Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5665 записів
Владимир від 13130 херсон написав 01.04.2021
Перешёл в Нафтогаз. Должен ли я передавать данные счетчика герсонгазу если передаю в Нафтогаз..
Перешёл в Нафтогаз. Должен ли я передавать данные счетчика герсонгазу если передаю в Нафтогаз..... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (це - АТ ХЕРСОНГАЗ) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (це - АТ ХЕРСОНГАЗ) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.... Згорнути
Олег від 237573 Херсон написав 01.04.2021
Скажите пожалуйста почему я как всегда передал показания счетчикана 28.02.21 7023 Но 03.03.21 пришли сделать перепломбировку счетчика и показания на это время были 7037 и по этим показаниям пришел счет от нафтогаза, его оплатил. Пытаясь внести показания новые в личном кабинете предыдущие пишут 7023 и получается на 14 кубов больше,(счет оплачен на показания 7037) Почему Нафтогазу предыдущие пердали одни показания 7037,а обьем газа за март считают по показаниям 7023.?
Скажите пожалуйста почему я как всегда передал показания счетчикана 28.02.21 7023 Но 03.03.21 пришли сделать перепломбировку счетчика и показания на это время были 7037 и по этим показаниям пришел счет от нафтогаза, его оплатил. Пытаясь внести показания новые в личном кабинете предыдущие пишут 7023 и получается на 14 кубов больше,(счет оплачен на показания 7037) Почему Нафтогазу предыдущие пердали одни показания 7037,а обьем газа за март считают по показаниям 7023.?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На 03.03.21 контролером знято показники 7037. На сьогодні внесіть показники на 01.04.21
На 03.03.21 контролером знято показники 7037. На сьогодні внесіть показники на 01.04.21... Згорнути
Олександр від 312, м.Каховка, Херсон.обл. написав 01.04.2021
Доброго дня! 17.02.2021р. було помилково переведено кошти в розмірі 27,44 грн за розподіл газу на Херсонрегіонгаз. замість Херсонгаз. Виникла переплата на вказану суму. 11.03.2021р. проведена оплата онлайн з Приват24 за розподіл вищевказаної суми + нової за розподіл 54,81грн. але в призначенні платежу програма замість адреси вставила о/р 312(правильно) КАХОВСЬКА 11. При перевірці на сайті, кошти не надійшли!
Доброго дня! 17.02.2021р. було помилково переведено кошти в розмірі 27,44 грн за розподіл газу на Херсонрегіонгаз. замість Херсонгаз. Виникла переплата на вказану суму. 11.03.2021р. проведена оплата онлайн з Приват24 за розподіл вищевказаної суми + нової за розподіл 54,81грн. але в призначенні платежу програма замість адреси вставила о/р 312(правильно) КАХОВСЬКА 11. При перевірці на сайті, кошти не надійшли!... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку... Згорнути
Павел від 4552 г. Берислав написав 01.04.2021
16.03.2021 г. ошибочно, по старому шаблону, через Приват Банк были перечислены деньги (487грн.) за газоснабжение. 31.03.2021г. Вам был отправлен запрос от ПриватБанка о возврате средств. Прошу рассмотреть и решить этот вопрос.
16.03.2021 г. ошибочно, по старому шаблону, через Приват Банк были перечислены деньги (487грн.) за газоснабжение. 31.03.2021г. Вам был отправлен запрос от ПриватБанка о возврате средств. Прошу рассмотреть и решить этот вопрос.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Цей запит надходить до вашого колишнього постачальника, а не до АТ Херсонгаз. Нагадуємо, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування (розподіл) і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Цей запит надходить до вашого колишнього постачальника, а не до АТ Херсонгаз. Нагадуємо, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування (розподіл) і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.... Згорнути
Ирина від 227978 г. Херсон написав 31.03.2021
Здравствуйте. Во втором абзаце моего запроса я скопировала свой запрос, который делала вам 30.03.21 г., в запросе однозначно задан вопрос по поводу порядка зачисления с ошибочно указанного лицевого счёта на правильный счёт. Но в вашем ответе вы описали порядок возврата на текущий банковский счёт. Прошу вас ответить по существу заданного мной вопроса. Спасибо. При оплате за распределение газа в терминале Ощадбанка допустили ошибку в номере лицевого счёта. На запрос Ощадбанк ответил, что обращаться надо в вашу компанию. Возможно ли оплаченную сумму зачислить на мой лицевой счёт, открытый в Херсонгазе и какие документы для этого необходимы. Спасибо.
Здравствуйте. Во втором абзаце моего запроса я скопировала свой запрос, который делала вам 30.03.21 г., в запросе однозначно задан вопрос по поводу порядка зачисления с ошибочно указанного лицевого счёта на правильный счёт. Но в вашем ответе вы описали порядок возврата на текущий банковский счёт. Прошу вас ответить по существу заданного мной вопроса. Спасибо. При оплате за распределение газа в терминале Ощадбанка допустили ошибку в номере лицевого счёта. На запрос Ощадбанк ответил, что обращаться надо в вашу компанию. Возможно ли оплаченную сумму зачислить на мой лицевой счёт, открытый в Херсонгазе и какие документы для этого необходимы. Спасибо.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка більш уважніше прочитайте інструкцію - там є відповіді на всі ваші запитання
Будь ласка більш уважніше прочитайте інструкцію - там є відповіді на всі ваші запитання... Згорнути
Анастасия від 6276, Каховка написав 31.03.2021
Как долго ждать возврата денежных средств? Все документы были приняты оператором,прошло 2 месяца.
Как долго ждать возврата денежных средств? Все документы были приняты оператором,прошло 2 месяца.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Про яке поверення коштів йде мова?
Про яке поверення коштів йде мова?... Згорнути
Раїса від 2620,Нова Каховка написав 31.03.2021
Чи довго ще ви будете знущатися над пенсіонеркою, залишаючи без газу вже7 днів?????? !!!!24.03.2021була подана заявка на аварійну службу,газ опломбували на газовій плиті-24.03.2021, абонент оплатилав той же день 780,00грн за ремонт на ваш рахунок, і вже неділю ніхто не приходить , не ремонтує,не звазаючи на особисте віддідування служби у Новій Каховці та постійне нагадування про аварію на телефон.Чи довго ще ви будете знущатися над пенсіонеркою, залишаючи без газу вже7 днів??????
Чи довго ще ви будете знущатися над пенсіонеркою, залишаючи без газу вже7 днів?????? !!!!24.03.2021була подана заявка на аварійну службу,газ опломбували на газовій плиті-24.03.2021, абонент оплатилав той же день 780,00грн за ремонт на ваш рахунок, і вже неділю ніхто не приходить , не ремонтує,не звазаючи на особисте віддідування служби у Новій Каховці та постійне нагадування про аварію на телефон.Чи довго ще ви будете знущатися над пенсіонеркою, залишаючи без газу вже7 днів??????... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваші кошти надійшли 29.03.21, роботи згідно договору проводяться з моменту отримання оплати на рахунок виконавця, а не з момента сплати замовника. Сьогодні 01.04.21 до вас прийде майстер для ремонту газової плити
Ваші кошти надійшли 29.03.21, роботи згідно договору проводяться з моменту отримання оплати на рахунок виконавця, а не з момента сплати замовника. Сьогодні 01.04.21 до вас прийде майстер для ремонту газової плити... Згорнути
Сергій від 209395 / Херсон написав 30.03.2021
Одна з моїх квитанцій не була врахована (через те, що не вказав особовий рахуно при оплаті). Тож 27 січня 2021 р. написав заяву від Гуран С.В. і того ж дня подав її чи то в 6 чи то в 7 вікно на Поповича,3. Додав копії необхідних документів, в тому числі і копію неврахованої квитанції на суму 395 грн за транспортування газу. Заяву приняли та сказали почекати місяць. Пройшло 2 місяці однак кошти до сих пір так і не надійшли на особовий рахунок. Що робити?
Одна з моїх квитанцій не була врахована (через те, що не вказав особовий рахуно при оплаті). Тож 27 січня 2021 р. написав заяву від Гуран С.В. і того ж дня подав її чи то в 6 чи то в 7 вікно на Поповича,3. Додав копії необхідних документів, в тому числі і копію неврахованої квитанції на суму 395 грн за транспортування газу. Заяву приняли та сказали почекати місяць. Пройшло 2 місяці однак кошти до сих пір так і не надійшли на особовий рахунок. Що робити?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
За вашим зверненням, сума повернута до банківської установи 17.02.21
За вашим зверненням, сума повернута до банківської установи 17.02.21... Згорнути
Ірина від 350258766 написав 30.03.2021
Вітаю! Скажіть, будь ласка, чи можна встановити безкоштовно лічильник газу в квартиру? Куди потрібно звернутися? Які документи необхідні?
Вітаю! Скажіть, будь ласка, чи можна встановити безкоштовно лічильник газу в квартиру? Куди потрібно звернутися? Які документи необхідні?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо у вашому помешканні раніше не було встановлено лічильник, зверніться із письмовою заявою на Поповича3 каб 11
Якщо у вашому помешканні раніше не було встановлено лічильник, зверніться із письмовою заявою на Поповича3 каб 11... Згорнути
Ирина від 227978 г. Херсон написав 30.03.2021
Здравствуйте. При оплате за распределение газа в терминале Ощадбанка допустили ошибку в номере лицевого счёта. На запрос Ощадбанк ответил, что обращаться надо в вашу компанию. Возможно ли оплаченную сумму зачислить на мой лицевой счёт, открытый в Херсонгазе и какие документы для этого необходимы. Спасибо.
Здравствуйте. При оплате за распределение газа в терминале Ощадбанка допустили ошибку в номере лицевого счёта. На запрос Ощадбанк ответил, что обращаться надо в вашу компанию. Возможно ли оплаченную сумму зачислить на мой лицевой счёт, открытый в Херсонгазе и какие документы для этого необходимы. Спасибо.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.... Згорнути