Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5287 записів
Володимир від 9075100, м. Херсон написав 01.04.2022:
Добрий вечір. Питання наступного характеру. Проводилась заміна лічильника (електронний), у зв'язку з чим покази споживання газу обчислюються з нуля. На 1 березня покази рахунку становили 6 (вказаний об'єм спожитий за лютий), а на 1 квітня - 14. На сайті ж при передачі показів висить застаріле значення - 301. Врахуйте це будь-ласка, виправте задля коректної подальшої роботи споживача з вашою компанією. Дякую
Добрий вечір. Питання наступного характеру. Проводилась заміна лічильника (електронний), у зв'язку з чим покази споживання газу обчислюються з нуля. На 1 березня покази рахунку становили 6 (вказаний об'єм спожитий за лютий), а на 1 квітня - 14. На сайті ж при передачі показів висить застаріле значення - 301. Врахуйте це будь-ласка, виправте задля коректної подальшої роботи споживача з вашою компанією. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Будь ласка уточніть дату заміни лічильника та чи є у вас копія акту зняття/устновки нового
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть дату заміни лічильника та чи є у вас копія акту зняття/устновки нового
Юр'єв Сергій від 7080996 м. Херсон написав 01.04.2022:
Доброго дня. 11.04.2022 р. планова перевірка лічильника газу. Яким є порядок перевірки на період військових дій.У нашому випадку в період тимчасової окупації? Дякую за відповідь.
Доброго дня. 11.04.2022 р. планова перевірка лічильника газу. Яким є порядок перевірки на період військових дій.У нашому випадку в період тимчасової окупації? Дякую за відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юр'єв Сергій.
На сьогодні повірка лічильників тимчасово не проводиться.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні повірка лічильників тимчасово не проводиться.
Павло Іванович від 10371, Скадовский район, с.Петрівка написав 25.03.2022:
Я в лютому сплатив за розподіл, а оплата не пройшла, можливо, що не вказав район у квитанції. Номер квитанції:19034-1037139-46201, оплачено 11.02.2022р. (ІД операції) : 1063535565
Я в лютому сплатив за розподіл, а оплата не пройшла, можливо, що не вказав район у квитанції. Номер квитанції:19034-1037139-46201, оплачено 11.02.2022р. (ІД операції) : 1063535565
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павло Іванович.
Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - Документи, підтверджуючі оплату - виписка з банку, квитанція, банківсткий лист тощо - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - Документи, підтверджуючі оплату - виписка з банку, квитанція, банківсткий лист тощо - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення.
Ирина від О/р 16391, 74900, НОВА КАХОВКА написав 25.03.2022:
Доброго дня. У мене виникла така ситуація, я повина на де який час виїхати з миста. Що мені треба зробити щоб газконтора не нараховувала мені куби газу за моєй відсутності? Допоможіть мені вирішити це питання. Дякую за відповідь.
Доброго дня. У мене виникла така ситуація, я повина на де який час виїхати з миста. Що мені треба зробити щоб газконтора не нараховувала мені куби газу за моєй відсутності? Допоможіть мені вирішити це питання. Дякую за відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Ви маєте надавати показники лічильника станом на 01 число місяця у будь-якому випадку, наваіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Ви маєте надавати показники лічильника станом на 01 число місяця у будь-якому випадку, наваіть якщо вони не змінилися.
Наталья від 110582 написав 20.03.2022:
За январь неправильно записали разницу показаний.Обращалась.Сказали исправят так ничего не сделали
За январь неправильно записали разницу показаний.Обращалась.Сказали исправят так ничего не сделали
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Будь ласка зверністья до кол центру 31 65 55
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверністья до кол центру 31 65 55
Чаленко Дина Афанасьевна від О/О №596 г.Херсон написав 19.03.2022:
Счетчик газа в квартире остановился. Поломок нет,все пломбы на месте.
Счетчик газа в квартире остановился. Поломок нет,все пломбы на месте.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Чаленко Дина Афанасьевна.
Зверніться на 104 будь ласка
Дякуємо за звернення.
Зверніться на 104 будь ласка
Татьяна від 105572 написав 19.03.2022:
Я заплатила за трубу за січень 28.01.2022р. Та за лютий 22.02.2022р.мені пише борг о/р 105572
Я заплатила за трубу за січень 28.01.2022р. Та за лютий 22.02.2022р.мені пише борг о/р 105572
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Будь ласка зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте свій населений пункт
Iгор від 16085464 Херсон написав 18.03.2022:
Вітаю! Чому недоступні сторінки сайту за адресами http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/ http://194.79.22.199:8080/cabinet/ ? Неможливо зареєструвати особистий кабінет...
Вітаю! Чому недоступні сторінки сайту за адресами http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/ http://194.79.22.199:8080/cabinet/ ? Неможливо зареєструвати особистий кабінет...
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Iгор.
Особистий кабінет працює, можливі перебої тільки через відсутність мережі інтернет. В чому у вас складнощі із реєстарцією
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює, можливі перебої тільки через відсутність мережі інтернет. В чому у вас складнощі із реєстарцією
Світлана від 5541,м.Берислав Херсонская обл. написав 18.03.2022:
Добрий день. 11.02.2022р я помилково здійснила платіж на суму 277.26 не на той рахунок. Повторний лист від Приватбанку від 15.03.2022р^ 20.1.0.0.0./7 - 20220315/1109. Прошу повідомити, що потрібно ще зробити ,щоб повернути свої кошти.
Добрий день. 11.02.2022р я помилково здійснила платіж на суму 277.26 не на той рахунок. Повторний лист від Приватбанку від 15.03.2022р^ 20.1.0.0.0./7 - 20220315/1109. Прошу повідомити, що потрібно ще зробити ,щоб повернути свої кошти.
Ирина від О/р 16391, 74900, НОВА КАХОВКА написав 16.03.2022:
Доброго дня. скажіть будь ласка як можна змінити кількість осіб в осбовому кабінеті.
Доброго дня. скажіть будь ласка як можна змінити кількість осіб в осбовому кабінеті.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
За наявності лічильника кількість осіб не впливає на осбяги споживання
Дякуємо за звернення.
За наявності лічильника кількість осіб не впливає на осбяги споживання