Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Лілія від 4096865 м.Херсон написав 04.04.2021:
Доброго дня!Прошу надати роз'яснення щодо заборгованності за оплату послуг з розподілу природного газу по договору 4096865 та по договору 207055. З вересня 2020р я намагаюся відновити справедливість. Мене цікавить куди поділися перераховані на Ваш рахунок: АТ "Херсонгаз" р / р: UA053808050000000026005619739 Мої гроші: 1) №квітанціі Приват банка 0 0 160024 7579.1 сума 89.29 грн оплачено 30.01.2020 в 14: 17: 47часов. Оплата послуг з розподілу природного газу за договором 207055 за січень 2020 2) №квітанціі Приват банка 0 0 1600258776.1 сума 27.30грн оплачено 30.01.2020г. в 14: 24: 18часов. Оплата послуг з розподілу природного газу за договором 4096865 за січень 2020 Копії платіжок, паспортів, кодів та заяви власників Вам передані за адресою Михайлівська, 18. 20.01.2021 в 13.47 з тел №0503247614 мені повідомили, що заборгованість погашена і буде врахована при оновленні інформації в особистому кабінеті, однак до цього дня всі без змін. Прошу повторно розглянути моє запитання і знести коригування в особистому кабінеті. 04.04.2021
Доброго дня!Прошу надати роз'яснення щодо заборгованності за оплату послуг з розподілу природного газу по договору 4096865 та по договору 207055. З вересня 2020р я намагаюся відновити справедливість. Мене цікавить куди поділися перераховані на Ваш рахунок: АТ "Херсонгаз" р / р: UA053808050000000026005619739 Мої гроші: 1) №квітанціі Приват банка 0 0 160024 7579.1 сума 89.29 грн оплачено 30.01.2020 в 14: 17: 47часов. Оплата послуг з розподілу природного газу за договором 207055 за січень 2020 2) №квітанціі Приват банка 0 0 1600258776.1 сума 27.30грн оплачено 30.01.2020г. в 14: 24: 18часов. Оплата послуг з розподілу природного газу за договором 4096865 за січень 2020 Копії платіжок, паспортів, кодів та заяви власників Вам передані за адресою Михайлівська, 18. 20.01.2021 в 13.47 з тел №0503247614 мені повідомили, що заборгованість погашена і буде врахована при оновленні інформації в особистому кабінеті, однак до цього дня всі без змін. Прошу повторно розглянути моє запитання і знести коригування в особистому кабінеті. 04.04.2021
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лілія.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Олена Якимівна від 9432 Каховка написав 04.04.2021:
Добрий день. За моїм о/р 9432 залишилась переплата в ТОВ "Херсонрегіонгаз". Зі слів операторів всі документи для повернення коштів зібрані ще на початку лютого 2021р. Станом на 1.04.2021р. кошти не повернуто. Прошу сприяння у вирішенні даного питання.
Добрий день. За моїм о/р 9432 залишилась переплата в ТОВ "Херсонрегіонгаз". Зі слів операторів всі документи для повернення коштів зібрані ще на початку лютого 2021р. Станом на 1.04.2021р. кошти не повернуто. Прошу сприяння у вирішенні даного питання.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена Якимівна.
Зверністься до ТОВ Херсонрегіонгаз, наразі ви пишете до АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Зверністься до ТОВ Херсонрегіонгаз, наразі ви пишете до АТ Херсонгаз.
Андрей Москаленко від 18530,г.каховка написав 04.04.2021:
Я заплатил за транспортировку газа не тот счёт как мне вернуть деньги? Чеки и доказательства все есть.
Я заплатил за транспортировку газа не тот счёт как мне вернуть деньги? Чеки и доказательства все есть.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей Москаленко.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Андрей від 20021 Новая Каховка пр Победы 22 кв 22 написав 04.04.2021:
Поясните какой тариф на распределение газа в апреле 2021 и какой новый порядок расчета будут ли присылать счета на следующий период?
Поясните какой тариф на распределение газа в апреле 2021 и какой новый порядок расчета будут ли присылать счета на следующий период?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача надано в його особистому кабінеті або в паперовому рахунку на розподіл.
Дякуємо за звернення.
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача надано в його особистому кабінеті або в паперовому рахунку на розподіл.
Людмила від 37368646 Херсон написав 03.04.2021:
В январе месяце 2021 года заплатила на ваш счет 600 гривен,хотя газ уже поставлял Нафтогаз Украины.Хотелось бы вернуть эти деньги или перебросить их на счет 37395448 моей дочери Патоке Анастасии и моей матери ветерану войны 90 лет Столбовой М.А.У них по вашим расчетам долг как раз 600 гривен.Один раз пыталась постоять в очереди ,но нет сил,я перенесла короновирус очень тяжелый,и стоять под забором где нет лавочек и холодно у меня не хватило на долго сил. Дочь на работе,а 90 летняя старуха стоять просто не может,она не выходит из дому.Как мне урегулировать этот вопрос?
В январе месяце 2021 года заплатила на ваш счет 600 гривен,хотя газ уже поставлял Нафтогаз Украины.Хотелось бы вернуть эти деньги или перебросить их на счет 37395448 моей дочери Патоке Анастасии и моей матери ветерану войны 90 лет Столбовой М.А.У них по вашим расчетам долг как раз 600 гривен.Один раз пыталась постоять в очереди ,но нет сил,я перенесла короновирус очень тяжелый,и стоять под забором где нет лавочек и холодно у меня не хватило на долго сил. Дочь на работе,а 90 летняя старуха стоять просто не может,она не выходит из дому.Как мне урегулировать этот вопрос?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Мирослава від 13171 написав 03.04.2021:
Добрый день. Прошу откорректировать мои показания, так как я уже два месяца не пользуюсь газом, а мне поставили плановое потребление, что превышает на 212 кубов действительные. Сегодня я передала через сайт показание счетчика - 8878, а в кабинете значится- 9090 на 1.03.21г. И решите этот вопрос с Нафтогазом, так как в связи с этой ситуацией там образовалась задолженность Мой л/с -13171, Чаплинский р-н.
Добрый день. Прошу откорректировать мои показания, так как я уже два месяца не пользуюсь газом, а мне поставили плановое потребление, что превышает на 212 кубов действительные. Сегодня я передала через сайт показание счетчика - 8878, а в кабинете значится- 9090 на 1.03.21г. И решите этот вопрос с Нафтогазом, так как в связи с этой ситуацией там образовалась задолженность Мой л/с -13171, Чаплинский р-н.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Мирослава.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (це - АТ ХЕРСОНГАЗ) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (це - АТ ХЕРСОНГАЗ) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом.
Надежда від 12092 Асканія-Нова написав 03.04.2021:
Добрый день! Пишу уже неоднократно. За декабрь 2020г Херсонгаз завысил мне потребление кубов на 142 куб. Уже куда только не писала, но в моём кабинете так и значатся 284 куба вместо 142. Показатели счетчика указаны правильно. а вот с арифметикой что-то не то. Ведь 6045 - 5903 =142 куба, а никак не 284. В Нафтогазе висит долг, да и на расчет по транспортировке газа в следующем году это отразится. Прошу исправить ошибку.
Добрый день! Пишу уже неоднократно. За декабрь 2020г Херсонгаз завысил мне потребление кубов на 142 куб. Уже куда только не писала, но в моём кабинете так и значатся 284 куба вместо 142. Показатели счетчика указаны правильно. а вот с арифметикой что-то не то. Ведь 6045 - 5903 =142 куба, а никак не 284. В Нафтогазе висит долг, да и на расчет по транспортировке газа в следующем году это отразится. Прошу исправить ошибку.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Надежда.
Ваші показники відкореговано вручну та надано до постачальника, його корегування ви побачите протягом квітня поточного року.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники відкореговано вручну та надано до постачальника, його корегування ви побачите протягом квітня поточного року.
Андрей Москаленко від 18530,г.каховка написав 03.04.2021:
Я заплатил не на то счёт за транспортировку газа,как мне вернуть деньги?Чеки и квитанции все есть.
Я заплатил не на то счёт за транспортировку газа,как мне вернуть деньги?Чеки и квитанции все есть.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей Москаленко.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Наталія від 60715 написав 02.04.2021:
У меня не монитизированная субсидия через ,,Ощадбаннк''.Уже задолженность по распределению газа 508грн.Банк не может перечислитьоплату из -за отсутствия вашей заявки на оплату.Я не плачупотому,что мне в банке говорят,чтобы я не накапливала сумму субсидии.Пожалуйста,подайте им сумму надлежащей оплаты.
У меня не монитизированная субсидия через ,,Ощадбаннк''.Уже задолженность по распределению газа 508грн.Банк не может перечислитьоплату из -за отсутствия вашей заявки на оплату.Я не плачупотому,что мне в банке говорят,чтобы я не накапливала сумму субсидии.Пожалуйста,подайте им сумму надлежащей оплаты.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Нина від 63519 написав 02.04.2021:
Добрый вечер. В марте ошибочно заплатила в ТОВ "Херсон регион газ" 58 гр. До этого платила в "Нафтогаз". Как теперь быть с переплатой . Спасибо
Добрый вечер. В марте ошибочно заплатила в ТОВ "Херсон регион газ" 58 гр. До этого платила в "Нафтогаз". Как теперь быть с переплатой . Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Нина.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.