5238 записів
Добрий день. Чому ви передали завищене споживання в НафтоГаз по моєму рахунку? Сума по двом лічильникам має становити 16 кубів, а в особистому кабінеті НафтоГазу я бачу 33.
Добрий день. Чому ви передали завищене споживання в НафтоГаз по моєму рахунку? Сума по двом лічильникам має становити 16 кубів, а в особистому кабінеті НафтоГазу я бачу 33.
Добрий день Вікторія.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, їх помилка буде виправлена упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, їх помилка буде виправлена упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, їх помилка буде виправлена упродовж 2-3 днів.
Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Добрый день! 18.01. 2021 я отправила пакет документов для возврата переплаты на ваш адрес электронной почты, указанный в заявлении. На каком этапе рассмотрения находится моё обращение? Дозвониться в Херсон нереально, а в Голой Пристани работники не знают. Отправляю вопрос на сайт повторно, т.к. первый вообще не опубликовали.
Добрый день! 18.01. 2021 я отправила пакет документов для возврата переплаты на ваш адрес электронной почты, указанный в заявлении. На каком этапе рассмотрения находится моё обращение? Дозвониться в Херсон нереально, а в Голой Пристани работники не знают. Отправляю вопрос на сайт повторно, т.к. первый вообще не опубликовали.
Добрий день Софья.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.
Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
инна от 16662, каховка, написала 10.02.2021: Подавали данные за потребление газа в начале месяца. Показания приняты, в личном кабинете потребление газа за январь 580, а облгазом на Нафтогаз передано потребление газа 995,94 . Как исправить эту ошибку ?
инна от 16662, каховка, написала 10.02.2021:
Подавали данные за потребление газа в начале месяца. Показания приняты, в личном кабинете потребление газа за январь 580, а облгазом на Нафтогаз передано потребление газа 995,94 . Как исправить эту ошибку ?
Добрий день інна.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, їх помилка буде виправлена упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, їх помилка буде виправлена упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, їх помилка буде виправлена упродовж 2-3 днів.
Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Добрый день. Передавал показания по счетчику за декабрь 13250, за январь 13260 т.е. потребление за январь 10 м.куб. В личном кабинете за "розподіл" газа насчитано 52,76 грн. Прошу разобраться в данной проблеме. Спасибо.
Добрый день. Передавал показания по счетчику за декабрь 13250, за январь 13260 т.е. потребление за январь 10 м.куб. В личном кабинете за "розподіл" газа насчитано 52,76 грн. Прошу разобраться в данной проблеме. Спасибо.
Добрий день Сергей.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ) - з урахуванням ПДВ — 2,016 грн. Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020 Протягом календарного року (2021 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2019 по 30.09.2020) Загальний обсяг рівномірно розподіляється на увесь рік помісячно та помножується на поточний тариф, затверджений державним органом (Національна комісія з питань регулювання енергетики та комунальних послуг), для зменшення грошового навантаження на споживача Відповідно до пункту 2, глави 6, Розділу VI Кодексу газорозподільних систем: За підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШЕ за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення Кодекс газорозподільних мереж Розділ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження (опломбування) розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно)... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ) - з урахуванням ПДВ — 2,016 грн. Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020 Протягом календарного року (2021 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2019 по 30.09.2020) Загальний обсяг рівномірно розподіляється на увесь рік помісячно та помножується на поточний тариф, затверджений державним органом (Національна комісія з питань регулювання енергетики та комунальних послуг), для зменшення грошового навантаження на споживача Відповідно до пункту 2, глави 6, Розділу VI Кодексу газорозподільних систем: За підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШЕ за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення Кодекс газорозподільних мереж Розділ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження (опломбування) розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно)... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ) - з урахуванням ПДВ — 2,016 грн.
Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ
Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020
Протягом календарного року (2021 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2019 по 30.09.2020)
Загальний обсяг рівномірно розподіляється на увесь рік помісячно та помножується на поточний тариф, затверджений державним органом (Національна комісія з питань регулювання енергетики та комунальних послуг), для зменшення грошового навантаження на споживача
Відповідно до пункту 2, глави 6, Розділу VI Кодексу газорозподільних систем:
За підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШЕ за:
39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі;
126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі;
314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення
Кодекс газорозподільних мереж Розділ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу
Припинення або обмеження (опломбування) розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору.
Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу.
Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз.
Нужна ссылка для передачи показаний счетчика по вайберу. Прочитала информацию, что можно передавать показания счетчика непосредственно в ГК Нафтогаз вместо Херсонгаз?
Нужна ссылка для передачи показаний счетчика по вайберу. Прочитала информацию, что можно передавать показания счетчика непосредственно в ГК Нафтогаз вместо Херсонгаз?
Добрий день Cвітлана.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. У соціальній мережі Фейсбук.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. У соціальній мережі Фейсбук.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.
В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.
Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом.
Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. У соціальній мережі Фейсбук.
Добрий день !! Чому не передано до ГК "Нафтогазу України " показники по о/р 10652, які внесені 02.02.2021 в особистому кабінеті АТ "Херсонгаз"??? Дякую за порозуміння
Добрий день !! Чому не передано до ГК "Нафтогазу України " показники по о/р 10652, які внесені 02.02.2021 в особистому кабінеті АТ "Херсонгаз"???
Дякую за порозуміння
Добрий день Ірина.
До постачальника надано обсяг 398 м куб
Дякуємо за звернення.
До постачальника надано обсяг 398 м куб
Дякуємо за звернення.
До постачальника надано обсяг 398 м куб
Вопрос снят, начисления исправлены. Спасибо
Вопрос снят, начисления исправлены. Спасибо
Уважаемое предприятие по распределения природного газа, уточните причину и исправьте ошибку допущенную при передаче показаний газа компании Нафтогаз вместо 272 куб.м. 544 куб.м. то есть в двойном объеме. На вашем сайте в личном кабинете показания верны. Нафтогаз не меняет показания без вашего участия.
Уважаемое предприятие по распределения природного газа, уточните причину и исправьте ошибку допущенную при передаче показаний газа компании Нафтогаз вместо 272 куб.м. 544 куб.м. то есть в двойном объеме. На вашем сайте в личном кабинете показания верны. Нафтогаз не меняет показания без вашего участия.
Добрий день Наталя.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника. Постачальник свою помилку визнав
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника. Постачальник свою помилку визнав
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів.
Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Постачальник свою помилку визнав
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, порядок переоформления лицевого счета со старого хозяина квартиры на нового и есть ли в этом смысл, когда на старом хозяине осталась только транспортировка газа к квартире? Заранее спасибо!
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, порядок переоформления лицевого счета со старого хозяина квартиры на нового и есть ли в этом смысл, когда на старом хозяине осталась только транспортировка газа к квартире? Заранее спасибо!
Добрий день Сергей.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи:
- документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення);
- документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта).
- якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально
Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту.
В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
За січень спожито 184 куб.м, а в Нафтогазі виставлено 319. Звертався до них на гарячу лінію, направляють вияснять питання до вас. Розберіться, будь ласка.
За січень спожито 184 куб.м, а в Нафтогазі виставлено 319. Звертався до них на гарячу лінію, направляють вияснять питання до вас. Розберіться, будь ласка.
Добрий день Василь.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів.
Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.