Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Валерий Васильевич від 223774 Херсон Сухарная 74 написав 01.10.2021:
администратору АТ Херсонгаз. Благодарю за оперативный ответ. О/Р 223774 мобильный 0958418577 Спасибо.
администратору АТ Херсонгаз. Благодарю за оперативный ответ. О/Р 223774 мобильный 0958418577 Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валерий Васильевич.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора
Екатерина від 7434 написав 01.10.2021:
Добрый день. В феврале месяце вами были переданы в Нафтогаз некорректные показатели потребления газа.В связи с этим появился "долг" перед Нафтогазом.Как добиться чтобы вы передали фактические показания счетчика потребления газа для корректировки и перерасчёта?Все месяца платятся строго по счётчику,в июне был контролер,который снял показания и подтвердил их достоверность в акте под номером 004856.(личный счет 7434).
Добрый день. В феврале месяце вами были переданы в Нафтогаз некорректные показатели потребления газа.В связи с этим появился "долг" перед Нафтогазом.Как добиться чтобы вы передали фактические показания счетчика потребления газа для корректировки и перерасчёта?Все месяца платятся строго по счётчику,в июне был контролер,который снял показания и подтвердил их достоверность в акте под номером 004856.(личный счет 7434).
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Екатерина.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Валерий Васильевич від 350219965 Херсон Сухарная 74 написав 01.10.2021:
срок проверки счетчика истек в марте 2021, дважды приезжал на Поповича, звонил в лабораторию с проходной (дальше не пустили), получил ответ - ждите звонка по телефону. Жду до сих пор. Как долго ждать? Спасибо.
срок проверки счетчика истек в марте 2021, дважды приезжал на Поповича, звонил в лабораторию с проходной (дальше не пустили), получил ответ - ждите звонка по телефону. Жду до сих пор. Как долго ждать? Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валерий Васильевич.
Зазначте свій особовий рахунок в АТ Херсонгаз та контактний телефон
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій особовий рахунок в АТ Херсонгаз та контактний телефон
Игорь від 17989 Херсон написав 01.10.2021:
Добрый день. С 13.08.20г не можем установить счётчик. Два раза подавали заявку. Предлагают только платную установку.
Добрый день. С 13.08.20г не можем установить счётчик. Два раза подавали заявку. Предлагают только платную установку.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Игорь.
Разом із власником іншої квартири з документами підходьте на Поповича,3 каб 11.
Дякуємо за звернення.
Разом із власником іншої квартири з документами підходьте на Поповича,3 каб 11.
Володимир Іванович від 28137, Архангельське написав 30.09.2021:
Відправляю вам третій раз свою електронну адресу ( до речі, її я зазначаю коли пишу вам звернення) gvi57813@ukr.net
Відправляю вам третій раз свою електронну адресу ( до речі, її я зазначаю коли пишу вам звернення) gvi57813@ukr.net
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир Іванович.
Сьогодні ви отримаєте відповідь на вказану ел адресу.
Дякуємо за звернення.
Сьогодні ви отримаєте відповідь на вказану ел адресу.
Наталя від 350001698, Белозерка написав 28.09.2021:
Добрый вечер. Подскажите пожалуйста. Как официально отказаться от газовой колонки, которой не пользовались с конца 90 годов. Саму колонку сняли со стены самостоятельно. Является ли это нарушением?
Добрый вечер. Подскажите пожалуйста. Как официально отказаться от газовой колонки, которой не пользовались с конца 90 годов. Саму колонку сняли со стены самостоятельно. Является ли это нарушением?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Для зменшення потужності (виведення з обліку/демонтаж) точки приєднання (водонагрівач/опалювальний прилад/плита) вам необхідно звернутися до найближчого сервісного центру АТ Херсонгаз для замовлення послуги механічного від'єднання точки споживання. Після зменшення потужності, оплата зміниться з січня 2022 року за підсумками споживання газового року 01.10.20-30.09.21
Дякуємо за звернення.
Для зменшення потужності (виведення з обліку/демонтаж) точки приєднання (водонагрівач/опалювальний прилад/плита) вам необхідно звернутися до найближчого сервісного центру АТ Херсонгаз для замовлення послуги механічного від'єднання точки споживання. Після зменшення потужності, оплата зміниться з січня 2022 року за підсумками споживання газового року 01.10.20-30.09.21
Тетяна від м.Херсон, 16085258 написав 28.09.2021:
Весной 2021года был контролер, лично сняла показания счетчика. указала на якобы задолженность по оплате за распределение газа, в ответ были предоставлены квитанции об оплате в доказательство об отсутствии такового. Контролер согласилась, сфотографировала квитанции и обязалась устранить возникшую задолженность Но 21.09 на эл. почту пришло письмо от Херсонгаза с намерением обращения в суд о взыскании все той же задолженности. Разберитесь уже со своими кадрами и уберите эту задолженность! Могу снова предоставить ВСЕ квитанции об оплате, укажите эл. почту, куда отправить.
Весной 2021года был контролер, лично сняла показания счетчика. указала на якобы задолженность по оплате за распределение газа, в ответ были предоставлены квитанции об оплате в доказательство об отсутствии такового. Контролер согласилась, сфотографировала квитанции и обязалась устранить возникшую задолженность Но 21.09 на эл. почту пришло письмо от Херсонгаза с намерением обращения в суд о взыскании все той же задолженности. Разберитесь уже со своими кадрами и уберите эту задолженность! Могу снова предоставить ВСЕ квитанции об оплате, укажите эл. почту, куда отправить.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
У вас відсутні 3 оплати за січень-березень 2020 року. Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
У вас відсутні 3 оплати за січень-березень 2020 року. Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Світлана від Таврийск 24752 написав 28.09.2021:
Добрый день.Я уезжаю на долго что нужно сделать чтобы не платить за газ?
Добрый день.Я уезжаю на долго что нужно сделать чтобы не платить за газ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів (розторгення договору на розподіл), за письмовим зверненням споживача. Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу. Тобто за лютий оплата у лютому , у березні за березень і т д .
Дякуємо за звернення.
Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів (розторгення договору на розподіл), за письмовим зверненням споживача. Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу. Тобто за лютий оплата у лютому , у березні за березень і т д .
Володимир Іванович від 28137, Архангельське написав 27.09.2021:
25/08/2021 ви отримали листа на ім`я керівника (підпис в отриманні Летищенко), в якому викладено мою скаргу. В установлений законом термін (10 днів) ніякої відповіді не отримано. Поясніть, чому ви так безвідповідально працюєте і надайте все-таки відповідь по скарзі. Після цього ви не вислали ні відповіді поштою, ні на електронку, яку самі попросили (з якої і отримуєте мої листи!) Скільки ще чекати, пане Зангієв?
25/08/2021 ви отримали листа на ім`я керівника (підпис в отриманні Летищенко), в якому викладено мою скаргу. В установлений законом термін (10 днів) ніякої відповіді не отримано. Поясніть, чому ви так безвідповідально працюєте і надайте все-таки відповідь по скарзі. Після цього ви не вислали ні відповіді поштою, ні на електронку, яку самі попросили (з якої і отримуєте мої листи!) Скільки ще чекати, пане Зангієв?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир Іванович.
Як вам було повідомлено раніше - відповідь вам надіслана укрпоштою, повторно вам надано відповідь з пропозицією зазначити електронну адресу, на яку надіслати вам дублікат. Адресу ви не надали.
Дякуємо за звернення.
Як вам було повідомлено раніше - відповідь вам надіслана укрпоштою, повторно вам надано відповідь з пропозицією зазначити електронну адресу, на яку надіслати вам дублікат. Адресу ви не надали.
Вікторія від 221424 написав 27.09.2021:
Добрый день! Произведена замена счетчика учета 20 сентября 2021. Как передать данные по использованию газа за сентябрь 2021?
Добрый день! Произведена замена счетчика учета 20 сентября 2021. Как передать данные по использованию газа за сентябрь 2021?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вікторія.
На 01.10.21 ви надаєте дані лічильника, який у вас буде фактично встановлено на цю дату
Дякуємо за звернення.
На 01.10.21 ви надаєте дані лічильника, який у вас буде фактично встановлено на цю дату