Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Ірина від 11140 Каховка Херсонська обл написав 30.03.2021:
Доброго дня! Ще 5 березня відправила заяву, копії паспорта та квітанції на Secretary@khersonregiongas.com.ua , але результатів ще немає. Які строки виконання? Результати будуть на пошті?
Доброго дня! Ще 5 березня відправила заяву, копії паспорта та квітанції на Secretary@khersonregiongas.com.ua , але результатів ще немає. Які строки виконання? Результати будуть на пошті?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування (розподіл) і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. З даного питання звернітьсядо свого колишнього постачальника, а не до АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування (розподіл) і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. З даного питання звернітьсядо свого колишнього постачальника, а не до АТ Херсонгаз.
Вера від 320061 написав 30.03.2021:
Добрый день отправляла вам копии паспорта, квитанции об оплате за газ,заявление,а ответа нету .Как мне решить вопрос?
Добрый день отправляла вам копии паспорта, квитанции об оплате за газ,заявление,а ответа нету .Как мне решить вопрос?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вера.
Яке ПІБ заявника, коли та яким чином напрявляли, на кого була заява,в чому її суть?
Дякуємо за звернення.
Яке ПІБ заявника, коли та яким чином напрявляли, на кого була заява,в чому її суть?
Владимир від 42499 Херсон написав 30.03.2021:
Здравствуйте. Расскажите, пожалуйста, алгоритм переоформления лицевого счета с одного владельца на другого (купля-продажа квартиры). В пункте обслуживания абонентов на Северном сказали сначала переоформить, а потом сделать сверку. На Поповича сказали - сначала сверка с контролером, потом переоформление.
Здравствуйте. Расскажите, пожалуйста, алгоритм переоформления лицевого счета с одного владельца на другого (купля-продажа квартиры). В пункте обслуживания абонентов на Северном сказали сначала переоформить, а потом сделать сверку. На Поповича сказали - сначала сверка с контролером, потом переоформление.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Cвітлана від 5740 м. Олешки написав 30.03.2021:
Как часто в личном кабинете обновляется информация про оплату и задолженность
Как часто в личном кабинете обновляется информация про оплату и задолженность
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Cвітлана.
Інформація оновлюється щодня
Дякуємо за звернення.
Інформація оновлюється щодня
Жанна від 49092 написав 30.03.2021:
Доброго дня. Чи можно онлайн змінити власника особового рахунку і як це зробити?
Доброго дня. Чи можно онлайн змінити власника особового рахунку і як це зробити?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Жанна.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Валентина від 30949, Херсон написав 30.03.2021:
сьогодні 30.03.21 р. 9:31включила газову плиту, газ горить червоним полумям, а не голубим вогником. Це низька якість газу, а коштує як якісний.
сьогодні 30.03.21 р. 9:31включила газову плиту, газ горить червоним полумям, а не голубим вогником. Це низька якість газу, а коштує як якісний.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Як давно ви проводили технічний огляд обладнання, скільки років ви його експлуатуєте, чи достатній притік повітря у приміщенні?
Дякуємо за звернення.
Як давно ви проводили технічний огляд обладнання, скільки років ви його експлуатуєте, чи достатній притік повітря у приміщенні?
Наталя від о\р 64025 м. Херсон написав 29.03.2021:
Добрий день! Ми придбали нерухомість в 2004р. На нашу адресу приходять рахунки на колишнього господаря Вячеславова Л.М № о/р 16088649 без боргів з нульовими сумами. Як вирішити цю проблему? Дякую!
Добрий день! Ми придбали нерухомість в 2004р. На нашу адресу приходять рахунки на колишнього господаря Вячеславова Л.М № о/р 16088649 без боргів з нульовими сумами. Як вирішити цю проблему? Дякую!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Коли та у якому відділенні АТ Херсонгаз ви переоформили особовий рахунок?
Дякуємо за звернення.
Коли та у якому відділенні АТ Херсонгаз ви переоформили особовий рахунок?
Сергій від 209395 / Херсон написав 29.03.2021:
Доброго дня. При перерахунку виявилось, що одна з моїх квитанцій за 2020 рік не була врахована, оскільки при оплаті не вказав свій особовий рахунок. 27 січня 2021 р. написав заяву і подав (в 6 чи 7 вікно на Поповича,3) копії необхідних документів, в тому числі і копію неврахованої квитанції на суму 395 грн за транспортування газу. Пройшло 2 місяці однак кошти до сих пір так і не надійшли на особовий рахунок. Тож скільки ще чекати чи треба знову йти писати заяву!??
Доброго дня. При перерахунку виявилось, що одна з моїх квитанцій за 2020 рік не була врахована, оскільки при оплаті не вказав свій особовий рахунок. 27 січня 2021 р. написав заяву і подав (в 6 чи 7 вікно на Поповича,3) копії необхідних документів, в тому числі і копію неврахованої квитанції на суму 395 грн за транспортування газу. Пройшло 2 місяці однак кошти до сих пір так і не надійшли на особовий рахунок. Тож скільки ще чекати чи треба знову йти писати заяву!??
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Зазначте ПІБ заявника та дату надання заяви
Дякуємо за звернення.
Зазначте ПІБ заявника та дату надання заяви
Сергей від 13853 написав 29.03.2021:
Сергей від 13853 написав 29.03.2021: Доброго дня! 25 березня був у нас на адресі ваш співробітник з метою повірки лічильника. Зняв лічильник, що у нас був, поставив інший, поставив пломби, все зафіксував у відповідному акті. Питання заключається в чому, наші останні показники 541, а на новому лічильнику показники становлять 1742. Як нам в кінці цього місяця в особистому кабінеті подавати правильно показники реально використаного нами об'єму газу? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Сергей. На 01 число місяця ви маєте надати фактичні показники того лічильника, який у вас встановлено на дату зняття показників. Дякуємо за звернення. Питання, на дату зняття показників ким, вашим співробітником перед заміною лічильника, а це 541 куб, чи нами уже перед внесенням в особистий кабінет станом на 01 число місяця, а це буде на новому лічильнику близько 1745 кубів? Якщо нами, то з'явиться різниця у майже 1200 кубів боргу! Дякую за увагу!
Сергей від 13853 написав 29.03.2021: Доброго дня! 25 березня був у нас на адресі ваш співробітник з метою повірки лічильника. Зняв лічильник, що у нас був, поставив інший, поставив пломби, все зафіксував у відповідному акті. Питання заключається в чому, наші останні показники 541, а на новому лічильнику показники становлять 1742. Як нам в кінці цього місяця в особистому кабінеті подавати правильно показники реально використаного нами об'єму газу? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Сергей. На 01 число місяця ви маєте надати фактичні показники того лічильника, який у вас встановлено на дату зняття показників. Дякуємо за звернення. Питання, на дату зняття показників ким, вашим співробітником перед заміною лічильника, а це 541 куб, чи нами уже перед внесенням в особистий кабінет станом на 01 число місяця, а це буде на новому лічильнику близько 1745 кубів? Якщо нами, то з'явиться різниця у майже 1200 кубів боргу! Дякую за увагу!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Про заміну/установку лічильника складаються акти у 2 примірниках із вказанням покахників знятого/встановленого лічильника.
Дякуємо за звернення.
Про заміну/установку лічильника складаються акти у 2 примірниках із вказанням покахників знятого/встановленого лічильника.
Сергей від 13853 написав 29.03.2021:
Доброго дня! 25 березня був у нас на адресі ваш співробітник з метою повірки лічильника. Зняв лічильник, що у нас був, поставив інший, поставив пломби, все зафіксував у відповідному акті. Питання заключається в чому, наші останні показники 541, а на новому лічильнику показники становлять 1742. Як нам в кінці цього місяця в особистому кабінеті подавати правильно показники реально використаного нами об'єму газу?
Доброго дня! 25 березня був у нас на адресі ваш співробітник з метою повірки лічильника. Зняв лічильник, що у нас був, поставив інший, поставив пломби, все зафіксував у відповідному акті. Питання заключається в чому, наші останні показники 541, а на новому лічильнику показники становлять 1742. Як нам в кінці цього місяця в особистому кабінеті подавати правильно показники реально використаного нами об'єму газу?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
На 01 число місяця ви маєте надати фактичні показники того лічильника, який у вас встановлено на дату зняття показників.
Дякуємо за звернення.
На 01 число місяця ви маєте надати фактичні показники того лічильника, який у вас встановлено на дату зняття показників.