Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4861 запис
Валентина від 797 написав 17.01.2021:
01.01.21р.були передані показника лічільника через особистий кабінет споживача за грудень місяць 8852.на момент отримання рахунку були відображенні зовсім іньші показники 9338.призверненні в Каховську філію до оператора мені було повідомлено щоб вислати через вайбер фото лічильника з показниками це було виконане 11.01.21р.черз два дні нічого не було зроблено передзвонила в Каховську філію мені відповіли що це питання вирішуе Херсон.Як мені бути в цьому випадку?Так якя являюсь абонентом Нафтогазу і тариф умене з 01.01.21 річний.За фактично використаний газ за грудень я розрахуфалась а борг за неіснуючі куби весить за тарифом грудня місяця.Пошу Вас допомогти розібратись у у цій сетуацї.з повагой вчитель пенсіонер Верхнього рогачика.
01.01.21р.були передані показника лічільника через особистий кабінет споживача за грудень місяць 8852.на момент отримання рахунку були відображенні зовсім іньші показники 9338.призверненні в Каховську філію до оператора мені було повідомлено щоб вислати через вайбер фото лічильника з показниками це було виконане 11.01.21р.черз два дні нічого не було зроблено передзвонила в Каховську філію мені відповіли що це питання вирішуе Херсон.Як мені бути в цьому випадку?Так якя являюсь абонентом Нафтогазу і тариф умене з 01.01.21 річний.За фактично використаний газ за грудень я розрахуфалась а борг за неіснуючі куби весить за тарифом грудня місяця.Пошу Вас допомогти розібратись у у цій сетуацї.з повагой вчитель пенсіонер Верхнього рогачика.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт/район області
Александр від 3102 написав 17.01.2021:
Добрый день объясните пожайлуста почему нельзя перевести деньги за предоплату газа ?на счет транспортировки газа
Добрый день объясните пожайлуста почему нельзя перевести деньги за предоплату газа ?на счет транспортировки газа
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Тому що це абсолютно різні підприємства.
Дякуємо за звернення.
Тому що це абсолютно різні підприємства.
Шевченко Тетяна від 800014, м.Таврійськ написав 17.01.2021:
Добрий день! В рахунку № 3-800014 на сплату послуг з газопостачання за Листопад вказана опалювальна площа - 4 кв.м. , але по договору № 3-800014 опалюваньна площа - 67,2кв.м. В компанію Нафтогаз передано обсяг спожитого газу у грудні 2020 лише 11 м куб , але на сайті "Херсонгаз" було внесено 201 м куб . Будь ласка, відкорегуйте данні.
Добрий день! В рахунку № 3-800014 на сплату послуг з газопостачання за Листопад вказана опалювальна площа - 4 кв.м. , але по договору № 3-800014 опалюваньна площа - 67,2кв.м. В компанію Нафтогаз передано обсяг спожитого газу у грудні 2020 лише 11 м куб , але на сайті "Херсонгаз" було внесено 201 м куб . Будь ласка, відкорегуйте данні.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Шевченко Тетяна.
Станом на 01.01.21 ваші показники 1131- вони надані до вашого нового постачання
Дякуємо за звернення.
Станом на 01.01.21 ваші показники 1131- вони надані до вашого нового постачання
Ольга від 41958 Херсон написав 17.01.2021:
как вернуть переплату со старого лицевого счёта на новый?
как вернуть переплату со старого лицевого счёта на новый?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Иваненко Геннадий Алексеевич від 232101 Зеленовка, ул Лермонтова14 написав 17.01.2021:
Почему уже три дня не могу зайти в свой кабинет?
Почему уже три дня не могу зайти в свой кабинет?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Иваненко Геннадий Алексеевич.
Будь ласка уточніть в чому саме виникають складнощі
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть в чому саме виникають складнощі
Илона від 000379, Херсон написав 17.01.2021:
Добрый день, скажите пожалуйста как вернуть деньги на розподил если случайно оплатила на херсонгаз и они пришли на мой лицевой, а не на розподил.
Добрый день, скажите пожалуйста как вернуть деньги на розподил если случайно оплатила на херсонгаз и они пришли на мой лицевой, а не на розподил.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Илона.
АТ Херсонгаз - це і є розподіл
Дякуємо за звернення.
АТ Херсонгаз - це і є розподіл
Сергей від 9689,Херсон написав 17.01.2021:
Добрый день,могу ли я переоформить лицевой счет(я купил квартиру)со старого хозяина на нового онлайн,не посещая физически вашу организацию?Так как очередь к вам 300 чел,занимают ее с 3 часов ночи,а на улице мороз? Задолженостей у меня нет,спасибо.
Добрый день,могу ли я переоформить лицевой счет(я купил квартиру)со старого хозяина на нового онлайн,не посещая физически вашу организацию?Так как очередь к вам 300 чел,занимают ее с 3 часов ночи,а на улице мороз? Задолженостей у меня нет,спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Елена від 42759 Херсон написав 16.01.2021:
73039, м. ХЕРСОН, СЕНЯВIНА, буд. 166, корп. 6, О/Р 42759; № договору: 20-42759.добрый день у меня переплата .Станом на 16.01.2021 переплата, грн.Как можно перевести эти деньги на Р.счет Нафтогаза.Или на карточку свою! Как подать заявку в электронном виде чтобы не стоять в очередях бешеных!Есть ли возможность через личный кабинет это сделать?
73039, м. ХЕРСОН, СЕНЯВIНА, буд. 166, корп. 6, О/Р 42759; № договору: 20-42759.добрый день у меня переплата .Станом на 16.01.2021 переплата, грн.Как можно перевести эти деньги на Р.счет Нафтогаза.Или на карточку свою! Как подать заявку в электронном виде чтобы не стоять в очередях бешеных!Есть ли возможность через личный кабинет это сделать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
Борг за розподіл становить 4,72 грн
Дякуємо за звернення.
Борг за розподіл становить 4,72 грн
Ніна від 60396 написав 16.01.2021:
Доброго дня! 14.09.2020 р я перерахувала через Ощад-24 за послуги з розподілу природного газу за 9 та 10 місяць 2020 року та платіж до цих пір не зараховано. Чому? Копію квитацції надаю: НА IBAN З КАРТКОВОГО РАХУНКУ Дата та час операції: 14.09.2020 12:19:05 Статус операції: Виконано успішно Операцію проведено через: Веб-банкінг Номер посилання: 025884828394 Рахунок платника 5167********5137 Банк платника Ф-я - Херсонське обласне управління АТ "Ощадбанк" Номер рахунку отримувача UA053808050000000026005619739 Банк отримувача ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" ПІБ отримувача / Назва організації АТ "Херсонгаз" ІПН отримувача / ЄДРПОУ 03355353 Призначення платежу за 9-10.2020 о/р 60396 Вокзальна 3 кв 56 Юрченко Н.Н. за послуги з розподілу природного газу
Доброго дня! 14.09.2020 р я перерахувала через Ощад-24 за послуги з розподілу природного газу за 9 та 10 місяць 2020 року та платіж до цих пір не зараховано. Чому? Копію квитацції надаю: НА IBAN З КАРТКОВОГО РАХУНКУ Дата та час операції: 14.09.2020 12:19:05 Статус операції: Виконано успішно Операцію проведено через: Веб-банкінг Номер посилання: 025884828394 Рахунок платника 5167********5137 Банк платника Ф-я - Херсонське обласне управління АТ "Ощадбанк" Номер рахунку отримувача UA053808050000000026005619739 Банк отримувача ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" ПІБ отримувача / Назва організації АТ "Херсонгаз" ІПН отримувача / ЄДРПОУ 03355353 Призначення платежу за 9-10.2020 о/р 60396 Вокзальна 3 кв 56 Юрченко Н.Н. за послуги з розподілу природного газу
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ніна.
особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Татьяна від Станіслав написав 16.01.2021:
Доброго дня,як зняти передплату з рахунку херсонгазу та перевести її на власну картку або на рахунок Нафтогазу?
Доброго дня,як зняти передплату з рахунку херсонгазу та перевести її на власну картку або на рахунок Нафтогазу?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Зазначте свій особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій особовий рахунок