5287 записів
14 02 2022 я заплатила за розподил газу 1366.00 вместо 13.60. В терминале не разделила точкой.подскажите,пожалуцста,как вернуть деньги?
14 02 2022 я заплатила за розподил газу 1366.00 вместо 13.60. В терминале не разделила точкой.подскажите,пожалуцста,как вернуть деньги?
Добрий день лилия.
Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - Документи, підтверджуючі оплату - виписка з банку, квитанція, банківсткий лист тощо - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - Документи, підтверджуючі оплату - виписка з банку, квитанція, банківсткий лист тощо - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо.
Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА.
- Документи, підтверджуючі оплату - виписка з банку, квитанція, банківсткий лист тощо
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення.
Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Доброго дня, проплата була 12.02- на сторінці щє висить борг.
Доброго дня, проплата була 12.02- на сторінці щє висить борг.
Добрий день Олена.
Будь ласка зазначте район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте район області
Доброго дня .Вашою компанією невірно передані показання лічильника у НАФТОГАЗ, в наслідок мені нарахована заборгованість. Дані я у цьому місяці не передавала, бо в нас зламався лічильник, про що я повідомила і дала заявку 02.02.2022р. Прошу скасувати показники та зробити перерахунок.
Доброго дня .Вашою компанією невірно передані показання лічильника у НАФТОГАЗ, в наслідок мені нарахована заборгованість. Дані я у цьому місяці не передавала, бо в нас зламався лічильник, про що я повідомила і дала заявку 02.02.2022р. Прошу скасувати показники та зробити перерахунок.
Добрий день Покотило Ольга Іванівна.
Ваша заява зареєстрована. Але показники на 01.02.22 ви не надали - вам обраховано планове споживання за кодексом ГРМ. Для перерахунку надішліть фото лічильника на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Ваша заява зареєстрована. Але показники на 01.02.22 ви не надали - вам обраховано планове споживання за кодексом ГРМ. Для перерахунку надішліть фото лічильника на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Ваша заява зареєстрована. Але показники на 01.02.22 ви не надали - вам обраховано планове споживання за кодексом ГРМ.
Для перерахунку надішліть фото лічильника на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua
Как вернуть деньги, ошибочно отправлено на ваш счёт
Как вернуть деньги, ошибочно отправлено на ваш счёт
Добрий день Виктория.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Добрый день. 05.07.2021 вместо Нафтогаз отправила деньги в сумме 55.72 грн на ваш счёт. Хочу вернуть свои деньги и перевести их на Нафтогаз
Добрый день. 05.07.2021 вместо Нафтогаз отправила деньги в сумме 55.72 грн на ваш счёт. Хочу вернуть свои деньги и перевести их на Нафтогаз
Добрий день Виктория.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт та район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт та район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт та район області
Помилилися при внесені показників за січень. Що робити як виправити?
Помилилися при внесені показників за січень. Що робити як виправити?
Добрий день надія.
Надайте фото лічильника на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Надайте фото лічильника на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Надайте фото лічильника на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua
Скажите пожалуйста почему у меня виросла оплата за распредиление газа , и почему в личном кабинете стоит отапливаемая площадь 40м когда на самом деле у меня центролизованое отопление от Теплоэнерго
Скажите пожалуйста почему у меня виросла оплата за распредиление газа , и почему в личном кабинете стоит отапливаемая площадь 40м когда на самом деле у меня центролизованое отопление от Теплоэнерго
Добрий день Татьяна.
Розподіл газу залежить виключно від обсягів споживання,а не опалювальної площі
Дякуємо за звернення.
Розподіл газу залежить виключно від обсягів споживання,а не опалювальної площі
Дякуємо за звернення.
Розподіл газу залежить виключно від обсягів споживання,а не опалювальної площі
Почему не могу войти в личный кабинет?
Почему не могу войти в личный кабинет?
Добрий день Катя.
Будь ласка уточніть в чому саме виникають складнощі
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть в чому саме виникають складнощі
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть в чому саме виникають складнощі
У нас площадь 49м квадратных. В прошлом году мы платили 180грн за росподил газу, в 2022 году в январе сообщили, что платить должны 353 грн. Почему? Как определяется сумма оплаты, можно пересчитать?
У нас площадь 49м квадратных. В прошлом году мы платили 180грн за росподил газу, в 2022 году в январе сообщили, что платить должны 353 грн. Почему? Как определяется сумма оплаты, можно пересчитать?
Добрий день Игорь.
Перерахунок за показниками лічильника та/або оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. В онлайн режимі можливо додати фото лічильника або копії квитанцій із зазначеними показниками. Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ Телефоном звірка не проводиться. Актуальний стан вашого рахунку знаходиться у вашому особистому кабінеті з реєстрацією або без неї
Дякуємо за звернення.
Перерахунок за показниками лічильника та/або оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. В онлайн режимі можливо додати фото лічильника або копії квитанцій із зазначеними показниками. Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ Телефоном звірка не проводиться. Актуальний стан вашого рахунку знаходиться у вашому особистому кабінеті з реєстрацією або без неї
Дякуємо за звернення.
Перерахунок за показниками лічильника та/або оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. В онлайн режимі можливо додати фото лічильника або копії квитанцій із зазначеними показниками.
Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння.
Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua
Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Телефоном звірка не проводиться.
Актуальний стан вашого рахунку знаходиться у вашому особистому кабінеті з реєстрацією або без неї
Добрый день! С 2015 года отрезали газ договор не заключался а абонент сменился .Транспартировку насчитывают с 2015 год за 0 куб. газа в течении 7лет.Писал писма пока безрезультатно.Дозвонится на номер телефона указанный в счкте не могу.
Добрый день! С 2015 года отрезали газ договор не заключался а абонент сменился .Транспартировку насчитывают с 2015 год за 0 куб. газа в течении 7лет.Писал писма пока безрезультатно.Дозвонится на номер телефона указанный в счкте не могу.
Добрий день Татьяна.
Транспортування розраховується з 01.01.2020. Коли та яким чином ви зверталися із листом про закриття рахунку/розірвання договору?
Дякуємо за звернення.
Транспортування розраховується з 01.01.2020. Коли та яким чином ви зверталися із листом про закриття рахунку/розірвання договору?
Дякуємо за звернення.
Транспортування розраховується з 01.01.2020.
Коли та яким чином ви зверталися із листом про закриття рахунку/розірвання договору?