Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5062 записи
Галина від 6077729, Херсон написав 12.12.2019:
Вход в личный кабинет недоступен. Когда откроете? Актуальной информации о банковских реквизитах, куда население должно оплачивать за потребленный газ, не нашла. На мой взгляд, такая информация должна быть представлена на главной странице или в контактах.
Вход в личный кабинет недоступен. Когда откроете? Актуальной информации о банковских реквизитах, куда население должно оплачивать за потребленный газ, не нашла. На мой взгляд, такая информация должна быть представлена на главной странице или в контактах.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Галина.
Особистий кабінет працює. Також інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг.
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює. Також інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг.
Григорий від 3214 Скадовск написав 11.12.2019:
Я подавал показания счетчика 3.12.2019г через интернет но без регистрации, тогда что то было не понятное с сервером, но до сих пор нет начисления на мой счет.
Я подавал показания счетчика 3.12.2019г через интернет но без регистрации, тогда что то было не понятное с сервером, но до сих пор нет начисления на мой счет.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Григорий.
03.12 через сайт ви надали показники 27616. На них оновлено дані в особистому кабінеті - 10.12.19
Дякуємо за звернення.
03.12 через сайт ви надали показники 27616. На них оновлено дані в особистому кабінеті - 10.12.19
Лариса від 18719 смт.Любимовка Каховского написав 11.12.2019:
на каком основании не выставлены льготы на ощадбанк за октябрь 2019?деньги на оплату лежат на счету ,все предприятия сняли свои суммы ,а вы ставите их в задолженность !за ноябрь что будет ? уже два месяца задолженость !
на каком основании не выставлены льготы на ощадбанк за октябрь 2019?деньги на оплату лежат на счету ,все предприятия сняли свои суммы ,а вы ставите их в задолженность !за ноябрь что будет ? уже два месяца задолженость !
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/index/0-24. Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199: 8080/кабінет/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/index/0-24. Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199: 8080/кабінет/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/
Галина від 11379 Білозерка написав 10.12.2019:
Чому знову, тепер вже 9, 10 грудня, не можливо зайти в особистий кабінет?
Чому знову, тепер вже 9, 10 грудня, не можливо зайти в особистий кабінет?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Галина.
База оновилася 10.12.19 о 18.00, сайт працює
Дякуємо за звернення.
База оновилася 10.12.19 о 18.00, сайт працює
Николай від 38455 Херсон написав 08.12.2019:
7.12.19. по ул. Театральная 1(Горького1) обрезали газовую трубу кв 18 не думая ,что пенсионеры кв19 тоже пострадают и останутся без газа. Долгов по оплате нет. Документы в порядке . Кто и когда восстановит подключение
7.12.19. по ул. Театральная 1(Горького1) обрезали газовую трубу кв 18 не думая ,что пенсионеры кв19 тоже пострадают и останутся без газа. Долгов по оплате нет. Документы в порядке . Кто и когда восстановит подключение
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Николай.
За адресою Театральна 1 на вмурованому газопроводі 06.12.19 стався виток газу. Для відновлення газопостачання Вам необхідно звернутися до сервісного центру.
Дякуємо за звернення.
За адресою Театральна 1 на вмурованому газопроводі 06.12.19 стався виток газу. Для відновлення газопостачання Вам необхідно звернутися до сервісного центру.
Виктор від 5568 Чаплинка написав 06.12.2019:
Кто сейчас отвечает за плановую поверку счётчиков учёта газа физичиских лиц? Раньше работники газового хозяйства приходили, снимали счётчики и отправляли на поверку.А как сейчас?
Кто сейчас отвечает за плановую поверку счётчиков учёта газа физичиских лиц? Раньше работники газового хозяйства приходили, снимали счётчики и отправляли на поверку.А как сейчас?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктор.
Якщо ваш лічильник потребує планової повірки, вам зателефонують за кілька днів до його зняття
Дякуємо за звернення.
Якщо ваш лічильник потребує планової повірки, вам зателефонують за кілька днів до його зняття
Лидия від 219924,Чернобаевка написав 06.12.2019:
При регистрации в личном кабинете,пишет успешно,но письмо с подтверждением на почту не приходит.Что нужно сделать? Спасибо
При регистрации в личном кабинете,пишет успешно,но письмо с подтверждением на почту не приходит.Что нужно сделать? Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лидия.
Ваша реєстрація підтверджена
Дякуємо за звернення.
Ваша реєстрація підтверджена
Ірина від 51422 Херсон написав 06.12.2019:
Здравствуйте по вызову (так как были неверные показания счётчика 1389)26.11.2019 приходил контролёр,зафиксировал показания счётчика 1374.На следующий день в Особыстом кабинете исправили на правильные показания,(т.к было 1389),но в графе поточні показники откудато взялися 1379????Физически невозможно за один день намотать,и Показания я эти не вносила.Внесла 4.12.2019 -1375,но их конечно опять никто не принимает???исправьте пожалуста
Здравствуйте по вызову (так как были неверные показания счётчика 1389)26.11.2019 приходил контролёр,зафиксировал показания счётчика 1374.На следующий день в Особыстом кабинете исправили на правильные показания,(т.к было 1389),но в графе поточні показники откудато взялися 1379????Физически невозможно за один день намотать,и Показания я эти не вносила.Внесла 4.12.2019 -1375,но их конечно опять никто не принимает???исправьте пожалуста
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Ваші показники отримані через систему вайбер 04.12.19 та сайт 03.12.19 прийняті. Будь ласка зверніть також увагу на текст в особистому кабінеті у назві рахунку - Розрахунок та друк рахунку за Листопад 2019 р. з 10.12.2019
Дякуємо за звернення.
Ваші показники отримані через систему вайбер 04.12.19 та сайт 03.12.19 прийняті. Будь ласка зверніть також увагу на текст в особистому кабінеті у назві рахунку - Розрахунок та друк рахунку за Листопад 2019 р. з 10.12.2019
Роман від 206828 написав 05.12.2019:
не могу зайти в личный кабинет. зачем он нужен не понимаю
не могу зайти в личный кабинет. зачем он нужен не понимаю
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Роман.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Юрий від 208581 написав 04.12.2019:
Почему нет ответа на обращение через сайт? Прошло 30 дней. Нарушаете Закон Украины "Про звернення громадян...."
Почему нет ответа на обращение через сайт? Прошло 30 дней. Нарушаете Закон Украины "Про звернення громадян...."
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрий.
Пожалуйста уточните свой вопрос
Дякуємо за звернення.
Пожалуйста уточните свой вопрос