Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4955 записів
Людмила від 234322, Херсон написав 18.01.2023:
Нафтогаз заявив мені: Правильно та своєчасно фіксувати показання лічильника – обов’язок облгазів. Тому варто звертатися до них за роз’ясненнями та вимагати зробити звірку показань. Після цього облгаз має передати постачальнику нові відкориговані показники лічильника, щоб у наступних платіжках за спожитий газ ви отримали актуальні цифри та суми. Адже постачальник зможе здійснити споживачеві перерахунок лише на підставі відкоригованих показань. А ви попередили Нафтогаз про те що :показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг. Якщо у вас розкрадене обладнання то як ви передаєте у Нафтогаз невірні показники мого лічильника, та багатьох Херсонців?
Нафтогаз заявив мені: Правильно та своєчасно фіксувати показання лічильника – обов’язок облгазів. Тому варто звертатися до них за роз’ясненнями та вимагати зробити звірку показань. Після цього облгаз має передати постачальнику нові відкориговані показники лічильника, щоб у наступних платіжках за спожитий газ ви отримали актуальні цифри та суми. Адже постачальник зможе здійснити споживачеві перерахунок лише на підставі відкоригованих показань. А ви попередили Нафтогаз про те що :показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг. Якщо у вас розкрадене обладнання то як ви передаєте у Нафтогаз невірні показники мого лічильника, та багатьох Херсонців?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Будь ласка не хвилюйтеся, усі передані споживачами показники потраплять до постачальника, обсяги будуть відкореговані протягом січня
Дякуємо за звернення.
Будь ласка не хвилюйтеся, усі передані споживачами показники потраплять до постачальника, обсяги будуть відкореговані протягом січня
вікторія від 39383 написав 18.01.2023:
01 11 22 року було заплачено 65 грн за розподіл на особовий рахунок 39378, але в рахунках цієєї проплати нема. Чому? Банк одержувача АТ УКРЕКСІМБАНК Одержувач АТ ХерсонГаз.
01 11 22 року було заплачено 65 грн за розподіл на особовий рахунок 39378, але в рахунках цієєї проплати нема. Чому? Банк одержувача АТ УКРЕКСІМБАНК Одержувач АТ ХерсонГаз.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день вікторія.
Зазначте свій населений пункт будь ласка
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт будь ласка
Сергій Олександрович від 2-207105 Комишани написав 17.01.2023:
Чому в особистом кабінеті в мене борг за листопад місяць?Я сплатив через Приват24 за листопад 29.11.22 в 16год.54хв.За грудень оплата 6.12.22 в 10год44хв.Сума оплат 221грн14коп за кожний місяць.
Чому в особистом кабінеті в мене борг за листопад місяць?Я сплатив через Приват24 за листопад 29.11.22 в 16год.54хв.За грудень оплата 6.12.22 в 10год44хв.Сума оплат 221грн14коп за кожний місяць.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій Олександрович.
Ваші кошти надійшли, дякуємо за оплату
Дякуємо за звернення.
Ваші кошти надійшли, дякуємо за оплату
Тарасова Олена Григорівна від 8091526 Херсон написав 17.01.2023:
Показники газового лічильника на 17.01.2023 року 1220.
Показники газового лічильника на 17.01.2023 року 1220.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тарасова Олена Григорівна.
Ви надали 17.01.23 показники 1130 через особистий кабінет і вони не будуть обраховані оскільки попередні 1168. Надайте вірні показники будь ласка.
Дякуємо за звернення.
Ви надали 17.01.23 показники 1130 через особистий кабінет і вони не будуть обраховані оскільки попередні 1168. Надайте вірні показники будь ласка.
Василь від 1378 написав 17.01.2023:
смт. Велика Олександрівка, 13.01.2023 року сплатив за розподіл газу борг у розмірі 2045,75 грн., квитанція #184701326 від 13.01.2023, однак у призначенні помилково вказав не свій особовий рахунок, плату у особистому кабінеті не нараховано, прошу зарахувати мені оплату, сума велика, добросовісно завжди оплачував, квитанцію надсилав на електронну.пошту Херсонгазу, однак відповіді не отримав
смт. Велика Олександрівка, 13.01.2023 року сплатив за розподіл газу борг у розмірі 2045,75 грн., квитанція #184701326 від 13.01.2023, однак у призначенні помилково вказав не свій особовий рахунок, плату у особистому кабінеті не нараховано, прошу зарахувати мені оплату, сума велика, добросовісно завжди оплачував, квитанцію надсилав на електронну.пошту Херсонгазу, однак відповіді не отримав
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Василь.
Якщо кошти до кінця тижня не надійдуть (ви не побачите оплату в особистому кабінеті) вам необхідно написати заяву (Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г.) додати копію квитанції про оплату, паспорт та код (фото ) і надіслати на адресу Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти до кінця тижня не надійдуть (ви не побачите оплату в особистому кабінеті) вам необхідно написати заяву (Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г.) додати копію квитанції про оплату, паспорт та код (фото ) і надіслати на адресу Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Юрій від М.Херсон, Корабельний р-н О/Р № 16089256 написав 17.01.2023:
За Листопад та грудень 2022 року показники використання газу є не вірні. Я не розумію звідкіля вони взялись в моєму кабінеті. Останні показники які мені вдалося передати 11.01.23 становлять 15818 м.куб. З березня 2022 року споживання газу припинено.Прошу відредагувати поточний рахунок. Також повідомляю, що в особовому кабінеті Нафтогагаз України, помилково вказані обєми споживання за листопад -грудень 2022 р. ( Вказано: 5814 вірно 15814, 5815 вірно 15815, 5816 вірно 15816, 5817 вірно 15817, 5818 вірно 15818) О\р 350259112. Сподіваюсь на порозуміння.
За Листопад та грудень 2022 року показники використання газу є не вірні. Я не розумію звідкіля вони взялись в моєму кабінеті. Останні показники які мені вдалося передати 11.01.23 становлять 15818 м.куб. З березня 2022 року споживання газу припинено.Прошу відредагувати поточний рахунок. Також повідомляю, що в особовому кабінеті Нафтогагаз України, помилково вказані обєми споживання за листопад -грудень 2022 р. ( Вказано: 5814 вірно 15814, 5815 вірно 15815, 5816 вірно 15816, 5817 вірно 15817, 5818 вірно 15818) О\р 350259112. Сподіваюсь на порозуміння.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрій.
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Марина від 220820, Херсон написав 17.01.2023:
Виправте показники лічильника на 75576. Газ не споживається. Через відсутність інтернету не змогли передати показники за листопад, через що нам автоматично ви самі поставили показники. За грудень ми передали 75576 через особистий кабінет, але воно не виправилось
Виправте показники лічильника на 75576. Газ не споживається. Через відсутність інтернету не змогли передати показники за листопад, через що нам автоматично ви самі поставили показники. За грудень ми передали 75576 через особистий кабінет, але воно не виправилось
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Євгена від 213826 Чорнобаївка написав 16.01.2023:
З 26.06.2022р. я виїхала з України. В будинку ніхто не проживає. Я Вам писала про це у вайбер. Будь ласка, скоригуйте Ваші дані Нафтогаз. Останні показники лічильника 74330 М. куб. Дуже хочу одержати від Вас відповідь.
З 26.06.2022р. я виїхала з України. В будинку ніхто не проживає. Я Вам писала про це у вайбер. Будь ласка, скоригуйте Ваші дані Нафтогаз. Останні показники лічильника 74330 М. куб. Дуже хочу одержати від Вас відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Євгена.
Надайте фактичні показники лічильника через особистий кабінет , ви маєте в ньому реєстрацію.
Дякуємо за звернення.
Надайте фактичні показники лічильника через особистий кабінет , ви маєте в ньому реєстрацію.
Василь від 1378 написав 16.01.2023:
13.01.2023 року сплатив за розподіл газу борг у розмірі 2045,75 грн., квитанція #184701326 від 13.01.2023, однак у призначенні помилково вказав не свій особовий рахунок, плату у особистому кабінеті не нараховано, прошу зарахувати мені оплату, сума велика, добросовісно завжди оплачував, квитанцію надсилав на електронну.пошту Херсонгазу, однак відповіді не отримав
13.01.2023 року сплатив за розподіл газу борг у розмірі 2045,75 грн., квитанція #184701326 від 13.01.2023, однак у призначенні помилково вказав не свій особовий рахунок, плату у особистому кабінеті не нараховано, прошу зарахувати мені оплату, сума велика, добросовісно завжди оплачував, квитанцію надсилав на електронну.пошту Херсонгазу, однак відповіді не отримав
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Василь.
Зазначте населений пункт будь ласка.
Дякуємо за звернення.
Зазначте населений пункт будь ласка.
Ніна Іванівна від 216857, м.Херсон написав 16.01.2023:
Прошу прийняти показники за особовим рахунком 216857, адреса: м. Херсон, вул. Смольна, 101; на рівні 58855 м.куб. Показники передавалися через сайт Нафтогазу 02.01.2023 та через особовий кабінет Херсонгазу, але не були прийняті. Зараз вказано 58898 м.куб, що не відповідає дійсності. Через це Нафтогаз виставляє рахунок на збільшений обсяг
Прошу прийняти показники за особовим рахунком 216857, адреса: м. Херсон, вул. Смольна, 101; на рівні 58855 м.куб. Показники передавалися через сайт Нафтогазу 02.01.2023 та через особовий кабінет Херсонгазу, але не були прийняті. Зараз вказано 58898 м.куб, що не відповідає дійсності. Через це Нафтогаз виставляє рахунок на збільшений обсяг
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ніна Іванівна.
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.