Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4883 записи
Врина від 40480 написав 13.01.2023:
Добрий день, скажіть чому ми повині платити за розподіл газу, якщо у нас вже 3 місяці нема газу, бо нема матеріалу зробити його, і я не розумію яку ми повині суму заплатити? Дякую за відповідь
Добрий день, скажіть чому ми повині платити за розподіл газу, якщо у нас вже 3 місяці нема газу, бо нема матеріалу зробити його, і я не розумію яку ми повині суму заплатити? Дякую за відповідь
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Врина.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Анна Ковтун від 350137690, Херсон написав 13.01.2023:
Добрый день, меня зовут Анна. По адресу с указанным рс 350137690 никто не проживает уже 6 месяцев. Последняя оплата была в июле по среднему, а последние данные были внесены в мае «911». После этого, к сожалению, у меня не было возможности сфотографировать счетчики и внести. Я оплачиваю все это время только за распределение газа. Долг начал появляться за потребление, хотя до 5.01 я внесла показания 826. Помогите, пожалуйста, остановить нарастание долга, поскольку меня физически нет в этой квартире уже 6 месяцев!
Добрый день, меня зовут Анна. По адресу с указанным рс 350137690 никто не проживает уже 6 месяцев. Последняя оплата была в июле по среднему, а последние данные были внесены в мае «911». После этого, к сожалению, у меня не было возможности сфотографировать счетчики и внести. Я оплачиваю все это время только за распределение газа. Долг начал появляться за потребление, хотя до 5.01 я внесла показания 826. Помогите, пожалуйста, остановить нарастание долга, поскольку меня физически нет в этой квартире уже 6 месяцев!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна Ковтун.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Лілія від 37533, м. Херсон написав 13.01.2023:
Доброго дня. Мною в особистому кабінеті Херсонгаза своєчасно 01.01.2023 року було передано показник газу 6061 - це показник газу на 31.12.2022р. Цей показник був зафіксований в особистому кабінеті. Але Херсонгаз для розрахунку використання газу за грудень 2022 р. узяв показник газу, що і в листопаді 2022 р. 5918 - це відображено в особистому кабінеті в розділі "Використання газу", тому об'єм спожитого газу за грудень 2022 р. склав 0 куб.м., який є помилковим. Цей помилковий об'єм спожитого газу Херсонгаз передав НАК Нафтогаз України, клієнтом якого я є. В результаті НАК Нафтогаз України склав помилковий рахунок за постачання газу за грудень 2022 р., який я повинна оплатити. Зробіть перерахунок об'єму спожитого газу за грудень 2022 р., враховуючи переданий 01.01.2023 р. в особистому кабінеті показник - а саме 6061, і передайте перерахований об'єм спожитого газу за грудень 2022 р. до НАК Нафтогаз України. Я повинна правильно розраховуватись з постачальником газу. Маю надію на взаємне розуміння.
Доброго дня. Мною в особистому кабінеті Херсонгаза своєчасно 01.01.2023 року було передано показник газу 6061 - це показник газу на 31.12.2022р. Цей показник був зафіксований в особистому кабінеті. Але Херсонгаз для розрахунку використання газу за грудень 2022 р. узяв показник газу, що і в листопаді 2022 р. 5918 - це відображено в особистому кабінеті в розділі "Використання газу", тому об'єм спожитого газу за грудень 2022 р. склав 0 куб.м., який є помилковим. Цей помилковий об'єм спожитого газу Херсонгаз передав НАК Нафтогаз України, клієнтом якого я є. В результаті НАК Нафтогаз України склав помилковий рахунок за постачання газу за грудень 2022 р., який я повинна оплатити. Зробіть перерахунок об'єму спожитого газу за грудень 2022 р., враховуючи переданий 01.01.2023 р. в особистому кабінеті показник - а саме 6061, і передайте перерахований об'єм спожитого газу за грудень 2022 р. до НАК Нафтогаз України. Я повинна правильно розраховуватись з постачальником газу. Маю надію на взаємне розуміння.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лілія.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Микола від 235922 написав 13.01.2023:
В листопаді вся сім'я виїхала з будинку, газом не користувалисясмт.Антонівка.Зараз прийшов рахунок на нібито спожиті за грудень 263 м3 газу. Як виправити ситуацію?цей газ і показники неправдиві.
В листопаді вся сім'я виїхала з будинку, газом не користувалисясмт.Антонівка.Зараз прийшов рахунок на нібито спожиті за грудень 263 м3 газу. Як виправити ситуацію?цей газ і показники неправдиві.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Микола.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Natalia від 350193318 написав 13.01.2023:
Доброго дня! Прошу перевірити розрахунки по Токіой Наталя Юріївна, на даний час нараховано борг 1203 грн, який я вважаю некоректним Повна адреса Херсонська область, м о.р. № 350193318, мною було подано останні показники споживання по газу 15439 (на 1 січня 2023). Від останнього звіряння на показники 15418 (1 липня 2022) мы спожили різниця 21 куб, а ваш розрахунок дає 146 куб тільки за листопад -грудень 2022. У квартирі мы не проживали та газ не споживали. Тому вважаю показники помилковими та прошу надати коректний обсяг споживання
Доброго дня! Прошу перевірити розрахунки по Токіой Наталя Юріївна, на даний час нараховано борг 1203 грн, який я вважаю некоректним Повна адреса Херсонська область, м о.р. № 350193318, мною було подано останні показники споживання по газу 15439 (на 1 січня 2023). Від останнього звіряння на показники 15418 (1 липня 2022) мы спожили різниця 21 куб, а ваш розрахунок дає 146 куб тільки за листопад -грудень 2022. У квартирі мы не проживали та газ не споживали. Тому вважаю показники помилковими та прошу надати коректний обсяг споживання
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Natalia.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Ірина від 7080529, Херсон написав 13.01.2023:
Доброго дня! Хочу з'ясувати, що за сума мені виставлена за розподіл газу Починаючи з липня, мені було нараховано 337,09 за розподіл газу (липень, серпень, вересень). Чому у вересні нараховували 93,47, а не 121,84 не знаю. Чому у жовтні по нулях також не знаю. 02.11 я внесла оплату через Приватбанк заа Ваші послуги 337,09 (а у Вас це не відбилося у рахунках) Дата валютування 03.11 код квитанції 9286-2770-8626-9559 квитанція до платіжної інструкції 0.0.2728768157.1 Хочу погасити заборгованість. Але не розумію, чому повинна платити таку велику суму. До того ж Ви зі стелі взяли й передали показники лічильника НАФТОГАЗУ. Це за часів війни просто неповага до споживачів. Весь цей час я у Херсоні. У квартирі газ не використовувався (довелося переїхати до брата-інваліда, щоб дбати про нього). З нетерпінням чекаю відповіді.
Доброго дня! Хочу з'ясувати, що за сума мені виставлена за розподіл газу Починаючи з липня, мені було нараховано 337,09 за розподіл газу (липень, серпень, вересень). Чому у вересні нараховували 93,47, а не 121,84 не знаю. Чому у жовтні по нулях також не знаю. 02.11 я внесла оплату через Приватбанк заа Ваші послуги 337,09 (а у Вас це не відбилося у рахунках) Дата валютування 03.11 код квитанції 9286-2770-8626-9559 квитанція до платіжної інструкції 0.0.2728768157.1 Хочу погасити заборгованість. Але не розумію, чому повинна платити таку велику суму. До того ж Ви зі стелі взяли й передали показники лічильника НАФТОГАЗУ. Це за часів війни просто неповага до споживачів. Весь цей час я у Херсоні. У квартирі газ не використовувався (довелося переїхати до брата-інваліда, щоб дбати про нього). З нетерпінням чекаю відповіді.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
За період відсутності послуги нарахування не проводилися. На сьогодні стан вашого рахунку в особистому кабінетіс - вірний. Усі оплати згодом будуть оброблені, будь ласка не хвилюйтеся, на сьогодні це тривалий технічний процес. Дякуємо за оплату.
Дякуємо за звернення.
За період відсутності послуги нарахування не проводилися. На сьогодні стан вашого рахунку в особистому кабінетіс - вірний. Усі оплати згодом будуть оброблені, будь ласка не хвилюйтеся, на сьогодні це тривалий технічний процес. Дякуємо за оплату.
Ірина від 7080529, Херсон написав 13.01.2023:
Доброго дня! Я в Херсоні (з 24.02.2022). Ваш контактний телефон не обслуговується. Із серпня місяця не мала можливості потрапити на Ваші сайти (саме числа з 30 майже на початок місяця ми не мали такої можливості - то інтернет відключать, то на Ваш сайт потрапити не можу...) Все розумію, але вже на початку січня передала всі показники правильно. А Ви нічого не виправили У мене не працює котел опалювальний (вийшов з ладу), у квартирі знаходжусь час від часу, бо проживаю в будинку сина, там безпечніше. і. Але знову 12.01 там цей борг виставлений мені: на лічильнику 15335, а Ви мені пишете 15422. У будинку майже ніхто зараз не проживає. Ми поруч з ДСНС. Коли Вам треба переконатися в правильності показників, надішліть свого працівника. Але припинить це. Бо не дай Боже щось трапиься з будинком, кому я буду демонструвати фото ліічильника. Там не зазначено дату. Але у разі нереагування мені доведеться про це повідомити голові ОВА. Я розумію, що Ви героїчно боретеся за життєдіяльність газопроводів, але чому ігноруєте надані Вам показники
Доброго дня! Я в Херсоні (з 24.02.2022). Ваш контактний телефон не обслуговується. Із серпня місяця не мала можливості потрапити на Ваші сайти (саме числа з 30 майже на початок місяця ми не мали такої можливості - то інтернет відключать, то на Ваш сайт потрапити не можу...) Все розумію, але вже на початку січня передала всі показники правильно. А Ви нічого не виправили У мене не працює котел опалювальний (вийшов з ладу), у квартирі знаходжусь час від часу, бо проживаю в будинку сина, там безпечніше. і. Але знову 12.01 там цей борг виставлений мені: на лічильнику 15335, а Ви мені пишете 15422. У будинку майже ніхто зараз не проживає. Ми поруч з ДСНС. Коли Вам треба переконатися в правильності показників, надішліть свого працівника. Але припинить це. Бо не дай Боже щось трапиься з будинком, кому я буду демонструвати фото ліічильника. Там не зазначено дату. Але у разі нереагування мені доведеться про це повідомити голові ОВА. Я розумію, що Ви героїчно боретеся за життєдіяльність газопроводів, але чому ігноруєте надані Вам показники
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
В разі відсутності показників, обраховується планове споживання, як і було до цього (нічого не змінилося). Поступово Херсонгаз відновлює роботу та надання усіх послуг. Якщо ви надали показники через особистий кабінет на 01.01.23 вони обрахуються і перерахунок буде зроблено і направлено до вашого постачальника наступного місяця. Будь ласка не хвилюйтея, та надавайте показники вже на 01.02.23
Дякуємо за звернення.
В разі відсутності показників, обраховується планове споживання, як і було до цього (нічого не змінилося). Поступово Херсонгаз відновлює роботу та надання усіх послуг. Якщо ви надали показники через особистий кабінет на 01.01.23 вони обрахуються і перерахунок буде зроблено і направлено до вашого постачальника наступного місяця. Будь ласка не хвилюйтея, та надавайте показники вже на 01.02.23
Александр від 207220 Херсон написав 13.01.2023:
Показники за листопад 2022, грудень 2022 були передані по Viber на сайт АТ Херсонгаз за їхнім посиланням на сайті АТ Херсонгаз.
Показники за листопад 2022, грудень 2022 були передані по Viber на сайт АТ Херсонгаз за їхнім посиланням на сайті АТ Херсонгаз.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Олександр від 350172357 написав 13.01.2023:
Добрий день. Турбує Попов О.Л ао.рах.350172357 Питання: З Нафтогаз розрахувались включно по червень( останній платіж був за травень у червні 230,84)) У червні ми мешкали до 25 червня і виїхали у зв'язку з окупацією міста( тобто заборгували тільки за червень))) Чому нам кожен місяць після 06.2022 виставляють рахунки якщо там нікого не мешкає ? Дані вам не передаемо( немає доступу до лічильника бо виїхали. Звідкіля беруться ці цифри? Згодні оплатити за червень
Добрий день. Турбує Попов О.Л ао.рах.350172357 Питання: З Нафтогаз розрахувались включно по червень( останній платіж був за травень у червні 230,84)) У червні ми мешкали до 25 червня і виїхали у зв'язку з окупацією міста( тобто заборгували тільки за червень))) Чому нам кожен місяць після 06.2022 виставляють рахунки якщо там нікого не мешкає ? Дані вам не передаемо( немає доступу до лічильника бо виїхали. Звідкіля беруться ці цифри? Згодні оплатити за червень
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Людмила від 234322 написав 13.01.2023:
Передавала показники газового лічильника через кабінет Херсонгаз: за вересень 14208, за жовтень 14210, за листопад 14254. З 1 по 5 грудня 2022р. кабінет Херсонгаз не відкривався. З 1 по 5 грудня 2022р.у вайбері GASUA показники лічильника не приймались і з’явилось повідомлення з текстом у Вайбері: « На жаль, для клієнтів тимчасово окупованої частини Херсонської області функція передачі показань лічильника наразі недоступна. Заборгованість за споживання газу також не нараховується.” Відкрився мій кабінет Херсонгаз і що я бачу: за листопад спожито 98,83 м кубічних, а за грудень спожито 219 метрів кубічних. Херсон газ, будь ласка роз’ясніть де ви взяли ці показники ? На яку адресу мені писати заяву щоб зробили корегування показників? Нафтогаз вимагає щоб я вирішувала питання з вами, а яким способом? Куди до вас звертатись?
Передавала показники газового лічильника через кабінет Херсонгаз: за вересень 14208, за жовтень 14210, за листопад 14254. З 1 по 5 грудня 2022р. кабінет Херсонгаз не відкривався. З 1 по 5 грудня 2022р.у вайбері GASUA показники лічильника не приймались і з’явилось повідомлення з текстом у Вайбері: « На жаль, для клієнтів тимчасово окупованої частини Херсонської області функція передачі показань лічильника наразі недоступна. Заборгованість за споживання газу також не нараховується.” Відкрився мій кабінет Херсонгаз і що я бачу: за листопад спожито 98,83 м кубічних, а за грудень спожито 219 метрів кубічних. Херсон газ, будь ласка роз’ясніть де ви взяли ці показники ? На яку адресу мені писати заяву щоб зробили корегування показників? Нафтогаз вимагає щоб я вирішувала питання з вами, а яким способом? Куди до вас звертатись?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності