розривом газопроводу. При цьому зарезервована за споживачем потужність вивільняється для газифікації інших об'єктів. Разом з цим, повідомляємо вас про те, що в разі відновлення газопостачання і при наявності резервних потужностей газорозподільних мереж, на вашу письмову заявою, послуга тарифікується як «Нове приєднання» (стандартне / нестандартне), яке щорічно затверджується по Херсонській області постановою регулятора - НКРЕКП . Для розірвання угоди на розподіл, вам необхідно звернутися до найближчої дільниці АТ Херсонгаз із відповідною заявою та документами власника особового рахунку та правом власності на помешкання.
Дякуємо за звернення.
Дана процедура проводиться через замовлення послуги з Сервісному центру шляхом механічного роз'єднання в місці підключення до розподільних мереж АТ Херсонгаз з наявним розривом газопроводу. При цьому зарезервована за споживачем потужність вивільняється для газифікації інших об'єктів. Разом з цим, повідомляємо вас про те, що в разі відновлення газопостачання і при наявності резервних потужностей газорозподільних мереж, на вашу письмову заявою, послуга тарифікується як «Нове приєднання» (стандартне / нестандартне), яке щорічно затверджується по Херсонській області постановою регулятора - НКРЕКП . Для розірвання угоди на розподіл, вам необхідно звернутися до найближчої дільниці АТ Херсонгаз із відповідною заявою та документами власника особового рахунку та правом власності на помешкання.
Сергей від 226699 написав 08.02.2021:
Добрый день. после смены поставщика газа на Нафтогаз, перестали приходить счета за газ от нафтогаза (нет счета ни за декабрь , ни за январь).Когда начал выяснять в нафтогазе, то они перенаправили к ХерсонГазу. Показания на Сайте ХерсонГаза вносил согласно срокам. В Нафтогазе сказали, что по моему EIC коду Херсон Газ не передает показания уже второй месяц. К кому обращаться и как решить проблему??? На номер горячей линии к Вам не дозвониться по номеру 31-65-55
Добрый день. после смены поставщика газа на Нафтогаз, перестали приходить счета за газ от нафтогаза (нет счета ни за декабрь , ни за январь).Когда начал выяснять в нафтогазе, то они перенаправили к ХерсонГазу. Показания на Сайте ХерсонГаза вносил согласно срокам. В Нафтогазе сказали, что по моему EIC коду Херсон Газ не передает показания уже второй месяц. К кому обращаться и как решить проблему??? На номер горячей линии к Вам не дозвониться по номеру 31-65-55
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Анастасия від 3698, Каховка написав 08.02.2021:
Добрый день, 29.01.2021 был произведен платеж "За расподил газу " на сумму 129,83 грн на третьем отделении Укрпочты, г. Каховка, на сегодня 08.02.2021 на сайте АТ "Херсонгаз" существует долг, платеж не прошел?
Добрый день, 29.01.2021 был произведен платеж "За расподил газу " на сумму 129,83 грн на третьем отделении Укрпочты, г. Каховка, на сегодня 08.02.2021 на сайте АТ "Херсонгаз" существует долг, платеж не прошел?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасия.
Оплату отримано, борг актуальний, нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць,
Дякуємо за звернення.
Оплату отримано, борг актуальний, нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць,