Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5638 записів
Светлана від 56116 Херсон написав 28.03.2021:
Здравствуйте. Подскажите можно ли изменить логин и пароль в личном кабинете? Если можно то как?
Здравствуйте. Подскажите можно ли изменить логин и пароль в личном кабинете? Если можно то как?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Для цього необхідно здійснити нову реєстрацію.
Дякуємо за звернення.
Для цього необхідно здійснити нову реєстрацію.
Лариса від 8717 Херсон написав 28.03.2021:
Почему перестали приходить начисления ДЕТИ ВОЙНЫ согласно Пільге Мінсоцполітики Постанова 848 (последнее было в ноябре)? По воде и электричеству эти начисления приходят ежемесячно без перерывов
Почему перестали приходить начисления ДЕТИ ВОЙНЫ согласно Пільге Мінсоцполітики Постанова 848 (последнее было в ноябре)? По воде и электричеству эти начисления приходят ежемесячно без перерывов
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
З усіх питань пільг/субсидій будь ласка звертайтеся до органів упсзн за місцем проживання
Дякуємо за звернення.
З усіх питань пільг/субсидій будь ласка звертайтеся до органів упсзн за місцем проживання
Наталя від 207567 Пгт Камышаны написав 26.03.2021:
Добрый день подскажите сайт не работает? почему не меняются числа за транспортировку оплачиваю а на счету задолженость?? и звонят работники !!!!! по лицевому 207567 Бондарь НВ
Добрый день подскажите сайт не работает? почему не меняются числа за транспортировку оплачиваю а на счету задолженость?? и звонят работники !!!!! по лицевому 207567 Бондарь НВ
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Особистий кабінет працює, якщо ви не можете зайти просто спробуйте увійти трохи пізніше. За лютий та березень оплат не надходило.
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює, якщо ви не можете зайти просто спробуйте увійти трохи пізніше. За лютий та березень оплат не надходило.
Кристина від 14963 написав 26.03.2021:
Не верно передали показания счётчика и начали насчитывать по 110 кубов газа. В квартире только газовая плита и всё. Поехала на Поповича и мне сказали вызвать контролёра. Прошло 2-а месяца и, аллилуйя, этот день настал когда придет контролёр и это дата сегодня, но его нет. Контролёр не пришел. Куда дальше обращаться? Пока ждала контролёра мне уже насчитали 3и месяца по 110 кубов, а это 2400 грн. Фактически я использую 5-6 кубов, а не 110 кубов.
Не верно передали показания счётчика и начали насчитывать по 110 кубов газа. В квартире только газовая плита и всё. Поехала на Поповича и мне сказали вызвать контролёра. Прошло 2-а месяца и, аллилуйя, этот день настал когда придет контролёр и это дата сегодня, но его нет. Контролёр не пришел. Куда дальше обращаться? Пока ждала контролёра мне уже насчитали 3и месяца по 110 кубов, а это 2400 грн. Фактически я использую 5-6 кубов, а не 110 кубов.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Кристина.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Олена від 211867 м.Херсон написав 26.03.2021:
Нужно ли перезаключать договор "на розподіл" с АТ "Херсонгаз" если был раньше договор на "надання послуг" с ВАТ"ХЕРСОНГАЗ"? Если да, то возможно ли это сделать онлайн(какие и куда необходимо отправить документы)?
Нужно ли перезаключать договор "на розподіл" с АТ "Херсонгаз" если был раньше договор на "надання послуг" с ВАТ"ХЕРСОНГАЗ"? Если да, то возможно ли это сделать онлайн(какие и куда необходимо отправить документы)?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
З АТ Херсонгаз у вас обовязково має бути угода на розподіл. Без угоди надання послуг з розподліу газу, розподіл газу до вашого помешкання неможливе.
Дякуємо за звернення.
З АТ Херсонгаз у вас обовязково має бути угода на розподіл. Без угоди надання послуг з розподліу газу, розподіл газу до вашого помешкання неможливе.
Павло від 203312 м. Херсон написав 26.03.2021:
Доброго дня. 19.03.2021 у сервісному центрі (Поповича, 3) я робив заявку на виконання робіт з газопостачання, а саме опломбування газової труби у звязку з проведенням ремонтних робіт (спочатку я зробив заявку онлайн - мені зателефонували і сказали підійти в сервісний центр з документами). Але досі дзвінка чи повідомлення не було. Підкажіть, де (як) я можу дізнатись на якому етапі розгляду моя заявка?
Доброго дня. 19.03.2021 у сервісному центрі (Поповича, 3) я робив заявку на виконання робіт з газопостачання, а саме опломбування газової труби у звязку з проведенням ремонтних робіт (спочатку я зробив заявку онлайн - мені зателефонували і сказали підійти в сервісний центр з документами). Але досі дзвінка чи повідомлення не було. Підкажіть, де (як) я можу дізнатись на якому етапі розгляду моя заявка?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павло.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора сервісного центру для уточнення інформації.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора сервісного центру для уточнення інформації.
Ірина від 38032, Херсон написав 26.03.2021:
Добрий день! Чому мені не встановлений газовий лічильник, як усім безкоштовно, та що треба для встановлення такого лічильника? Дякую!
Добрий день! Чому мені не встановлений газовий лічильник, як усім безкоштовно, та що треба для встановлення такого лічильника? Дякую!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Якщо раніше у вас не було встановлено лічильник, письмово зверніться до АТ Херсонгаз (вул. Поповича 3, каб 11)
Дякуємо за звернення.
Якщо раніше у вас не було встановлено лічильник, письмово зверніться до АТ Херсонгаз (вул. Поповича 3, каб 11)
Владимир від 216551 написав 25.03.2021:
Здравствуйте. приходил контролер для снятия показаний счетчика. сказал что надо заменить счетчик на электронный. На каком основании? Якобы проверку моей модели счетчика уже не делают.
Здравствуйте. приходил контролер для снятия показаний счетчика. сказал что надо заменить счетчик на электронный. На каком основании? Якобы проверку моей модели счетчика уже не делают.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Ольга від 7556 Херсон написав 25.03.2021:
За январь нафтогаз выставляет долг. По факту использовано 4 куба вы передали 16. Когда будет исправлена ситуация с вашей стороны? Все показания счетчика переданы!
За январь нафтогаз выставляет долг. По факту использовано 4 куба вы передали 16. Когда будет исправлена ситуация с вашей стороны? Все показания счетчика переданы!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Осільки з 01.09.20 по по 01.12.20 ви не надавали показники лічильника вам обраховувався плановий обсяг споживання за кодексом ГРМ. рекомендуємо провести звірку.
Дякуємо за звернення.
Осільки з 01.09.20 по по 01.12.20 ви не надавали показники лічильника вам обраховувався плановий обсяг споживання за кодексом ГРМ. рекомендуємо провести звірку.
Наталья від 6076878 написав 25.03.2021:
Можно ли переслать документы на возврат ожибочно отправленных вам денег а не ходить к вам если да то куда
Можно ли переслать документы на возврат ожибочно отправленных вам денег а не ходить к вам если да то куда
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.