Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4868 записів
Жанна Шаталова від 205792, м.Херсон написав 11.01.2023:
Доброго дня! Допоможіть вирішити питання, так як неможливо додзвонитися по телефону до кол-центру. З жовтня місяця у мене неправильно вказано об'єми сожитого газу, тому нарахування оплати за спожитий газ завищено. Показники лічильника наступні: за вересень - 41798 за жовтень - 41825 за листопад - 41851 за грудень - 42012. Чому я повинна платити за зайві 68 куб.м, які мені приписали? На початку січня показники було передано.
Доброго дня! Допоможіть вирішити питання, так як неможливо додзвонитися по телефону до кол-центру. З жовтня місяця у мене неправильно вказано об'єми сожитого газу, тому нарахування оплати за спожитий газ завищено. Показники лічильника наступні: за вересень - 41798 за жовтень - 41825 за листопад - 41851 за грудень - 42012. Чому я повинна платити за зайві 68 куб.м, які мені приписали? На початку січня показники було передано.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Жанна Шаталова.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Сергій Осипенко від 350189734, Херсон написав 11.01.2023:
Вітаю. Коли запрацює кабінет для населення?
Вітаю. Коли запрацює кабінет для населення?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій Осипенко.
Роботу особистого кабінету частково відновлено
Дякуємо за звернення.
Роботу особистого кабінету частково відновлено
Юрій від 350259112 написав 11.01.2023:
Прийшов рахунок на оплату 74м.куб. Повідомляю,що з лютого 2022 року. Споживання газу за вищевказаним рахунком припинено. Показники 5818 м. Куб.останній. прошу відрегувати рахунок.
Прийшов рахунок на оплату 74м.куб. Повідомляю,що з лютого 2022 року. Споживання газу за вищевказаним рахунком припинено. Показники 5818 м. Куб.останній. прошу відрегувати рахунок.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрій.
Будь ласка зазначте населений пункт та особовий рахунок, присвоєний в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте населений пункт та особовий рахунок, присвоєний в АТ Херсонгаз
Михайло Власович Дикун від 56386, м.Херсон написав 11.01.2023:
В особистому кабінеті за січень по моєму рахунку вказані показники 4752, але останні показники подані мною за листопад 2022 буди 4728. Газ вимкнено з 23.11.2022 і посьогодні. Прошу перевірити та внести вірні показники - 4728. Дякую.
В особистому кабінеті за січень по моєму рахунку вказані показники 4752, але останні показники подані мною за листопад 2022 буди 4728. Газ вимкнено з 23.11.2022 і посьогодні. Прошу перевірити та внести вірні показники - 4728. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Михайло Власович Дикун.
Ви надали показники на 01.10- 4697 та на 01.01.23 - 4728, які показники були на 01.11 та 01.12
Дякуємо за звернення.
Ви надали показники на 01.10- 4697 та на 01.01.23 - 4728, які показники були на 01.11 та 01.12
Ярослава Євченко від 35011103 м.Херсон написав 10.01.2023:
Доброго дня. Де я можу звірити свій особовий рахунок. та як до Вас подзвонити? Чи змінювались реквізити для сплати споживання газу та транспртування?
Доброго дня. Де я можу звірити свій особовий рахунок. та як до Вас подзвонити? Чи змінювались реквізити для сплати споживання газу та транспртування?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ярослава Євченко.
Реквізити не змінювалися, протягом 2022 року ваш щомісячний платіж не змінився. Розрахунки на 2023 рік протягом січня будуть доступні для перегляду в особистому кабінеті. особистий кабінет працює стабільно, окрім ситуацій із аварійним відключенням світла у місті.
Дякуємо за звернення.
Реквізити не змінювалися, протягом 2022 року ваш щомісячний платіж не змінився. Розрахунки на 2023 рік протягом січня будуть доступні для перегляду в особистому кабінеті. особистий кабінет працює стабільно, окрім ситуацій із аварійним відключенням світла у місті.
Ярослава Євченко від 35011103 м.Херсон написав 10.01.2023:
Доброго дня. Не можу знайти в особ.кабінеті, де внести показання лічильника, та подивитися свій борг по оплаті. Буду вдячна за допомогу.
Доброго дня. Не можу знайти в особ.кабінеті, де внести показання лічильника, та подивитися свій борг по оплаті. Буду вдячна за допомогу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ярослава Євченко.
Будь ласка зазначте вірний особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте вірний особовий рахунок
Бездольный Максим від 207767 написав 10.01.2023:
Доброго дня! 06.12.2022 було проведено сплату через "Ощадбанк" на рахунок "Херсонгаз" щодо розподілу газу. До теперішнього часу в мойому особистому кабінеті немає відомостей про зарахування грошей. Чому? Всі банковські квітанції в наявності і можуть бути надані в будь який час. Дякую
Доброго дня! 06.12.2022 було проведено сплату через "Ощадбанк" на рахунок "Херсонгаз" щодо розподілу газу. До теперішнього часу в мойому особистому кабінеті немає відомостей про зарахування грошей. Чому? Всі банковські квітанції в наявності і можуть бути надані в будь який час. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Бездольный Максим.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка не хвилюйтеся, якщо ви вірно вказали особовий рахунок та населений пункт,кошти неодмінно потраплят на ваш осообовий рахунок.
Дякуємо за звернення.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка не хвилюйтеся, якщо ви вірно вказали особовий рахунок та населений пункт,кошти неодмінно потраплят на ваш осообовий рахунок.
Тетяна від 52076691 написав 09.01.2023:
Доброго дня! Поясніть, будь ласка, чому не змінилася сума за транспортування газу, якщо об'єм використання менший за 2022 газовий рік і складає 876 куб.м., про що є запис в особистому кабінеті. Дякую
Доброго дня! Поясніть, будь ласка, чому не змінилася сума за транспортування газу, якщо об'єм використання менший за 2022 газовий рік і складає 876 куб.м., про що є запис в особистому кабінеті. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, особистий кабінет працює ще нестабільно. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка не хвилюйтеся.
Дякуємо за звернення.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, особистий кабінет працює ще нестабільно. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка не хвилюйтеся.
Зінаїда від 235351 написав 09.01.2023:
Добрий день. З квітня 2022 року в будинку ніхто не проживає. Показники незмінні передаю через кабінет споживача кожного 1 числа. Пишуть показники прийняті. Зараз на сайті у кабінеті для населення показники більші ніж фактичні. Підкажіть чому відбувається збільшення показників?
Добрий день. З квітня 2022 року в будинку ніхто не проживає. Показники незмінні передаю через кабінет споживача кожного 1 числа. Пишуть показники прийняті. Зараз на сайті у кабінеті для населення показники більші ніж фактичні. Підкажіть чому відбувається збільшення показників?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Зінаїда.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Зінаїда від 68193 написав 09.01.2023:
Добрий день. 01 січня 2023 року через особистий кабінет були плодані показники лічильнтка. На даний момент на сайті зовсім інші показники. З липня 2022 року в квартирі ніхтоине проживає. Показники не змінні. Подаю кожного місяця через кабінет. пишуть, що показники прийняті. Чому виникла різниця? Чому нараховують зайві м.куб.?Дякую
Добрий день. 01 січня 2023 року через особистий кабінет були плодані показники лічильнтка. На даний момент на сайті зовсім інші показники. З липня 2022 року в квартирі ніхтоине проживає. Показники не змінні. Подаю кожного місяця через кабінет. пишуть, що показники прийняті. Чому виникла різниця? Чому нараховують зайві м.куб.?Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Зінаїда.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності