Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Марина від Аскания-Нова написав 19.10.2021:
Добрый день! Разъясните, пожалуйста,почему с августа 2018 года начисления идут на умершего человека?А с мая 2019 года в квартире никто не живёт и жить не будет,но начисления идут.Задолженность с мертвых душ спрашивать будут?
Добрый день! Разъясните, пожалуйста,почему с августа 2018 года начисления идут на умершего человека?А с мая 2019 года в квартире никто не живёт и жить не будет,но начисления идут.Задолженность с мертвых душ спрашивать будут?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Зазначте особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Зазначте особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Олександр від 9540, Нова Каховка написав 19.10.2021:
Доброго дня! 10 серпня 2021 р. мою квартиру було відключено від газопостачання (для проведення реконструкціїї системи) та знято лічильник Ямполь № 588878 з поточними показниками 19892 куб.м. Акт припинення газопостачання від 10.08.2021 р. 21 вересня 2021 р. газопостачання поновлено та встановлено новий лічильник Metrix №1712789 з поточними показниками 00000 куб.м. Акт поновлення газопостачання та акт про монтаж лічильника газу від 21.09.2021. Станом на 1 жовтня 2021 р. передано показники лічильника 10 куб.м.. що зафіксовано в особистому кабінеті Херсонгаз. Всього використано у вересні 2021 р. 10 куб.м. газу. При перевірці рахунку за спожитий газ за вересень 2021 р. встановлено, що в особистому кабінеті Херсонгаз обсяг використаного газу за вересень 2021 р. - 49,45 куб.м., а на сайті Нафтогаз - 102,09 куб.м.! Прошу розібратися з помилкою та виправити обсяг споживання газу за вересень 2021 р. та передати правильні показники спожитого газу за вересень 2021 р. до Нафтогаз. Дякую.
Доброго дня! 10 серпня 2021 р. мою квартиру було відключено від газопостачання (для проведення реконструкціїї системи) та знято лічильник Ямполь № 588878 з поточними показниками 19892 куб.м. Акт припинення газопостачання від 10.08.2021 р. 21 вересня 2021 р. газопостачання поновлено та встановлено новий лічильник Metrix №1712789 з поточними показниками 00000 куб.м. Акт поновлення газопостачання та акт про монтаж лічильника газу від 21.09.2021. Станом на 1 жовтня 2021 р. передано показники лічильника 10 куб.м.. що зафіксовано в особистому кабінеті Херсонгаз. Всього використано у вересні 2021 р. 10 куб.м. газу. При перевірці рахунку за спожитий газ за вересень 2021 р. встановлено, що в особистому кабінеті Херсонгаз обсяг використаного газу за вересень 2021 р. - 49,45 куб.м., а на сайті Нафтогаз - 102,09 куб.м.! Прошу розібратися з помилкою та виправити обсяг споживання газу за вересень 2021 р. та передати правильні показники спожитого газу за вересень 2021 р. до Нафтогаз. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
07.10.21 показники - 10 м куб. Коригування направлені до вашого постачальника, наступного місяця він має перевиставити вам рахунок
Дякуємо за звернення.
07.10.21 показники - 10 м куб. Коригування направлені до вашого постачальника, наступного місяця він має перевиставити вам рахунок
Анатолий від 14096255 м. Херсон написав 19.10.2021:
до попереднього повідомлення
до попереднього повідомлення
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолий.
За вашим зверненням 13.10.21 здійснено коригування, до постачальника воно буде направлено у наступному місяці ваш постачальник має перевиставити вам рахунок.
Дякуємо за звернення.
За вашим зверненням 13.10.21 здійснено коригування, до постачальника воно буде направлено у наступному місяці ваш постачальник має перевиставити вам рахунок.
Анатолий від 14096255 написав 19.10.2021:
Здравствуйте! При передаче через оператора показаний счётчика произошла ошибка - вместо 1822 оператор занесла 1882, счёт мне выставили на 556.98 грн. Подал заявку на перерасчёт ещё 12-го и уточнения 13-го числа. Ответа, соответственно, и перерасчёта нет. Вопрос: КАК мне оплачивать услугу?
Здравствуйте! При передаче через оператора показаний счётчика произошла ошибка - вместо 1822 оператор занесла 1882, счёт мне выставили на 556.98 грн. Подал заявку на перерасчёт ещё 12-го и уточнения 13-го числа. Ответа, соответственно, и перерасчёта нет. Вопрос: КАК мне оплачивать услугу?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолий.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Галина від 3285 Нова Каховка написав 18.10.2021:
На 16.10 на 13.00 була досягнута домовленість на зняття газового лічильника на періодичні повірку за моїм особовим рахунком.Ждали годину.Але працівники АО"Херсонгаз" не з'явились за вказаним адресою.Мотивування-закінчились лічильники на заміну.Неподобство.
На 16.10 на 13.00 була досягнута домовленість на зняття газового лічильника на періодичні повірку за моїм особовим рахунком.Ждали годину.Але працівники АО"Херсонгаз" не з'явились за вказаним адресою.Мотивування-закінчились лічильники на заміну.Неподобство.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Галина.
Уточніть дату будь -ласка, 16.10 був не робочий день
Дякуємо за звернення.
Уточніть дату будь -ласка, 16.10 був не робочий день
Виталий від О/р 370198, Херсонская обл, белозерский р-н, с.Ингулец написав 18.10.2021:
Добрый день, сегодня 18/10 оплатил за распред. газа 454,000 грн , в назначении платежа адрес указал правильный , а лицевой счет подтянуло не мой ( 110175 вместо 370198 ) Как перевести деньги на правильный лицевой ?
Добрый день, сегодня 18/10 оплатил за распред. газа 454,000 грн , в назначении платежа адрес указал правильный , а лицевой счет подтянуло не мой ( 110175 вместо 370198 ) Как перевести деньги на правильный лицевой ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виталий.
Якщо кошти не потраплять на ваш особовий рахунок протягом 5 робочих днів, направте повторне повідомлення для отримання інструкції для розшуку та зарахування платежу.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не потраплять на ваш особовий рахунок протягом 5 робочих днів, направте повторне повідомлення для отримання інструкції для розшуку та зарахування платежу.
Олександр від 9540 написав 18.10.2021:
Доброго дня! 10 серпня 2021 р. мою квартиру було відключено від газопостачання (для проведення реконструкціїї системи) та знято лічильник Ямполь № 588878 з поточними показниками 19892 куб.м. Акт припинення газопостачання від 10.08.2021 р. 21 вересня 2021 р. газопостачання поновлено та встановлено новий лічильник Metrix №1712789 з поточними показниками 00000 куб.м. Акт поновлення газопостачання та акт про монтаж лічильника газу від 21.09.2021. Станом на 1 жовтня 2021 р. передано показники лічильника 10 куб.м.. що зафіксовано в особистому кабінеті ТОВ "Херсонгаз". Всього використано у вересні 2021 р. 10 куб.м. газу. При перевірці рахунку за спожитий газ за вересень 2021 р. встановлено, що в особистому кабінеті Херсонгаз обсяг використаного газу за вересень 2021 р. - 49,45 куб.м., а на сайті Нафтогаз - 102,09 куб.м.! Прошу розібратися з помилкою та виправити обсяг споживання газу за вересень 2021 р. та передати правильні показники спожитого газу за вересень 2021 р. до Нафтогаз. Дякую.
Доброго дня! 10 серпня 2021 р. мою квартиру було відключено від газопостачання (для проведення реконструкціїї системи) та знято лічильник Ямполь № 588878 з поточними показниками 19892 куб.м. Акт припинення газопостачання від 10.08.2021 р. 21 вересня 2021 р. газопостачання поновлено та встановлено новий лічильник Metrix №1712789 з поточними показниками 00000 куб.м. Акт поновлення газопостачання та акт про монтаж лічильника газу від 21.09.2021. Станом на 1 жовтня 2021 р. передано показники лічильника 10 куб.м.. що зафіксовано в особистому кабінеті ТОВ "Херсонгаз". Всього використано у вересні 2021 р. 10 куб.м. газу. При перевірці рахунку за спожитий газ за вересень 2021 р. встановлено, що в особистому кабінеті Херсонгаз обсяг використаного газу за вересень 2021 р. - 49,45 куб.м., а на сайті Нафтогаз - 102,09 куб.м.! Прошу розібратися з помилкою та виправити обсяг споживання газу за вересень 2021 р. та передати правильні показники спожитого газу за вересень 2021 р. до Нафтогаз. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Віта від 13079704 написав 14.10.2021:
Доброго дня, передавала показники в о/к херсонгазу, зараз по нулям. Тобто за вересень 0 куб, як тепер сплатити, якщо нічого не зафіксовано , не нараховано. Чому зникли показники.?? Передаю вже багато років, при передачі було встановлено 6кубів спожитого газу, погоджено мною, а зараз 0.
Доброго дня, передавала показники в о/к херсонгазу, зараз по нулям. Тобто за вересень 0 куб, як тепер сплатити, якщо нічого не зафіксовано , не нараховано. Чому зникли показники.?? Передаю вже багато років, при передачі було встановлено 6кубів спожитого газу, погоджено мною, а зараз 0.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віта.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Віктор від 10-12512 м.Каховка, Херсонська область написав 14.10.2021:
Щановні посадові особи АТ" Херсонгаз"! Дякую Вам за відповідь на минулий лист, який я надіслав до Гостьової книги. Даю роз"яснення стосовно оплати зазначеной суми 158,28 грн. Мною, надіслані у квітні місяці п.р. вказані кошти за послугу розподілу природног газу, а зараховані у травні п.р. Наступна суму теж 158,28 грн. була надіслана вже в червні місяці п.р., але ні у липні, серпні та вересні п.р. не були зараховані. Я був вимушений за зазначені місяца окремо оплачувати послугу з розподілу природного газу. Мои звернення до Гарячої лінії АТ "Ощадбанку " України, результатів не дали.
Щановні посадові особи АТ" Херсонгаз"! Дякую Вам за відповідь на минулий лист, який я надіслав до Гостьової книги. Даю роз"яснення стосовно оплати зазначеной суми 158,28 грн. Мною, надіслані у квітні місяці п.р. вказані кошти за послугу розподілу природног газу, а зараховані у травні п.р. Наступна суму теж 158,28 грн. була надіслана вже в червні місяці п.р., але ні у липні, серпні та вересні п.р. не були зараховані. Я був вимушений за зазначені місяца окремо оплачувати послугу з розподілу природного газу. Мои звернення до Гарячої лінії АТ "Ощадбанку " України, результатів не дали.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віктор.
Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів. Якщо платіж проведено банківською установою з 01 до 10 числа місяця, в особистому кабінеті дані оновляться - після 10 числа.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів. Якщо платіж проведено банківською установою з 01 до 10 числа місяця, в особистому кабінеті дані оновляться - після 10 числа.
Тетяна від 17134 с.Хлібодарівка написав 13.10.2021:
Шановні рахунок в особистому кабінеті Херсонгаз я бачу, цього рахунку немає в приват 24 и не можливо внести суму оплати за розподіл газу.
Шановні рахунок в особистому кабінеті Херсонгаз я бачу, цього рахунку немає в приват 24 и не можливо внести суму оплати за розподіл газу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
З даного приводу будь-ласка зверніться до банківської установи
Дякуємо за звернення.
З даного приводу будь-ласка зверніться до банківської установи