Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4861 запис
Лазарев Константин Александрович від 8093155 написав 18.01.2021:
Можно как то онлайн оформить возврат переплаты, т.к. заключаем договор с новым поставщиком газа?
Можно как то онлайн оформить возврат переплаты, т.к. заключаем договор с новым поставщиком газа?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лазарев Константин Александрович.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ Або до вашого нового постачальника
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ Або до вашого нового постачальника
Дмитрий від 18900 Новая Каховка написав 18.01.2021:
Добрий день!В період з 1.10.19 по 30.09.20 встановлений обьем спожитого газу 314куб.м. що не відповідае дійсності. Як бути в такій ситуації?Таким чином нарахування за транспортування теж завищенні.
Добрий день!В період з 1.10.19 по 30.09.20 встановлений обьем спожитого газу 314куб.м. що не відповідае дійсності. Як бути в такій ситуації?Таким чином нарахування за транспортування теж завищенні.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитрий.
Відповідно до пункту 2, глави 6, Розділу VI Кодексу газорозподільних систем: За підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШЕ за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 2, глави 6, Розділу VI Кодексу газорозподільних систем: За підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШЕ за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення
Святослав від Херсон написав 18.01.2021:
Как хозяин домовладения может нести ответственность за счетчик находящийся вне его домовладания, согдласно вашего ответа ниже?
Как хозяин домовладения может нести ответственность за счетчик находящийся вне его домовладания, согдласно вашего ответа ниже?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Святослав.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Дякуємо за звернення.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Святослав від Херсон написав 18.01.2021:
Здравсвуйте, при переносе счетчика за территорию частного домовладения на улицу, кто несет ответственность за его сохранность?
Здравсвуйте, при переносе счетчика за территорию частного домовладения на улицу, кто несет ответственность за его сохранность?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Святослав.
Спожичав-власник домоволодіння, або особа, що його представляє.
Дякуємо за звернення.
Спожичав-власник домоволодіння, або особа, що його представляє.
Федосенко Оксана Степановна від 47317, Херсон написав 18.01.2021:
Добрый день! Колонку лет пять как отключили а акт о демонтаже не выдали! Как его получить??
Добрый день! Колонку лет пять как отключили а акт о демонтаже не выдали! Как его получить??
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Федосенко Оксана Степановна.
Для цього зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Для цього зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз.
Оксана від 1071119. м. Херсон написав 18.01.2021:
Добрий день. Скажіть, будь ласка, чи можу я переплату за ГРУДЕНЬ 2020 р. 526,21 грн за спожитий газ перевести на послугу з розподілу природного газу?
Добрий день. Скажіть, будь ласка, чи можу я переплату за ГРУДЕНЬ 2020 р. 526,21 грн за спожитий газ перевести на послугу з розподілу природного газу?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Ні, така операція неможлива
Дякуємо за звернення.
Ні, така операція неможлива
Раїса від 6751 написав 18.01.2021:
Добрый день. Подскажите пожалуйста, возможно ли перезаключить договор онлайн, в связи со сменой собственника жилья. г. Каховка, площадь Мелиораторов 1а, кв.89. И как вернуть деньги, которое висят переплатой на Херсонрегионгаз за газ (не доставку)? спасибо.
Добрый день. Подскажите пожалуйста, возможно ли перезаключить договор онлайн, в связи со сменой собственника жилья. г. Каховка, площадь Мелиораторов 1а, кв.89. И как вернуть деньги, которое висят переплатой на Херсонрегионгаз за газ (не доставку)? спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Раїса.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Ирина від 17258, Хлебодаровка написав 18.01.2021:
Добрый день. Передаю показатели счётчика на сайте 1 числа каждый месяц. На сайте они указаны верно. Но использованный объем газа за декабрь указан меньше фактического. И именно эти данные были переданы в Нафтогаз. Недостающие кубы будут перенесены на следующий месяц с другим тарифом?? Как мне их оплатить сейчас?
Добрый день. Передаю показатели счётчика на сайте 1 числа каждый месяц. На сайте они указаны верно. Но использованный объем газа за декабрь указан меньше фактического. И именно эти данные были переданы в Нафтогаз. Недостающие кубы будут перенесены на следующий месяц с другим тарифом?? Как мне их оплатить сейчас?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Будь ласка, з даного приводу надішліть заяву від свого імені у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036. До звернення додайте підтвердження показників ( копія квитанції про оплату із вказаними показниками,скріншот наданих показників тощо)
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, з даного приводу надішліть заяву від свого імені у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036. До звернення додайте підтвердження показників ( копія квитанції про оплату із вказаними показниками,скріншот наданих показників тощо)
Валентина від 15289 Високопільский р-н, смт Високопілля написав 18.01.2021:
Доброго дня! Ще раз прошу допомогти мені. Чому за розподіл газу мені врахували 14564 - куби боргу за 10 років. Борг я оплатила ще в грудні 2019 року 89 848, 23 гр. Приблизно за рік я використовую не більше 2500 кубів газу. Куди мені звернуться? О/р 15289. Смт Високопілля, вул Гоголя 31
Доброго дня! Ще раз прошу допомогти мені. Чому за розподіл газу мені врахували 14564 - куби боргу за 10 років. Борг я оплатила ще в грудні 2019 року 89 848, 23 гр. Приблизно за рік я використовую не більше 2500 кубів газу. Куди мені звернуться? О/р 15289. Смт Високопілля, вул Гоголя 31
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Ви сплатили у грудні 2019 року спожиті куби, які були спожиті, газовий рік це період з 01.10.19 по 30.09.2020, ваше споживання обраховано правильно.
Дякуємо за звернення.
Ви сплатили у грудні 2019 року спожиті куби, які були спожиті, газовий рік це період з 01.10.19 по 30.09.2020, ваше споживання обраховано правильно.
Алексей від 6370, Херсон написав 18.01.2021:
Здравствуйте, можно ли сменить владельца лицевого счета онлайн? Можно ли выбрать нового поставщика газа без этой процедуры?
Здравствуйте, можно ли сменить владельца лицевого счета онлайн? Можно ли выбрать нового поставщика газа без этой процедуры?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алексей.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).