5559 записів
Можно ли переслать документы на возврат ожибочно отправленных вам денег а не ходить к вам если да то куда
Можно ли переслать документы на возврат ожибочно отправленных вам денег а не ходить к вам если да то куда
Добрий день Наталья.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.
Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Доброго дня. 19.03.2021 у сервісному центрі (Поповича, 3) я робив заявку на виконання робіт з газопостачання, а саме опломбування газової труби у звязку з проведенням ремонтних робіт. Але досі дзвінка чи повідомлення не було. Підкажіть, де (як) я можу дізнатись на якому етапі розгляду моя заявка?
Доброго дня.
19.03.2021 у сервісному центрі (Поповича, 3) я робив заявку на виконання робіт з газопостачання, а саме опломбування газової труби у звязку з проведенням ремонтних робіт. Але досі дзвінка чи повідомлення не було. Підкажіть, де (як) я можу дізнатись на якому етапі розгляду моя заявка?
Добрий день Павло.
Уточніть яким чином ви зробили заявку: через онлайн чи особисто у вікні прийому у сервісному центрі?
Дякуємо за звернення.
Уточніть яким чином ви зробили заявку: через онлайн чи особисто у вікні прийому у сервісному центрі?
Дякуємо за звернення.
Уточніть яким чином ви зробили заявку: через онлайн чи особисто у вікні прийому у сервісному центрі?
Добрий ранок.Чому по вул.Миру 80а другий день відсутній газ.Дякую.
Добрий ранок.Чому по вул.Миру 80а другий день відсутній газ.Дякую.
Добрий день Володимир.
Чи зверталися ви із цим питанням до місцевого відділення АТ Херсонгаз чи на службу 104?
Дякуємо за звернення.
Чи зверталися ви із цим питанням до місцевого відділення АТ Херсонгаз чи на службу 104?
Дякуємо за звернення.
Чи зверталися ви із цим питанням до місцевого відділення АТ Херсонгаз чи на службу 104?
Ошибочно оплатила за февраль на Херсонрегионгаз 822.82 р/с229332.Как можно вернуть деньги?Нельзя ли их перевести в счет оплаты за доставку газа?
Ошибочно оплатила за февраль на Херсонрегионгаз 822.82 р/с229332.Как можно вернуть деньги?Нельзя ли их перевести в счет оплаты за доставку газа?
Добрий день Людмила.
Зверніться з цим питанням до банку. За листом банка сума буде повернута.
Дякуємо за звернення.
Зверніться з цим питанням до банку. За листом банка сума буде повернута.
Дякуємо за звернення.
Зверніться з цим питанням до банку. За листом банка сума буде повернута.
Здравствуйте.Ну так когда трубу покрасите?
Здравствуйте.Ну так когда трубу покрасите?
Добрий день Андрей.
Про яку трубу йде мова? Де саме вона розташована? Чия балансова приналежніть?
Дякуємо за звернення.
Про яку трубу йде мова? Де саме вона розташована? Чия балансова приналежніть?
Дякуємо за звернення.
Про яку трубу йде мова? Де саме вона розташована? Чия балансова приналежніть?
Як бути у такій ситуації: «Херсонгаз» передав до «Нафтогаз» показники за лютий 2 м куб, а до «Нафтогаз» приходить в 10 разів більший обʼєм? Така само й за січень…Як виправити помилку?
Як бути у такій ситуації: «Херсонгаз» передав до «Нафтогаз» показники за лютий 2 м куб, а до «Нафтогаз» приходить в 10 разів більший обʼєм? Така само й за січень…Як виправити помилку?
Добрий день Анатолій.
За ваши запитом коригуваня будуть здійснені, будь ласка не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
За ваши запитом коригуваня будуть здійснені, будь ласка не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
За ваши запитом коригуваня будуть здійснені, будь ласка не хвилюйтеся
Доброго дня. Чому після звірки у оператора данні не змінилися. Якщо перерахунок було зроблено 23.03.21 Коли в особистому кабінеті можна побачити дійсний обся газу.
Доброго дня. Чому після звірки у оператора данні не змінилися. Якщо перерахунок було зроблено 23.03.21 Коли в особистому кабінеті можна побачити дійсний обся газу.
Добрий день Ольга.
Перегляд доступний з наступного дня після звірки: мій кабінет - використання газу
Дякуємо за звернення.
Перегляд доступний з наступного дня після звірки: мій кабінет - використання газу
Дякуємо за звернення.
Перегляд доступний з наступного дня після звірки: мій кабінет - використання газу
Вы ответили, что на Шуменском пункт приема населения находится по Лавренева, 7. На сайте компании этот пункт не указан, какой там режим работы и в помещении какого отделения он находится? Лавренева, 7 большой дом, где его там искать?
Вы ответили, что на Шуменском пункт приема населения находится по Лавренева, 7. На сайте компании этот пункт не указан, какой там режим работы и в помещении какого отделения он находится? Лавренева, 7 большой дом, где его там искать?
Добрий день Сергей.
3. м. Херсон, вул. Лавреньова, 7, (08.00-12.00; 13.00-17.00) – понеділок-п’ятниця. На першому поверсі, перед входом зверху вивіска про обслуговування абонентів комунальних служб міста.
Дякуємо за звернення.
3. м. Херсон, вул. Лавреньова, 7, (08.00-12.00; 13.00-17.00) – понеділок-п’ятниця. На першому поверсі, перед входом зверху вивіска про обслуговування абонентів комунальних служб міста.
Дякуємо за звернення.
3. м. Херсон, вул. Лавреньова, 7, (08.00-12.00; 13.00-17.00) – понеділок-п’ятниця.
На першому поверсі, перед входом зверху вивіска про обслуговування абонентів комунальних служб міста.
Коли будуть повернені кошти за переплату? Усі документи були надані.
Коли будуть повернені кошти за переплату? Усі документи були надані.
Добрий день Руслан.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Доброго дня! Нарахували невірні дані по обєму газу. Нафтогаз дзвонить і вимагає сплатити борг. Але боргу немає. Просто раніше не передавали дані лічильника (моя помилка, не знала, що це настільки важливо). Але приходили рахунки, всі вони сплачені, всі квитанціі є на руках. Дані лічильника є в зошиті. Питання наступне. Як потрапити до вас на звірку? Намагалась ненодноразово потрапитаи до вас на Поповича. Черги нереальні, люди приходять з ночі, щоб потрапити в списки черги!!! Це неадекватна ситуація. В мене маленька дитина, я не можу їхати вночі, щоб записатись, а потім чекати цілий день, щоб потрапити до вас. Є якась інша можливість звіритись? Які ще відділення працюють? Онлайн режим? Хоч щось??? Дякую.
Доброго дня! Нарахували невірні дані по обєму газу. Нафтогаз дзвонить і вимагає сплатити борг. Але боргу немає. Просто раніше не передавали дані лічильника (моя помилка, не знала, що це настільки важливо). Але приходили рахунки, всі вони сплачені, всі квитанціі є на руках. Дані лічильника є в зошиті. Питання наступне. Як потрапити до вас на звірку? Намагалась ненодноразово потрапитаи до вас на Поповича. Черги нереальні, люди приходять з ночі, щоб потрапити в списки черги!!! Це неадекватна ситуація. В мене маленька дитина, я не можу їхати вночі, щоб записатись, а потім чекати цілий день, щоб потрапити до вас. Є якась інша можливість звіритись? Які ще відділення працюють? Онлайн режим? Хоч щось??? Дякую.
Добрий день Катерина.
До 05.02.21 ви жодного разу не надали показники лічильника, вам обраховано планове споживання відповідно до кодексу ГРМ. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
До 05.02.21 ви жодного разу не надали показники лічильника, вам обраховано планове споживання відповідно до кодексу ГРМ. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
До 05.02.21 ви жодного разу не надали показники лічильника, вам обраховано планове споживання відповідно до кодексу ГРМ.
Вам необхідно викликати контролера
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті.
На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.
Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.